Idem.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tijdens SR ben ik er sowieso weer 23/7, of iets wat daarop lijkt.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in mijn UI keuze's staan.
Jazeker.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Doet je post-emailding het toevallig ook nog?
Hans...quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen nog even huilen dat Hans er deze SR editie niet is![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hier niet lukken helaasquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tijdens SR ben ik er sowieso weer 23/7, of iets wat daarop lijkt.
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen nog even huilen dat Hans er deze SR editie niet is![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten ze maar een pak sneeuw regelen en mogelijkheid tot sneeuwvrij?quote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, school, eens even kijken wanneer ik vakantie heb.
Dat zou wel het mooiste zijn ja.quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Moeten ze maar een pak sneeuw regelen en mogelijkheid tot sneeuwvrij?
Heb er ook veel zin an!quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Timurrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben blij met deze line-up. Heb er heel veel zin in!
Ik twijfel eraan of ik hier dan actief mee ga zitten doen... Vorig jaar was het niet bij te houden en werd er veel onzin gepost, vond er toen niet zoveel aan. Aan de andere kant had ik toen wat meer drukte, misschien heb ik nu meer tijd om het actiever te volgen. Ik zie welquote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef themauster het volgende:
Straks Rigter! Live ga het even tot een uur of 11 volgen op 101.tv.Met SR laat ik dit topic voor wat het is want het is mij dan veel te druk om te volgen.
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horenquote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfel eraan of ik hier dan actief mee ga zitten doen... Vorig jaar was het niet bij te houden en werd er veel onzin gepost, vond er toen niet zoveel aan. Aan de andere kant had ik toen wat meer drukte, misschien heb ik nu meer tijd om het actiever te volgen. Ik zie wel
Gewoon splitsen die meuk. Die-hard luisteraars hier, alleen voor 3FM ergens anders. Opgelost lijkt het me dan? In die week komen er helaas inderdaad van die mensen jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horen.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horen.
Ja, sowieso neemt het baggergehalte fors toe helaas. Ik kon het vorig jaar alleen in de nacht nog bijbenen, maarja... Slaap hè?quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou een goede mogelijkheid zijn, maar ik denk dat dat toch door elkaar gaat lopen en dat het niet werktquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gewoon splitsen die meuk. Die-hard luisteraars hier, alleen voor 3FM ergens anders. Opgelost lijkt het me dan? In die week komen er helaas inderdaad van die mensen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |