Heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 13 november 2011 02:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah vond het wel een uitspraak voor jou
Dat had ik ook. Ik werd best pissedquote:Op zondag 13 november 2011 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu erger ik me wel aan Makoto. Waarom maakt hij het niet gewoon uit, ik snap dat niet.
Haha, ben benieuwd wat je van het verdere verloop vindt!quote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
6 afleveringen gezien van School Days. Tot nu toe vind ik het leuk.
Erger me nog niet heel erg aan de hoofdpersoon, al is het wel fout wat hij doet natuurlijk.
Volgens mij kan de Kerk een Master censureren. Iig, dat zeiden ze ergens aan het begin. Ik weet niet precies wat dat betekent maar ik kan me voorstellen dat ze die Master alles afnemen, of zijn mana blokkeren ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef outcast_within het volgende:
Fate zero, wat is de macht die de kerk heeft over de deelnemers? Wat weerhoudt een berserker eigenaar ervan om ff langs de kerk te gaan en als die reserve commandspells met lomp geweld mee te nemen.
Zolang iemand een Servant heeft kan de kerk ze niet zo veel maken. Echter heeft de kerk in deze wereld zogenaamde executors, mensen die zoals Kirei dat deed, op heidenen jagen. En vast nog engere dingen Nasu kennende...O en de kerk beschermt ook Masters die hun Servant kwijt zijn. Zonder die bescherming heb je grote kans dat de andere Masters veronderstellen dat je nog mee speelt.quote:Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef outcast_within het volgende:
Fate zero, wat is de macht die de kerk heeft over de deelnemers? Wat weerhoudt een berserker eigenaar ervan om ff langs de kerk te gaan en als die reserve commandspells met lomp geweld mee te nemen.
Ik heb me nooit aan de hoofdpersoon geërgerd eigenlijk. Hij is gewoon een gekke playerquote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Erger me nog niet heel erg aan de hoofdpersoon, al is het wel fout wat hij doet natuurlijk.
Heel erg bedankt!!quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef outcast_within het volgende:
seto no hanayome
srry voor de late reactie
Ja wat een baas.quote:Op zondag 13 november 2011 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is gewoon een gekke player
Ik vind het smerigquote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds 'n keer Dr. Pepper drinken, nog nooit gehad
Geef het nog een paar afleveringenquote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Key maakt hele goede visual novelsquote:
smaakt naar cherry coke.quote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds 'n keer Dr. Pepper drinken, nog nooit gehad
xam'dquote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een anime gezien maar ik ben de naam vergeten
Enige wat ik er nog van weet is dat de hoofdrolspeler zijn arm in een wapen kon veranderen of het was gewoon een wapen. En naarmate het seizoen vorderde veranderde hij zelf ook helemaal.
Weet iemand de naam van deze serie?
Oh en ik ben helemaal gek van "The Golden Boy", zijn er vergelijkbare series qua humor?
Is dat voor mn 1e of 2e vraag?quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
xam'd
sorry voor de late reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |