Geeft nietsquote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te vroeg geschreeuwd..sorry! Zullen mijn haagse genen wel zijn
De sponsor en Warner gaan nog jurerenquote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef mayemin het volgende:
Is het nou zo, dat iedere foto van de inzenders die op pagina 6 staan, sowieso al de dvd/blu ray hebben gewonnen?
Juist gedaanquote:Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
Wij vinden het in elk geval al geweldig dat zoveel inzenders de moeite hebben genomen!
En voor degenen die dat nog niet hebben gedaan... PM mij even of je blu-ray of dvd zou willen!
Nee, maar ik heb ze allemaal tot nu toe gelezen en ik houd het bij in een apart lijstjequote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef MavRick het volgende:
@Greys, krijg je nog een bevestiging op die PM voor het formaat?
Ik niet veel meer ;D Maar we hebben toch een kansje van ongeveer 1 op 18/19quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef jopvdsteen het volgende:
Pffff wat ontzettend veel (leuke) inzendingen! Had ik niet verwacht eerlijk gezegd, nou wordt het duimen dat ik bij een van de drie gelukkige zit, ik acht mijn kans nu toch redelijk klein
Het scheelt dat niemand weet wie je bent!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef DrNick het volgende:
Nu ik me hierzo zie staan schaam ik me echt een beetje
Ik niet hoor, fier om een echte fan te zijn!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef DrNick het volgende:
Nu ik me hierzo zie staan schaam ik me echt een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |