Ja, beetje freaky waren die gasten, zelfs als ze niet aan het schreeuwen waren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:51 schreef outcast_within het volgende:
Is dat die film met die schreeuwende aziaten?
Studio Deen vind ik echt slecht, no exceptions.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef mschol het volgende:
gister, terwijl ik me beroerd voelde begonnen aan een oudje.. vampire Knight, fijne serie tot nu toe
ach.. ik heb slechter gezien.., vind het dus wel meevallen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Studio Deen vind ik echt slecht, no exceptions.
Vampire Knight heeft dezelfde rampzalige animatie doorgemaakt als alle andere Deen producten.
Studio Deen heeft heerlijke yaoi uitgebracht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vampire Knight heeft dezelfde rampzalige animatie doorgemaakt als alle andere Deen producten.
I knowquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Studio Deen heeft heerlijke yaoi uitgebracht.
gratsquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef robin007bond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-ddos-aanvallen.html
Mijn nieuwssubmit is op tweakers geplaatst
En 07-Ghost!quote:
Je kan niet zeggen dat Studio DEEN alleen bagger uitbrengt, als je niet eens alles gezien hebt van ze!quote:
Maar ik heb wel Vampire Knight geprobeerd te kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat Studio DEEN alleen bagger uitbrengt, als je niet eens alles gezien hebt van ze!
Ik geef toe, serieuze actie shounen is niet hun sterkste kant.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik heb wel Vampire Knight geprobeerd te kijken.
En ze hebben mijn Fate/Stay Night ondergekwakt met bagger
Inderdaad. Van mij mogen ze het bij yaoi laten, dan heeft de doelgroep ook niet te klagenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik geef toe, serieuze actie shounen is niet hun sterkste kant.
Ik vond Giant Killing en Higuraishi wel vermakelijk en ik heb hem niet gezien maar Ruroni Kenshin is ook vrij populair.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaaf. Kleine aanmerking: anonymous is geen hackgroepering...quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef robin007bond het volgende:
RULES 1 & 2!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef robin007bond het volgende:
Ja, maar zo wilt Tweakers het altijd brengen. Zo heb ik het niet vermeld in mijn submitquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond Giant Killing en Higuraishi wel vermakelijk en ik heb hem niet gezien maar Ruroni Kenshin is ook vrij populair.
[..]
Gaaf. Kleine aanmerking: anonymous is geen hackgroepering...
Rule #1 en #2 gelden alleen bij raids en zijn alleen van toepassing op het "OMG SOOOOO RANDOM XD XD" board.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
RULES 1 & 2!!!!!!!
Maar je bent wel verslaafd
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rule #1 en #2 gelden alleen bij raids en zijn alleen van toepassing op het "OMG SOOOOO RANDOM XD XD" board.
Newfag
Dus!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel verslaafd. Ik heb uit wanhoop zelfs nog 7chan bezocht
Het is wel de grootste anime communityquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ken die ook... Maar ben blij dat ik genezen ben.
Is dat niet Gaia?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel de grootste anime community
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |