Een goede echoquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,
Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2
Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
En een paar duimen voor MJquote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg) waren we aan de beurt
![]()
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindjewauw en zo groot al
![]()
Hier aantal gegevens:
Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011echo foto volgt
Ik heb inderdaad sinds 5 maanden een woning met mijn vaste vriend eentje met drie slaapkamers dus nog precies een over voor de kleine. de andere is al bezet door zijn dochtertje. Welkom is het inmiddels ook dat hadden we nogal snel besloten. nu alleen nog uitvogelen hoe we het gaan doen met mijn school. mocht deze stopgezet worden zal ik toch een inkomen nodig hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef covie het volgende:
Sam gefeliciteerd en welkom!
Naar aanleiding van je username gok ik dat je dus 18 bent?
Is inderdaad jong, maar het verschil qua volwassenheid tussen 18 jarigen is groot vind ik zelf.
Als je een stabiele relatie hebt, een woning en de kleine is welkom ben je al een heel eind denk ik.
Dit voelt niet als buikgriep, eerder als zo een snottergriepje. Bovendien zou antibiotica het bij mij alleen maar erger maken, want daar ben ik allergisch voor. Ik kan maar tegen 2 soorten en die mag je nou net weer niet tijdens een zwangerschap.quote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sinds 5 maanden een woning met mijn vaste vriend eentje met drie slaapkamers dus nog precies een over voor de kleine. de andere is al bezet door zijn dochtertje. Welkom is het inmiddels ook dat hadden we nogal snel besloten. nu alleen nog uitvogelen hoe we het gaan doen met mijn school. mocht deze stopgezet worden zal ik toch een inkomen nodig hebben.
@summerbreeze er heerst momenteel buikgriep. in de gaten houden of je niet veel gaat spugen of aan de diaree raakt anders even een veilig antibiotica kuur halen dan voel je je al een stuk beter. ze zijn er ik heb ze ook gehad.
Je zou misschien even op school kunnen praten over de mogelijk en onmogelijkheden.. Helemaal stoppen hoeft misschien niet.quote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sinds 5 maanden een woning met mijn vaste vriend eentje met drie slaapkamers dus nog precies een over voor de kleine. de andere is al bezet door zijn dochtertje. Welkom is het inmiddels ook dat hadden we nogal snel besloten. nu alleen nog uitvogelen hoe we het gaan doen met mijn school. mocht deze stopgezet worden zal ik toch een inkomen nodig hebben.
@summerbreeze er heerst momenteel buikgriep. in de gaten houden of je niet veel gaat spugen of aan de diaree raakt anders even een veilig antibiotica kuur halen dan voel je je al een stuk beter. ze zijn er ik heb ze ook gehad.
Ja er was met school afgesproken dat ik me jaar gewoon kon halen en eerder zou stoppen 6 april. maar heb stage eerlijk verteld dat ik zwanger was en deze hebben het contract beeindigd. daarom zit ik nu in afwachting. want studiefinanciering is mijn enige inkomen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zou misschien even op school kunnen praten over de mogelijk en onmogelijkheden.. Helemaal stoppen hoeft misschien niet.
Even duimen draaien dat school nog kan bemiddelen in een andere stage?quote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja er was met school afgesproken dat ik me jaar gewoon kon halen en eerder zou stoppen 6 april. maar heb stage eerlijk verteld dat ik zwanger was en deze hebben het contract beeindigd. daarom zit ik nu in afwachting. want studiefinanciering is mijn enige inkomen.
ja heb me mentor nu gevraagd voor een gesprek dus even afwachten wanneer zij kan. me moeder zal iniedergeval niet blij zijn als ik moet stoppen want heb de boeken net binnen die hun hebben betaald en daar moeten ze nog 3 maanden aan betalen. En ze hadden nog wel zo gezegd dat het me niet zou lukken.quote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Even duimen draaien dat school nog kan bemiddelen in een andere stage?
Dat soort opmerkingen zal je vast nog wel krijgen. Je bent jong en daar hebben mensen nu eenmaal een mening over. Tegenwoordig is het nu eenmaal heel normaal om overal ongevraagd je mening te geven.... Beetje jammer vind ik dat altijd.quote:Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
ja heb me mentor nu gevraagd voor een gesprek dus even afwachten wanneer zij kan. me moeder zal iniedergeval niet blij zijn als ik moet stoppen want heb de boeken net binnen die hun hebben betaald en daar moeten ze nog 3 maanden aan betalen. En ze hadden nog wel zo gezegd dat het me niet zou lukken.
Heeft de huisarts het nou zo druk dat hij niet even 5 minutjes kan bellen? nog steeds wachten...
Ik denk dat je dat het beste na kunt vragen op je eigen school.quote:Op maandag 7 november 2011 14:25 schreef Sam1993 het volgende:
Geld zon afstudeersteun ook voor mbo-ers? en waar moet ik daar voor zijn? dankjewel
Heel bijzonder was het de eerste keerquote:Op maandag 7 november 2011 13:51 schreef Fee-nix het volgende:
Weer even bijgelezen.
En Speedy had een goede echo!Wat fijn! Bijzonder he, om dat voor de eerste keer te zien!
Oh dat is jammerquote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Sam1993 het volgende:
Heb inmiddels gebeld met duo. maar afstudeerfonds geld niet voro mbo-ers. Als ik dus niet verder zou kunnen moet ik toch echt iets anders regelen. Hopen dat het dan straks beter gaat met al dat ziek zijn want werken gaat zo niet. Nu even aan het kijken wat mijn opties zijn.
Nope, stufi is er niet voor studies van het LOI e.d.quote:Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef Sam1993 het volgende:
Binnen het mbo niet. het zal niet van mijn metor afhangen of zij een andere stage kan regelen anders word ik uitgeschreven. Dus nu maar orrienteren op het internet. anders misschien een opeldiing via loi ofzo maar dan krijg je geen studiefinanciering volgens mij.
Ja ik snap er ook nisk van... Hopelijk kunnen ze iets en anders hopen dat me ouders niet te boos zijn en dat ik ze ineens het bedrag van de boeken moet teruggeven (way nu dus niet hoeft) dat zou een flinke knauw zijn. Morgenook bloed laten prikken op zwangerschapssuiker etc.quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat raar dat je uitgeschreven wordt als je geen stage kan vinden.. bij ons wordt je dan tijdelijk in een klas gezet waarbij je de lessen moet volgen totdat je een stageplek hebt.. strenge school heb jij :s
quote:Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoi sam, ik ben zelf een 21jarige studente met een zoontje van 2,5 jaar.. ik wil je bij deze vertellen dat het echt wel mogelijk moet zijn om je opleiding af te maken.. Ik ben alleenstaande moeder met ook alleen de studiefinanciering als inkomen, en ja het is zwaar maar zonder diploma kom je tegenwoordig helaas niet verder dan de kassa..
ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en loop 4 dagen in de week stage, zij hebben er geen enkel probleem mee dat ik een kind heb en af en toe later ben of een afspraak heb.
dus ik hoop echt voor je dat je school je zal steunen en een goede stageplek zal vinden.
hoop dat ik je een beetje gemotiveerd heb om echt kosten wat het kost door te gaan met je studie, het is zo ongelofelijk belangrijk!!!!
Haha ja Jessie, Innepin, Poezebeest, GWS mogen idd lekker voor mij hoorquote:Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
Jeetje poezebeest, dat klinkt niet fijn. Groot gelijk dat je voorkruipt. Hoe doet je kleintje het? Je blijft nu tot de kleine er is in het ziekenhuis neem ik aan? Sterkte joh!![]()
bitterend, laat jij Jessie en Innepin maar gewoon lekker voorgaan. Hoe is het nu met je knie? Ik vond het retourneren van mijn esprit pakketje ook een verademing hoor. Kon via kiala of postkantoor en sowieso naar antwoordnummer
edit: heeft iemand Isla nog wel eens gezien? Heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. Isla, hoe gaat het met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |