M'n huisgenoot krijgt zelfs midden in de nacht nog bezoek, of het nou weekend of geen weekend isquote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
op maandagavond om kwart over 11 bezoek krijgen, is dat normaal??
ah, ok....maar die is ook niet echt normaal toch?quote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n huisgenoot krijgt zelfs midden in de nacht nog bezoek, of het nou weekend of geen weekend is
Dat gebeurde bij mij in de studentenflat tijdens mijn half jarig ''uitstapje'' (quote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n huisgenoot krijgt zelfs midden in de nacht nog bezoek, of het nou weekend of geen weekend is
Maar die heeft overdag ook geen tijd natuurlijk, veel te druk met belangrijke badkamerzakenquote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar die heeft overdag ook geen tijd natuurlijk, veel te druk met belangrijke badkamerzaken
slaap lekker!quote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar eens richting bed hopen dat ik die door de dikke mist nog kan vinden
nja, ze schijnt te studeren. ik zie iig wel eens studentenpost op de mat liggen. ze ging laatst ook een keer om half 4 's nachts weg. met hakken over een houten trap. Onder die trap slaap ik. nou, dan schrik je wakker. maar meestal slaap ik weer makkelijk in gelukkigquote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
Jullie hebben em al helemaal doorEn opzich is het inderdaad niet heul vreemd rondom studenten en studentenhuizen, wat themauster al zegt, maarja, ik hecht waarde aan mijn nachtrust.
Ik zou het strontirritant vinden om met zo'n minkukel de voordeur te moeten delen, houdt niet bepaald rekening met anderen... Vind het knap dat je het ermee uithoudt!quote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
Jullie hebben em al helemaal doorEn opzich is het inderdaad niet heul vreemd rondom studenten en studentenhuizen, wat themauster al zegt, maarja, ik hecht waarde aan mijn nachtrust.
MH is ook puik. En ik ben ook een snelle inslaper, ik loop even te grmblen in m'n hoofd dat zo'n oetlul heel lang de intercom laat over gaan (en geloof me, da's best hard) en dan draai ik me weer om vredig verder te slapen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
en mag ik ff zeggen dat ik de MH puik vind?
[..]
nja, ze schijnt te studeren. ik zie iig wel eens studentenpost op de mat liggen. ze ging laatst ook een keer om half 4 's nachts weg. met hakken over een houten trap. Onder die trap slaap ik. nou, dan schrik je wakker. maar meestal slaap ik weer makkelijk in gelukkig
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het strontirritant vinden om met zo'n minkukel de voordeur te moeten delen, houdt niet bepaald rekening met anderen... Vind het knap dat je het ermee uithoudt!
slaap lekker jochie, en handjes boven de dekens!quote:Op maandag 14 november 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Pitten, morgen weer vroeg op voor een lange dag school sinds twee weken ofzo.
![]()
.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Pitten, morgen weer vroeg op voor een lange dag school sinds twee weken ofzo.
![]()
.
Twee weken geleden had ik tentamens ja, 7.5 en 9quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is dat nu alweer voorbij? Sjemig, gaat hard...
Slaap lekker!
Yes! Zat 't laatst ook al even te luisteren omdat ik het al een tijdje niet meer voorbij had horen komen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
oe, lekker nummer. Wonderfull Life van Hurts toch?
Geen idee, ben bij het zappen blijven hangen op Comedy Centralquote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
oe, lekker nummer. Wonderfull Life van Hurts toch?
Toffe cijfersquote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee weken geleden had ik tentamens ja, 7.5 en 9.
Nu echt pitten.
ja, hier ook. ik luister/kijk via de socalradiositequote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
Stoort de zender bij jullie ook? Hij slaat hier af en toe over.
klopt (op de webcam)quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
Stoort de zender bij jullie ook? Hij slaat hier af en toe over.
tsk afschuifgedragquote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef CindieY het volgende:
En hier het welbekende FM. Zal wel aan hun liggen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |