Elfen Lied en Claymore heb ik gezien, zal de rest eens bekijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
[..]
Nee, dat is alleen bij Naruto. Fillers bij Bleach zijn er ook heel heel heel veel maar omdat ze die in een arc stoppen is het beduidend leuker. Er zijn wat losse filler episodes die echt zuigen maar dat zijn er niet zo veel.
[..]
HxH is leuk! Valt me erg veel mee tov. de oude serie
[..]
Elfenlied, Claymore. Zoek zelf maar uit of het shonen is of niet![]()
Ik trek me totaal niks aan van genres... als het goed is is het goed. -punt-.
Oh en vooral Lovely Complex kijken. En Highschool of the Dead. En Blood C.
[..]
[ afbeelding ]
are you sure? (nsfw)quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
Sommige dingen zijn zo mooi.
De borsten van een willekeurige dame bijvoorbeeld.
Esthetisch mooi gevormd hoorquote:
Eerst blessed, nu jij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:24 schreef robin007bond het volgende:
Waarna ik vervolgens de boel oplicht.
Disclaimer: Garpje, of toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hell no! Suzuki alto had de s;g feel. Iets nieuws, verfrissends. Iig vele malen beter dan dat knurftige k-on!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, dat valt wel mee..
Suzumiya Haruhi no Shoushitsu , dies pas overgewaardeerd
Ik heb meer sympathie voor Yuki dan voor Yunoquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:55 schreef mschol het volgende:
mirai nikki was weer geinig, maar wat kots ik dat yuki karakter uit, echt walgelijk..
ik kan em ook wel volgen.. maar alsnog vind ik dat karakter gewoon totaal kut..quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Volgens mij heeft robin last van zenuwen, of van te veel indrinken.
[..]
Ik heb meer sympathie voor Yuki dan voor YunoYuno is creepy, Yuki kan ik wel volgen.
Wat zou jij doen in zijn situatie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan em ook wel volgen.. maar alsnog vind ik dat karakter gewoon totaal kut..
en yuno, tja.. vreemd is ze wel..
iig -iets- meer backbone showen pff... (en dus niet bij het minste geringste wegduiken achter iemand...)quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in zijn situatie?
ach, de idiote, wazige en bizarre momenten wisselen mekaar lekker af, opzich weinig problemen mee..quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
de raep in Mirrai Nikki vond ik toch iets te veel van het goeie en #12's power ranger parodie was fabuleus.
Ja, ik vind het ook wel wat hebben. Ze gooien bizar, creepy, idioot en raar allemaal door elkaar, en het heeft daardoor een interessante sfeer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, de idiote, wazige en bizarre momenten wisselen mekaar lekker af, opzich weinig problemen mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |