3,7.quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik geef deze uitzending trouwens een 5-
eerst morgen Duitsland - Nederland en vrijdag dan nabeschouwing met van Rossemquote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie ook al klaar voor vrijdag?
Popcorn en pilsjes erbij.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
fout in de TT btw.. het is RossEm, niet Rossum... ggmm?
Net zo'n onverzorgde aap als Johan.quote:
Uiteraard. Dat levert een partij aanzien op.quote:
Johan doet ook iets met dat blad van Maarten de volgende uitgavequote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Johan probeert nu Van Rossem uit. Johan wilde atlijd wel iets met Van Rossem doen.
Zo zijn er nog wel meer overeenkomsten tussen Johan en Maarten.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo'n onverzorgde aap als Johan.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo'n onverzorgde aap als Johan.
Hebben ze vorig jaar geen show gegeven in utrechtquote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Johan doet ook iets met dat blad van Maarten de volgende uitgave
wat een heerlijke username heb jequote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef autodief het volgende:
Barbra barend was weer is zo als altijd hinderlijk
Die is daar te trots voor. Met zijn hoofd.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht dat Matthijs van Nieuwkerk nu ook eindelijk eens komt.
True. Hinderlijk ijdel mannetje is het.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is daar te trots voor. Met zijn hoofd.
Er moet nog wel een item bij over dat Van Rossem vrijdag in VI zit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-onderkruipsel.dhtml
2 dagen te laat... en dan zeggen jullie wel 's dat ik laat ben.
Cursusje Nederlands kopen voor een goed prijsje?quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef autodief het volgende:
Barbra barend was weer is zo als altijd hinderlijk
Dat zeg ik nooit, ik zeg soms dat het slecht is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Dit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder een baggeruitzending. Met een erg slechte Genee.
Haha ja joh, waarneer gaat dat kutwijf nou eindelijk weg want anders stop ik met kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Cursusje Nederlands kopen voor een goed prijsje?
Ach, Johan is net zo slecht.quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
QFT.quote:
In elk opzicht is een standaard lekker wijf op die stoel neerzetten beterquote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Barbara nooit echt ergerlijk ofzo. Ik vind haar ook niet bijzonder veel toevoegen, maar goed, dat heb ik bij 90% van de gasten...
Maar hij had wel gelijk over dat verhaal van die directeur die op het veld stond. MET BIER!!111quote:
Van Rossem bij Motel De Jong gezien in die kamer met Beense? Legendarische TVquote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk past Maarten beter in een VI Oranje uitzending, tussen een hossende menigte oranjegekkies de boel een beetje relativeren in een zwarte trui.
ik zeg: "doen".quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef autodief het volgende:
[..]
Haha ja joh, waarneer gaat dat kutwijf nou eindelijk weg want anders stop ik met kijken
Oja dat moet ik nog terugzien. Ik zag alleen een fragment. "Dat was een hoop herrie zeg. Het is niet mijn muziek maar u doet wel uw best."quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Rossem bij Motel De Jong gezien in die kamer met Beense? Legendarische TV
quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
"U doet in ieder geval uw best."quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Genee had in dat conflict met Johan meer dan gelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje?! Van Rossem is een bonk vleesgeworden relativisme.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk past Maarten beter in een VI Oranje uitzending, tussen een hossende menigte oranjegekkies in een zwarte trui de boel een beetje relativeren.
Ik vond het echt nergens over gaan. En bovenal: wat heef Derksen ermee te maken?quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Genee had in dat conflict met Johan meer dan gelijk.
Hij durft niet vrij te spreken over die man omdat hij dat contract heeft met die maatschappij, en juist tegen die mensen die niet vrij spreken gaat Johan juist altijd tekeer, beetje kromquote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens over gaan. En bovenal: wat heef Derksen ermee te maken?
Niet zoveel. Maar hij liet zich op dat moment zo ontzettend kennen. En daarom Wilfred er (terecht) op door.quote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens over gaan. En bovenal: wat heef Derksen ermee te maken?
quote:OUDEWATER / GOUDA - Johan Derksen uit Oudewater stopt in 2013 als hoofdredacteur van Voetbal International.
Hij heeft met de raad van commissarissen afgesproken, dat het dan genoeg is geweest, laat Derksen weten in een interview in het jubileumnummer van het blad ELF Voetbal.
Derksen wil, nadat hij zijn taken als hoofdredacteur heeft neergelegd, nog wel een jaar of vier door als commentator op de televisie en als columnist voor het blad. "Dat is voor VI belangrijk. Net zoals het ook belangrijk was dat Jort Kelder op de tv kwam namens Quote en Ciska Dresselhuis namens Opzij. Zodra zij niet meer als gezicht van die media te zien waren, vielen de bladen ver terug. Dat kan en wil ik me niet permitteren."
Derksen won onlangs tegen wil en dank de Gouden Televizierring met de tv-versie van Voetbal International.
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:54:45Ik schrik mij een hoedje bij die commercial van de N.E.M. Ik denk elke keer dat Johan Derksen het weer over mij heeft. En ik zit al bij NEM. reageer retweet
Al gezien.quote:Op maandag 14 november 2011 22:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:54:45Ik schrik mij een hoedje bij die commercial van de N.E.M. Ik denk elke keer dat Johan Derksen het weer over mij heeft. En ik zit al bij NEM. reageer retweet
quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Gewoon Maarten uitnodigen als Oranje de EK-finale heeft gespeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk past Maarten beter in een VI Oranje uitzending, tussen een hossende menigte oranjegekkies de boel een beetje relativeren in een zwarte trui.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
MAARTEN VAN ROSSEM MIJN DROOM KOMT UIT DE ULTIEME ANTIVOETBALBAAS LIVE BIJ JOHAN DERKSEN EN WILFRED GENEE IK GELOOF HET NIET DIT MOET EEN GRAP ZIJN IK BEN ZOOOO BLIJ:D:D D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
D
: D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D: D
:D :
Mwa zolang het onderwerp Obama maar niet valt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk, die man is nog zuurder, brompottiger, cynischer en humoristischer dan ons aller Johan
Beiden uitnodigenquote:
2 zuurpruimen + Derksen?quote:
Hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Jmsls het volgende:
Van Rossumnu hopen dat Heertje ooit terugkomt ook al zei hij zelf dat die kans niet groot is
Chabotquote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?
Van RossemNu nog een keer Bart Chabot ofzo, gewoon mensen die iets kunnen of met een mening erin. Aad de Mos, Barbera Barend, Marc van Hintum, Hans Nijland, Jan Everse allemaal pleite, nu voor 1-2 segmenten hoger gaan
Nee, hoe drukker het is in de topics, hoe slechter de uitzending volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Symer het volgende:
Ik lees 'slechte uitzending' maar zie dat er 5 topics vol zijn gekomen.
Moet ik nou terugkijken of niet?
Slechte uitzending, dus iedereen zat op FOK te klagen over de uitzending...quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Symer het volgende:
Jammer idd. Beide altijd leuke gasten.quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Chabalala het volgende:
Waarom komen Erik Dijkstra en Raoul Heertje niet meer af en toe langs?
Met de verwijderde reacties erbij waren het er wel 6quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Symer het volgende:
Ze willen geloof ik alleen mensen vanuit de voetballerij uitnodigen...quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Chabalala het volgende:
Waarom komen Erik Dijkstra en Raoul Heertje niet meer af en toe langs?
Eerste kwartier moet je sowieso terugkijkenquote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Symer het volgende:
wat doet Barbara daar dan ????quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen geloof ik alleen mensen vanuit de voetballerij uitnodigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |