quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me er zo soms over hoe negatief mensen in het leven kunnen staan. Kop een trein, hoef je je ook niet meer druk te maken om iets vitaals als Serious Request.
Waarom zou iemand überhaupt de vertaling van die titel willen opzoeken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Als je 'Somebody That You Used To Know' vertaald op Facebook krijg je blijkbaar een half-Nederengelse zin volgens Michiel...
Via de losse Bing translator wordt 't echter 'Iemand die ik gebruikte om te weten'... nog niet veel beter dus.
Google translate overigens ook niet, daar wordt 't 'iemand die ik gebruikt om te weten'.
Het knopje 'Vertalen' staat onder de post op FB, dus je hoeft niks op te zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zou iemand überhaupt de vertaling van die titel willen opzoeken?
quote:
Mijn cluppie heeft 4-1 gewonnen, dus ik heb een top avond.quote:
Zojuist stond `tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOOOOOOOOOOquote:![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Jeui!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn cluppie heeft 4-1 gewonnen, dus ik heb een top avond.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Als we verliezen kan ik zo overlopen naar de Duutsers, woon praktisch om de hoek
Ik luister nog niet eens, zit langs muziekzenders te zappenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Metalbas het volgende:
Nou, dan maar weer 3fm luisteren, aangezien het voetbal niet om aan te gluren is.
Zo slecht,ja?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Metalbas het volgende:
Nou, dan maar weer 3fm luisteren, aangezien het voetbal niet om aan te gluren is.
Yup, heb de hele dag lopen rillen... En ik ben geen koukleumquote:
Nou. Ben net thuis en ik zit met m'n voeten in de kachel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |