are you sure? (nsfw)quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
Sommige dingen zijn zo mooi.
De borsten van een willekeurige dame bijvoorbeeld.
Esthetisch mooi gevormd hoorquote:
Eerst blessed, nu jij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:24 schreef robin007bond het volgende:
Waarna ik vervolgens de boel oplicht.
Disclaimer: Garpje, of toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hell no! Suzuki alto had de s;g feel. Iets nieuws, verfrissends. Iig vele malen beter dan dat knurftige k-on!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, dat valt wel mee..
Suzumiya Haruhi no Shoushitsu , dies pas overgewaardeerd
Ik heb meer sympathie voor Yuki dan voor Yunoquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:55 schreef mschol het volgende:
mirai nikki was weer geinig, maar wat kots ik dat yuki karakter uit, echt walgelijk..
ik kan em ook wel volgen.. maar alsnog vind ik dat karakter gewoon totaal kut..quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Volgens mij heeft robin last van zenuwen, of van te veel indrinken.
[..]
Ik heb meer sympathie voor Yuki dan voor YunoYuno is creepy, Yuki kan ik wel volgen.
Wat zou jij doen in zijn situatie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan em ook wel volgen.. maar alsnog vind ik dat karakter gewoon totaal kut..
en yuno, tja.. vreemd is ze wel..
iig -iets- meer backbone showen pff... (en dus niet bij het minste geringste wegduiken achter iemand...)quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in zijn situatie?
ach, de idiote, wazige en bizarre momenten wisselen mekaar lekker af, opzich weinig problemen mee..quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
de raep in Mirrai Nikki vond ik toch iets te veel van het goeie en #12's power ranger parodie was fabuleus.
Ja, ik vind het ook wel wat hebben. Ze gooien bizar, creepy, idioot en raar allemaal door elkaar, en het heeft daardoor een interessante sfeer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, de idiote, wazige en bizarre momenten wisselen mekaar lekker af, opzich weinig problemen mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |