quote:Op maandag 14 november 2011 15:21 schreef outcast_within het volgende:
Moraal van het verhaal. Don't have sex it will kill you.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Zie de spoiler voor een vetgedrukte reactie.SPOILER: school days afgekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het me niet zo goed herinneren, maar volgens mij had de gecensureerde versie gewoon een afbeelding van een echte (dus niet geanimeerde boot)quote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje stom, ik kwam er net achter dat ik geen uncut versie had.Vroeg me al af waarom het bloed zwart was. Ben nu wel de goeie versie aan het kijken (met rood bloed
).
“An interesting thing is a good thing.”
Waarom hebben wij er nog geen gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2011 15:22 schreef robin007bond het volgende:
Waarom worden er altijd van die vreselijke fan-dubs gemaakt?![]()
Ah, ja klopt. Dat heb ik gelezen. Maar ik dacht dat zwart bloed ook een soort van censuur was.quote:Op maandag 14 november 2011 15:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor een vetgedrukte reactie.
[..]
Ik kan het me niet zo goed herinneren, maar volgens mij had de gecensureerde versie gewoon een afbeelding van een echte (dus niet geanimeerde boot)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 14 november 2011 16:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja precies, dat denk ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja precies, dat denk ik ook.
Tnx voor de links, gaat wel even wat uitzoeken.quote:Op maandag 14 november 2011 01:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor het geval dat je niet vies bent van zelf zoeken. Er gaat bij mij iig geen belletje rinkelen.
[..]
Ik heb Golden Boy zelf niet gezien maar mal's gebruikers geven aan dat... ach volg de link nu maar gewoon.
Er zijn betere sites voor dit gebeuren en die kan je in de OP zien, maar die gebruik ik minder.
volgens mij was het alsvolgt:quote:Op maandag 14 november 2011 15:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor een vetgedrukte reactie.
[..]
Ik kan het me niet zo goed herinneren, maar volgens mij had de gecensureerde versie gewoon een afbeelding van een echte (dus niet geanimeerde boot)
Dat klinkt logisch.quote:Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij was het alsvolgt:
bepaalde tv zenders deden de boot.. een enkele andere zender deed zwart bloed en de dvd is volledig ongecensureerd?
mja, de prime time zenders deden boot, en de late uren zenders deden zwart bloed ofzo.. dat staat mij iig bijquote:
Zou kunnen ja. Ik heb m ook gezien, moest constant aan Heroes denken. Dus waarschijnlijk krijg je dan zoiets maar dan in anime vorm.quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef PAAC het volgende:
Kheb zojuist "Push" gekeken, ik bleef maar denken dat het gewoon een verfilmde manga zou kunnen zijn...
Ja, beetje freaky waren die gasten, zelfs als ze niet aan het schreeuwen waren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:51 schreef outcast_within het volgende:
Is dat die film met die schreeuwende aziaten?
Studio Deen vind ik echt slecht, no exceptions.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef mschol het volgende:
gister, terwijl ik me beroerd voelde begonnen aan een oudje.. vampire Knight, fijne serie tot nu toe
ach.. ik heb slechter gezien.., vind het dus wel meevallen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Studio Deen vind ik echt slecht, no exceptions.
Vampire Knight heeft dezelfde rampzalige animatie doorgemaakt als alle andere Deen producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |