Ja, want ik voel geen verantwoordelijkheid naar de torrent users toequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben een reseed van Gantz aan het downloaden. Omdat ik m wil zien en om dat ik mij dan goed voel over mezelf omdat ik een torrent levend hou. Is dat socially awkward?
Ik moest een beetje huilen van dat filmpjequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:22 schreef redboyke het volgende:
hey robin nog een spelletje voor jou:
Gamen en zoenen tegelijk: top combo
De meeste Japanse dames ook hun onderbroek.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zo trek ik ook altijd een shirt aan.
define levend.. ik zie bij de eerste zoekactie op de eerste hit een torrent met 11 seeders en een zooi leechers, goedgenoegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben een reseed van Gantz aan het downloaden. Omdat ik m wil zien en om dat ik mij dan goed voel over mezelf omdat ik een torrent levend hou. Is dat socially awkward?
met een beetje chocolade kan je strawberry misschien lokken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen van dat filmpje
Too old.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
met een beetje chocolade kan je strawberry misschien lokken.
en misschien een breezer
voel je niet bij het kussenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Wel veel ouder dan mij toch?
Seed is een goede starter, toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef outcast_within het volgende:
Welke gundam moet men mee beginnen.
De eerste? Het maakt eigenlijk niet zo veel uit. Als je één Gundam serie hebt gezien heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef outcast_within het volgende:
Als je het chronologisch wil doen dan Mobile Suit Gundam, gevolgd door Mobile Suit Gundam Zeta/Z, gevolgd door Mobile Suit Gundam Double Zeta/ZZ, gevolgd door Char's Counterattack, etc.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben 19. Jij 16 toch? 3 jaar is niet veel ouder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Wel veel ouder dan mij toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
voel je niet bij het kussen
als je kust heb je toch je ogen dicht
Seedquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef outcast_within het volgende:
True.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 19. Jij 16 toch? 3 jaar is niet veel ouder.
Gundam Zaad.quote:
Duidelijk 16 jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam Zaad.
Gundam Zaad Bestemming
hihi.
Veel twintigers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef Key. het volgende:
Begin ik toch benieuwd te worden naar de gemiddelde leeftijd in deze thread.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |