Ik ben benieuwd wat voor pic dat isquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef outcast_within het volgende:
Note to self post pic that reminded me of xar
Een reminder voor een reminder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef outcast_within het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef outcast_within het volgende:
Waarom droeg je een scream masker dan? Kami!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik werd gisteren toegezongen door kleine kinderen, terwijl ik mijn scream masker droeg, sommige waren bang voor me. Ik voelde me net een god.
Omdat Sint Maartens naamdag eigenlijk gewoon Halloween voor de armen is. En de schrikreacties van de kleine kinderen waren goddelijk... goddelijk in de zin dat ze mij me lieten voelen alsof ik een god was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef lelouch het volgende:
[..]
Waarom droeg je een scream masker dan? Kami!!!
Wat? Niet eens een dagboek met toekomstige gebeurtenissen er in, maar snoep? Mager...quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik zei 'vrees mij' en ze vreesden mij. Ik zei 'snoep of je leven' en de kleine mensen kozen er voor om snoep uit de grote blauwe tupperware bak die ik ze aanreikte te pakken.
Mooie tijden
Oh mocht je toch gaan van je ouders?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik was zenuwachtig voor de POL-meet, vandaar mijn vreemde stemming.
Was overigens heel leuk
Was zeker leuk inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh mocht je toch gaan van je ouders?Leuk.
Ben benieuwd wat je er van gaat vindenquote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
6 afleveringen gezien van School Days. Tot nu toe vind ik het leuk.
Erger me nog niet heel erg aan de hoofdpersoon, al is het wel fout wat hij doet natuurlijk.
ik ben m'n missende afleveringen bleach aan het binnen hengelen (van een torrent van 65GBquote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef borisz het volgende:
One Piece maar weer eens opgepakt. Ben bij 223 nu
Het meisje op de voorgrond is een yaoi freak.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef outcast_within het volgende:
ahh ben-to, lekker gestoord op sommige momentenquote:Op zondag 13 november 2011 01:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het meisje op de voorgrond is een yaoi freak.
[ afbeelding ]
Je zou Tokyo Ska Paradise Orchestra kunnen proberen, da's de enige Japanse ska band die ik ken.quote:Op zondag 13 november 2011 00:56 schreef Qunix het volgende:
Ik ben op zoek....
Tijd terug was er een videoclip gepost op het FOK!weblog van een Japanse band. Qua muziek was er veel ska en trompetten in (zo ver ik nog kan herinneren). Er werd niet in gezongen. De videoclip was in 1 scene opgenomen waar een aantal japanners onder andere hardlopen, op de roltrap staan en met de lift op en neer gaan. Dit doen ze in een studio met een zwart doek op de achtergrond.
Iemand een idee?
Ben ik een yaoi freak dan? Ik hoop dat ik niet zó erg ben.quote:Op zondag 13 november 2011 01:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het meisje op de voorgrond is een yaoi freak.
[ afbeelding ]
Njah vond het wel een uitspraak voor jouquote:Op zondag 13 november 2011 02:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben ik een yaoi freak dan? Ik hoop dat ik niet zó erg ben.
Heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 13 november 2011 02:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah vond het wel een uitspraak voor jou
Dat had ik ook. Ik werd best pissedquote:Op zondag 13 november 2011 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu erger ik me wel aan Makoto. Waarom maakt hij het niet gewoon uit, ik snap dat niet.
Haha, ben benieuwd wat je van het verdere verloop vindt!quote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
6 afleveringen gezien van School Days. Tot nu toe vind ik het leuk.
Erger me nog niet heel erg aan de hoofdpersoon, al is het wel fout wat hij doet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |