De winnaars krijgen de complete box met zowel blu-rays als dvd's.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef iTjeerd het volgende:
krijgen de winnaars zowel de standaard- als de hoofdprijs?
zo ja, dan zou ik graag de DVD (als standaardprijs) willen hebben.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef iTjeerd het volgende:
ik ben de rechter jongen op foto 9.super bedankt voor de complimenten!
Ja, bedankt voor de organisatie Greysquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef mayemin het volgende:
Ik wil greys bedanken omdat hij deze topic heeft gemaakt
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef mayemin het volgende:
Ik wil greys bedanken omdat hij zij deze topic heeft gemaakt
Dat inderdaad!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de organisatie GreysEn veel dank aan de sponsor die ook jury was natuurlijk!
Top geregeld! Mochten er weer zulke acties komen, ik doe weer mee! Leuk leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Greys is een zij
Maar geen dank, we hebben het met zijn allen gedaan en de sponsor heeft het mogelijk gemaakt natuurlijk!De adressenlijst is daar goed ontvangen, dus de spullen zullen één dezer dagen aan jullie verzonden worden!
Fijn dat jullie het allemaal leuk gevonden hebben
Nogmaals, we hebben ALLE inzendingen getoond, dus ook degenen die zich niet aan de voorwaarden hebben gehouden. De jury wist uiteraard echter van de voorwaarden, dus dat is dan ook zoals gezegd meegenomen in de jureringquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Superslechterik het volgende:
Leuke actie, wel jammer dat ik in het begin gevraagd heb of Slytherin studenten ook mochten, maar het perse harry, ron of hermoine moest zijn maar ik nu wel slytherin, ravenclaw en een bellatrix voorbij zie komen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk dat het haar meer gaat om het feit dat zij dan ook iets in had kunnen sturen waarbij ze niet op Ron/Hermelien/Harry zou lijken...dan had ze toch minimaal de dvd gewonnen. Terwijl het doorgeschemerd werd dat alleen mensen die zich aan de voorwaarden hielden een dvd zouden krijgen.
Haha, jij lijkt inderdaad behoorlijk jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik nou eenmaal op Bellatrix lijk![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:33 schreef Patch het volgende:
Ik lees nu pas de TT, dus ik heb een Blu-Ray gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |