QFT trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tijd om naar andere zenders te luister is pas 2e helft december.
Om die serious request en geleuter achteraf te omzeilen.
Tiny little big band?quote:
Tiny litlle big band ofzoquote:
Ben ik het wel mee eens. Qua muziek zijn het 2 vreselijke weken en het leuke/spontane van SR is er wat mij betreft ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tijd om naar andere zenders te luister is pas 2e helft december.
Om die serious request en geleuter achteraf te omzeilen.
Ze zouden het es een jaar moeten overslaan. Belgen kappen er na dit jaar mee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Qua muziek zijn het 2 vreselijke weken en het leuke/spontane van SR is er wat mij betreft ook wel vanaf.
Wat zou daar het nut van zijn ? Ieder jaar halen ze weer miljoenen op, dat een paar het niet meer zo boeiend vinden zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zouden het es een jaar moeten overslaan. Belgen kappen er na dit jaar mee.
En die hele week zelfbevlekking zomaar opgeven?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zouden het es een jaar moeten overslaan. Belgen kappen er na dit jaar mee.
Bij sommige is het ook nooit goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En die hele week zelfbevlekking zomaar opgeven?
Ach, je werft toch een hoop nieuwe luisteraars. Ik ben ook na een SR(volgens mij 2007 of 2008)echt fanatiek 3FM gaan luisterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
Ach, jij bent nog jong en naief. Ooit zal je zien hoe de wereld werkelijk in elkaar zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
Mijn god.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog jong en naief. Ooit zal je zien hoe de wereld werkelijk in elkaar zit
Nou nouquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein,hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
ach boeiend, het mes snijdt aan twee kantenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
Gut, de jaarlijkse discussie over SR is weer terug gekeerd? 't Zal me werkelijk waar worst wezen of ze dat nou voornamelijk doen om luisteraars trekken of om oprecht geld op te halen, het blijft een leuke week radio. Zint het je niet, dan luister je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |