SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben ik niet testziek enzobest mooi duidelijk voor echt net zwanger
(morgen 4 weken
)
In zo'n geval zou ik denk ik de lampen uitlaten en gewoon doen alsof ik niet thuis benquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb echt geen zin in vanavond: het is sint maarten, ik woon in een buurt met heel veel kinderen, en ik ben niet zo goed ter been ivm bekkenproblemen. En dan moet mijn vent waarschijnlijk ook nog eens overwerken. Ik ga maar een stoel bij de deur zetten denk ik.
Ik zat er inderdaad al aan te denken om lekker met een boek en thermos thee in een heet bad te gaan zitten. (inpandige badkamer, dus geen last van licht dat buiten te zien in), maar toen bedacht ik me dat dat best een lange baddersessie zou kunnen worden. Als ik er eenmaal inzit kom ik er behoorlijk lastig uit zonder hulp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:29 schreef Orea het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik denk ik de lampen uitlaten en gewoon doen alsof ik niet thuis benmaar wel prut van je bekken
mevrouw kikkerbilquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:29 schreef Orea het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik denk ik de lampen uitlaten en gewoon doen alsof ik niet thuis ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |