quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:22 schreef GhostWhisperer het volgende:
Mag het echt alleen Harry, Ron of Hermelien? Of alle karakters uit Harry Potter?
quote:Tover jezelf om tot Harry, Ron of Hermelien en mail de foto van je look-a-like poging aan harrypotter@fok.nl.
Hm dat wordt nog even zoeken voor een outfit dan. Ik had wel als Bellatrix willen doen, maar dat gaat dus niet. Op naar plan B!quote:
Daar verzin jij vast wel iets creatiefs op!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:54 schreef Superslechterik het volgende:
Jammer dat je niet als Pansy of Draco mag, ik heb alleen een slytherin uniform.
Samen op één foto?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef iTjeerd het volgende:
krijgen beide harry potter look a likes op een foto een prijs thuisgestuurd?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik heb helemaal geen HP kleding, alleen maar een staf, is dat ook goed? =D
Wees creatief. Leen het oogpotlood van de buurvrouw, teken een bril, maak er iets van.quote:
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je quote jezelfBen je bang dat wij niet hard genoeg om je ge-wel-di-ge grap lachen?
Die heb ik ook! <3quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).
Dit geval: [ afbeelding ]
O okee, sorry danquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).
Dit geval: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |