abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104075143
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Sam1993 het volgende:
Heb inmiddels gebeld met duo. maar afstudeerfonds geld niet voro mbo-ers. Als ik dus niet verder zou kunnen moet ik toch echt iets anders regelen. Hopen dat het dan straks beter gaat met al dat ziek zijn want werken gaat zo niet. Nu even aan het kijken wat mijn opties zijn.
Oh dat is jammer :N zijn er andere regelingen? ik hoop het!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104075231
@Sam Misschien ook informatie inwinnen bij UWV?
pi_104075239
Hoi sam, ik ben zelf een 21jarige studente met een zoontje van 2,5 jaar.. ik wil je bij deze vertellen dat het echt wel mogelijk moet zijn om je opleiding af te maken.. Ik ben alleenstaande moeder met ook alleen de studiefinanciering als inkomen, en ja het is zwaar maar zonder diploma kom je tegenwoordig helaas niet verder dan de kassa..

ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en loop 4 dagen in de week stage, zij hebben er geen enkel probleem mee dat ik een kind heb en af en toe later ben of een afspraak heb.

dus ik hoop echt voor je dat je school je zal steunen en een goede stageplek zal vinden.

hoop dat ik je een beetje gemotiveerd heb om echt kosten wat het kost door te gaan met je studie, het is zo ongelofelijk belangrijk!!!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_104075240
Binnen het mbo niet. het zal niet van mijn metor afhangen of zij een andere stage kan regelen anders word ik uitgeschreven. Dus nu maar orrienteren op het internet. anders misschien een opeldiing via loi ofzo maar dan krijg je geen studiefinanciering volgens mij.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104075267
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef Sam1993 het volgende:
Binnen het mbo niet. het zal niet van mijn metor afhangen of zij een andere stage kan regelen anders word ik uitgeschreven. Dus nu maar orrienteren op het internet. anders misschien een opeldiing via loi ofzo maar dan krijg je geen studiefinanciering volgens mij.
Nope, stufi is er niet voor studies van het LOI e.d.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104075322
Wat raar dat je uitgeschreven wordt als je geen stage kan vinden.. bij ons wordt je dan tijdelijk in een klas gezet waarbij je de lessen moet volgen totdat je een stageplek hebt.. strenge school heb jij :s
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_104075376
Dat is wel een vreemde actie van die school inderdaad. Ik vraag me ook af of ze dat mogen op die gronden. Als je nou niet betaalt of aan andere eisen voldoet om binnen te komen/ binnen te zijn, oké. Maar geen stage kunnen vinden lijkt me geen reden om uitgeschreven te worden.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104075409
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat raar dat je uitgeschreven wordt als je geen stage kan vinden.. bij ons wordt je dan tijdelijk in een klas gezet waarbij je de lessen moet volgen totdat je een stageplek hebt.. strenge school heb jij :s
Ja ik snap er ook nisk van... Hopelijk kunnen ze iets en anders hopen dat me ouders niet te boos zijn en dat ik ze ineens het bedrag van de boeken moet teruggeven (way nu dus niet hoeft) dat zou een flinke knauw zijn. Morgenook bloed laten prikken op zwangerschapssuiker etc.
pi_104075439
Mij is ook altijd verteld dat dit alleen met BBL was daarom ok besloten om BOL te gaan doen zodat i k wat meer zekerheid had maar blijkbaar maakt dat geen ene moer uit:S
pi_104075697
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoi sam, ik ben zelf een 21jarige studente met een zoontje van 2,5 jaar.. ik wil je bij deze vertellen dat het echt wel mogelijk moet zijn om je opleiding af te maken.. Ik ben alleenstaande moeder met ook alleen de studiefinanciering als inkomen, en ja het is zwaar maar zonder diploma kom je tegenwoordig helaas niet verder dan de kassa..

ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en loop 4 dagen in de week stage, zij hebben er geen enkel probleem mee dat ik een kind heb en af en toe later ben of een afspraak heb.

dus ik hoop echt voor je dat je school je zal steunen en een goede stageplek zal vinden.

hoop dat ik je een beetje gemotiveerd heb om echt kosten wat het kost door te gaan met je studie, het is zo ongelofelijk belangrijk!!!!
pi_104076726
Zo, wat gaan jullie weer hard. Welkom Sam. Ik hoop dat je wel iets met je school kan regelen want ik sluit me aan bij JaleesaJoia, je school afmaken is toch echt wel belangrijk. Zeker op de lange termijn.

Verder zag ik ook een mooie echofoto voorbij komen O+

En ben ik ook weer niet meer bijgelezen.

Heb weer ruzie met de Zara. Ik wil spullen retourneren maar dat kan weer niet via de Zara in de stad want het zijn kinderkleertjes en ze hebben daar geen kinderafdeling. Zet dat dan ook even op de retourbon in het pakketje :( (voor niks dus weer het centrum ingegaan, kosten voor parkeren gemaakt etc). Op laten halen via tnt express is uiteraard geen optie. Dus of ik maar even naar Apeldoorn of Veenendaal wil. :') Is echt de ALLERLAATSTE keer dat ik iets via zara.com bestel. Echt, ik kon wel janken :'(

en ja, als dit het ergste is wat je kan overkomen dan valt het ook allemaal wel mee.... 8)7 maar toch.... grrrrrrrrr
  maandag 7 november 2011 @ 15:36:23 #37
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104077074
O innepin, ik ben heel benieuwd of acupunctuur wat gaat doen bij je. Ik heb het namelijk ook in mijn achterhoofd als optie als ik weer overtijd ga lopen :).

Bitterend: ja daar had je overheen gelezen in het vorige topic, dat ik mijn fiets heb. Want ik had nog wel speciaal tegen jou gezegd: 'en hij is zwart, vind je dat niet heel goed van me, bitterend ;) ' Hihi.

O Speedy, ik was ervan overtuigd dat het de allereerste echo voor jullie was ;). Stom stom. Maar inderdaad: het blijft bijzonder!

Sam, ik hoop dat je snel een goede stageplek hebt. Wel een gedoe zo te horen.

Och Kyara wat een service... :N . Bah!
  maandag 7 november 2011 @ 15:38:34 #38
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104077153
Aahhh Kyara, daar zou ik dus ook compleet om kunnen ontploffen!

Sam, fijn dat je nu toch medicatie krijgen voor het spugen, maar, net zoals Zoë zegt, als je bijv. woensdag of donderdag nog steeds geen vocht binnen kan houden, zou ik toch weer even aan de bel trekken.
Het verhaal over geen stage = uitschrijven komt hier trouwens ook voor. Jammer dat het zo moet gaan, maarja, je kunt er weinig aan doen...
En over je leeftijd ga ik niet oordelen. Ik denk dat je zelf goed weet waar je mee bezig bent, en een weloverwogen keuze hebt gemaakt.

Fee-nix je eerste ritje op de fiets gemaakt *O* ! Dat er nog vele mogen volgen!

Innepin, succes met je accupunctuur-behandeling. Ik ben erg benieuwd of het werkt!
pi_104078150
Hoi meiden, ik kwam ff spieken maar nog geen verse beebs opkomst?
Succes met de laatste loodjes! :*
pi_104078635
Oh crap, ik zie ineens dat ik gewoon in de top 5 sta :o
pi_104079858
Kyara wtf zeg! ik zou echt pissed zijn!! een hele eind rijden om spulletjes weg te brengen kom op
bij HM kan je het gewoon op het postkantoor deponeren

Fee-Nix ohhh ik had het gemist! maar hij is zwart dus! lekker stoere mama ben jij *O* *O*

Nog geen verse beebies nee! die van mij mag 3 weken wachten hoor! ik ben ongeduldig maar er is nog zat te doen thuis!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104080048
Geen idee of ik de nieuwe moeders al heb gefeliciteerd, dus ik die het gewoon nog een keer, proficiat met jullie kleintjes!

Ik zag een nieuwe zwangere en mooie echo's, proficiat allen!

Llm'ers; sterkte! Nog ff volhouden.

Hier word ik over uiterlijk 2 weken ook mama, zw.vergiftiging is een feit :( en dat betekent inleiden met 37 wkn als ik stabiel blijf en anders eerder. Ik vind het maar spannend allemaal maar ben ook heel blij als ik er vanaf ben, wat voel ik me ellendig. Hoop dat kleine baby nog ff kan blijven zitten, iedere dag is er één.

Sorry voor mijn egopost en dat ik waarschijnlijk voorkruip in het lijstje.
pi_104080147
Oh lieve Poezebeest!! jij hoeft echt geen sorry te zeggen! niet voor de ego post en niet voor het voorkruipen! zoiets verwacht je toch niet! pff :* :* :*
Ik hoop echt dat je kleintje nog heel even mag zitten en anders dat je een heerlijke gezonde baby hebt over 2 weken!! :*
  maandag 7 november 2011 @ 16:53:45 #44
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104080358
Jemig Poezebeest... het zit je niet mee allemaal meid! Sterkte en ik hoop hetzelfde als bitterend!
pi_104081143
Jeetje poezebeest, dat klinkt niet fijn. Groot gelijk dat je voorkruipt. Hoe doet je kleintje het? Je blijft nu tot de kleine er is in het ziekenhuis neem ik aan? Sterkte joh! :*

bitterend, laat jij Jessie en Innepin maar gewoon lekker voorgaan. Hoe is het nu met je knie? Ik vond het retourneren van mijn esprit pakketje ook een verademing hoor. Kon via kiala of postkantoor en sowieso naar antwoordnummer O+

edit: heeft iemand Isla nog wel eens gezien? Heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. Isla, hoe gaat het met je?
pi_104081663
Oh jeetje Poezenbeest.... wat heftig allemaal. Je zal van het ziekenhuis ondertussen ook wel genoeg hebben. 2 weken duren dan ook nog heel lang.

Zoe, ik lees met verbazing jouw verhalen over je werk.. pffff onvoorstelbaar. Sterkte daarmee.

Verder welkom aan de nieuwe zwangeren!!!

Inne, ik ben ook niet echt van het zweverige maar heb verschillende keren gehoord dat accupunctuur goed helpt. Ben heel benieuwd!

En inderdaad Isla heb ik al een tijdje niet meer gehoord, IIIIsssslllllaaaaaaaaaaaaaa

Hier vandaag al weer 14 weken zwanger. In vergelijking met de eerste zwangerschap gaat het gelukkig een stuk sneller.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 7 november 2011 @ 17:54:44 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104082988
Och Poezebeest, rottig hoor! Mag je best ego-posten. :Y
Kan me voorstellen dat het heel erg spannend is allemaal! Maar ober uiterlijk 2 weken ben je mama! *O*

Sam, hopelijk kom je er wel uit :Y

Speedy, mooie echo's!

innepin, ik ben heel benieuwd!
pi_104083081
Poezebeest wat een ellende meid. Hopelijk blijft het stabiel en kan je beebje nog even doorgroeien :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104083175
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef Kyara het volgende:
Jeetje poezebeest, dat klinkt niet fijn. Groot gelijk dat je voorkruipt. Hoe doet je kleintje het? Je blijft nu tot de kleine er is in het ziekenhuis neem ik aan? Sterkte joh! :*

bitterend, laat jij Jessie en Innepin maar gewoon lekker voorgaan. Hoe is het nu met je knie? Ik vond het retourneren van mijn esprit pakketje ook een verademing hoor. Kon via kiala of postkantoor en sowieso naar antwoordnummer O+

edit: heeft iemand Isla nog wel eens gezien? Heeft al een tijdje niet meer gepost geloof ik. Isla, hoe gaat het met je?
Haha ja Jessie, Innepin, Poezebeest, GWS mogen idd lekker voor mij hoor :D
ik heb het gevoel dat SB ook nog voor mij zal voordringen _O-

Ik dacht gisteren nog over Isla!! ben ook benieuwd hoe het met dr gaat??

Met mijn knie en gezicht gaat het goed! dankje :* met de kat minder, die heeft 2 gespuugd enzit stil in een hoekje...zo meteen naar de DA

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 07-11-2011 18:11:48 ]
  maandag 7 november 2011 @ 18:10:00 #50
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104083563
Poezebeest, het zit je ook niet mee hè meissie... Hopelijk kan je kleintje nog een tweetal weekjes vertoeven in hotel Mamma!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')