Je naam en adres, voor het toesturen van je prijs.quote:
Daar kom ik zsm even op terug, vanavond nogquote:Op maandag 14 november 2011 20:15 schreef dockx het volgende:
Mag ik photoshoppen voor een geniaal effect met de toverstaf?
Helder.quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kom ik zsm even op terug, vanavond nog
Dus wacht even met je inzending. Sowieso moet het grótendeels zonder photoshop zijn, anders is het meer een photoshop wedstrijdIk overleg even of er überhaupt in geshopt mag worden.
Akkoord.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Photoshop is niet toegestaan, dit om de kansen gelijk te houden, ook voor de mensen die niet goed zijn met bewerkingsprogramma's
Mochten er mensen zijn die al gemaild hebben en hun inzending hier in het topic willen plaatsen, dat mag gewoon uiteraard, leuk juist!Als jullie hem óók maar mailen, alleen in het topic zetten alleen is niet voldoende.
Een wit vlak waarop niets te zien is met daarbij 'onzichtbare Harry Potter' wordt bv niet als serieuze inzending beschouwd, om eens wat te noemenquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Franknfurter het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wat een serieuze inzending is?
Stomme muggles snappen ze dan niet dat er zoiets bestaat als een invisiblity cloak? En daar heeft Ignotus Peverell dan zoveel moeite op gedaan...quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Een wit vlak waarop niets te zien is met daarbij 'onzichtbare Harry Potter' wordt bv niet als serieuze inzending beschouwd, om eens wat te noemenKan je daar iets mee?
Christanquote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Mochten er mensen zijn die al gemaild hebben en hun inzending hier in het topic willen plaatsen, dat mag gewoon uiteraard, leuk juist!Als jullie hem óók maar mailen, alleen in het topic zetten alleen is niet voldoende.
Hmmm, verkleedkleren heb ik niet, maar ik probeer het beste ervan te maken!quote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef Maincoon het volgende:
Leuk!![]()
Ik zal eens op zolder kijken waar ik mijn verkleedspullen heb van toen ik jong was. Ik had echt een hoed, mantel en een bezemsteel, haha
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:22 schreef GhostWhisperer het volgende:
Mag het echt alleen Harry, Ron of Hermelien? Of alle karakters uit Harry Potter?
quote:Tover jezelf om tot Harry, Ron of Hermelien en mail de foto van je look-a-like poging aan harrypotter@fok.nl.
Hm dat wordt nog even zoeken voor een outfit dan. Ik had wel als Bellatrix willen doen, maar dat gaat dus niet. Op naar plan B!quote:
Daar verzin jij vast wel iets creatiefs op!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:54 schreef Superslechterik het volgende:
Jammer dat je niet als Pansy of Draco mag, ik heb alleen een slytherin uniform.
Samen op één foto?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef iTjeerd het volgende:
krijgen beide harry potter look a likes op een foto een prijs thuisgestuurd?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik heb helemaal geen HP kleding, alleen maar een staf, is dat ook goed? =D
Wees creatief. Leen het oogpotlood van de buurvrouw, teken een bril, maak er iets van.quote:
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je quote jezelfBen je bang dat wij niet hard genoeg om je ge-wel-di-ge grap lachen?
Die heb ik ook! <3quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).
Dit geval: [ afbeelding ]
O okee, sorry danquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
Het was geen grap, het was een serieuse vraag; Ik heb alleen maar een staf (de zegevlier die je bij de HP7 / 1 pre-order kreeg, dat geval dat van perkamentus is/was).
Dan heb je al meer dan sommige anderen hier, maak er maar wat leuks vanquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dit wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik mijn broertje ook verkleden en opsturen als inzending ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef DeX090 het volgende:
Dit ben ik verkleed als Harry Potter met invisibility cloak:
[ afbeelding ]
Ik sta voor dat salontafeltje.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan ik mijn broertje ook verkleden en opsturen als inzending ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef kaykay5 het volgende:
Mag ik ook mijn zoontje als harry verkleden??
Ga ik even achteraan.quote:
Als het niet mag maak ik een account voor hem, maar dat is wel een omweg natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga ik even achteraan.
Het gaat om FOK!ers natuurlijkMaar ik laat het later vandaag even weten!
Ja, want zij versturen de dvd's aan jullie.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, nog een vraag: die sponsor, krijgt die al mijn gegevens ook?
die heb ik zelf nog ff nodig eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees creatief. Leen het oogpotlood van de buurvrouw, teken een bril, maak er iets van.
Super.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga ik even achteraan.
Het gaat om FOK!ers natuurlijkMaar ik laat het later vandaag even weten!
We krijgen daar morgen uitsluitsel over.quote:
Krijgen we iets van een bevestigingsmail ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even een huishoudelijke mededeling...
Er zijn diverse inzendingen die:
- de username er niet bij hebben gezet
- geen look-a-like van Hermelien, Harry of Ron zijn, maar totaal iets anders
Mocht een van jouw inzendingen daar bij horen, stuur hem dan opnieuw in.
Er staat duidelijk in de OP dat het één van die drie karakters moet zijn en dat je username en NAW gegevens er bij moeten
Dat merk je na het sluiten van de actie.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:47 schreef Twiney het volgende:
[..]
Krijgen we iets van een bevestigingsmail ofzo?
Want hoe weet je of je een DVD gewonnen hebt?
hehe zie ik jullie ook weer eens...quote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan
[ afbeelding ]
Rewimo
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef singlemetkids het volgende:
hehe zie ik jullie ook weer eens...
Verkleed de katten!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Oeh tof! Wij gaan ook iets leuks verzinnen.
Maar dat zijn geen users en kunnen we niet echt geloofwaardig een account voor aanmakenquote:
Ducttape! En ze kunnen er vast bij als extraatjequote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen users en kunnen we niet echt geloofwaardig een account voor aanmaken.
+ Dat Eny niet blijft zitten met een toverstok in zijn pootjes.
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:12 schreef kruimel_20 het volgende:
Mijn poging om op hermelien te lijken
[ afbeelding ]
Jawel, want Hermione speelt Bellatrix als ze Gringott's ingaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
ik wilde als bellatrix maar dat mag dus niet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, want Hermione speelt Bellatrix als ze Gringott's ingaan.
Ik kan het nu niet meer aan ons contact navragen ben ik bang, kantoortijden enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet of de regels zo verbogen mogen worden
*kijkt lief naar greys*
quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Moira. het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of onze foto goed genoeg was om een dvd te ontvangen?
Een beetje afhankelijk van wanneer onze sponsor de foto's heeft bekeken dusquote:Op donderdag 17 november 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat merk je na het sluiten van de actie.
Inzenden is t/m zaterdag, dan daarna worden de inzendingen beoordeeld door o.a. Warner (dus niet door ons) en die bepalen welke 3 inzenders de hoofdprijzen krijgen en wie de dvd's
Dus dat hoor je dan denk ik de maandag of dinsdag na het sluiten van de actie.
Schattigquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier onze inzending.
[ afbeelding ]
M'n groteHarry, in de kleren van zijn vader neef in de kast bij zijn Oom en tante.
Toen wilde mijn kleine ook.
[ afbeelding ]
Onder de Sortinghat.
Na het bouwen van je tijdmachine om naar de 19e november terug te gaan welquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef DrNick het volgende:
Dus als we een beetje moeite doen (Deken als mantel, lampenkap als hoed, fluitend), krijgen we sowieso die DVD?
Een tijdverdrijver heet zo'n dingquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Tchock het volgende:
Na het bouwen van je tijdmachine om naar de 19e november terug te gaan wel
je hebt mijn garp gejatquote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef DeX090 het volgende:
Dit ben ik verkleed als Harry Potter met invisibility cloak:
[ afbeelding ]
Ik sta voor dat salontafeltje.
quote:
De actie startte volgens mij twee dagen voordat de dvd te koop was in Nederland.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef Ongedierte het volgende:
Ja, had dit even gedaan voor ik de DVD kocht.. Ik krijg alleen maar: ''He Harry!'' te horen.
Ja oke, maar heb hem al sinds de.. 12de volgens de bon.quote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De actie startte volgens mij twee dagen voordat de dvd te koop was in Nederland.
En je had alsnog mee kunnen doen voor de hoofdprijzen toch?
Zoals in de OP staat:quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja oke, maar heb hem al sinds de.. 12de volgens de bon.
Maargoed, wat is de hoofdprijs dan?
quote:De beste 3 inzenders zullen een Harry Potter luxe collectie van 11 BD + 9 DVD winnen!
Geeft nietsquote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te vroeg geschreeuwd..sorry! Zullen mijn haagse genen wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |