quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Moira. het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of onze foto goed genoeg was om een dvd te ontvangen?
Een beetje afhankelijk van wanneer onze sponsor de foto's heeft bekeken dusquote:Op donderdag 17 november 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat merk je na het sluiten van de actie.
Inzenden is t/m zaterdag, dan daarna worden de inzendingen beoordeeld door o.a. Warner (dus niet door ons) en die bepalen welke 3 inzenders de hoofdprijzen krijgen en wie de dvd's
Dus dat hoor je dan denk ik de maandag of dinsdag na het sluiten van de actie.
Schattigquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier onze inzending.
[ afbeelding ]
M'n groteHarry, in de kleren van zijn vader neef in de kast bij zijn Oom en tante.
Toen wilde mijn kleine ook.
[ afbeelding ]
Onder de Sortinghat.
Na het bouwen van je tijdmachine om naar de 19e november terug te gaan welquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef DrNick het volgende:
Dus als we een beetje moeite doen (Deken als mantel, lampenkap als hoed, fluitend), krijgen we sowieso die DVD?
Een tijdverdrijver heet zo'n dingquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Tchock het volgende:
Na het bouwen van je tijdmachine om naar de 19e november terug te gaan wel
je hebt mijn garp gejatquote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef DeX090 het volgende:
Dit ben ik verkleed als Harry Potter met invisibility cloak:
[ afbeelding ]
Ik sta voor dat salontafeltje.
quote:
De actie startte volgens mij twee dagen voordat de dvd te koop was in Nederland.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef Ongedierte het volgende:
Ja, had dit even gedaan voor ik de DVD kocht.. Ik krijg alleen maar: ''He Harry!'' te horen.
Ja oke, maar heb hem al sinds de.. 12de volgens de bon.quote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De actie startte volgens mij twee dagen voordat de dvd te koop was in Nederland.
En je had alsnog mee kunnen doen voor de hoofdprijzen toch?
Zoals in de OP staat:quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja oke, maar heb hem al sinds de.. 12de volgens de bon.
Maargoed, wat is de hoofdprijs dan?
quote:De beste 3 inzenders zullen een Harry Potter luxe collectie van 11 BD + 9 DVD winnen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |