Wauw morgen al! Doen ze snel!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk morgen
De jury (bestaande uit meerdere personen) heeft even tijd nodig om alles goed te bekijken.
Wauw super!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk morgen
De jury (bestaande uit meerdere personen) heeft even tijd nodig om alles goed te bekijken.
Hahaha ja echt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef jopvdsteen het volgende:
[..]
Wauw morgen al! Doen ze snel!!
Ik heb ook helemaal geen schaamtegevoel meer trouwens, heb ondertussen al zo vaak in HarryPotter kleren gelopen bij alle verschillende premieres etc.
Ja, ik ook. Eigenlijk moet nummer 30 winnen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef myzzzl het volgende:
Leuke inzendingen! Van mij krijgt 43 de flauwheidsprijs
Wordt met zoveel best moeilijk om te winnen...
Je zit natuurlijk wel met de uitdaging dat je niet voor 1 foto direct je haar in de krul kunt gooien of kunt verven.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:36 schreef Zanziee het volgende:
Het zijn niet allemaal look-a-likes harry / ron of hermelien, al zeg ik het zelf
Voor die tijd is het al verstuurd hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 09:15 schreef jopvdsteen het volgende:
Trouwens Greys, als jullie morgen de lijst door gaan geven heb je enig idee hoelang het dan nog duurt voor het verzenden? Ik ga binnenkort (over 3weken) verhuizen dus dan zit ik op een ander adres, moet ik dit nog doorgeven of is het voor die tijd al verstuurd?
Jeeeeej!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
De 3 hoofdprijswinnaars worden rond 15.00 uur bekend gemaakt!![]()
Oh en...
Niemand is uitgesloten van deelname, alle inzendingen zijn goedgekeurd, dus sowieso krijgen alle inzenders die niet de hoofdprijs winnen de dvd (of blu-ray, als je gePMd hebt dat je die liever hebt of dat vandaag nog doet).
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
Oh en...
Niemand is uitgesloten van deelname, alle inzendingen zijn goedgekeurd, dus sowieso krijgen alle inzenders die niet de hoofdprijs winnen de dvd (of blu-ray, als je gePMd hebt dat je die liever hebt of dat vandaag nog doet).
Ik denk ook niet dat ikke win!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Woehoe! The suspense is killing me!!
(met zoveel prachtige inzendingen acht ik mijn kans klein, maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt!)![]()
Gaaf! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
Ik ging voor de HP7.2 DVD, maar stiekem hoop ik nu toch op 1 van de 3 hoofdprijzenquote:
Eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ging voor de HP7.2 DVD, maar stiekem hoop ik nu toch op 1 van de 3 hoofdprijzen
Hoewel er in die 50+ inzendingen sowieso meer dan 3 tussen zitten die beter zijn dan mijn foto
Mog maar 5!! Aftellen!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Zanziee het volgende:
[..]
Eens!We zullen het over 43 minuten weten ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |