abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104073090
Zwangerschap en geboorte deel 856

November
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
20 november 2011: GreatWhiteSilence
26 november 2011: bitterend (meisje)

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***
18 februari 2012: DuBecky (meisje)

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
12 april 2012: Marrije (meisje)
26 april 2012: Roosje84

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je
17 mei 2012: Sam1993
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
12 juni 2012: bijtje84
22 juni 2012: jaantje_
27 juni 2012: clauwhee
27 juni 2012: KathyM

1 Juli 2012: Marjolijntje
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_104073204
Vorige topic gesloten met vers bloed:
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,

Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine :D 25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2 :D Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
Een goede echo
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg :P ) waren we aan de beurt :)
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindje O+ wauw en zo groot al :o
Hier aantal gegevens:

Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011

*O* echo foto volgt ;)
En een paar duimen voor MJ ;)
pi_104073373
Welkom Sam. Ik hoop dat je snel wordt teruggebeld en dat je even op extra controle mag komen. Er zijn er hier namelijk meerderen geweest die opgenomen moesten worden in het ziekenhuis ivm uitdroging. En dat moet je natuurlijk zien te voorkomen.

Hier al een paar dagen echt lamlendig. Verstopte neus, weinig energie, geen trek. Ik ben bang dat er een griepje aan zit te komen. Misschien was ons uitstapje van gisteren (even lekker uitwaaien op het strand) toch niet zo heel erg slim. Nouja, loopt wel los hoop ik.
Het op het strand lopen is achteraf gezien wel goed geweest voor mijn bekken. Het eerste half uur in de auto terug naar huis erg veel last gehad, maar eenmaal thuis ging het prima. Kon me vannacht zelfs een aantal keer omdraaien zonder dat het pijn deed.

Ohja, ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic, maar bij mij werkt de volgende methode het best om me om te draaien: draai je van je zij naar je rug door je schouders om te gooien, je onderling volgt dqn vanzelf. Vervolgens zet ik mijn voeten in het matras, ongeveer even breed als mijn heupen, liefst nog iets breder. Op die manier kun je met schouders en voeten je gewicht optillen zonder dat er zenuwen klem komen te zitten tussen de bewegende delen van je bekken. Nadat je je heupen hebt opgetild kantel je die een beetje. Vervolgens draai je het been dat onderop moet komen te liggen naar het matras, zet je je met je onderste schilder af en draai je op die manier op de gewenste zij.

Het klinkt lastig, maar na een tijdje heb je het door en die je het vanzelf. De clou zit er bij mij in om mijn knieën juist uit elkaar te houden en dus NIET alles op slot te gooien. Misschien eens proberen?
pi_104073441
Sam gefeliciteerd en welkom!
Naar aanleiding van je username gok ik dat je dus 18 bent?
Is inderdaad jong, maar het verschil qua volwassenheid tussen 18 jarigen is groot vind ik zelf.
Als je een stabiele relatie hebt, een woning en de kleine is welkom ben je al een heel eind denk ik.

SpeedyGJ fijn dat de echo goed is!
Mooi om te zien he! O+

SB!!! :o
Wat een gedoe zeg!, heb je er ook zo'n ikea achtige tekening bij die te volgen is? :+
Kunnen we die uitprinten en boven het bed hangen wanneer we ons niet meer kunnen omdraaien.

En hopen dat het groepje uitblijft!

[ Bericht 26% gewijzigd door covie op 07-11-2011 13:56:25 ]
  maandag 7 november 2011 @ 13:51:38 #5
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104073498
Weer even bijgelezen.

Zoe, zelfs ik word moe van jouw werk! Ohw ohw ohw, die hebben echt een bord voor hun kop. Gelukkig heb je snel een afspraak met de Arbo en was de UWV ook relaxed.

Het ging ook over merken etc. waar je niet van houdt... Ik heb om onverklaarbare redenen een Mickey Mouse haat. Haha. Die vind ik echt stom!

Susie, ik las dat je inmiddels ook een zoon hebt ;). Gefeliciteerd, haha! (Kneuzenactie van die kennis zeg)

Welkom en gefeliciteerd Sam! *O* (En wat Covie zegt idd)

En Speedy had een goede echo! *O* Wat fijn! Bijzonder he, om dat voor de eerste keer te zien!

En ik heb mijn eerste ritje met Jesper op de nieuwe fiets gehad! Heerlijk zeg! Ik ben er echt zo blij mee. Fietsen is weer een mogelijkheid nu voor mij! En nu ga ik maar even liggen, want hij slaapt.... Truste!
pi_104073540
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef covie het volgende:
Sam gefeliciteerd en welkom!
Naar aanleiding van je username gok ik dat je dus 18 bent?
Is inderdaad jong, maar het verschil qua volwassenheid tussen 18 jarigen is groot vind ik zelf.
Als je een stabiele relatie hebt, een woning en de kleine is welkom ben je al een heel eind denk ik.
Ik heb inderdaad sinds 5 maanden een woning met mijn vaste vriend eentje met drie slaapkamers dus nog precies een over voor de kleine. de andere is al bezet door zijn dochtertje. Welkom is het inmiddels ook dat hadden we nogal snel besloten. nu alleen nog uitvogelen hoe we het gaan doen met mijn school. mocht deze stopgezet worden zal ik toch een inkomen nodig hebben.

@summerbreeze er heerst momenteel buikgriep. in de gaten houden of je niet veel gaat spugen of aan de diaree raakt anders even een veilig antibiotica kuur halen dan voel je je al een stuk beter. ze zijn er ik heb ze ook gehad.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104073663
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad sinds 5 maanden een woning met mijn vaste vriend eentje met drie slaapkamers dus nog precies een over voor de kleine. de andere is al bezet door zijn dochtertje. Welkom is het inmiddels ook dat hadden we nogal snel besloten. nu alleen nog uitvogelen hoe we het gaan doen met mijn school. mocht deze stopgezet worden zal ik toch een inkomen nodig hebben.

@summerbreeze er heerst momenteel buikgriep. in de gaten houden of je niet veel gaat spugen of aan de diaree raakt anders even een veilig antibiotica kuur halen dan voel je je al een stuk beter. ze zijn er ik heb ze ook gehad.
Dit voelt niet als buikgriep, eerder als zo een snottergriepje. Bovendien zou antibiotica het bij mij alleen maar erger maken, want daar ben ik allergisch voor. Ik kan maar tegen 2 soorten en die mag je nou net weer niet tijdens een zwangerschap.
Wel lief dat je met me mee denkt trouwens.
pi_104073883
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Je zou misschien even op school kunnen praten over de mogelijk en onmogelijkheden.. Helemaal stoppen hoeft misschien niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104074035
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je zou misschien even op school kunnen praten over de mogelijk en onmogelijkheden.. Helemaal stoppen hoeft misschien niet.
Ja er was met school afgesproken dat ik me jaar gewoon kon halen en eerder zou stoppen 6 april. maar heb stage eerlijk verteld dat ik zwanger was en deze hebben het contract beeindigd. daarom zit ik nu in afwachting. want studiefinanciering is mijn enige inkomen.
pi_104074056
Sam, welkom en gefeliciteerd! *O*
Speedy, fijn dat je een goede echo had!

Ik ga morgen iets doen dat totaal out of character is voor me.. ik ga naar de acupuncturist. Twee vriendinnen van me zeggen dat hij wonderen verricht en bevallingen op gang kan helpen. Als er iets is dat ervoor kan zorgen dat de bevalling thuis kan beginnen en niet van het allereerste moment in het ziekenhuis plaatsvindt, vind ik het geniaal en dus het proberen waard. Baat het niet... :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104074091
Sam welkom

Ohhh innepintje! dat zou wat zijn!! :D *O*

SB beterschap!

Fee-nix je fiets is er!! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104074121
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Ja er was met school afgesproken dat ik me jaar gewoon kon halen en eerder zou stoppen 6 april. maar heb stage eerlijk verteld dat ik zwanger was en deze hebben het contract beeindigd. daarom zit ik nu in afwachting. want studiefinanciering is mijn enige inkomen.
Even duimen draaien dat school nog kan bemiddelen in een andere stage?
pi_104074175
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Even duimen draaien dat school nog kan bemiddelen in een andere stage?
ja heb me mentor nu gevraagd voor een gesprek dus even afwachten wanneer zij kan. me moeder zal iniedergeval niet blij zijn als ik moet stoppen want heb de boeken net binnen die hun hebben betaald en daar moeten ze nog 3 maanden aan betalen. En ze hadden nog wel zo gezegd dat het me niet zou lukken.

Heeft de huisarts het nou zo druk dat hij niet even 5 minutjes kan bellen? nog steeds wachten...
pi_104074390
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

ja heb me mentor nu gevraagd voor een gesprek dus even afwachten wanneer zij kan. me moeder zal iniedergeval niet blij zijn als ik moet stoppen want heb de boeken net binnen die hun hebben betaald en daar moeten ze nog 3 maanden aan betalen. En ze hadden nog wel zo gezegd dat het me niet zou lukken.

Heeft de huisarts het nou zo druk dat hij niet even 5 minutjes kan bellen? nog steeds wachten...
Dat soort opmerkingen zal je vast nog wel krijgen. Je bent jong en daar hebben mensen nu eenmaal een mening over. Tegenwoordig is het nu eenmaal heel normaal om overal ongevraagd je mening te geven.... Beetje jammer vind ik dat altijd.
In het ergste geval pak je volgend jaar je studie weer op?
  maandag 7 november 2011 @ 14:18:14 #15
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_104074417
Stoppen met school zou ieg zonde zijn! Maar studiefinanciering moet je toch ook niet zien als inkomstenbron?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_104074519
Je kan ook afstudeer steun vragen...dat is voor mij geregeld bij de universiteit via de studieadviseur omdat ik inmiddels 6 maanden vertraging heb opgelopen.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104074648
Nee inderdaad meot je dat neit zien als inkomstenbron maar dat is het bij mij dus wel. verder heb ik helemaal geen inkomsten omdat het gewoon moeilijk is zonder opleiding aan het werk te kunnen. bij supermarkten hebben ze alleen 0 tot 12 uur contractjes en daar kan ik niet van rondkomen. dus zal dan toch echt iets moeten verzinnen.

Dokter heeft gebeld. krijg nu medicijnen tegen het braken. is het binnen een week niet beter dan moet ik terug en gaan ze me controleren op het uitdrogen.
pi_104074669
Geld zon afstudeersteun ook voor mbo-ers? en waar moet ik daar voor zijn? dankjewel
pi_104074693
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:25 schreef Sam1993 het volgende:
Geld zon afstudeersteun ook voor mbo-ers? en waar moet ik daar voor zijn? dankjewel
Ik denk dat je dat het beste na kunt vragen op je eigen school.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104074714
Dat dus :Y of op de website van de DUO kijken..
pi_104074982
Bedankt v jullie reacties over werk, is fijn om te lezen :*

Sam welkom!
Wat naar dat je zo ziek bent!
In de 1e weken van m'n zwangerschap hield ik ook niets binnen, ook geen drinken. Was in die tijd veel alleen thuis, toen mijn moeder belde gaf de huisarts gelijk aan dat ik niet alleen moest zijn! En ik kreeg iets om vocht binnen te kunnen houden.
Denk goed om jezelf :*
(ik lees net dat de dokt. een week wacht of t middel helpt tegen braken en of je niet uigedroogd bent, persoonlijk zou ik sneller bellen..aangezien je tot nu toe niks hebt binnen gehouden, als de med. Dan niet helpt tegen t braken heb je nogsteeds geen vochtreserves)

SpeedyGJ wat fijn! Een goede echo!

Lekker uitrusten fee-nix! Wat fijn dat je lekker kunt fietsen! :)

:D hah wat leuk innepin!

En we blijven natuurlijk duimen voor MJ! :Y
  maandag 7 november 2011 @ 14:36:31 #22
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_104075021
Bedankt allemaal ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:51 schreef Fee-nix het volgende:
Weer even bijgelezen.

En Speedy had een goede echo! *O* Wat fijn! Bijzonder he, om dat voor de eerste keer te zien!

Heel bijzonder was het de eerste keer ;)
Heel bijzonder is het de 2de keer ;)

Hoeveel kinderen je ook krijgt, het blijft een bijzonder moment :)

Hierbij de echo foto's :)

1:

2: Billetjes, rugje etc ;)

O+
pi_104075057
Ohhh O+ !!
pi_104075117
Heb inmiddels gebeld met duo. maar afstudeerfonds geld niet voro mbo-ers. Als ik dus niet verder zou kunnen moet ik toch echt iets anders regelen. Hopen dat het dan straks beter gaat met al dat ziek zijn want werken gaat zo niet. Nu even aan het kijken wat mijn opties zijn.
pi_104075123
Mooi!!
en echo's blijven zooooo bijzonder O+ O+ O+
pi_104075143
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Sam1993 het volgende:
Heb inmiddels gebeld met duo. maar afstudeerfonds geld niet voro mbo-ers. Als ik dus niet verder zou kunnen moet ik toch echt iets anders regelen. Hopen dat het dan straks beter gaat met al dat ziek zijn want werken gaat zo niet. Nu even aan het kijken wat mijn opties zijn.
Oh dat is jammer :N zijn er andere regelingen? ik hoop het!
pi_104075231
@Sam Misschien ook informatie inwinnen bij UWV?
pi_104075239
Hoi sam, ik ben zelf een 21jarige studente met een zoontje van 2,5 jaar.. ik wil je bij deze vertellen dat het echt wel mogelijk moet zijn om je opleiding af te maken.. Ik ben alleenstaande moeder met ook alleen de studiefinanciering als inkomen, en ja het is zwaar maar zonder diploma kom je tegenwoordig helaas niet verder dan de kassa..

ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en loop 4 dagen in de week stage, zij hebben er geen enkel probleem mee dat ik een kind heb en af en toe later ben of een afspraak heb.

dus ik hoop echt voor je dat je school je zal steunen en een goede stageplek zal vinden.

hoop dat ik je een beetje gemotiveerd heb om echt kosten wat het kost door te gaan met je studie, het is zo ongelofelijk belangrijk!!!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_104075240
Binnen het mbo niet. het zal niet van mijn metor afhangen of zij een andere stage kan regelen anders word ik uitgeschreven. Dus nu maar orrienteren op het internet. anders misschien een opeldiing via loi ofzo maar dan krijg je geen studiefinanciering volgens mij.
pi_104075267
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef Sam1993 het volgende:
Binnen het mbo niet. het zal niet van mijn metor afhangen of zij een andere stage kan regelen anders word ik uitgeschreven. Dus nu maar orrienteren op het internet. anders misschien een opeldiing via loi ofzo maar dan krijg je geen studiefinanciering volgens mij.
Nope, stufi is er niet voor studies van het LOI e.d.
pi_104075322
Wat raar dat je uitgeschreven wordt als je geen stage kan vinden.. bij ons wordt je dan tijdelijk in een klas gezet waarbij je de lessen moet volgen totdat je een stageplek hebt.. strenge school heb jij :s
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_104075376
Dat is wel een vreemde actie van die school inderdaad. Ik vraag me ook af of ze dat mogen op die gronden. Als je nou niet betaalt of aan andere eisen voldoet om binnen te komen/ binnen te zijn, oké. Maar geen stage kunnen vinden lijkt me geen reden om uitgeschreven te worden.
pi_104075409
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat raar dat je uitgeschreven wordt als je geen stage kan vinden.. bij ons wordt je dan tijdelijk in een klas gezet waarbij je de lessen moet volgen totdat je een stageplek hebt.. strenge school heb jij :s
Ja ik snap er ook nisk van... Hopelijk kunnen ze iets en anders hopen dat me ouders niet te boos zijn en dat ik ze ineens het bedrag van de boeken moet teruggeven (way nu dus niet hoeft) dat zou een flinke knauw zijn. Morgenook bloed laten prikken op zwangerschapssuiker etc.
pi_104075439
Mij is ook altijd verteld dat dit alleen met BBL was daarom ok besloten om BOL te gaan doen zodat i k wat meer zekerheid had maar blijkbaar maakt dat geen ene moer uit:S
pi_104075697
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoi sam, ik ben zelf een 21jarige studente met een zoontje van 2,5 jaar.. ik wil je bij deze vertellen dat het echt wel mogelijk moet zijn om je opleiding af te maken.. Ik ben alleenstaande moeder met ook alleen de studiefinanciering als inkomen, en ja het is zwaar maar zonder diploma kom je tegenwoordig helaas niet verder dan de kassa..

ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en loop 4 dagen in de week stage, zij hebben er geen enkel probleem mee dat ik een kind heb en af en toe later ben of een afspraak heb.

dus ik hoop echt voor je dat je school je zal steunen en een goede stageplek zal vinden.

hoop dat ik je een beetje gemotiveerd heb om echt kosten wat het kost door te gaan met je studie, het is zo ongelofelijk belangrijk!!!!
pi_104076726
Zo, wat gaan jullie weer hard. Welkom Sam. Ik hoop dat je wel iets met je school kan regelen want ik sluit me aan bij JaleesaJoia, je school afmaken is toch echt wel belangrijk. Zeker op de lange termijn.

Verder zag ik ook een mooie echofoto voorbij komen O+

En ben ik ook weer niet meer bijgelezen.

Heb weer ruzie met de Zara. Ik wil spullen retourneren maar dat kan weer niet via de Zara in de stad want het zijn kinderkleertjes en ze hebben daar geen kinderafdeling. Zet dat dan ook even op de retourbon in het pakketje :( (voor niks dus weer het centrum ingegaan, kosten voor parkeren gemaakt etc). Op laten halen via tnt express is uiteraard geen optie. Dus of ik maar even naar Apeldoorn of Veenendaal wil. :') Is echt de ALLERLAATSTE keer dat ik iets via zara.com bestel. Echt, ik kon wel janken :'(

en ja, als dit het ergste is wat je kan overkomen dan valt het ook allemaal wel mee.... 8)7 maar toch.... grrrrrrrrr
  maandag 7 november 2011 @ 15:36:23 #37
250838 Fee-nix
pi_104077074
O innepin, ik ben heel benieuwd of acupunctuur wat gaat doen bij je. Ik heb het namelijk ook in mijn achterhoofd als optie als ik weer overtijd ga lopen :).

Bitterend: ja daar had je overheen gelezen in het vorige topic, dat ik mijn fiets heb. Want ik had nog wel speciaal tegen jou gezegd: 'en hij is zwart, vind je dat niet heel goed van me, bitterend ;) ' Hihi.

O Speedy, ik was ervan overtuigd dat het de allereerste echo voor jullie was ;). Stom stom. Maar inderdaad: het blijft bijzonder!

Sam, ik hoop dat je snel een goede stageplek hebt. Wel een gedoe zo te horen.

Och Kyara wat een service... :N . Bah!
  maandag 7 november 2011 @ 15:38:34 #38
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104077153
Aahhh Kyara, daar zou ik dus ook compleet om kunnen ontploffen!

Sam, fijn dat je nu toch medicatie krijgen voor het spugen, maar, net zoals Zoë zegt, als je bijv. woensdag of donderdag nog steeds geen vocht binnen kan houden, zou ik toch weer even aan de bel trekken.
Het verhaal over geen stage = uitschrijven komt hier trouwens ook voor. Jammer dat het zo moet gaan, maarja, je kunt er weinig aan doen...
En over je leeftijd ga ik niet oordelen. Ik denk dat je zelf goed weet waar je mee bezig bent, en een weloverwogen keuze hebt gemaakt.

Fee-nix je eerste ritje op de fiets gemaakt *O* ! Dat er nog vele mogen volgen!

Innepin, succes met je accupunctuur-behandeling. Ik ben erg benieuwd of het werkt!
pi_104078150
Hoi meiden, ik kwam ff spieken maar nog geen verse beebs opkomst?
Succes met de laatste loodjes! :*
pi_104078635
Oh crap, ik zie ineens dat ik gewoon in de top 5 sta :o
pi_104079858
Kyara wtf zeg! ik zou echt pissed zijn!! een hele eind rijden om spulletjes weg te brengen kom op
bij HM kan je het gewoon op het postkantoor deponeren

Fee-Nix ohhh ik had het gemist! maar hij is zwart dus! lekker stoere mama ben jij *O* *O*

Nog geen verse beebies nee! die van mij mag 3 weken wachten hoor! ik ben ongeduldig maar er is nog zat te doen thuis!
pi_104080048
Geen idee of ik de nieuwe moeders al heb gefeliciteerd, dus ik die het gewoon nog een keer, proficiat met jullie kleintjes!

Ik zag een nieuwe zwangere en mooie echo's, proficiat allen!

Llm'ers; sterkte! Nog ff volhouden.

Hier word ik over uiterlijk 2 weken ook mama, zw.vergiftiging is een feit :( en dat betekent inleiden met 37 wkn als ik stabiel blijf en anders eerder. Ik vind het maar spannend allemaal maar ben ook heel blij als ik er vanaf ben, wat voel ik me ellendig. Hoop dat kleine baby nog ff kan blijven zitten, iedere dag is er één.

Sorry voor mijn egopost en dat ik waarschijnlijk voorkruip in het lijstje.
pi_104080147
Oh lieve Poezebeest!! jij hoeft echt geen sorry te zeggen! niet voor de ego post en niet voor het voorkruipen! zoiets verwacht je toch niet! pff :* :* :*
Ik hoop echt dat je kleintje nog heel even mag zitten en anders dat je een heerlijke gezonde baby hebt over 2 weken!! :*
  maandag 7 november 2011 @ 16:53:45 #44
250838 Fee-nix
pi_104080358
Jemig Poezebeest... het zit je niet mee allemaal meid! Sterkte en ik hoop hetzelfde als bitterend!
pi_104081143
Jeetje poezebeest, dat klinkt niet fijn. Groot gelijk dat je voorkruipt. Hoe doet je kleintje het? Je blijft nu tot de kleine er is in het ziekenhuis neem ik aan? Sterkte joh! :*

bitterend, laat jij Jessie en Innepin maar gewoon lekker voorgaan. Hoe is het nu met je knie? Ik vond het retourneren van mijn esprit pakketje ook een verademing hoor. Kon via kiala of postkantoor en sowieso naar antwoordnummer O+

edit: heeft iemand Isla nog wel eens gezien? Heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. Isla, hoe gaat het met je?
pi_104081663
Oh jeetje Poezenbeest.... wat heftig allemaal. Je zal van het ziekenhuis ondertussen ook wel genoeg hebben. 2 weken duren dan ook nog heel lang.

Zoe, ik lees met verbazing jouw verhalen over je werk.. pffff onvoorstelbaar. Sterkte daarmee.

Verder welkom aan de nieuwe zwangeren!!!

Inne, ik ben ook niet echt van het zweverige maar heb verschillende keren gehoord dat accupunctuur goed helpt. Ben heel benieuwd!

En inderdaad Isla heb ik al een tijdje niet meer gehoord, IIIIsssslllllaaaaaaaaaaaaaa

Hier vandaag al weer 14 weken zwanger. In vergelijking met de eerste zwangerschap gaat het gelukkig een stuk sneller.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 7 november 2011 @ 17:54:44 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104082988
Och Poezebeest, rottig hoor! Mag je best ego-posten. :Y
Kan me voorstellen dat het heel erg spannend is allemaal! Maar ober uiterlijk 2 weken ben je mama! *O*

Sam, hopelijk kom je er wel uit :Y

Speedy, mooie echo's!

innepin, ik ben heel benieuwd!
pi_104083081
Poezebeest wat een ellende meid. Hopelijk blijft het stabiel en kan je beebje nog even doorgroeien :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104083175
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
Jeetje poezebeest, dat klinkt niet fijn. Groot gelijk dat je voorkruipt. Hoe doet je kleintje het? Je blijft nu tot de kleine er is in het ziekenhuis neem ik aan? Sterkte joh! :*

bitterend, laat jij Jessie en Innepin maar gewoon lekker voorgaan. Hoe is het nu met je knie? Ik vond het retourneren van mijn esprit pakketje ook een verademing hoor. Kon via kiala of postkantoor en sowieso naar antwoordnummer O+

edit: heeft iemand Isla nog wel eens gezien? Heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. Isla, hoe gaat het met je?
Haha ja Jessie, Innepin, Poezebeest, GWS mogen idd lekker voor mij hoor :D
ik heb het gevoel dat SB ook nog voor mij zal voordringen _O-

Ik dacht gisteren nog over Isla!! ben ook benieuwd hoe het met dr gaat??

Met mijn knie en gezicht gaat het goed! dankje :* met de kat minder, die heeft 2 gespuugd enzit stil in een hoekje...zo meteen naar de DA

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 07-11-2011 18:11:48 ]
  maandag 7 november 2011 @ 18:10:00 #50
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104083563
Poezebeest, het zit je ook niet mee hè meissie... Hopelijk kan je kleintje nog een tweetal weekjes vertoeven in hotel Mamma!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')