goed ideequote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef themauster het volgende:
Laat Jan de Hoop 1 van de ''slapers'' zijn alstublieft
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
TT
Pino[ afbeelding ]
SR
Ik kan niet wachten tot het weer begint
Nope, ben niet van plan om dit jaar heen te gaan. Moet sowieso naar school toe helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef franklop het volgende:
Pino ga je weer voor de cam dit jaar?
Ik weet het nog niet. Ligt aan de sfeer, aan de topicsnelheid, mijn schoolwerk en aan mijn vriendin (quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tijdens SR ben ik er sowieso weer 23/7, of iets wat daarop lijkt.
dat klinkt als een oneerbaar voorstel......quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef franklop het volgende:
Pino ga je weer voor de cam dit jaar?
Ik heb er ook weer zin inquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
TT
Pino[ afbeelding ]
SR
Ik ook. 'sochtends zit ik ook wel even mee te pluizenquote:Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer zin inMet de DJ's die het Huis in gaan ben ik ook tevreden
Zal dit jaar ook weer meeposten, maar dan vooral 's avonds vanwege school.
Die heb ik ook nog in mijn UI keuze's staan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
TT
Pino[ afbeelding ]
SR
Ik moet naar school.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in mijn UI keuze's staan.
Jazeker.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Doet je post-emailding het toevallig ook nog?
Hans...quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen nog even huilen dat Hans er deze SR editie niet is![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hier niet lukken helaasquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen nog even huilen dat Hans er deze SR editie niet is![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten ze maar een pak sneeuw regelen en mogelijkheid tot sneeuwvrij?quote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, school, eens even kijken wanneer ik vakantie heb.
Dat zou wel het mooiste zijn ja.quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Moeten ze maar een pak sneeuw regelen en mogelijkheid tot sneeuwvrij?
Heb er ook veel zin an!quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Timurrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben blij met deze line-up. Heb er heel veel zin in!
Ik twijfel eraan of ik hier dan actief mee ga zitten doen... Vorig jaar was het niet bij te houden en werd er veel onzin gepost, vond er toen niet zoveel aan. Aan de andere kant had ik toen wat meer drukte, misschien heb ik nu meer tijd om het actiever te volgen. Ik zie welquote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef themauster het volgende:
Straks Rigter! Live ga het even tot een uur of 11 volgen op 101.tv.Met SR laat ik dit topic voor wat het is want het is mij dan veel te druk om te volgen.
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horenquote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfel eraan of ik hier dan actief mee ga zitten doen... Vorig jaar was het niet bij te houden en werd er veel onzin gepost, vond er toen niet zoveel aan. Aan de andere kant had ik toen wat meer drukte, misschien heb ik nu meer tijd om het actiever te volgen. Ik zie wel
Gewoon splitsen die meuk. Die-hard luisteraars hier, alleen voor 3FM ergens anders. Opgelost lijkt het me dan? In die week komen er helaas inderdaad van die mensen jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horen.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horen.
Ja, sowieso neemt het baggergehalte fors toe helaas. Ik kon het vorig jaar alleen in de nacht nog bijbenen, maarja... Slaap hè?quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou een goede mogelijkheid zijn, maar ik denk dat dat toch door elkaar gaat lopen en dat het niet werktquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gewoon splitsen die meuk. Die-hard luisteraars hier, alleen voor 3FM ergens anders. Opgelost lijkt het me dan? In die week komen er helaas inderdaad van die mensen ja.
twitter:coen3fm twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:11:31Pas op...hij is niet meer te houden!!
reageer retweet
Waarom lijkt Timur hier op een dunne Dikeb?quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier nog een andere trouwens;
[ afbeelding ]
Ik zet m'n wekker voor Timurquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb nog nooit serieus naar Timur geluisterd.
twitter:lottevschijndel twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:31:52Björn en Benny #3FM http://t.co/XYviU6L8 reageer retweet
Ballen genoeg iigquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat zou nog wel eens een toffe week in Leiden kunnen worden.
Timur, Coen en Gerard
* Sj0rSz kijkt alweer uit naar VeilingTV!
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:34:30Just a day at the office! #abba http://t.co/wdBK8ptb reageer retweet
twitter:coenensander twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:35:31Je boys als de mannen van Abba. http://t.co/nBln2eZa reageer retweet
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:36:04Another day at the office @giel3fm en @gerardekdom toch? ABBA #3FM #rigterlive http://t.co/bqlxyrCb reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:36:51Abba is compleet!! http://t.co/K9GpdDr0 reageer retweet
twitter:lottevschijndel twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:37:22#3FM Presents Abba http://t.co/jQsbjARc reageer retweet
Waitwhut? Giel?quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef themauster het volgende:
Gerard en Giel op de late avond wat een verademing en de radio voelt ook kilo's lichter (ok die was flauw)
Shit waarom zie ik nu pas dat het op 101 is?quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef themauster het volgende:
Giel,Gerard,Coen en Sander als ABBA op 101.tv![]()
![]()
![]()
wat is daar nou nep aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Het glazen huis in Leiden, wat een faal.
En voor 2012 was het al verkocht aan Enschede, toch?
Waar het als een leuk initiatief begon, begint het nu een commerciele bedoening te worden. Erg jammer.
Sowieso Ekdom weer in het huis. Wat een nepgast met zijn altijd dezelfde grapjes.
Timur en Coen zijn wel ok.
Wat daar nep aan is? Alles.quote:Op maandag 14 november 2011 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat is daar nou nep aanen ja zijn grapjes is soms voorspelbaar, maar dat zijn die van Sander en Giel ook. En daarnaast heeft Ekdom een muziek/songteksten kennis waar je U tegen zegt en 9 van de 10 keer ook geniet van de muziek die hij draait. Coen zit bijvoorbeeld altijd te kloten met zijn telefoon tijdens de platen.
Da's heel simpel: dan luister je niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat daar nep aan is? Alles.
En ja, er zijn er meerdere die herhaaldelijk dezelfde grap maken... echter Eckdom die teert en leeft er op. Zo erg dat je het al zelf kan inkoppen wanneer hij de grap gaat maken. Afgekeken bij Geer en Goor en ineens is het zijn handelsmerk.
Jawel. Elke dag, omdat het op het werk opstaat.quote:Op maandag 14 november 2011 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's heel simpel: dan luister je niet.
Tot hoe laat duurt het dan? Ik heb de mazzel dat één van mijn klassen vervalt ivm toetsweek die ze hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen!
ik ga proberen Rigter Live helemaal mee te pikken, maar ben ook wel moe....
nja, volgens mij alleen de loopzender....maar best is het niet nee.quote:
mag ik vragen wat jij zelf vrijwillig luistert?quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Elke dag, omdat het op het werk opstaat.
Sorry hoor dat ik niet in hetzelfde straatje pas als jouw mening.
Zo, waar haal je mijn mening nou weer vandaan? Ik kan gewoon héél slecht tegen mensen die lopen te klagen. Open een topic in KLB ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Elke dag, omdat het op het werk opstaat.
Sorry hoor dat ik niet in hetzelfde straatje pas als jouw mening.
tot 01.00u volgens mij...quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt het dan? Ik heb de mazzel dat één van mijn klassen vervalt ivm toetsweek die ze hebben.
Fixedquote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef themauster het volgende:
De enige zoveelste leuke plaat van De Staat
mee oneens, heb net Machinery weer geluisterd en eigenlijk vind ik alles nummers minimaal een 7 waardquote:
Joh reageer nou niet op hem denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, waar haal je mijn mening nou weer vandaan? Ik kan gewoon héél slecht tegen mensen die lopen te klagen. Open een topic in KLB ofzo.
Belgische Q-Music het liefst.quote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens mij alleen de loopzender....maar best is het niet nee.
[..]
mag ik vragen wat jij zelf vrijwillig luistert?
ow, en De Staat![]()
![]()
en waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Joh reageer nou niet op hem denk aan je bloeddruk
ah dat ken ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgische Q-Music het liefst.
Ach gut, een muurbloempjequote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, waar haal je mijn mening nou weer vandaan? Ik kan gewoon héél slecht tegen mensen die lopen te klagen. Open een topic in KLB ofzo.
Wijkt die trouwens veel af van de NL versie?quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgische Q-Music het liefst.
Ohja, mijn bloeddruk.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Joh reageer nou niet op hem denk aan je bloeddruk
Overigens vind ik 3FM helemaal niet slecht, alleen Eckdom. En het glazen huis begint een 'moetje' te worden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah dat ken ik nietmaar als het te vergelijken is met de Nederlandse prefereer ik 3FM
Het is waar je van houd hequote:
Ja. Gelukkig wel.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wijkt die trouwens veel af van de NL versie?
ik kan Ekdom prima hebben, hoewel hij in Ekstra Weekend imho beter is dan in FF Ekdom. Dat laatste programma is toch wel heel veel dezelfde grapjes en jingles. Ik denk dat ie in t huis wat losser komt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens vind ik 3FM helemaal niet slecht, alleen Eckdom. En het glazen huis begint een 'moetje' te worden.
appelsapjequote:
In Ekstra Weekend is hij idd leuk, in FF Ekdom vervelend.quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan Ekdom prima hebben, hoewel hij in Ekstra Weekend imho beter is dan in FF Ekdom. Dat laatste programma is toch wel heel veel dezelfde grapjes en jingles. Ik denk dat ie in t huis wat losser komt.
StuBru beleeft dit jaar z'n laatste versie. Omdat ze vinden dat ze op het hoogtepunt moeten stoppen. Ik vind het een beetje een rare beredenering want uiteindelijk gaat het om het inzamelen van geld. (Jahaaa, en voor het promoten van je eigen station). Dus al zou het daarna bergafwaarts gaan wat betreft exposure en totaalbedrag (en je daarbij dus over je hoogtepunt heen gaan), dan zou het nog steeds een mooie inzamelingsactie zijn. Maar, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het met StuBru eens ben of niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens vind ik 3FM helemaal niet slecht, alleen Eckdom. En het glazen huis begint een 'moetje' te worden.
Die zullen we veel krijgen denk ik in het glazen huisquote:
maar de jocks niet...quote:Op maandag 14 november 2011 22:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zullen we veel krijgen denk ik in het glazen huis
que? je bedoelt @work? klopt wel jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
Werk radio is sowieso best wel saai er gebeurt weinig en er is veel muziek.
Zo zou het ook moeten want door veel gepraat wordt je makkelijk afgeleid en de meeste mensen waarderen veel muziek tijdens het werk,daarom is Sky Radio ook jarenlang zo populair geweest.quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
Werk radio is sowieso best wel saai er gebeurt weinig en er is veel muziek.
Ok, een laatste reactie dan. Nee, ik ben geen muurbloempje, ik zie namelijk het glas graag halfvol in plaats van halfleeg. Ik hou namelijk niet van klagen, alles en iedereen heeft namelijk ook positieve kanten wat mij betreft. Ik ben namelijk volledig met je eens dat Ekdom wat voorspelbaar is en ik snap niet hoe 3FM of wie dan ook het in godesnaam in hun hoofd hebben gehaald om één van best lopende radioshows (arbeidsvitaminen) van de radio te halen. Hij komt in z'n nieuwe programma niet echt tot z'n recht, vind ik. On the bright side, wat Hole ook al aanhaalde: hij heeft een kennis en passie voor muziek waar je u tegen zegt. En dat haal ik liever aan dat ik ga lopen klagen en zeiken over voorspelbaarheid, want wat schiet ik daar mee op? En nu klaar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut, een muurbloempje
Pfffff.
Klopt, alhoewel EW toch wel erg fijn is als je op vrijdagavond nog moet werken. Kan je je werk ten minste nog met een lach doenquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo zou het ook moeten want door veel gepraat wordt je makkelijk afgeleid en de meeste mensen waarderen veel muziek tijdens het werk,daarom is Sky Radio ook jarenlang zo populair geweest.
ook net als rabradio, metmichiel, 3voor12. Bij Giel en C&S word er dagelijks met mensen gebeld en het nieuws besproken.quote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
que? je bedoelt @work? klopt wel ja
Dus eigenlijk ben je het gewoon met hem eens, maar wil je niet voor je mening uitkomen als die negatief is?quote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, een laatste reactie dan. Nee, ik ben geen muurbloempje, ik zie namelijk het glas graag halfvol in plaats van halfleeg. Ik hou namelijk niet van klagen, alles en iedereen heeft namelijk ook positieve kanten wat mij betreft. Ik ben namelijk volledig met je eens dat Ekdom wat voorspelbaar is en ik snap niet hoe 3FM of wie dan ook het in godesnaam in hun hoofd hebben gehaald om één van best lopende radioshows (arbeidsvitaminen) van de radio te halen. Hij komt in z'n nieuwe programma niet echt tot z'n recht, vind ik. On the bright side, wat Hole ook al aanhaalde: hij heeft een kennis en passie voor muziek waar je u tegen zegt. En dat haal ik liever aan dat ik ga lopen klagen en zeiken over voorspelbaarheid, want wat schiet ik daar mee op? En nu klaar.
Als je dit nu meteen had getypt was het meteen klaar geweest.quote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, een laatste reactie dan. Nee, ik ben geen muurbloempje, ik zie namelijk het glas graag halfvol in plaats van halfleeg. Ik hou namelijk niet van klagen, alles en iedereen heeft namelijk ook positieve kanten wat mij betreft. Ik ben namelijk volledig met je eens dat Ekdom wat voorspelbaar is en ik snap niet hoe 3FM of wie dan ook het in godesnaam in hun hoofd hebben gehaald om één van best lopende radioshows (arbeidsvitaminen) van de radio te halen. Hij komt in z'n nieuwe programma niet echt tot z'n recht, vind ik. On the bright side, wat Hole ook al aanhaalde: hij heeft een kennis en passie voor muziek waar je u tegen zegt. En dat haal ik liever aan dat ik ga lopen klagen en zeiken over voorspelbaarheid, want wat schiet ik daar mee op? En nu
klaar.
Behalve ditquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het gewoon met hem eens, maar wil je niet voor je mening uitkomen als die negatief is?
Omdat ik er niets mee opschietquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het gewoon met hem eens, maar wil je niet voor je mening uitkomen als die negatief is?
Ik heb ook wel m'n dagen dat het glas tot op de bodem leeg is hoorquote:
is voor veel mensen ook prettig overdag. 's ochtends vroeg wil je wakker gemaakt worden door vriend Giel en het nieuws meepikken. De rest van de dag luister je muziek en na school is er Coen en Sander; de meest puberale show voor bij het huiswerk. na 19u gaan de grote mensen weer radio luisteren en wordt het een tikkie serieuzer en de muziek wat alternatiever.quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ook net als rabradio, metmichiel, 3voor12. Bij Giel en C&S word er dagelijks met mensen gebeld en het nieuws besproken.
en dan begin je te lallen.....;)quote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook wel m'n dagen dat het glas tot op de bodem leeg is hoor
doemdenkertje?quote:
Ik vind juist dat na 19 uur de muziek overgaat naar pseudo-pukkelige-punkpopbandjes-huiswerkmuziek.quote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is voor veel mensen ook prettig overdag. 's ochtends vroeg wil je wakker gemaakt worden door vriend Giel en het nieuws meepikken. De rest van de dag luister je muziek en na school is er Coen en Sander; de meest puberale show voor bij het huiswerk. na 19u gaan de grote mensen weer radio luisteren en wordt het een tikkie serieuzer en de muziek wat alternatiever.
ik denk dat zo het format een beetje in elkaar zit
Nouja, ik hou er ook over op. Het is tenslotte al bijna december!quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ik er niets mee opschietDat typ ik toch
mja, klopt ook wel, maar dat is ook omdat dat Veenstra's smaak is. zet daar een ander neer en wordt ook wat anders gedraaid. Maar het is wel wat "serieuzer" en "alternatiever" dan de overdagmainstream imhoquote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind juist dat na 19 uur de muziek overgaat naar pseudo-pukkelige-punkpopbandjes-huiswerkmuziek.
Destine,OSL etc ja dat is niet echt alternatief nee.quote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind juist dat na 19 uur de muziek overgaat naar pseudo-pukkelige-punkpopbandjes-huiswerkmuziek.
onthoud dan: it could be worse, you could be 3rdRockquote:
gewoon meer van hetzelfde van wat je overdag ook al teveel hoortquote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
nja, niet echt heel erg alternatief. maar net ietsjes harder dan overdag....quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Destine,OSL etc ja dat is niet echt alternatief nee.
Ekdom mag dan ook wel eens een dag de jingles 'Niet likken!!' en 'Ik hou niet van honden' niet gebruiken. Gooit hij je ook mee dood. Ook zo voorspelbaar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, een laatste reactie dan. Nee, ik ben geen muurbloempje, ik zie namelijk het glas graag halfvol in plaats van halfleeg. Ik hou namelijk niet van klagen, alles en iedereen heeft namelijk ook positieve kanten wat mij betreft. Ik ben namelijk volledig met je eens dat Ekdom wat voorspelbaar is en ik snap niet hoe 3FM of wie dan ook het in godesnaam in hun hoofd hebben gehaald om één van best lopende radioshows (arbeidsvitaminen) van de radio te halen. Hij komt in z'n nieuwe programma niet echt tot z'n recht, vind ik. On the bright side, wat Hole ook al aanhaalde: hij heeft een kennis en passie voor muziek waar je u tegen zegt. En dat haal ik liever aan dat ik ga lopen klagen en zeiken over voorspelbaarheid, want wat schiet ik daar mee op? En nu klaar.
en nu doen ze U2 "On the side"quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
he, als Racoon dat boutnummer van P!nk doet is het ineens een stuk beter te pruimen
en ook dat deden ze best aardigquote:
Sws het 'nieuwe' Racoon vind ik al een heel stuk beter.quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
he, als Racoon dat boutnummer van P!nk doet is het ineens een stuk beter te pruimen
ik vond het debuutalbum al prima te pruimenquote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sws het 'nieuwe' Racoon vind ik al een heel stuk beter.
Of doelde je net op het nummer van Pink?quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het debuutalbum al prima te pruimen
ik heb die gasten in 1999 of 2000 op rietpop gezien vond het best leuk jammer dat ik toen geen CD bij ze had gekocht.quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sws het 'nieuwe' Racoon vind ik al een heel stuk beter.
ik ben je ff kwijt.....Racoon vind ik goed, P!nk troep. Racoon dat P!nk speelt was wel goed, maar P!nk blijft troepquote:Op maandag 14 november 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of doelde je net op het nummer van Pink?
Ik snap je totaal en zelfde mening.quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben je ff kwijt.....Racoon vind ik goed, P!nk troep. Racoon dat P!nk speelt was wel goed, maar P!nk blijft troep
volgens mij in Chef Special er ook! die zangert heet toch Joshua?quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap je totaal en zelfde mening.
Jep. Zo dus even inschakelen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij in Chef Special er ook! die zangert heet toch Joshua?
nu dus!quote:
twitter:LachJeRot twitterde op maandag 14-11-2011 om 22:18:02Man tegen man: noem 2 Nederlandse bands of ik schiet! Zegt de andere man: [spoiler]Blĝf, Doe Maar! #lachjerot[/spoiler] reageer retweet
'Doe maar Blof' is leuker.quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef hole1988 het volgende:
twitter:LachJeRot twitterde op maandag 14-11-2011 om 22:18:02Man tegen man: noem 2 Nederlandse bands of ik schiet! Zegt de andere man: [spoiler]Blĝf, Doe Maar! #lachjerot[/spoiler] reageer retweet
holy crap, die vertelde ik 5 jaar geleden en toen lachte er ook niemand...quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
holy crap, die vertelde ik 5 jaar geleden en toen lachte er ook niemand...
Als het een neukertje is wel.quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
op maandagavond om kwart over 11 bezoek krijgen, is dat normaal??
dan wordt er een gangbang gehouden boven....quote:
M'n huisgenoot krijgt zelfs midden in de nacht nog bezoek, of het nou weekend of geen weekend isquote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
op maandagavond om kwart over 11 bezoek krijgen, is dat normaal??
ah, ok....maar die is ook niet echt normaal toch?quote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n huisgenoot krijgt zelfs midden in de nacht nog bezoek, of het nou weekend of geen weekend is
Dat gebeurde bij mij in de studentenflat tijdens mijn half jarig ''uitstapje'' (quote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n huisgenoot krijgt zelfs midden in de nacht nog bezoek, of het nou weekend of geen weekend is
Maar die heeft overdag ook geen tijd natuurlijk, veel te druk met belangrijke badkamerzakenquote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar die heeft overdag ook geen tijd natuurlijk, veel te druk met belangrijke badkamerzaken
slaap lekker!quote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar eens richting bed hopen dat ik die door de dikke mist nog kan vinden
nja, ze schijnt te studeren. ik zie iig wel eens studentenpost op de mat liggen. ze ging laatst ook een keer om half 4 's nachts weg. met hakken over een houten trap. Onder die trap slaap ik. nou, dan schrik je wakker. maar meestal slaap ik weer makkelijk in gelukkigquote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
Jullie hebben em al helemaal doorEn opzich is het inderdaad niet heul vreemd rondom studenten en studentenhuizen, wat themauster al zegt, maarja, ik hecht waarde aan mijn nachtrust.
Ik zou het strontirritant vinden om met zo'n minkukel de voordeur te moeten delen, houdt niet bepaald rekening met anderen... Vind het knap dat je het ermee uithoudt!quote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
Jullie hebben em al helemaal doorEn opzich is het inderdaad niet heul vreemd rondom studenten en studentenhuizen, wat themauster al zegt, maarja, ik hecht waarde aan mijn nachtrust.
MH is ook puik. En ik ben ook een snelle inslaper, ik loop even te grmblen in m'n hoofd dat zo'n oetlul heel lang de intercom laat over gaan (en geloof me, da's best hard) en dan draai ik me weer om vredig verder te slapen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
en mag ik ff zeggen dat ik de MH puik vind?
[..]
nja, ze schijnt te studeren. ik zie iig wel eens studentenpost op de mat liggen. ze ging laatst ook een keer om half 4 's nachts weg. met hakken over een houten trap. Onder die trap slaap ik. nou, dan schrik je wakker. maar meestal slaap ik weer makkelijk in gelukkig
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het strontirritant vinden om met zo'n minkukel de voordeur te moeten delen, houdt niet bepaald rekening met anderen... Vind het knap dat je het ermee uithoudt!
slaap lekker jochie, en handjes boven de dekens!quote:Op maandag 14 november 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Pitten, morgen weer vroeg op voor een lange dag school sinds twee weken ofzo.
![]()
.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Pitten, morgen weer vroeg op voor een lange dag school sinds twee weken ofzo.
![]()
.
Twee weken geleden had ik tentamens ja, 7.5 en 9quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is dat nu alweer voorbij? Sjemig, gaat hard...
Slaap lekker!
Yes! Zat 't laatst ook al even te luisteren omdat ik het al een tijdje niet meer voorbij had horen komen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
oe, lekker nummer. Wonderfull Life van Hurts toch?
Geen idee, ben bij het zappen blijven hangen op Comedy Centralquote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
oe, lekker nummer. Wonderfull Life van Hurts toch?
Toffe cijfersquote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee weken geleden had ik tentamens ja, 7.5 en 9.
Nu echt pitten.
ja, hier ook. ik luister/kijk via de socalradiositequote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
Stoort de zender bij jullie ook? Hij slaat hier af en toe over.
klopt (op de webcam)quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
Stoort de zender bij jullie ook? Hij slaat hier af en toe over.
tsk afschuifgedragquote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef CindieY het volgende:
En hier het welbekende FM. Zal wel aan hun liggen dan.
+1quote:
+1.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
zit je in een lekkere "Hello-stemming", is dat nu weer verpest door die zingende poedel van Snikkelvlek...
Ik zat daar net aan te denken inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
De STaat covert Let it Snow voor een kerstalbum. oe, ze gaan em ook bij de clubtour spelen. Die gaan we zien CindieY! en Minthy waarsch ook,m aar dan elders
Nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
De STaat covert Let it Snow voor een kerstalbum. oe, ze gaan em ook bij de clubtour spelen. Die gaan we zien CindieY! en Minthy waarsch ook,m aar dan elders
Ik moet er ook nog even aan wennen, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
als de maker van t origineel dit hoort krijgt ie vast een hartverzakking of draait ie zich om in zijn/haar graf. wow!
tis niet zo goed als hun eigen songs, maar zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even aan wennen, geloof ik.
heb ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond Guus nooit zo .. maar ik begin hem wel steeds meer te waarderen
Jammer idd!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Joss Stone
hoor je ook niets meer van... jammer
Kippenvel en niet omdat ik het koud hebquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer idd!
Hier met 1 van de grootste gitaristen die op deze aarde rondloopt
Da's straat, jonguh. Jeweet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef borisz het volgende:
Ben je serieus te nemen als je je album ''de leven'' noemt?
Kwam ergens een reclame voorbij van een rappert.
Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef borisz het volgende:
Ben je serieus te nemen als je je album ''de leven'' noemt?
Kwam ergens een reclame voorbij van een rappert.
Is ook veelste weinig... ik kan nog niet echt kiezenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef linebear het volgende:
Wilde mijn keuze voor song van het jaar doorgeven. Je mag er maar 5 doorgevenDas veel te weinig joh. Ik was pas bij de G
Wow!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer idd!
Hier met 1 van de grootste gitaristen die op deze aarde rondloopt
De lijst voor 90's Request vond ik nog veel lastiger...quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef linebear het volgende:
Wilde mijn keuze voor song van het jaar doorgeven. Je mag er maar 5 doorgevenDas veel te weinig joh. Ik was pas bij de G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik de troll maar voeden dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Snel allemaal overschakelen op 538, Plage
quote:Alex Clare - Too Close
Beth Ditto - I Wrote The Book
Katy B - Katy On A Mission
Nero - Promises
Rusko - Everyday (Netsky remix)
quote:
Sowieso, over de muurquote:
Normaal gesproken ben ik ook absoluut niet goed in lijstjes en dergelijke, maar toen ik de keuzelijst doorbladerde zag ik naar mijn bescheiden mening nog best veel mwah-materiaal. Ik hoefde over bovenstaande 5 niet eens na te denkenquote:De Staat - Sweatshop
Fitz & the Tantrums - Moneygrabber
Gotye/Kimbra - Somebody that I used to know
James Blake - Limit to your love
Nero - Promises
Tijd om naar andere zenders te luister is pas 2e helft december.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Snel allemaal overschakelen op 538, Plage
Ik zit helaas vast aan de interne programmering hier op kantoor (algemeen radiosysteem). En helaas hebben we alleen op vrijdag 3FMquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tijd om naar andere zenders te luister is pas 2e helft december.
Om die serious request en geleuter achteraf te omzeilen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
QFT trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tiny little big band?quote:
Tiny litlle big band ofzoquote:
Ben ik het wel mee eens. Qua muziek zijn het 2 vreselijke weken en het leuke/spontane van SR is er wat mij betreft ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ze zouden het es een jaar moeten overslaan. Belgen kappen er na dit jaar mee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Qua muziek zijn het 2 vreselijke weken en het leuke/spontane van SR is er wat mij betreft ook wel vanaf.
Wat zou daar het nut van zijn ? Ieder jaar halen ze weer miljoenen op, dat een paar het niet meer zo boeiend vinden zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zouden het es een jaar moeten overslaan. Belgen kappen er na dit jaar mee.
En die hele week zelfbevlekking zomaar opgeven?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zouden het es een jaar moeten overslaan. Belgen kappen er na dit jaar mee.
Bij sommige is het ook nooit goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En die hele week zelfbevlekking zomaar opgeven?
Ach, je werft toch een hoop nieuwe luisteraars. Ik ben ook na een SR(volgens mij 2007 of 2008)echt fanatiek 3FM gaan luisterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
Ach, jij bent nog jong en naief. Ooit zal je zien hoe de wereld werkelijk in elkaar zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
Mijn god.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog jong en naief. Ooit zal je zien hoe de wereld werkelijk in elkaar zit
Nou nouquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein,hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
ach boeiend, het mes snijdt aan twee kantenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
Gut, de jaarlijkse discussie over SR is weer terug gekeerd? 't Zal me werkelijk waar worst wezen of ze dat nou voornamelijk doen om luisteraars trekken of om oprecht geld op te halen, het blijft een leuke week radio. Zint het je niet, dan luister je niet.
Ja sorry. Ik ben nog wat jong en naïef, liet me even gaan.quote:
[..]
[..]
Waarom zou iemand überhaupt de vertaling van die titel willen opzoeken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Als je 'Somebody That You Used To Know' vertaald op Facebook krijg je blijkbaar een half-Nederengelse zin volgens Michiel...
Via de losse Bing translator wordt 't echter 'Iemand die ik gebruikte om te weten'... nog niet veel beter dus.
Google translate overigens ook niet, daar wordt 't 'iemand die ik gebruikt om te weten'.
Het knopje 'Vertalen' staat onder de post op FB, dus je hoeft niks op te zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zou iemand überhaupt de vertaling van die titel willen opzoeken?
quote:
Mijn cluppie heeft 4-1 gewonnen, dus ik heb een top avond.quote:
Zojuist stond `tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOOOOOOOOOOquote:![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Jeui!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn cluppie heeft 4-1 gewonnen, dus ik heb een top avond.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Als we verliezen kan ik zo overlopen naar de Duutsers, woon praktisch om de hoek
Ik luister nog niet eens, zit langs muziekzenders te zappenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Metalbas het volgende:
Nou, dan maar weer 3fm luisteren, aangezien het voetbal niet om aan te gluren is.
Zo slecht,ja?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Metalbas het volgende:
Nou, dan maar weer 3fm luisteren, aangezien het voetbal niet om aan te gluren is.
Yup, heb de hele dag lopen rillen... En ik ben geen koukleumquote:
Nou. Ben net thuis en ik zit met m'n voeten in de kachel.quote:
Ik heb zelfs m'n verwarming aanquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, heb de hele dag lopen rillen... En ik ben geen koukleum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |