Ik doe veel meer op een dag. Zo ben ik al twee dagen bezig met het tekenen van een ooievaar voor hetr geboortekaartje.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Kyara het volgende:
We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar huis na een enerverende werkdag.quote:
Ik hoop het. M'n vk was in ieder geval pro verschuiving van die uren naar de ochtend.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Kuuks, das echt geen klagen, dat is aan jezelf en de beeb denken! Hopelijk kunnen ze je dinsdag helpen!
Fixed.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Ow, en Poezebeest kan uit de OP toch?
klossen met een telefoon? moderne dingenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef bitterend het volgende:
SB juist! je zet het goede voorbeeld voor ons!\
Ik ga de klossen bellen vragen wanneer ze zin hebben om langs te komen
jamaar, dan sta ik op de vierde plekquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Kuuks, das echt geen klagen, dat is aan jezelf en de beeb denken! Hopelijk kunnen ze je dinsdag helpen!
[b]Ow, en Poezebeest kan uit de OP toch?[/b]
Oww doe maar snel dan!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar huis na een enerverende werkdag.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik doe veel meer op een dag. Zo ben ik al twee dagen bezig met het tekenen van een ooievaar voor hetr geboortekaartje.Moet ook gebeuren hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je het over geboortekaartjes hebt... FCUK, die moek ook nog gaan halen vandaag!
Klos: 'Hallo, met klos'
Bitterend: 'Hallo, met Bitterend! Zeg, heb je zin om koffie te komen drinken?'
Klos: 'Ja, leuk, wanneer?'
Bitterend: 'Zo snel mogelijk? En neem je je vrienden mee? Jullie moeten nog even onder m'n bed kijken!'
![]()
Ze post in OUD.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef covie het volgende:
Goh sta ik alweer 30e![]()
Een mystery guest... oeoeoeh
Ik vind dat we tenminste 5 aanwijzingen moeten krijgen tot de dag dat ze zich bekend maakt.
Dus ik dacht zo dat we vandaag aanwijzing 1 krijgen?
Met 2 ogen!quote:
Jij weet het zeker weer uit eerste hand?quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, jij post hier ook ineens veel. Moet jij ons niet iets vertellen?
quote:
Haha, Door onze lieve heer ja.. Jullie hebben me door.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, jij post hier ook ineens veel. Moet jij ons niet iets vertellen?
Gewoon van die bloedgeile neuksex.. Niet dat je daar veel zin an hebt als walvis zijnde.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef bitterend het volgende:
Neuken...dat is alweer lang geleden...
Ik heb altijd zinquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon van die bloedgeile neuksex.. Niet dat je daar veel zin an hebt als walvis zijnde.
quote:We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken praten over eten of sex.
Of eten tijdens de sex....quote:
Jah, dat dus... En aan zin ontbreekt het niet.. Maar m'n uitwendige hechtingen zijn gesprongen een week geleden, dus het moet van binnenuit dichtgroeien.. Nu dus een "open wond" en zolang dat niet dicht is durf ik geen seks.. En ook geen scheermes..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef bitterend het volgende:
Neuken...dat is alweer lang geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |