quote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef Hermioleen het volgende:
Zenuwen!Echt heel erg benieuwd!!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef jopvdsteen het volgende:
Shit, ik zit er niet tussen
Maar alle winnaars, gefeliciteerd! Geniet van jullie prijs
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef jopvdsteen het volgende:
Shit, ik zit er niet tussen
Maar alle winnaars, gefeliciteerd! Geniet van jullie prijs
Had je die al verwacht? Ik namelijk zeker niet, naar mijn mening zaten er echt wel betere tussen! Maargoed, ik ben de jury nietquote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gaaf! Ja, die had ik al gedachtgefeliciteerd met jullie mooie prijs!
Jij staat met blu-ray op de lijstquote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef GhostWhisperer het volgende:
Gefeliciteerd iedereen. Ik vond het ook erg mooie foto's die gekozen zijn
.
Volgens mij heb ik het wel gewoon gezegd of ik dvd of Blu-ray wil, maar mocht ik nou toch niet op het lijstje staan dan laat je het me toch wel even weten Greys?
Ja, ik ook echt die met de ketel! Zo veel moeite gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
De bovenste twee zeker, ja. De onderste misschien niet meteen, ik had die met de cauldron ook heel hoog gedacht namelijk. Of TF, met de uil, de rat en de kat. Maarik snap zeker dat de onderste is gekozen. Het is een mooi plaatje. Al benmik met je eens dat het ook een foto voor de bibliotheek had kunnen zijn.
Dit zijn de keuzes die ik tot nu toe heb ontvangen:quote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wil voor de zekerheid toch even vragen of mijn PM gister ook goed is aangekomen Greys?
Jullie ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef myzzzl het volgende:
Andere winnaars gefeliciteerd!!
Ik ben de linker jongen op die foto (nr 9) (en de fotograaf), en we hebben afgesproken dat we de prijs zullen delen, anders is het inderdaad oneerlijk
![]()
WOOOOH, heel blij iemand hier!!![]()
(wow, in de tijd dat ik dit bericht typ, zijn er 34 berichten geplaatst)
Photoshop was niet toegestaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nummer 17 met de uil,kat en rat was dus van mij.
Als ik geweten had dat photoshop wel toegestaan was had ik er nog een kekke achtergrond achter gegooid. Magoe..7.2 komt deze kant op en daar ben ik ook heel blij mee
Praat vooral door hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OhIk hou al op met praten nu ok?
Ik ook niet!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Moira. het volgende:
Kan niet wachten tot mijn hoofdprijs arriveert!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Moira. het volgende:
Kan niet wachten tot mijn (hoofd)prijs arriveert!![]()
Hihi, dankjewelquote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik was het met de ketel enzo...leuk dat jullie mijn inzending leuk vonden![]()
en het is zowieso een toffe actie omdat je de dvd van 7.2 krijgt! Yeej!
Enne Moira,thanks!maar het is je van harte gegunt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |