Scryed ??quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een anime gezien maar ik ben de naam vergeten
Enige wat ik er nog van weet is dat de hoofdrolspeler zijn arm in een wapen kon veranderen of het was gewoon een wapen. En naarmate het seizoen vorderde veranderde hij zelf ook helemaal.
Weet iemand de naam van deze serie?
Oh en ik ben helemaal gek van "The Golden Boy", zijn er vergelijkbare series qua humor?
Voor het geval dat je niet vies bent van zelf zoeken. Er gaat bij mij iig geen belletje rinkelen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Enige wat ik er nog van weet is dat de hoofdrolspeler zijn arm in een wapen kon veranderen of het was gewoon een wapen. En naarmate het seizoen vorderde veranderde hij zelf ook helemaal.
Ik heb Golden Boy zelf niet gezien maar mal's gebruikers geven aan dat... ach volg de link nu maar gewoon.quote:Oh en ik ben helemaal gek van "The Golden Boy", zijn er vergelijkbare series qua humor?
Als je t van de officiële cccp site hebt, zal t wel een foutje van malwarebytes zijnquote:Op maandag 14 november 2011 08:29 schreef Xaryna het volgende:
Malwarebytes vond adware in mijn CCCP pack
NOD32 master race hierquote:Op maandag 14 november 2011 08:29 schreef Xaryna het volgende:
Malwarebytes vond adware in mijn CCCP pack
Ik hebbum altijd van de officiële site!quote:Op maandag 14 november 2011 08:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je t van de officiële cccp site hebt, zal t wel een foutje van malwarebytes zijnprobeer t anders sowieso even opnieuw te downloaden, via de officiële site
Misschien dat je Trigun bedoelt?quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een anime gezien maar ik ben de naam vergeten
Oh en ik ben helemaal gek van "The Golden Boy", zijn er vergelijkbare series qua humor?
quote:
Hij wordt erg interessant. Alleen vind ik het einde wat clichéquote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef outcast_within het volgende:
Ik moet die serie nog steeds afkijken. Na de aardbeving niet meer opgepikt.
SPOILER: school days afgekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: school days afgekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was echt zwaar pissed op de hoofdpersoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik was echt zwaar pissed op de hoofdpersoon.Beetje stom, ik kwam er net achter dat ik geen uncut versie had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeg me al af waarom het bloed zwart was. Ben nu wel de goeie versie aan het kijken (met rood bloed
).
hmm..quote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje stom, ik kwam er net achter dat ik geen uncut versie had.Vroeg me al af waarom het bloed zwart was. Ben nu wel de goeie versie aan het kijken (met rood bloed
).
Haha, dankje.quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Key maakt hele goede visual novels
Je signature verdient ook een compliment
Hmm, ik twijfel nu een beetje of dat rode bloed niet gewoon een youtube edit was van de maker.quote:Op maandag 14 november 2011 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm..
note to self: versie School days checken
Je hebt de gecensureerde versie gekeken. De ongecensureerde versie is op DVD uitgekomen en heeft wel rood bloed.quote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje stom, ik kwam er net achter dat ik geen uncut versie had.Vroeg me al af waarom het bloed zwart was. Ben nu wel de goeie versie aan het kijken (met rood bloed
).
Ik heb gewoon een torrent gedownload met de meeste seeders. De andere torrents hadden er niet zoveel.quote:Op maandag 14 november 2011 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt de gecensureerde versie gekeken. De ongecensureerde versie is op DVD uitgekomen en heeft wel rood bloed.
Je kijkt je anime toch niet streamend he?
Klinkt wel logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |