#335quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel posts bij die nietrefreshers?
?quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen DrDrentz met die opmerkingen over de ziekte van de vrouw van Koeman, je zit op het randje.
Wat een bullshit zeg. Was gewoon een leuk ironisch geintje. Ik als Feyenoorder kon hem wel waarderen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen DrDrentz met die opmerkingen over de ziekte van de vrouw van Koeman, je zit op het randje.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hou een met je postcount opkrikken jonguh
Dat was al erg genoeg. Gewoon ophouden.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
?
Het enige dat ik zei was over spreekkoren, dat deden de supporters bij Van Gaal ook.
Prima gast idd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Mag Aadje toch graag horen praten, man met voetbalkennis, hoewel in het verleden als trainer niet erg goed uit de verf komende.
Idd, ik weet wie jij bedoelt. Ik vind het infaam en abjectquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg niet wie ik bedoel, maar volgens mij is die Gast Gewoon 'n Machtsbelust Maffiamaatje.
Dat is heul niet rullevantquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
?
Het enige dat ik zei was over spreekkoren, dat deden de supporters bij Van Gaal ook.
jij verward een goed resultaat met goed voetbal.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jij verward goed voetbal met mooi voetbal..
En na het WK waren er een paar erg goede wedstrijden van Nederland
Ja meester.quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was al erg genoeg. Gewoon ophouden.
Afkoopsom aadje noemde ze hem altijd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef ZaZoe het volgende:
Mag Aadje toch graag horen praten, man met voetbalkennis, hoewel in het verleden als trainer niet erg goed uit de verf komende.
Och och och. Wat een kleinzerigheidquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was al erg genoeg. Gewoon ophouden.
Ja ze moeten me wel hebben de laatste tijd, en ik loop niet eens op plekken waar ik niet mag komen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oppassen, voor je het weet heb je weer een ban te pakken
Dentz, je bent een aanwinst voor het VI-topicquote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ze moeten me wel hebben de laatste tijd, en ik loop niet eens op plekken waar ik niet mag komen.
Jij verwart "verward" met "verwart".quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij verward een goed resultaat met goed voetbal.
Dat is niet echt rullevant hierquote:
En voor de Relschoppers van VBLquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dentz, je bent een aanwinst voor het VI-topic
Hij post al een tijdje hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aanwinst... Dentz is al jaren onze Derksen encyclopedie!quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het juist steeds dunner worden de laatste tijd.
Kan jij ook eens een corrigerende tik krijgen?quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een postdiaree van onze ajacied422
Haten? Ook mods moet je gewoon kunnen wijzen op kleinzerigheid. Zelfs Feyenoorder Caland begreep de link naar de spreekkoren van PSV richting van Gaal, toen ie met AZ op bezoek kwam.quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu niet ineens allemaal haten op Morph hč
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |