goed ideequote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef themauster het volgende:
Laat Jan de Hoop 1 van de ''slapers'' zijn alstublieft
quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
TT
Pino[ afbeelding ]
SR
Ik kan niet wachten tot het weer begint
Nope, ben niet van plan om dit jaar heen te gaan. Moet sowieso naar school toe helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef franklop het volgende:
Pino ga je weer voor de cam dit jaar?
Ik weet het nog niet. Ligt aan de sfeer, aan de topicsnelheid, mijn schoolwerk en aan mijn vriendin (quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tijdens SR ben ik er sowieso weer 23/7, of iets wat daarop lijkt.
dat klinkt als een oneerbaar voorstel......quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef franklop het volgende:
Pino ga je weer voor de cam dit jaar?
Ik heb er ook weer zin inquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
TT
Pino[ afbeelding ]
SR
Ik ook. 'sochtends zit ik ook wel even mee te pluizenquote:Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer zin inMet de DJ's die het Huis in gaan ben ik ook tevreden
Zal dit jaar ook weer meeposten, maar dan vooral 's avonds vanwege school.
Die heb ik ook nog in mijn UI keuze's staan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
TT
Pino[ afbeelding ]
SR
Ik moet naar school.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in mijn UI keuze's staan.
Jazeker.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Doet je post-emailding het toevallig ook nog?
Hans...quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen nog even huilen dat Hans er deze SR editie niet is![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hier niet lukken helaasquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen nog even huilen dat Hans er deze SR editie niet is![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten ze maar een pak sneeuw regelen en mogelijkheid tot sneeuwvrij?quote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, school, eens even kijken wanneer ik vakantie heb.
Dat zou wel het mooiste zijn ja.quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Moeten ze maar een pak sneeuw regelen en mogelijkheid tot sneeuwvrij?
Heb er ook veel zin an!quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Timurrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben blij met deze line-up. Heb er heel veel zin in!
Ik twijfel eraan of ik hier dan actief mee ga zitten doen... Vorig jaar was het niet bij te houden en werd er veel onzin gepost, vond er toen niet zoveel aan. Aan de andere kant had ik toen wat meer drukte, misschien heb ik nu meer tijd om het actiever te volgen. Ik zie welquote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef themauster het volgende:
Straks Rigter! Live ga het even tot een uur of 11 volgen op 101.tv.Met SR laat ik dit topic voor wat het is want het is mij dan veel te druk om te volgen.
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horenquote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfel eraan of ik hier dan actief mee ga zitten doen... Vorig jaar was het niet bij te houden en werd er veel onzin gepost, vond er toen niet zoveel aan. Aan de andere kant had ik toen wat meer drukte, misschien heb ik nu meer tijd om het actiever te volgen. Ik zie wel
Gewoon splitsen die meuk. Die-hard luisteraars hier, alleen voor 3FM ergens anders. Opgelost lijkt het me dan? In die week komen er helaas inderdaad van die mensen jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horen.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik niet meelees. En dan komt er een kerel meestal een week voor SR met koelkast in zijn username die tot ergernis toe alle 3FM platen gaat afkraken en wil dan alleen dance platen horen.
Ja, sowieso neemt het baggergehalte fors toe helaas. Ik kon het vorig jaar alleen in de nacht nog bijbenen, maarja... Slaap hè?quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou een goede mogelijkheid zijn, maar ik denk dat dat toch door elkaar gaat lopen en dat het niet werktquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gewoon splitsen die meuk. Die-hard luisteraars hier, alleen voor 3FM ergens anders. Opgelost lijkt het me dan? In die week komen er helaas inderdaad van die mensen ja.
twitter:coen3fm twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:11:31Pas op...hij is niet meer te houden!!
reageer retweet
Waarom lijkt Timur hier op een dunne Dikeb?quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier nog een andere trouwens;
[ afbeelding ]
Ik zet m'n wekker voor Timurquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb nog nooit serieus naar Timur geluisterd.
twitter:lottevschijndel twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:31:52Björn en Benny #3FM http://t.co/XYviU6L8 reageer retweet
Ballen genoeg iigquote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat zou nog wel eens een toffe week in Leiden kunnen worden.
Timur, Coen en Gerard
* Sj0rSz kijkt alweer uit naar VeilingTV!
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:34:30Just a day at the office! #abba http://t.co/wdBK8ptb reageer retweet
twitter:coenensander twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:35:31Je boys als de mannen van Abba. http://t.co/nBln2eZa reageer retweet
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:36:04Another day at the office @giel3fm en @gerardekdom toch? ABBA #3FM #rigterlive http://t.co/bqlxyrCb reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:36:51Abba is compleet!! http://t.co/K9GpdDr0 reageer retweet
twitter:lottevschijndel twitterde op maandag 14-11-2011 om 21:37:22#3FM Presents Abba http://t.co/jQsbjARc reageer retweet
Waitwhut? Giel?quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef themauster het volgende:
Gerard en Giel op de late avond wat een verademing en de radio voelt ook kilo's lichter (ok die was flauw)
Shit waarom zie ik nu pas dat het op 101 is?quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef themauster het volgende:
Giel,Gerard,Coen en Sander als ABBA op 101.tv![]()
![]()
![]()
wat is daar nou nep aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Het glazen huis in Leiden, wat een faal.
En voor 2012 was het al verkocht aan Enschede, toch?
Waar het als een leuk initiatief begon, begint het nu een commerciele bedoening te worden. Erg jammer.
Sowieso Ekdom weer in het huis. Wat een nepgast met zijn altijd dezelfde grapjes.
Timur en Coen zijn wel ok.
Wat daar nep aan is? Alles.quote:Op maandag 14 november 2011 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat is daar nou nep aanen ja zijn grapjes is soms voorspelbaar, maar dat zijn die van Sander en Giel ook. En daarnaast heeft Ekdom een muziek/songteksten kennis waar je U tegen zegt en 9 van de 10 keer ook geniet van de muziek die hij draait. Coen zit bijvoorbeeld altijd te kloten met zijn telefoon tijdens de platen.
Da's heel simpel: dan luister je niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat daar nep aan is? Alles.
En ja, er zijn er meerdere die herhaaldelijk dezelfde grap maken... echter Eckdom die teert en leeft er op. Zo erg dat je het al zelf kan inkoppen wanneer hij de grap gaat maken. Afgekeken bij Geer en Goor en ineens is het zijn handelsmerk.
Jawel. Elke dag, omdat het op het werk opstaat.quote:Op maandag 14 november 2011 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's heel simpel: dan luister je niet.
Tot hoe laat duurt het dan? Ik heb de mazzel dat één van mijn klassen vervalt ivm toetsweek die ze hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen!
ik ga proberen Rigter Live helemaal mee te pikken, maar ben ook wel moe....
nja, volgens mij alleen de loopzender....maar best is het niet nee.quote:
mag ik vragen wat jij zelf vrijwillig luistert?quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Elke dag, omdat het op het werk opstaat.
Sorry hoor dat ik niet in hetzelfde straatje pas als jouw mening.
Zo, waar haal je mijn mening nou weer vandaan? Ik kan gewoon héél slecht tegen mensen die lopen te klagen. Open een topic in KLB ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Elke dag, omdat het op het werk opstaat.
Sorry hoor dat ik niet in hetzelfde straatje pas als jouw mening.
tot 01.00u volgens mij...quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt het dan? Ik heb de mazzel dat één van mijn klassen vervalt ivm toetsweek die ze hebben.
Fixedquote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef themauster het volgende:
De enige zoveelste leuke plaat van De Staat
mee oneens, heb net Machinery weer geluisterd en eigenlijk vind ik alles nummers minimaal een 7 waardquote:
Joh reageer nou niet op hem denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, waar haal je mijn mening nou weer vandaan? Ik kan gewoon héél slecht tegen mensen die lopen te klagen. Open een topic in KLB ofzo.
Belgische Q-Music het liefst.quote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens mij alleen de loopzender....maar best is het niet nee.
[..]
mag ik vragen wat jij zelf vrijwillig luistert?
ow, en De Staat![]()
![]()
en waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Joh reageer nou niet op hem denk aan je bloeddruk
ah dat ken ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgische Q-Music het liefst.
Ach gut, een muurbloempjequote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, waar haal je mijn mening nou weer vandaan? Ik kan gewoon héél slecht tegen mensen die lopen te klagen. Open een topic in KLB ofzo.
Wijkt die trouwens veel af van de NL versie?quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgische Q-Music het liefst.
Ohja, mijn bloeddruk.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Joh reageer nou niet op hem denk aan je bloeddruk
Overigens vind ik 3FM helemaal niet slecht, alleen Eckdom. En het glazen huis begint een 'moetje' te worden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah dat ken ik nietmaar als het te vergelijken is met de Nederlandse prefereer ik 3FM
Het is waar je van houd hequote:
Ja. Gelukkig wel.quote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wijkt die trouwens veel af van de NL versie?
ik kan Ekdom prima hebben, hoewel hij in Ekstra Weekend imho beter is dan in FF Ekdom. Dat laatste programma is toch wel heel veel dezelfde grapjes en jingles. Ik denk dat ie in t huis wat losser komt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens vind ik 3FM helemaal niet slecht, alleen Eckdom. En het glazen huis begint een 'moetje' te worden.
appelsapjequote:
In Ekstra Weekend is hij idd leuk, in FF Ekdom vervelend.quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan Ekdom prima hebben, hoewel hij in Ekstra Weekend imho beter is dan in FF Ekdom. Dat laatste programma is toch wel heel veel dezelfde grapjes en jingles. Ik denk dat ie in t huis wat losser komt.
StuBru beleeft dit jaar z'n laatste versie. Omdat ze vinden dat ze op het hoogtepunt moeten stoppen. Ik vind het een beetje een rare beredenering want uiteindelijk gaat het om het inzamelen van geld. (Jahaaa, en voor het promoten van je eigen station). Dus al zou het daarna bergafwaarts gaan wat betreft exposure en totaalbedrag (en je daarbij dus over je hoogtepunt heen gaan), dan zou het nog steeds een mooie inzamelingsactie zijn. Maar, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het met StuBru eens ben of niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens vind ik 3FM helemaal niet slecht, alleen Eckdom. En het glazen huis begint een 'moetje' te worden.
Die zullen we veel krijgen denk ik in het glazen huisquote:
maar de jocks niet...quote:Op maandag 14 november 2011 22:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zullen we veel krijgen denk ik in het glazen huis
que? je bedoelt @work? klopt wel jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
Werk radio is sowieso best wel saai er gebeurt weinig en er is veel muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |