#335quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel posts bij die nietrefreshers?
?quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen DrDrentz met die opmerkingen over de ziekte van de vrouw van Koeman, je zit op het randje.
Wat een bullshit zeg. Was gewoon een leuk ironisch geintje. Ik als Feyenoorder kon hem wel waarderen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen DrDrentz met die opmerkingen over de ziekte van de vrouw van Koeman, je zit op het randje.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hou een met je postcount opkrikken jonguh
Dat was al erg genoeg. Gewoon ophouden.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
?
Het enige dat ik zei was over spreekkoren, dat deden de supporters bij Van Gaal ook.
Prima gast idd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Mag Aadje toch graag horen praten, man met voetbalkennis, hoewel in het verleden als trainer niet erg goed uit de verf komende.
Idd, ik weet wie jij bedoelt. Ik vind het infaam en abjectquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg niet wie ik bedoel, maar volgens mij is die Gast Gewoon 'n Machtsbelust Maffiamaatje.
Dat is heul niet rullevantquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
?
Het enige dat ik zei was over spreekkoren, dat deden de supporters bij Van Gaal ook.
jij verward een goed resultaat met goed voetbal.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jij verward goed voetbal met mooi voetbal..
En na het WK waren er een paar erg goede wedstrijden van Nederland
Ja meester.quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was al erg genoeg. Gewoon ophouden.
Afkoopsom aadje noemde ze hem altijd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Mag Aadje toch graag horen praten, man met voetbalkennis, hoewel in het verleden als trainer niet erg goed uit de verf komende.
Och och och. Wat een kleinzerigheidquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was al erg genoeg. Gewoon ophouden.
Ja ze moeten me wel hebben de laatste tijd, en ik loop niet eens op plekken waar ik niet mag komen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oppassen, voor je het weet heb je weer een ban te pakken
Dentz, je bent een aanwinst voor het VI-topicquote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ze moeten me wel hebben de laatste tijd, en ik loop niet eens op plekken waar ik niet mag komen.
Jij verwart "verward" met "verwart".quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij verward een goed resultaat met goed voetbal.
Dat is niet echt rullevant hierquote:
En voor de Relschoppers van VBLquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dentz, je bent een aanwinst voor het VI-topic
Hij post al een tijdje hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aanwinst... Dentz is al jaren onze Derksen encyclopedie!quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het juist steeds dunner worden de laatste tijd.
Kan jij ook eens een corrigerende tik krijgen?quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een postdiaree van onze ajacied422
Haten? Ook mods moet je gewoon kunnen wijzen op kleinzerigheid. Zelfs Feyenoorder Caland begreep de link naar de spreekkoren van PSV richting van Gaal, toen ie met AZ op bezoek kwam.quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu niet ineens allemaal haten op Morph hč
quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Jojoortje loopt zeker weer te gummen.
Ik was het niet bitchesquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
Denk dat het jojoortje is idd... GGMM gunt ons meestal wel wat relaxte slowchat.
Ach, hij is pas 13 hč. En de bans blijven komenquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een postdiaree van onze ajacied422
We houden het al goed vol. Al sinds woensdag geen ban meerquote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, hij is pas 13 hč. En de bans blijven komen
ja leukquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ze moeten gewoon Ten Have alle macht geven.
Gaan we straks het P&W topic weer terroriseren? De directeur van de Nederlandse Energie Maatschappij zit er ook.quote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Analfabetische VI Hooligans !
Mijn excuses.quote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aanwinst... Dentz is al jaren onze Derksen encyclopedie!
Professor, meester, dokterquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Of die mevrouw die doorgeleerd heeftquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Er zijn wel meer posts in dit topic verdwenen en dat ging niet eens over een ziekte of spreek koorquote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haten? Ook mods moet je gewoon kunnen wijzen op kleinzerigheid. Zelfs Feyenoorder Caland begreep de link naar de spreekkoren van PSV richting van Gaal, toen ie met AZ op bezoek kwam.
Niet alles hoeft weg te worden gegumd.
Gudde heeft inmiddels alle ins en outs geleerd binnen het voetbal, Ajax moet hem maar aantrekken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Wees er trots op johquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We houden het al goed vol. Al sinds woensdag geen ban meer
Daarom, en waren die zo schokkend?quote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn wel meer posts in dit topic verdwenen en dat ging niet eens over een ziekte of spreek koor
Nee die mevrouw die doorgeleerd heeft van de vrije universiteitquote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gudde heeft inmiddels alle ins en outs geleerd binnen het voetbal, Ajax moet hem maar aantrekken.
Niet alle wedstrijden waren even goed nee..quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij verward een goed resultaat met goed voetbal.
Te zot voor woorden. Bisotquote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wie was die keeper van jong NL?!
Hij kreeg vorige keer rood.quote:
Zegt Genee niet, dus zal wel van Cambuur zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wie was die keeper van jong NL?!
Maher ook, die tondeuse werkte niet netjes.. heeft een dino kapsel..quote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Lesnar het volgende:
Pot moet ook naar de haararchitekt, samen met Koster?
Mahar maakt bij mij een betere indruk achter dan Wijnaldum.quote:
Goede voetballers kunnen dat wel worden.quote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Lorenzo
Adam
Virgil
Luciano
Nacer
Leuk, zo'n elftal.
Ja een beetje pipo de clown achtigquote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Maher ook, die tondeuse werkte niet netjes.. heeft een dino kapsel..
Maar ondertussen blijven het voor ons wel weer die Marokkaanse jongens.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel triest dat jongens waarvan de ouders hier geboren zijn nog twijfelen of ze voor NL willen spelen.
Ozil, Gomez, Podolski, Klose, Cacau, Khedira, Aogoquote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Lorenzo
Adam
Virgil
Luciano
Nacer
Leuk, zo'n elftal.
Tja als het over 5 jaar meer zwart is dan wit moet je niet komen klagen .. tets wacistquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel triest dat jongens waarvan de ouders hier geboren zijn nog twijfelen of ze voor NL willen spelen.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef zatata het volgende:
misschien bedoelt Aad wel die pot naast hem
Ja bij het grote Oranje valt het bij ons wel mee met exotische namen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ozil, Gomez, Podolski, Klose, Cacau, Khedira, Aogo
Hazard, Lukaku, Fellaini, Witsel, Chadli, Defour
quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef zatata het volgende:
misschien bedoelt Aad wel die pot naast hem
Als je denkt het Nederlandse Elftal niet te halen, dan is het logisch dat je voor Marokko kiest. El Ham en Boussoufa hadden nooit Oranje gehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Zal wel meevallenquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja als het over 5 jaar meer zwart is dan wit moet je niet komen klagen .. tets wacist
quote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wilfred zeg het.. zeg het... "Nu we het toch over Potten hebben, Barbara.. wat is jouw nieuws.."
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja en logisch dat ze zo denken, kijk naar Overtoomquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je denkt het Nederlandse Elftal niet te halen, dan is het logisch dat je voor Marokko kiest. El Ham en Boussoufa hadden nooit Oranje gehaald.
Omdat? Aad heeft er al meerdere keren met Gijp samen gezeten zelfs.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef mrstylo het volgende:
Als Gijp terug komt dan komt Aad toch niet meer terug?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
Als ze twijfelen moet je ze al niet meer oproepen, dan tyf je maar lekker op naar dat shoarmaland van je
tuurlijk welquote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef mrstylo het volgende:
Als Gijp terug komt dan komt Aad toch niet meer terug?
Ja maar jongens als Boussoufa en Hamdaoui waren destijds toch wel grote talenten dus hadden ook voor NL kunnen kiezen toch. Ze wisten toen nog niet dat ze gingen floppen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en logisch dat ze zo denken, kijk naar Overtoom
Twijfelen aan Hollandquote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
Als ze twijfelen moet je ze al niet meer oproepen, dan tyf je maar lekker op naar dat shoarmaland van je
Alsof alleen in Limburg mensen dit soort dingen roeptquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij mag samen met je vriendin Ingrid ook oprotten naar Limburg.
Gijp had kritiek over hem bij een interview.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Aad heeft er al meerdere keren met Gijp samen gezeten zelfs.
Ja oké, maar misschien op zeker spelen?!quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja maar jongens als Boussoufa en Hamdaoui waren destijds toch wel grote talenten dus hadden ook voor NL kunnen kiezen toch. Ze wisten toen nog niet dat ze gingen floppen.
En dan gaat AZ afzwakken en Ajax noar de topquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kleine Maher wordt helemaal gesloopt in de Afrika Cup tegen Botswana of Uganda ofzo.
die wordt de boarding overgetrapt, zo het oerwoud in.quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kleine Maher wordt helemaal gesloopt in de Afrika Cup tegen Botswana of Uganda ofzo.
vind die moslima beetje gekquote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Babs helemaal gek.
Thuis lopen ze zelf ook zo rondquote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
Babs helemaal gek.
Disturbia, pampamdidampampampamapamquote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft ernstig dat ze hit na hit scoort
Ze is lekker.quote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft ernstig dat ze hit na hit scoort
In Eindhoven lopen er genoeg hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vind eens 10 lekkere moslima's in Nederland..waar jij in wil zitten..
2011 gast.quote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Voor een zwarte is ze best lekker ja
ik mag geen plaatjes posten anders had ik er nog wel meerquote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Voor een zwarte is ze best lekker ja
Al zijn ze paars.. de kop die er op zit is gewoon niks bij 98%quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2011 gast.
Ik zie geen kleur meer.
Nou, hij heeft wel actief gekeken naar het WK van 1978.quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Maarten van Rossem is toch anti-voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |