Ik doe veel meer op een dag. Zo ben ik al twee dagen bezig met het tekenen van een ooievaar voor hetr geboortekaartje.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Kyara het volgende:
We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar huis na een enerverende werkdag.quote:
Ik hoop het. M'n vk was in ieder geval pro verschuiving van die uren naar de ochtend.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Kuuks, das echt geen klagen, dat is aan jezelf en de beeb denken! Hopelijk kunnen ze je dinsdag helpen!
Fixed.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Ow, en Poezebeest kan uit de OP toch?
klossen met een telefoon? moderne dingenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef bitterend het volgende:
SB juist! je zet het goede voorbeeld voor ons!\
Ik ga de klossen bellen vragen wanneer ze zin hebben om langs te komen
jamaar, dan sta ik op de vierde plekquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Kuuks, das echt geen klagen, dat is aan jezelf en de beeb denken! Hopelijk kunnen ze je dinsdag helpen!
[b]Ow, en Poezebeest kan uit de OP toch?[/b]
Oww doe maar snel dan!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar huis na een enerverende werkdag.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik doe veel meer op een dag. Zo ben ik al twee dagen bezig met het tekenen van een ooievaar voor hetr geboortekaartje.Moet ook gebeuren hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je het over geboortekaartjes hebt... FCUK, die moek ook nog gaan halen vandaag!
Klos: 'Hallo, met klos'
Bitterend: 'Hallo, met Bitterend! Zeg, heb je zin om koffie te komen drinken?'
Klos: 'Ja, leuk, wanneer?'
Bitterend: 'Zo snel mogelijk? En neem je je vrienden mee? Jullie moeten nog even onder m'n bed kijken!'
![]()
Ze post in OUD.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef covie het volgende:
Goh sta ik alweer 30e![]()
Een mystery guest... oeoeoeh
Ik vind dat we tenminste 5 aanwijzingen moeten krijgen tot de dag dat ze zich bekend maakt.
Dus ik dacht zo dat we vandaag aanwijzing 1 krijgen?
Met 2 ogen!quote:
Jij weet het zeker weer uit eerste hand?quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, jij post hier ook ineens veel. Moet jij ons niet iets vertellen?
quote:
Haha, Door onze lieve heer ja.. Jullie hebben me door.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, jij post hier ook ineens veel. Moet jij ons niet iets vertellen?
Gewoon van die bloedgeile neuksex.. Niet dat je daar veel zin an hebt als walvis zijnde.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef bitterend het volgende:
Neuken...dat is alweer lang geleden...
Ik heb altijd zinquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon van die bloedgeile neuksex.. Niet dat je daar veel zin an hebt als walvis zijnde.
quote:We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken praten over eten of sex.
Of eten tijdens de sex....quote:
Jah, dat dus... En aan zin ontbreekt het niet.. Maar m'n uitwendige hechtingen zijn gesprongen een week geleden, dus het moet van binnenuit dichtgroeien.. Nu dus een "open wond" en zolang dat niet dicht is durf ik geen seks.. En ook geen scheermes..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef bitterend het volgende:
Neuken...dat is alweer lang geleden...
absoluut struisvogelen...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef SummerBreeze het volgende:
kraamzuivering?
Is dat iets dat zich leent voor struisvogelpolitiek?
Ik ga googelenquote:
Nee eerder lastig. Die harde buik danquote:Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef bitterend het volgende:
Wou iets zeggen over hard en sex en dat het wel goed is maar dat klinkt pijnlijk Asy
Wees blij dat er geen geurinternet isquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef bitterend het volgende:
fluug lol lijkt die geur niet op menstruatie?
Ja een half jaar later ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef bitterend het volgende:
Ja, en nog een beetje erger... Het heeft tenslotte een maand of 8 langer zonder zuurstof gezetenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef bitterend het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, en nog een beetje erger... Het heeft tenslotte een maand of 8 langer zonder zuurstof gezeten
Een maanverband of tampon na hevige menstruatie hebben wel een luchtje hoor..ijzer achtigquote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef SummerBreeze het volgende:
ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken. Het is mij nog nooit opgevallen dat mijn menstruatiebloed een geurtje heeft. Misschien omdat ik al 10 jaar alleen maar pilbloedingen heb gehad en me dus geen natuurlijke bloeding meer kan herinneren. Ik was ook altijd heel licht en kort (3,5 dag) ongesteld
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef octopussy het volgende:
Kraamzuivering: het woord dekt de lading niet helemaal![]()
Tipje van de sluier: de halve inhoud van je kraampakket is er voor bedoeld
zeker niet... Ik heb Tijn regelmatig bij laten halen en dan duurde de zuivering bij mij niet eens zo heel erg lang.....quote:Op donderdag 10 november 2011 17:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Een maanverband of tampon na hevige menstruatie hebben wel een luchtje hoor..ijzer achtig
Dus 2 pakken kraam verbanden is niet genoeg denk ik?
Wat vervelendquote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Asyniur het volgende:
Sex? Wat is dat?
Zin is er wel maar de puf en mijn bekken en het feit dat zodra je mijn buik wat harder raakt hij meteen hard wordt
Kraamzuivering is inderdaad iets voor de struisvogelpolitiek
Zo innepin, gaat ineens snel dan. Al een beetje aan het idee gewend?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef innepin het volgende:
Poezebeest, gefeliciteerd! Klinkt heel heftig... wat heb je een mooie naam uitgekozen! <3
Kuuks, heel goed dat je naar de arbo gaat, als je dat soort tijden niet trekt!En dat hoeft echt niet in een spoiler hoor.
Oh shit nu ik lees over klossen bedenk ik me dat we dat wéér vergeten zijnOeps.
Mysteryguest, ik ben hééééél nieuwsgierig wie jij bent!
Anyway.
LANG VERHAAL!
Ik heb zo'n beetje de hele dag in het ziekenhuis rondgehangenToen ik afgelopen zaterdag in 't ziekenhuis was ivm minder leven voelen, werd er aangegeven dat ik moest bellen als het na twee dagen nog niet op 'niveau' was, de schopjes enzo. Nou ja dat was het dus nog steeds niet. En ik voelde me zo'n zeur dus steeds maar niet gebeld, maar vandaag toch maar wel gedaan want ergens toch een onbestemd naar gevoel. Dus hup, ctg en echo. CTG was prima, echo was volgens de dokter "goed genoeg, maar ik ben het met je eens dat er wel erg weinig beweging is." en toen vond ie dat ik daarmee wel gerustgesteld moest zijn..
Nou ja zo werk ik dus niet echt dus toen ik een lieve verpleegkundige trof op de gang die vroeg of ik gerustgesteld was moest ik (hormonenbom die ik ben) bijna huilen want ik was helemaal niet gerustgesteld. En toen heeft zij geregeld dat ik na een tijdje wachten nog een keer een ctg+echo zou krijgen en een gesprekje met de arts die 's middags dienst zou hebben.
CTG was erg rustig, heb er een uur aan gelegen, pas het laatste kwartiertje gebeurde er wat. Echo was ook nog steeds erg rustig, maar wel 'goed genoeg'. Nou ja, dan ben ik natuurlijk nog steeds niet gerustgesteld, zeker niet icm mijn bezorgde gevoel dat ik niet zomaar weg kon stoppen.
Gelukkig had ik deze keer een hele lieve dokterEn die ging even overleggen met de stomme dokter.
Conclusie:
39+ weken zwangerschap, al een keer eerder een inleiding overleefd zonder al te veel kleerscheuren, ongerustheid = serieus, al 6 dagen weinig leven, bekkenpijn, zwangerschapsdiabetes, en een toch al soort van geplande inleiding over een week = conclusie: waar wachten we eigenlijk op?
Dus morgen word ik ingeleid![]()
graag niet op fb zetten want daar leest familie mee en die wil ik verrassen![]()
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 17:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo innepin, gaat ineens snel dan. Al een beetje aan het idee gewend?
Ohjee, hersenen heb je wel nodig hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:23 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeIk ben wel Heel Erg Hyper maar ik heb m'n hersenen denk ik in de auto gelaten, kan er niet helemaal bij met m'n hoofd
Haha ja net zoals Willow een 7-8-9 kindje zou worden... ik ga maar uit van 12-11 dusquote:Op donderdag 10 november 2011 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh Innepin, wat fijn! Alle succes morgen! een 11-11-11 kindje!
vergeet jij niet iets?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:39 schreef jessie het volgende:
Innepin, wat spannend, gewoon morgen al!
Ik duim voor je dat het een voorspoedige bevalling is
Zwangerschapsdementie heet dat tochquote:Op donderdag 10 november 2011 17:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vergeet jij niet iets?
(bevallen ofzo)
zeg dan gewoon dat je het leuk vind dat ik elke dag even spiek of je al ontploft bentquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef jessie het volgende:
zwanger
[..]
Zwangerschapsdementie heet dat toch
Ik ben al mama hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Kyara het volgende:
Oh innepin, wat spannend!!!! Morgen misschien al mama!
Ik vind het wel handig om te weten wat me te wachten staat als ik in bed lig en het begint als een kadaver tussen mijn bennen te ruikenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Kyara het volgende:
en bedankt voor de onderwerpwisseling, die kwam als geroepen![]()
Nee joh. Voor dat soort dingen moet je de "dat zien we dan wel"-tactiek gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:50 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om te weten wat me te wachten staat als ik in bed lig en het begint als een kadaver tussen mijn bennen te ruiken
@Bitterend, BE had ns gezegd dat als je iets zinnigs melden had, je gewoon mocht aanhaken bij een topicquote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef bitterend het volgende:
Dacht dat het cooki was omdat ze hier zo vaak post
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Kyara het volgende:
Cooki, jij komt vooral aanwaaien als het ranzig wordt.....
ik vind het geweldigquote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef innepin het volgende:
En dan vooral vanaf de post van Muus.
Seriously.
Have fun!
Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent
mijn buuf gaat hem bevaren en in de tuin graven zei ze gisteren!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Kyara het volgende:
misschien toch een nuttig topic. Snel in het bevalplan zetten dat de placenta ongezien weg kan....
Hebben we toch nog even samen in Z&G gezetenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Orea het volgende:
Innefijn, aktie!! Misschien gaat het wel lekker vlot dit keer omdat je lichaam het al een keer gehad heeft! Zo vrouw!!
Slapen? Lekkere dingen eten? FIlmpje kijken? Even kijken bij je kindje dat morgen je oudste isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef innepin het volgende:
Anyway. Ik ben hyper. Wat ga ik in godesnaam de komende pakweg 13 uur doen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik je iets mag adviseren: slapenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Anyway. Ik ben hyper. Wat ga ik in godesnaam de komende pakweg 13 uur doen?!
Wat een zalig topic, heb tot aan de post van MUUS gelezen en hardop gelachen en het verder maar gelaten voor wat het isquote:Op donderdag 10 november 2011 17:54 schreef innepin het volgende:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Ja maar hierna is je leven over en slaap je nooit meer fatsoenlijk dus ik zou het er even van nemenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef innepin het volgende:
Ohja, met de kanttekening dat Willow bij m'n schoonouders logeert en er dus niet is![]()
Ik heb het rijk helemaal alleen...
En verder dan wenkbrauwen epileren, benen scheren en nagels lakken was ik dus nog niet gekomen qua inspiratie. En ik ben veeeel te hyper om te slapen (sowieso, 't is half 7 joh)
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef Susie het volgende:
Om even terug te gaan naar de ranzigheid; hier na een week wat hechtingen laten los tornen, aangezien ik haast niet kon zitten of opstaan, zo strak zat het. Wat helpt tegen de ranzigheid; een bidon met water mee naar het toilet, zodat je direct tijdens het plassen al kan spoelen, aanrader kan ik je vertellen. En boterhamzakjes voor je maandverbanden, want die dingen stinken enorm!Ook al gooi je ze in de prullenbak, die geur blijft je achtervolgen en die boterhamzakjes houden dat prima tegen!
Tegen ontstekingen (maar dan moet je wel een toilet in je badkamer hebben): vuilniszak in je toilet hangen, biotex en warm water erin en met je blote hol erop gaan zitten!water loopt er wat overheen, maar weet je wel zeker dat je oorlogswond er goed inhangt! Even 10 minuten blijven zitten, helpt tegen smet in de wond.
Zo, dat was mijn bijdrage even.... Oh ja, laat je kerel na een knip en de bevalling geen glas water halen als hij daarvoor langs je doos moet lopen....gegarandeert trauma voor je lief....
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef mignonne het volgende:
Innepin!
heb je toch nog een toffere datum dan je stiefdochter joh!11-11-11 goeie datum
![]()
heel veel succes morgen
Ik ben niet zo goed met water op de wcquote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef Susie het volgende:
Vond het juist een gedoe om mijn voeten weer af te moeten drogen!Het was niet altijd een pretje op het toilet nee, maar met dat straaltje water erbij scheelde dat wel! En als ik dan douchte, dan wel even extra lang die douchekop erbij.....
Met een baby in draagdoek?! Wow!
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef Orea het volgende:
Ja sorryzwanger hè
dan ga ik achterlijk posten met smilies enzo.. wel iets om op te letten...
Neusspray mag in principe niet toch? /bemoeiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Meissie, wat een dotje!!
Innepin, succes morgen!
Doe je effe datumtweeling, jessie?
Harde stoelen waren echt heerlijk.. Die zachte voelden fijner eerst, maar voor de onderkant was zo'n harde op iets langere zit wel beter. Had op zo'n zachte en op het bed een beetje het gevoel dat je onderkant eruit zakte![]()
En plassen in de douche is ook top. In het ziekenhuis moesten we prutsen met een kartonnen bekertje, waar je dan een tuutje op kneep. En gelijk het gevoel dat er weer wat rommel weg was. Hoeft dat niet meer een verbandje in. Maar ik was na een ruime week ook wel van de meeste rommel af
Ik ga zo maar eens vroeg mijn bedje in. Stomme verkoudheid/mini-griep.. In ieder geval neusspray, en misschien een paramolletje als de rugpijn blijft.. Bluh.
Maar muppet stuitert vrolijk door
Spuuglokje had het een keer op vakantie toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaa! Het gaat over plassen in de douche, mag dan het meest geniale verhaal hier nog een keer?
Ik heb geen idee meer wie het was, maar het ging idd ook over naar het toilet gaan na de bevalling waarop de betreffende dame zei 'Ik doe het wel onder de douche, het doet veel te veel pijn op het toilet! waarop de kraamverzorgster zei: 'Je zal toch moeten, hoe denk je het anders te gaan doen als je moet poepen?'
Waarop de kersverse moeder zei: 'Gewoon door het putje prakken!'
![]()
Sorry, ik ben soms wat blijven hangen in de poep- en piesfase.
Maar on-topic, ik plaste idd ook in bad de eerste paar dagen, en dan met het water meteen aan, geen centje pijn.
Ligt eraan welke? Mijn vk vertelde dat Otrivin sowieso afgeraden word in het eerste trimester, maar dat daarna het incidenteel gebruikt kan worden. Maar dan niet meerdere keren op een dag en/of dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neusspray mag in principe niet toch? /bemoei
Ja duh, je was vanochtend ook al rond vijven wakkerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Orea het volgende:
Zo ik kan merken dat ik zwanger ben:![]()
![]()
Geloof dat ik zo mijn bed maar op ga zoeken
nog eentje:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Meissie, wat een dotje
Betere tip: als je alleen moet plassen, doe het dan lekker in bad/douche met de sproeier erbij. Meteen alles schoon en het brandt niet zo hard...
je kan 'm eventueel nog afdunnen 1 op 1, dan heb je de babyversie.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Deepfreeze het volgende:
tnx dames! Hopelijk helpt het.. Volgende week weer een studieafspraak, dus geen tijd om ziek te worden![]()
BE, voor zover ik weet mag het wel, met mate. Heb die van Chris nu (0,5 xylo-nogwattes), en gebruik het zo weinig mogelijk. Maar zit randje holte-ontsteking, mijn oog/kaakpijn te voelen. Dus dan liever een paar pufjes van die neuspray dan een complete AB kuur![]()
Alleen bij hoge bloeddruk niet, omdat het nog meer kan verhogen. Maar de mijne is nog laag.
Huh? Is dat niet heel erg minimaal 12 weken te vroeg?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Asyniur het volgende:
voor Nirk d'r strakke doos!
Volgens mij ben ik zojuist mijn slijmprop verloren
Die bedoeld bodpa ookquote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik kreeg een maatbeker! en kon het overgieten in die blauwe flessen van MvM
Neusspray wat niet enkel zoutoplossing is werkt verslavend voor de neus.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef octopussy het volgende:
dat wist ik helemaal niet. Ik heb de afgelopen 2 weken veel neusspray gebruikt want ik kan echt niet slapen met een verstopte neus. Heb trouwens wel een lage bloeddruk dus wat dat betreft zie ik niet zo'n probleem.
Je hebt hem nooit gezien, dat is wat andersquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Nirak het volgende:
Asy, dat heb ik nooit meegemaakt.. Is dat ranzig?
Bitterendik hou van jou humor
Je maakt dan gewoon weer een nieuwequote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huh? Is dat niet heel erg minimaal 12 weken te vroeg?
Kun jij je Sharpei nog zelf harsen dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik kreeg een maatbeker! en kon het overgieten in die blauwe flessen van MvM
Mijn zusje en ouders komen morgen! en ze brengen hars mee!![]()
Ah kijk, dat wist ik niet.... Kan geen kwaad dus?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je maakt dan gewoon weer een nieuwe
Ik heb geen sharpei, wel een bokito!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Kun jij je Sharpei nog zelf harsen dan?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Nirak het volgende:
Bodpa.. Dat lukte mij ook...
Bitterend, hars? Alsin auw? Dat soort hars?
Pas op dat je niet de vliezen ermee uitquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb geen sharpei, wel een bokito!
Ik denk dat ik creatief moet doen...blind harsen wordt het dan
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb niet gestudeerdquote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik niet.... Kan geen kwaad dus?
Ik wou net zeggen, ik heb zondag nog een poging gewaagd. En met wat spiegels is het me nog net gelukt, maar het is toch verdomde moeilijk met die bult voor je slagveld!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Geen idee? Het was gewoon echt een flinke sliert slijm met zo'n rood/bruinig draadje erdoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huh? Is dat niet heel erg minimaal 12 weken te vroeg?
Ik weet sowieso niet hoe zo'n ding eruit ziet. Ben 'm volgens mij pas tijdens de bevalling verloren...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Geen idee? Het was gewoon echt een flinke sliert slijm met zo'n rood/bruinig draadje erdoor.
Zonder dat draadje was het me misschien niet eens opgevallen...
Marije, ik weet eigenlijk niet of het kwaad kan? Neem aan van niet aangezien het weer vanzelf aangemaakt wordt...
Ernaast piesen: check. Of dat je struikelt met overeind komen en dan de boel over de vloer hebt liggen
Heb het gegoogeld. ziet eruit als wat je lekt na een lekkere partij met je manquote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet hoe zo'n ding eruit ziet. Ben 'm volgens mij pas tijdens de bevalling verloren...
Goh, jij weet je momentje ook altijd wel te pakken he?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb het gegoogeld. ziet eruit als wat je lekt na een lekkere partij met je man
Daar zit bij mij geen rood/bruinig sliertje doorheen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb het gegoogeld. ziet eruit als wat je lekt na een lekkere partij met je man
Tnx voor het bellen, natuurlijk voor je eigen gemoedsrust, maar ik was ook wel heel benieuwd hoe het zit...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar zit bij mij geen rood/bruinig sliertje doorheen hoor
Toch even snel gebeld naar vlos: kan geen kwaad. Sommige vrouwen verliezen het ding elke maand. Zolang er geen bloed bij zit, niks aan het handje...
toen je het meldde dacht ik al, zou meteen de vk gebeld hebben, maar jij dus ook. Weet je tenminste waar je aan toe bent en fijn dat het geen kwaad kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar zit bij mij geen rood/bruinig sliertje doorheen hoor
Toch even snel gebeld naar vlos: kan geen kwaad. Sommige vrouwen verliezen het ding elke maand. Zolang er geen bloed bij zit, niks aan het handje...
Dat deed uit mogelijke meelees overweging vanje weet maar nooit wie.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef innepin het volgende:
Kuuks, heel goed dat je naar de arbo gaat, als je dat soort tijden niet trekt!En dat hoeft echt niet in een spoiler hoor.
Mysteryguest, ik ben hééééél nieuwsgierig wie jij bent!
Anyway.
LANG VERHAAL!
Ik heb zo'n beetje de hele dag in het ziekenhuis rondgehangenToen ik afgelopen zaterdag in 't ziekenhuis was ivm minder leven voelen, werd er aangegeven dat ik moest bellen als het na twee dagen nog niet op 'niveau' was, de schopjes enzo. Nou ja dat was het dus nog steeds niet. En ik voelde me zo'n zeur dus steeds maar niet gebeld, maar vandaag toch maar wel gedaan want ergens toch een onbestemd naar gevoel. Dus hup, ctg en echo. CTG was prima, echo was volgens de dokter "goed genoeg, maar ik ben het met je eens dat er wel erg weinig beweging is." en toen vond ie dat ik daarmee wel gerustgesteld moest zijn..
Nou ja zo werk ik dus niet echt dus toen ik een lieve verpleegkundige trof op de gang die vroeg of ik gerustgesteld was moest ik (hormonenbom die ik ben) bijna huilen want ik was helemaal niet gerustgesteld. En toen heeft zij geregeld dat ik na een tijdje wachten nog een keer een ctg+echo zou krijgen en een gesprekje met de arts die 's middags dienst zou hebben.
CTG was erg rustig, heb er een uur aan gelegen, pas het laatste kwartiertje gebeurde er wat. Echo was ook nog steeds erg rustig, maar wel 'goed genoeg'. Nou ja, dan ben ik natuurlijk nog steeds niet gerustgesteld, zeker niet icm mijn bezorgde gevoel dat ik niet zomaar weg kon stoppen.
Gelukkig had ik deze keer een hele lieve dokterEn die ging even overleggen met de stomme dokter.
Conclusie:
39+ weken zwangerschap, al een keer eerder een inleiding overleefd zonder al te veel kleerscheuren, ongerustheid = serieus, al 6 dagen weinig leven, bekkenpijn, zwangerschapsdiabetes, en een toch al soort van geplande inleiding over een week = conclusie: waar wachten we eigenlijk op?
Dus morgen word ik ingeleid![]()
graag niet op fb zetten want daar leest familie mee en die wil ik verrassen![]()
Ik wilde juist komen vragen of jij niet nog op vakantie geweest was lately.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef Memmel het volgende:
Ik vraag me nu ook wel af wie Mystery Guest is! Ik heb wel een klein vermoeden, maar dat is nergens op gebaseerd.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Ik wilde juist komen vragen of jij niet nog op vakantie geweest was lately.
Innepin, wat spannend!!Alvast veel succes, en sterkte met de nacht doorkomen
.
Zie je wel!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]dat,zei k dus ook al op Facebook (ze is net geweest
)
Nee dat ken ik niet...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ken je het memmel gaat op vakantie en komt bezwangerd terug verhaal niet?!
En dat 2 keer
dan is het vast degene met veel onzekerheid door eerdere zwangerschap? Vandaar dat ze de eerste echo wil afwachten?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet...
Ik verdenk trouwens niet memmel, ik twijfel tussen 2 anderen...
geen ideequote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Marrije het volgende:
Net op tv zitten kijken naar een ks. Waarom he
ik las kruisbestuivingquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Roosje84 het volgende:
Innepin succes morgen![]()
Poezebeest gefeliciteerd met je mannetje.![]()
Geniet ervan en neem je tijd om te herstellen.
Alle verhalen over sex, kraamzuivering etc negeer ik gewoon even voor pakweg 24 weken.
D'r zit eelt op?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef bitterend het volgende:
Haha het is niet meer auw na 10 jaar hede eerste keren is het wel op je lip bijten maar na zo vaak harsen ben je het gewend
Nirak heb je geharst met koude hars? dat is vreselijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben ik niet testziek enzobest mooi duidelijk voor echt net zwanger
(morgen 4 weken
)
In zo'n geval zou ik denk ik de lampen uitlaten en gewoon doen alsof ik niet thuis benquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb echt geen zin in vanavond: het is sint maarten, ik woon in een buurt met heel veel kinderen, en ik ben niet zo goed ter been ivm bekkenproblemen. En dan moet mijn vent waarschijnlijk ook nog eens overwerken. Ik ga maar een stoel bij de deur zetten denk ik.
Ik zat er inderdaad al aan te denken om lekker met een boek en thermos thee in een heet bad te gaan zitten. (inpandige badkamer, dus geen last van licht dat buiten te zien in), maar toen bedacht ik me dat dat best een lange baddersessie zou kunnen worden. Als ik er eenmaal inzit kom ik er behoorlijk lastig uit zonder hulp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:29 schreef Orea het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik denk ik de lampen uitlaten en gewoon doen alsof ik niet thuis benmaar wel prut van je bekken
mevrouw kikkerbilquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:29 schreef Orea het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik denk ik de lampen uitlaten en gewoon doen alsof ik niet thuis ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er is dus een plan .. Eind in zicht!!
Tijd voor mijn happy pills
Engaging Infinite Improbability Drive..
6 juliquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:02 schreef Orea het volgende:
Huh? Je bent toch 16 juli uitgerekend zoiets? Dan ben je toch nog geen 6 weken?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Sint maarten doen we hier niet aan. Niet zo erg als ik het zo mag horen..
Zwanger zijn doet echt gekke dingen met je dromen. M'n droom over mcSteamy vannacht was behoorlijk steamy.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef bitterend het volgende:
Ohja vandaag is de grote dag!!! succes Innepintje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()