nja, niet echt heel erg alternatief. maar net ietsjes harder dan overdag....quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Destine,OSL etc ja dat is niet echt alternatief nee.
Ekdom mag dan ook wel eens een dag de jingles 'Niet likken!!' en 'Ik hou niet van honden' niet gebruiken. Gooit hij je ook mee dood. Ook zo voorspelbaar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, een laatste reactie dan. Nee, ik ben geen muurbloempje, ik zie namelijk het glas graag halfvol in plaats van halfleeg. Ik hou namelijk niet van klagen, alles en iedereen heeft namelijk ook positieve kanten wat mij betreft. Ik ben namelijk volledig met je eens dat Ekdom wat voorspelbaar is en ik snap niet hoe 3FM of wie dan ook het in godesnaam in hun hoofd hebben gehaald om één van best lopende radioshows (arbeidsvitaminen) van de radio te halen. Hij komt in z'n nieuwe programma niet echt tot z'n recht, vind ik. On the bright side, wat Hole ook al aanhaalde: hij heeft een kennis en passie voor muziek waar je u tegen zegt. En dat haal ik liever aan dat ik ga lopen klagen en zeiken over voorspelbaarheid, want wat schiet ik daar mee op? En nu klaar.
en nu doen ze U2 "On the side"quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
he, als Racoon dat boutnummer van P!nk doet is het ineens een stuk beter te pruimen
en ook dat deden ze best aardigquote:
Sws het 'nieuwe' Racoon vind ik al een heel stuk beter.quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
he, als Racoon dat boutnummer van P!nk doet is het ineens een stuk beter te pruimen
ik vond het debuutalbum al prima te pruimenquote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sws het 'nieuwe' Racoon vind ik al een heel stuk beter.
Of doelde je net op het nummer van Pink?quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het debuutalbum al prima te pruimen
ik heb die gasten in 1999 of 2000 op rietpop gezien vond het best leuk jammer dat ik toen geen CD bij ze had gekocht.quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sws het 'nieuwe' Racoon vind ik al een heel stuk beter.
ik ben je ff kwijt.....Racoon vind ik goed, P!nk troep. Racoon dat P!nk speelt was wel goed, maar P!nk blijft troepquote:Op maandag 14 november 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of doelde je net op het nummer van Pink?
Ik snap je totaal en zelfde mening.quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben je ff kwijt.....Racoon vind ik goed, P!nk troep. Racoon dat P!nk speelt was wel goed, maar P!nk blijft troep
volgens mij in Chef Special er ook! die zangert heet toch Joshua?quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap je totaal en zelfde mening.
Jep. Zo dus even inschakelen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij in Chef Special er ook! die zangert heet toch Joshua?
nu dus!quote:
twitter:LachJeRot twitterde op maandag 14-11-2011 om 22:18:02Man tegen man: noem 2 Nederlandse bands of ik schiet! Zegt de andere man: [spoiler]Bløf, Doe Maar! #lachjerot[/spoiler] reageer retweet
'Doe maar Blof' is leuker.quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef hole1988 het volgende:
twitter:LachJeRot twitterde op maandag 14-11-2011 om 22:18:02Man tegen man: noem 2 Nederlandse bands of ik schiet! Zegt de andere man: [spoiler]Bløf, Doe Maar! #lachjerot[/spoiler] reageer retweet
holy crap, die vertelde ik 5 jaar geleden en toen lachte er ook niemand...quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
holy crap, die vertelde ik 5 jaar geleden en toen lachte er ook niemand...
Als het een neukertje is wel.quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
op maandagavond om kwart over 11 bezoek krijgen, is dat normaal??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |