Je naam en adres, voor het toesturen van je prijs.quote:
Daar kom ik zsm even op terug, vanavond nogquote:Op maandag 14 november 2011 20:15 schreef dockx het volgende:
Mag ik photoshoppen voor een geniaal effect met de toverstaf?
Helder.quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kom ik zsm even op terug, vanavond nog
Dus wacht even met je inzending. Sowieso moet het grótendeels zonder photoshop zijn, anders is het meer een photoshop wedstrijdIk overleg even of er überhaupt in geshopt mag worden.
Akkoord.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Photoshop is niet toegestaan, dit om de kansen gelijk te houden, ook voor de mensen die niet goed zijn met bewerkingsprogramma's
Mochten er mensen zijn die al gemaild hebben en hun inzending hier in het topic willen plaatsen, dat mag gewoon uiteraard, leuk juist!Als jullie hem óók maar mailen, alleen in het topic zetten alleen is niet voldoende.
Een wit vlak waarop niets te zien is met daarbij 'onzichtbare Harry Potter' wordt bv niet als serieuze inzending beschouwd, om eens wat te noemenquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Franknfurter het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wat een serieuze inzending is?
Stomme muggles snappen ze dan niet dat er zoiets bestaat als een invisiblity cloak? En daar heeft Ignotus Peverell dan zoveel moeite op gedaan...quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Een wit vlak waarop niets te zien is met daarbij 'onzichtbare Harry Potter' wordt bv niet als serieuze inzending beschouwd, om eens wat te noemenKan je daar iets mee?
Christanquote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Mochten er mensen zijn die al gemaild hebben en hun inzending hier in het topic willen plaatsen, dat mag gewoon uiteraard, leuk juist!Als jullie hem óók maar mailen, alleen in het topic zetten alleen is niet voldoende.
Hmmm, verkleedkleren heb ik niet, maar ik probeer het beste ervan te maken!quote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef Maincoon het volgende:
Leuk!![]()
Ik zal eens op zolder kijken waar ik mijn verkleedspullen heb van toen ik jong was. Ik had echt een hoed, mantel en een bezemsteel, haha
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:22 schreef GhostWhisperer het volgende:
Mag het echt alleen Harry, Ron of Hermelien? Of alle karakters uit Harry Potter?
quote:Tover jezelf om tot Harry, Ron of Hermelien en mail de foto van je look-a-like poging aan harrypotter@fok.nl.
Hm dat wordt nog even zoeken voor een outfit dan. Ik had wel als Bellatrix willen doen, maar dat gaat dus niet. Op naar plan B!quote:
Daar verzin jij vast wel iets creatiefs op!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:54 schreef Superslechterik het volgende:
Jammer dat je niet als Pansy of Draco mag, ik heb alleen een slytherin uniform.
Samen op één foto?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef iTjeerd het volgende:
krijgen beide harry potter look a likes op een foto een prijs thuisgestuurd?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik heb helemaal geen HP kleding, alleen maar een staf, is dat ook goed? =D
Wees creatief. Leen het oogpotlood van de buurvrouw, teken een bril, maak er iets van.quote:
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je quote jezelfBen je bang dat wij niet hard genoeg om je ge-wel-di-ge grap lachen?
Die heb ik ook! <3quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).
Dit geval: [ afbeelding ]
O okee, sorry danquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).
Dan heb je al meer dan sommige anderen hier, maak er maar wat leuks vanquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dit wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik mijn broertje ook verkleden en opsturen als inzending ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef DeX090 het volgende:
Dit ben ik verkleed als Harry Potter met invisibility cloak:
[ afbeelding ]
Ik sta voor dat salontafeltje.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik mijn broertje ook verkleden en opsturen als inzending ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef kaykay5 het volgende:
Mag ik ook mijn zoontje als harry verkleden??
Ga ik even achteraan.quote:
Als het niet mag maak ik een account voor hem, maar dat is wel een omweg natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga ik even achteraan.
Het gaat om FOK!ers natuurlijkMaar ik laat het later vandaag even weten!
Ja, want zij versturen de dvd's aan jullie.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, nog een vraag: die sponsor, krijgt die al mijn gegevens ook?
die heb ik zelf nog ff nodig eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees creatief. Leen het oogpotlood van de buurvrouw, teken een bril, maak er iets van.
Super.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga ik even achteraan.
Het gaat om FOK!ers natuurlijkMaar ik laat het later vandaag even weten!
We krijgen daar morgen uitsluitsel over.quote:
Krijgen we iets van een bevestigingsmail ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even een huishoudelijke mededeling...
Er zijn diverse inzendingen die:
- de username er niet bij hebben gezet
- geen look-a-like van Hermelien, Harry of Ron zijn, maar totaal iets anders
Mocht een van jouw inzendingen daar bij horen, stuur hem dan opnieuw in.
Er staat duidelijk in de OP dat het één van die drie karakters moet zijn en dat je username en NAW gegevens er bij moeten
Dat merk je na het sluiten van de actie.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:47 schreef Twiney het volgende:
[..]
Krijgen we iets van een bevestigingsmail ofzo?
Want hoe weet je of je een DVD gewonnen hebt?
hehe zie ik jullie ook weer eens...quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan
[ afbeelding ]
Rewimo
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef singlemetkids het volgende:
hehe zie ik jullie ook weer eens...
Verkleed de katten!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Oeh tof! Wij gaan ook iets leuks verzinnen.
Maar dat zijn geen users en kunnen we niet echt geloofwaardig een account voor aanmakenquote:
Ducttape! En ze kunnen er vast bij als extraatjequote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen users en kunnen we niet echt geloofwaardig een account voor aanmaken.
+ Dat Eny niet blijft zitten met een toverstok in zijn pootjes.
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:12 schreef kruimel_20 het volgende:
Mijn poging om op hermelien te lijken
[ afbeelding ]
Jawel, want Hermione speelt Bellatrix als ze Gringott's ingaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
ik wilde als bellatrix maar dat mag dus niet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, want Hermione speelt Bellatrix als ze Gringott's ingaan.
Ik kan het nu niet meer aan ons contact navragen ben ik bang, kantoortijden enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet of de regels zo verbogen mogen worden
*kijkt lief naar greys*
quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Moira. het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of onze foto goed genoeg was om een dvd te ontvangen?
Een beetje afhankelijk van wanneer onze sponsor de foto's heeft bekeken dusquote:Op donderdag 17 november 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat merk je na het sluiten van de actie.
Inzenden is t/m zaterdag, dan daarna worden de inzendingen beoordeeld door o.a. Warner (dus niet door ons) en die bepalen welke 3 inzenders de hoofdprijzen krijgen en wie de dvd's
Dus dat hoor je dan denk ik de maandag of dinsdag na het sluiten van de actie.
Schattigquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier onze inzending.
[ afbeelding ]
M'n groteHarry, in de kleren van zijn vader neef in de kast bij zijn Oom en tante.
Toen wilde mijn kleine ook.
[ afbeelding ]
Onder de Sortinghat.
Na het bouwen van je tijdmachine om naar de 19e november terug te gaan welquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef DrNick het volgende:
Dus als we een beetje moeite doen (Deken als mantel, lampenkap als hoed, fluitend), krijgen we sowieso die DVD?
Een tijdverdrijver heet zo'n dingquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Tchock het volgende:
Na het bouwen van je tijdmachine om naar de 19e november terug te gaan wel
je hebt mijn garp gejatquote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef DeX090 het volgende:
Dit ben ik verkleed als Harry Potter met invisibility cloak:
[ afbeelding ]
Ik sta voor dat salontafeltje.
quote:
De actie startte volgens mij twee dagen voordat de dvd te koop was in Nederland.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef Ongedierte het volgende:
Ja, had dit even gedaan voor ik de DVD kocht.. Ik krijg alleen maar: ''He Harry!'' te horen.
Ja oke, maar heb hem al sinds de.. 12de volgens de bon.quote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De actie startte volgens mij twee dagen voordat de dvd te koop was in Nederland.
En je had alsnog mee kunnen doen voor de hoofdprijzen toch?
Zoals in de OP staat:quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja oke, maar heb hem al sinds de.. 12de volgens de bon.
Maargoed, wat is de hoofdprijs dan?
quote:De beste 3 inzenders zullen een Harry Potter luxe collectie van 11 BD + 9 DVD winnen!
Geeft nietsquote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te vroeg geschreeuwd..sorry! Zullen mijn haagse genen wel zijn
De sponsor en Warner gaan nog jurerenquote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef mayemin het volgende:
Is het nou zo, dat iedere foto van de inzenders die op pagina 6 staan, sowieso al de dvd/blu ray hebben gewonnen?
Juist gedaanquote:Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
Wij vinden het in elk geval al geweldig dat zoveel inzenders de moeite hebben genomen!
En voor degenen die dat nog niet hebben gedaan... PM mij even of je blu-ray of dvd zou willen!
Nee, maar ik heb ze allemaal tot nu toe gelezen en ik houd het bij in een apart lijstjequote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef MavRick het volgende:
@Greys, krijg je nog een bevestiging op die PM voor het formaat?
Ik niet veel meer ;D Maar we hebben toch een kansje van ongeveer 1 op 18/19quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef jopvdsteen het volgende:
Pffff wat ontzettend veel (leuke) inzendingen! Had ik niet verwacht eerlijk gezegd, nou wordt het duimen dat ik bij een van de drie gelukkige zit, ik acht mijn kans nu toch redelijk klein
Het scheelt dat niemand weet wie je bent!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef DrNick het volgende:
Nu ik me hierzo zie staan schaam ik me echt een beetje
Ik niet hoor, fier om een echte fan te zijn!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef DrNick het volgende:
Nu ik me hierzo zie staan schaam ik me echt een beetje
Zeer waarschijnlijk morgenquote:
Wauw morgen al! Doen ze snel!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk morgen
De jury (bestaande uit meerdere personen) heeft even tijd nodig om alles goed te bekijken.
Wauw super!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk morgen
De jury (bestaande uit meerdere personen) heeft even tijd nodig om alles goed te bekijken.
Hahaha ja echt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef jopvdsteen het volgende:
[..]
Wauw morgen al! Doen ze snel!!
Ik heb ook helemaal geen schaamtegevoel meer trouwens, heb ondertussen al zo vaak in HarryPotter kleren gelopen bij alle verschillende premieres etc.
Ja, ik ook. Eigenlijk moet nummer 30 winnen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef myzzzl het volgende:
Leuke inzendingen! Van mij krijgt 43 de flauwheidsprijs
Wordt met zoveel best moeilijk om te winnen...
Je zit natuurlijk wel met de uitdaging dat je niet voor 1 foto direct je haar in de krul kunt gooien of kunt verven.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:36 schreef Zanziee het volgende:
Het zijn niet allemaal look-a-likes harry / ron of hermelien, al zeg ik het zelf
Voor die tijd is het al verstuurd hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 09:15 schreef jopvdsteen het volgende:
Trouwens Greys, als jullie morgen de lijst door gaan geven heb je enig idee hoelang het dan nog duurt voor het verzenden? Ik ga binnenkort (over 3weken) verhuizen dus dan zit ik op een ander adres, moet ik dit nog doorgeven of is het voor die tijd al verstuurd?
Jeeeeej!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
De 3 hoofdprijswinnaars worden rond 15.00 uur bekend gemaakt!![]()
Oh en...
Niemand is uitgesloten van deelname, alle inzendingen zijn goedgekeurd, dus sowieso krijgen alle inzenders die niet de hoofdprijs winnen de dvd (of blu-ray, als je gePMd hebt dat je die liever hebt of dat vandaag nog doet).
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
Oh en...
Niemand is uitgesloten van deelname, alle inzendingen zijn goedgekeurd, dus sowieso krijgen alle inzenders die niet de hoofdprijs winnen de dvd (of blu-ray, als je gePMd hebt dat je die liever hebt of dat vandaag nog doet).
Ik denk ook niet dat ikke win!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Woehoe! The suspense is killing me!!
(met zoveel prachtige inzendingen acht ik mijn kans klein, maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt!)![]()
Gaaf! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
Ik ging voor de HP7.2 DVD, maar stiekem hoop ik nu toch op 1 van de 3 hoofdprijzenquote:
Eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ging voor de HP7.2 DVD, maar stiekem hoop ik nu toch op 1 van de 3 hoofdprijzen
Hoewel er in die 50+ inzendingen sowieso meer dan 3 tussen zitten die beter zijn dan mijn foto
Mog maar 5!! Aftellen!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Zanziee het volgende:
[..]
Eens!We zullen het over 43 minuten weten ;D
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef Hermioleen het volgende:
Zenuwen!Echt heel erg benieuwd!!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef jopvdsteen het volgende:
Shit, ik zit er niet tussen
Maar alle winnaars, gefeliciteerd! Geniet van jullie prijs
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef jopvdsteen het volgende:
Shit, ik zit er niet tussen
Maar alle winnaars, gefeliciteerd! Geniet van jullie prijs
Had je die al verwacht? Ik namelijk zeker niet, naar mijn mening zaten er echt wel betere tussen! Maargoed, ik ben de jury nietquote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gaaf! Ja, die had ik al gedachtgefeliciteerd met jullie mooie prijs!
Jij staat met blu-ray op de lijstquote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef GhostWhisperer het volgende:
Gefeliciteerd iedereen. Ik vond het ook erg mooie foto's die gekozen zijn
.
Volgens mij heb ik het wel gewoon gezegd of ik dvd of Blu-ray wil, maar mocht ik nou toch niet op het lijstje staan dan laat je het me toch wel even weten Greys?
Ja, ik ook echt die met de ketel! Zo veel moeite gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
De bovenste twee zeker, ja. De onderste misschien niet meteen, ik had die met de cauldron ook heel hoog gedacht namelijk. Of TF, met de uil, de rat en de kat. Maarik snap zeker dat de onderste is gekozen. Het is een mooi plaatje. Al benmik met je eens dat het ook een foto voor de bibliotheek had kunnen zijn.
Dit zijn de keuzes die ik tot nu toe heb ontvangen:quote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wil voor de zekerheid toch even vragen of mijn PM gister ook goed is aangekomen Greys?
Jullie ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef myzzzl het volgende:
Andere winnaars gefeliciteerd!!
Ik ben de linker jongen op die foto (nr 9) (en de fotograaf), en we hebben afgesproken dat we de prijs zullen delen, anders is het inderdaad oneerlijk
![]()
WOOOOH, heel blij iemand hier!!![]()
(wow, in de tijd dat ik dit bericht typ, zijn er 34 berichten geplaatst)
Photoshop was niet toegestaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nummer 17 met de uil,kat en rat was dus van mij.
Als ik geweten had dat photoshop wel toegestaan was had ik er nog een kekke achtergrond achter gegooid. Magoe..7.2 komt deze kant op en daar ben ik ook heel blij mee
Praat vooral door hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OhIk hou al op met praten nu ok?
Ik ook niet!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Moira. het volgende:
Kan niet wachten tot mijn hoofdprijs arriveert!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Moira. het volgende:
Kan niet wachten tot mijn (hoofd)prijs arriveert!![]()
Hihi, dankjewelquote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik was het met de ketel enzo...leuk dat jullie mijn inzending leuk vonden![]()
en het is zowieso een toffe actie omdat je de dvd van 7.2 krijgt! Yeej!
Enne Moira,thanks!maar het is je van harte gegunt hoor
De winnaars krijgen de complete box met zowel blu-rays als dvd's.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef iTjeerd het volgende:
krijgen de winnaars zowel de standaard- als de hoofdprijs?
zo ja, dan zou ik graag de DVD (als standaardprijs) willen hebben.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef iTjeerd het volgende:
ik ben de rechter jongen op foto 9.super bedankt voor de complimenten!
Ja, bedankt voor de organisatie Greysquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef mayemin het volgende:
Ik wil greys bedanken omdat hij deze topic heeft gemaakt
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef mayemin het volgende:
Ik wil greys bedanken omdat hij zij deze topic heeft gemaakt
Dat inderdaad!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de organisatie GreysEn veel dank aan de sponsor die ook jury was natuurlijk!
Top geregeld! Mochten er weer zulke acties komen, ik doe weer mee! Leuk leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Greys is een zij
Maar geen dank, we hebben het met zijn allen gedaan en de sponsor heeft het mogelijk gemaakt natuurlijk!De adressenlijst is daar goed ontvangen, dus de spullen zullen één dezer dagen aan jullie verzonden worden!
Fijn dat jullie het allemaal leuk gevonden hebben
Nogmaals, we hebben ALLE inzendingen getoond, dus ook degenen die zich niet aan de voorwaarden hebben gehouden. De jury wist uiteraard echter van de voorwaarden, dus dat is dan ook zoals gezegd meegenomen in de jureringquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Superslechterik het volgende:
Leuke actie, wel jammer dat ik in het begin gevraagd heb of Slytherin studenten ook mochten, maar het perse harry, ron of hermoine moest zijn maar ik nu wel slytherin, ravenclaw en een bellatrix voorbij zie komen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk dat het haar meer gaat om het feit dat zij dan ook iets in had kunnen sturen waarbij ze niet op Ron/Hermelien/Harry zou lijken...dan had ze toch minimaal de dvd gewonnen. Terwijl het doorgeschemerd werd dat alleen mensen die zich aan de voorwaarden hielden een dvd zouden krijgen.
Haha, jij lijkt inderdaad behoorlijk jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik nou eenmaal op Bellatrix lijk![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:33 schreef Patch het volgende:
Ik lees nu pas de TT, dus ik heb een Blu-Ray gewonnen?
Eeeeennn mijn foto'squote:Harry Potter - The Complete 8-Film Collection: Limited Numbered Edition Blu-ray
This Limited Edition Box Set includes all 8 movies on Blu-Ray and DVD, 3 discs of special features and a stunning 48 page collectible retrospective photo album including images from all 8 films.
Special Features:
Harry Potter and the Half-Blood Prince
•Create your own Picture-in-Picture commentary
•J.K. Rowling: A Year in the Life
•Cast members guide to moviemaking
•What's on your mind? – Q&A with cast/crew
•One-Minute Drills - Cast members sum up their characters
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1
•The Last Days of Privet Drive - Maximum Movie Mode
•Hagrid's Motorbike - Maximum Movie Mode
•Death Eaters Attack Cafe - Maximum Movie Mode
•Creating Dobby and Kreacher - Maximum Movie Mode
•Magical Tents! - Maximum Movie Mode
•The Return of Griphook - Maximum Movie Mode
•The Seven Harry's
•On the Green with Rupert, Tom, Oliver, and James
•Deleted Scenes
•Godric's Hollow/Harry Nagini Battle
•The Frozen Lake
•Behind the Soundtrack
•The Wizarding World of Harry Potter Promotional Trailer
•Dan, Rupert, and Emma's Running Competition
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2
Maximum Movie Mode:
•Aberforth Dumbledore
•Deathly Hallows Costume Changes
•Harry Returns to Hogwarts
•The Hogwarts Shield
•The Room of Requirement Set
•The Fiery Escape
•Neville's Stand
•Molly Takes Down Bellatrix
•Final Farewells from Cast and Crew
•Pottermore Preview
•When Harry Left Hogwarts
•The Goblins of Gringotts
•The Women of Harry Potter
•Deleted Scenes
•Warner Bros. Studio Tour London
•A Conversation with JK Rowling and Daniel Radcliffe
Losse dvd ook al binnen dus?quote:
Wat een leuke foto's!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Moira. het volgende:
WHOOOHOOOW! Hij wordt pas op 2 december gereleased en kost 79,95![]()
[..]
Eeeeennn mijn foto's
Ik heb limited edition nr 237 van 1500![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAPPY HAPPYYY
HARRY POTTER PARTY @ MY PLACE!![]()
Whaaa ik ben zo jaloers op jouw!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Moira. het volgende:
WHOOOHOOOW! Hij wordt pas op 2 december gereleased en kost 79,95![]()
[..]
Eeeeennn mijn foto's
Ik heb limited edition nr 237 van 1500![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAPPY HAPPYYY
HARRY POTTER PARTY @ MY PLACE!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |