3,7.quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik geef deze uitzending trouwens een 5-
eerst morgen Duitsland - Nederland en vrijdag dan nabeschouwing met van Rossemquote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie ook al klaar voor vrijdag?
Popcorn en pilsjes erbij.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
fout in de TT btw.. het is RossEm, niet Rossum... ggmm?
Net zo'n onverzorgde aap als Johan.quote:
Uiteraard. Dat levert een partij aanzien op.quote:
Johan doet ook iets met dat blad van Maarten de volgende uitgavequote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Johan probeert nu Van Rossem uit. Johan wilde atlijd wel iets met Van Rossem doen.
Zo zijn er nog wel meer overeenkomsten tussen Johan en Maarten.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo'n onverzorgde aap als Johan.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo'n onverzorgde aap als Johan.
Hebben ze vorig jaar geen show gegeven in utrechtquote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Johan doet ook iets met dat blad van Maarten de volgende uitgave
wat een heerlijke username heb jequote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef autodief het volgende:
Barbra barend was weer is zo als altijd hinderlijk
Die is daar te trots voor. Met zijn hoofd.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht dat Matthijs van Nieuwkerk nu ook eindelijk eens komt.
True. Hinderlijk ijdel mannetje is het.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is daar te trots voor. Met zijn hoofd.
Er moet nog wel een item bij over dat Van Rossem vrijdag in VI zit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-onderkruipsel.dhtml
2 dagen te laat... en dan zeggen jullie wel 's dat ik laat ben.
Cursusje Nederlands kopen voor een goed prijsje?quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef autodief het volgende:
Barbra barend was weer is zo als altijd hinderlijk
Dat zeg ik nooit, ik zeg soms dat het slecht is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-onderkruipsel.dhtml
2 dagen te laat... en dan zeggen jullie wel 's dat ik laat ben.
Dit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder een baggeruitzending. Met een erg slechte Genee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |