abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103991297
Zwangerschap en geboorte deel 855

November
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
20 november 2011: GreatWhiteSilence
26 november 2011: bitterend (meisje)

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
25 december 2011: Deepfreeze
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
***04 januari 2012: Soempie en Wiebelkont***
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita (meisje)
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***
18 februari 2012: DuBecky (meisje)

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart 2012: Oeke
*** 31 maart 2012: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
12 april 2012: Marrije (meisje)
26 april 2012: Roosje84

02 mei 2012: Zoë23
06 mei 2012: Soohr (papa)
07 mei 2012: Sproet-je
24 mei 2012: Covie

16 juni 2012: adesse
12 juni 2012: bijtje84
22 juni 2012: jaantje_
27 juni 2012: clauwhee
27 juni 2012: KathyM

1 Juli 2012: Marjolijntje
*** 8 juli 2012: mereltje en Forno ***
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-11-2011 11:26:35 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103991348
Vlindur is bevallen! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef McLaura het volgende:
Kijk nou, blonder en lichter van huid dan zijn grote broer, maar toch ook wel een kopie

Verder:
Moet iemand in of uit de OP? zegt u het maar!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103991402
Ohja moest vandaag voor laatste ctg controle na mijn val actie van Donderdag! uk was zoooo druk! apparaat bleef niet op zijn plek en registreerde ook niet goed _O- de vk stond nog 10 minuten de ctg handmatig op mijn buik te drukken maar het had geen zin dus we zijn goedgekeurd en naar huis gestuurd! met de mededeling dat we ons pas na 3 weken weer mochten melden :+ *O*
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:01:59 #4
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103991487
Bitterend, fijn dat je weer goedgekeurd bent! *O*
pi_103991653
Bitterend, fijn dat je goedgekeurd bent!

Ik denk dat meissie wel uit de OP wil :P
pi_103991766
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:

Ik denk dat meissie wel uit de OP wil :P
Hoezo! :o
Toch niet bevallen?
pi_103991899
Niet dat ik weet.. Maar willen niet alle overtijd LLM's graag bevallen? ;)
pi_103991949
Oh zo bedoel je het _O-

hoop het dat ze binnenkort uit de OP mag dan! :D :D
pi_103992531
:D

Bitterend meldplicht! *O* En ook een *O* voor alle andere mijlpalen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103992670
Ow nee ik ben nog niet bevallen maar wil het wel graag hoor :p
Wel al de hele ochtend rug pijn.
Net nog maar even op bezoek geweest bij schoonmoeder.
Die belt elke dag of er al wat gebeurd, word ik af en toe wel moe van.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:58:52 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103992995
*O* voor alle mijlpalen!
Inclusief mijn eigen mijlpaal O+

GWS, niks willen overnemen hoor! Gewoon lekker genieten dat jij nergens last van hebt en al die dingen kan doen. En dan lekker vaak posten daarover want dat vind ik fijn. Fijn om te horen dat het ook anders kan O+
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:10:05 #12
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103993316
Wat goed bitterend! *O*

meissie, ja daar zou ik ook moe van worden... Ik zou de neiging krijgen om op te nemen met 'nee, nog steeds niks!'

Asy, heb ik een mijlpaal van je gemist dan?
pi_103993482
Gelukkig neemt mijn lief altijd op en ik niet.
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:56:04 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_103994842
En je voicemail inspreken?

Je luistert naar de voicemail van meissie1595 en lief. Op dit moment bent u de 234763e wachtende om te vragen of we al papa en mama geworden zijn. Er volgt nu een keuzemenu. Druk op de rode knop als u wilt wachten totdat u aan de beurt bent. Druk op de rode knap als u niet wilt wachten totdat u aan de beurt bent. Wilt u een boodschap achterlaten, blijf dan aan de lijn, wij zullen dan of uw berichtje ongeluisterd verwijderen of contact met u opnemen wanneer wij dat nodig achten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103994879
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103995152
Troel _O-
Die ga ik onthouden voor de komende tijd! zal het nodig hebben :D
pi_103995318
Achja, eigenlijk is het ook nooit goed he. Ik zou het ook niet gewaardeerd hebben als mn schoonmoeder elke dag zou bellen.
Maar ja, anderzijds, mijn schoonmoeder belde nooit om te vragen hoe ging. Een paar dagen van te voren stuurde ze een mailtje. En toen vond ik dat ook niet leuk. Kwam ook erg ongeïnteresseerd over. Terwijl ze miss juist expres niet belde.

Je kan ook opnemen en zeggen. Ja eergisteren al. Zijn we vergeten je te bellen????
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:11:00 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_103995393
Wat ik overigens veel erger vond (maar ik ben dan ook beide keren vrij vroeg bevallen, dat scheelt natuurlijk telefoontjes), dat mensen ongewenst in het ziekenhuis langs kwamen toen ik van Jochem was bevallen, waar ik aangegeven had dat ik ze thuis wilde ontvangen omdat we elk moment naar huis mochten. Ik had het prettig gevonden als ik de kans had gekregen om even te aarden en wat minder losse kleding aan te doen voordat ik weer vrolijk en blij moest doen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103995649
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef meissie1595 het volgende:
Ow nee ik ben nog niet bevallen maar wil het wel graag hoor :p
Wel al de hele ochtend rug pijn.
Net nog maar even op bezoek geweest bij schoonmoeder.
Die belt elke dag of er al wat gebeurd, word ik af en toe wel moe van.
Herkenbaar!! grrr! (ben 11 dagen overtijd bevallen)
Je moet gewoon zeggen "Of er wat gebeurd?! Ik ben 3 dagen geleden bevallen joh! Zijn we je vergeten te bellen dan?'' })
edit: oh spuit11
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103995662
Dat ongewenst in het ziekenhuis langskomen had ik ook. Ook die weken dat ik opgenomen was en nog niet bevallen, kwamen er zomaar collega's langs, heel lief, maar ik zat er eerlijk gezegd niet op te wachten, half gaar in het ziekenhuis.. Ik werk ook bij het Erasmus MC en na de geboorte heb ik bewust gewacht met het aan mijn werk melden dat ie geboren was, totdat wij weer thuis waren. Ik vreesde anders weer voor onverwachte bezoekjes van collega's aan mijn kraambed in het Sophia.. :{w
pi_103995803
:o
nahja zeg! ongevraagd bezoek! mensen zijn zo nieuwsgierig dat ze niet echt na denken of je daar echt trek in hebt...maar denk ook dat als ze niet komen zijn ze bang dat ze ongeïnteresseerd lijken
pi_103996057
Bitterend fijn dat je goedgekeurd bent zeg! Was wel even schrikken! :o
Heb je ook geen schrammen enzo op je gezicht?

meissie één dag over tijd!! nu mag ie komen hoor!
Ik zit iig alweer klaar om de volgende beeb te verwelkomen :D
pi_103996063
Ja, dat zal best, maar stuur een kaartje ofzo of bel van te voren of het goed is dat je langskomt.. kleine moeite toch? Ik zou het zelf echt nooit doen, ongevraagd langs gaan, ook niet thuis op kraambezoek ofzo.
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:32:14 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_103996224
Nou ja, ik snap het ergens wel, schoonouders wilden gewoon snel langskomen. Maar ik vind dat ze dan wel moeten luisteren als er gezegd worden dat ze naar ons huis moeten komen en niet naar het ziekenhuis. Ik kreeg nu het gevoel dat ze al die tijd al in het ziekenhuis zaten terwijl ik aan het bevallen was en dat vond ik zeer onprettig. Gelukkig had ik een schat van een verpleger die maar telkens aangaf "jij bent de moeder, als jij hem de borst wil geven, dan geef je hem de borst", "jij bent net bevallen, als jij nu geen bezoek wilt, dan laten we ze rustig nog langer wachten".

En het was gewoon knullig dat als je normaal gesproken 's ochtends ingeleid zou worden, maar 's nachts al aan het bevallen bent en je in de ochtend al naar huis mag, dat men dat nog in het ziekenhuis langs wil komen. Vind ik dan.

maarre: voordat men gaat denken, die post wel heel veel mee, die heeft wat te melden :D Nee, ik heb niets te melden en ben ook weer weg :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103996629
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef covie het volgende:
Bitterend fijn dat je goedgekeurd bent zeg! Was wel even schrikken! :o
Heb je ook geen schrammen enzo op je gezicht?

yup heb ik!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 05-11-2011 15:02:55 ]
pi_103996837
:o Bitterend, be careful! :*
pi_103997143
:'( :') :'(

Ik weet niet wat ik moet zeggen bitterend.
Mooie schram!
Nu ik weet dat het allemaal goed is moet ik er toch om lachen, sorry :*

Maar WEL uitkijken he! }:|
pi_103997209
Ja hilarisch covie he }:| o|O :D :D

Jipster ik blijf 3 weken binnen op uk wachten :P :*
pi_103997396
Bitterend, yikes :-/
Laat nog maar mooi even genezen, dan sta je beter op je bevallingsfoto's :+ grapje niet schieten.

En verder meld! In een stuk betere bui dan gisteren :+
En helaas is het me niet gelukt een live bevalling te doen met een publiek van 25+ fok!kers :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103997456
Innepintje dat zei ik vanochtend tegen mijn man!! _O- dat gelukkig moet ik nog niet bevallen, zou lelijk zijn zo op de bevallingsfoto's :D

Heb je een leuke dag gehad?
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:09:33 #31
250838 Fee-nix
pi_103997534
Ahwww arme bitterend! :o Nare val moet dat geweest zijn.

Sja zo heb je nooit wat in je gezicht en zo sta je idd straks bont en blauw op je bevallingsfoto's :X . Nee, nu zul je haar nog even twee a drie weekjes binnen moeten houden hoor!
pi_103997880
Vragen mensen je of je klappen kreeg door je man omdat hij je gescheld tijdens de weeën zat was :D :D
pi_103997998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef bitterend het volgende:
Vragen mensen je of je klappen kreeg door je man omdat hij je gescheld tijdens de weeën zat was :D :D
_O-
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:27:53 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_103998012
Dan reageer je gewoon, ja, maar je moet eens zien hoe hij eruit ziet :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103998324
Dat wordt vast nog een mooie paarse en gele vlek. :+

Ik ben een dekentje aan het breien voor de baby. O+
En m'n man is laminaat aan het leggen in de hal -nadat hij net de muren geschilderd heeft. Hij had eigenlijk bedacht dat het een luie dag zou worden, maar na een uur verveelde hij zich al. :') Ik denk dat hij wel nesteldrang heeft en ik niet. :?
pi_103998427
SB: oh das ook vervelend! Ja was ook niet echt moe eerder brak :P
& wat leuk dat t geboorte kaartje af is!

Fee-nix: lastig n naam verzinnen!
Komt vast wel goed :Y

NTS: 32 wkn *O* (niet jezelf vergeten! Haha :P) & dubecky 25wkn! *O*

Aww bitterend :*

Vanmorgen naar de garage geweest voor wintercheck (anderhalf uur zitten wachten op n gammel tuinstoeltje -O-..) daarna direct door naar babydump (m'n lief dacht ik rijd gelijk door en ik riep: moet nog plassen en en Eten en drinken.) dus ook nog langs de macD..

Mooie commode besteld O+
behang gezien waarvan we beide dachten O+
De stokke kinderwagen besteld
En een lief luiertas

:@

Werkt therapeutisch hè dat shoppen haha

Daarna maar ff in bad geweest en nu ff niks doen :P pff ben alweer op!
pi_103998456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:40 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt vast nog een mooie paarse en gele vlek. :+

Ik ben een dekentje aan het breien voor de baby. O+
En m'n man is laminaat aan het leggen in de hal -nadat hij net de muren geschilderd heeft. Hij had eigenlijk bedacht dat het een luie dag zou worden, maar na een uur verveelde hij zich al. :') Ik denk dat hij wel nesteldrang heeft en ik niet. :?
Oh O+ wat voor kleuren gebruik je?

En wat lekker dat je man zo bezig is :D

M'n lief gaat nu schuren *O*
pi_103998639
Lekker bezig geweest vandaag, Zoe! Welke luiertas heb je gekocht?

Ik heb deze waar het dekentje in staat (dus gebruik verschillende tinten grijs, maar ook wat kleur tussendoor (welke zeg ik alleen niet)) en ik ga de baby ook het kattenmutsje geven. :D Had mezelf nog zo gezegd nooit iets met oortjes aan te doen bij m'n kinderen. :') Het is een blad voor dummies. Ik kan nog maar net recht en averecht, dus ideaal voor mij. :9
pi_103998773
http://www.babynl.nl/a-18(...)ource=GoogleShopping

Past wel mooi bij de dark navy stokke O+

Ohhhh dat mutsje! Begrijp 't helemaal! Haha
En mooi grijs, past blauw bij maar roze ook ;)
pi_103998802
:* Bitterend, ziet er pijnlijk uit :(

Nou, mn schoonouders zijn nu ook op de hoogte (en helemaal blij) :) Schoonmoeders heeft nog een hele oude wieg die we mogen hebben, dat is wel heel lief O+

Mag ik ook in de OP? 1 juli 2012 :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103998863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
http://www.babynl.nl/a-18(...)ource=GoogleShopping

Past wel mooi bij de dark navy stokke O+

Ohhhh dat mutsje! Begrijp 't helemaal! Haha
En mooi grijs, past blauw bij maar roze ook ;)
Die luiertas heb ik in het groen. :D

Ik heb de wol gekocht voor ik wist wat het zou worden, dus er zit inderdaad blauw/ aqua en roze/ rood in de tas. :+
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:18:57 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103999261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:

Asy, heb ik een mijlpaal van je gemist dan?
Ik ben vandaag 18 weken zwanger! *O*
Nog 22 weken te gaan ;)

Ik heb nooit onverwachte visite gehad. Niet in het ziekenhuis en niet thuis. Ik snap ook niet dat mensen zo onnadenkend en onbeleefd zijn. Iedereen die ooi bevallen is die weet dat je je dan nog niet op zijn best voelt en iederen die niet bevallen is, kan zich wel indenken hoe je je voelt.

Ik dacht ik ga nog even slapen na een slechte nacht maar ik kan niet zeggen dat ik me beter voel nu. :N
pi_103999329
18 alweer Asy??! Wow wat gaat dat hard.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:25:33 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103999453
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:21 schreef Kuukske het volgende:
18 alweer Asy??! Wow wat gaat dat hard.
Ja, dat dacht ik van de week toen jij riep 20 weken!
Ik had echt zoiets van: huh, ze loopt toch vlak voor mij? :o
pi_103999494
Hahaha :D. Leuk hoor.
pi_103999803
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:27 schreef Troel het volgende:
Dan reageer je gewoon, ja, maar je moet eens zien hoe hij eruit ziet :P
_O-

ohhhh Soemp!! dat ziet er heerlijk uit! die mutsje met oortjes! zo snoezig O+ O+ maar jij maakt een deken he? ben zo benieuwd O+

Marjolijntje ik zet je in de OP!

Asy 18 weken! *O* maar niet opgeknapt na een slechte nacht :N :*
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:38:31 #47
250838 Fee-nix
pi_103999847
Haha, dus toch de Stokke geworden Zoe! Leuk hoor :).

Soempie dat mutsje!! Lieffff.

O 18 weken alweer Asy! *O* Nog twee tot de 20 weken echo dus! En dan weet je wat het wordt! Jeeeee!

Nee onverwacht op kraamvisite komen, heb ik gelukkig niet meegemaakt en snap ik ook niks van! Maar aan de andere kant... van sommige mensen denk ik ook bij andere dingen weleens: jij hebt echt 0,0 inlevingsvermogen... :N. Bijvoorbeeld na mijn bevalling. Ik was amper van de schok bekomen, het was allemaal nog heel vers en traumatisch. En ik probeerde dat een beetje te vertellen aan een vriendin (geen hele goede vriendin) zonder hysterisch te gaan huilen ofzo :'). Dat het toch echt wel heel zwaar was geweest en dat de kraamperiode me eigenlijk ook een beetje tegenviel, dat het geen roze wolk was in ieder geval. Maar ze keek echt een beetje geschokt. En ze zei zoiets van 'ja maar, je bent toch wel gek op hem?!'. Ze had echt zo'n houding van 'sja een bevalling is niet leuk, maar daarna is het alleen maar leuk leuk leuk'. :{ Nouja, toen ging ik het al niet meer uitleggen. Ik zei gewoon braaf dat ik gek op hem was :P. (En ik dacht: wacht maar tot je zelf een kind krijgt ;) )
pi_104000111
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen }:|
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:47:06 #49
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104000185
oh Bitterend ik zie nu die foto van je gezicht! :D Beeb moet idd nog even binnen blijven!
Ik heb dus echt lelijke bevallingsfoto's, door die koortsuitslag op mijn neus, zo'n mooie plek was dat en de foto's zijn ook precies van die kant genomen :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104000344
Asy alweer 18wkn! Time flies *O*

Oja soempie! Die vond je eignl niet meer leuk toch? Of nog wel?

Heb m gekozen omdat ik of een tas mocht uitzoeken van 40 euro, n zwarte of zwart met figuurtje geloof ik. Of korting op de stokke tas, maar er zit al een stokke boodschappentas dark navy bij, en m nu 2 donkere tassen eraan te hangen.. :N
Dus wilde ik korting op n andere tas :) en die van lief zag er wel vrolijk uit :P

:Y fee-nix. Vind m handig voor wat langere mensen, hij loopt erg fijn en vind t leuk dat je het zitstoeltje zegmaar 2kanten op kunt zetten. Daarnaast zit er weinig stof en poespas aan wat ik dan weer fijn vind.
Maargoed, er zijn zoveel leuke kinderwagens, wel lastig.

Mmm mensen met weinig inlevingsvermogen zijn lastig ja.. Vooral als er van je verwacht wordt dat 't allemaal leuk en gezellig is terwijl jij dat niet zo voelt.
pi_104000397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen }:|
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!
Das ook niet leuk..

:*
pi_104000441
Zoe die tas is idd lekker vrolijk!!
Welke kleur stokke heb je besteld??
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:56:55 #53
250838 Fee-nix
pi_104000556
Zoe is ook handig dat het stoeltje naar twee kanten kan! Ik vind het zo gezellig als hij naar mij toe kijkt. Vriendin van me kon dat niet met haar wagen en die vond het wel echt jammer. Vooral als ze nog wat kleiner zijn wil je meestal wel graag in de gaten houden hoe ze er bij zitten ook.
pi_104000629
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=627&merk=7317

Wilde eignl deze blauwe kleur, maar in t echt was ie wat flets.

Dus nu dark navy
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=627&merk=7323
pi_104000642
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe is ook handig dat het stoeltje naar twee kanten kan! Ik vind het zo gezellig als hij naar mij toe kijkt. Vriendin van me kon dat niet met haar wagen en die vond het wel echt jammer. Vooral als ze nog wat kleiner zijn wil je meestal wel graag in de gaten houden hoe ze er bij zitten ook.
:Y ja precies. Lijkt me zo leuk O+
pi_104000690
Mooi Zoe die donkere!!
ja die blauw..hij wordt snel vies! en dan ziet het er goedkoop uit!

en fijn dat ukkie kan ook facing parents zitten, werkt ook zo met de Bugaboo :Y die ik in elkaar heb gezet vandaag! moet luchten...stinkt naar fabriek!
pi_104000791
Ja precies, dat zei mn lief ook :Y
(en das zonde want goedkoop issie niet)

Oh bah das geen fijne lucht!
Ik krijg m (+ commode enz) in week 5 geleverd (mooi vroeg O+) dus kan ie mooi luchten!
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:07:04 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104000878
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Niet te zwaar aan tillen :N
Ik heb ontzettend lieve (directe) collega's, zeer betrokken. Maar ze zijn nog niet langs geweest. Heel af en toe krijg ik een mail van ze en ze hebben al tig keer beloofd om langs te komen. Maar ze bedoelen het niet slecht. De weken vliegen gewoon voorbij. Zij werken gewoon en opeens ben je maanden verder.
Zodra ik strakjes weer aan het werk ben, willen ze álles horen over de baby en de kinderen. Zo vaak dat ik er zelf moe van word ;)

Ik was na de bevalling het meest verbaasd over hoe de wereld doordraaide!
Ik stond op straat met een baby (niet letterlijk) en de wereld ging gewoon door! En ik stond daar en dacht: hallo mensen, ik heb een baby gekregen hoor! Een heuse baby! O+
En dat gevoel heb ik echt heel erg lang gehouden. Toen ik weken later weer naar de sportschool ging en mannen die enorme gewichten zag tilen, kon ik maar 1 ding denken: maar ík heb een baby gebaard en dat kun jij niet zeggen :D
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:12:30 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104001038
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?

Poezebeest, is je bloeddruk weer een beetje normaal?

Evenstar, hoe is het met jouw 'ik wil niet aankomen'-beleid? ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:32:41 #60
250838 Fee-nix
pi_104001833
Ik vind die eerste blauw op het plaatje ook erg mooi Zoe. Maar als ie al wat flets was... goede keus om dan voor de donkere te gaan.

quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik was na de bevalling het meest verbaasd over hoe de wereld doordraaide!
Ik stond op straat met een baby (niet letterlijk) en de wereld ging gewoon door! En ik stond daar en dacht: hallo mensen, ik heb een baby gekregen hoor! Een heuse baby! O+
En dat gevoel heb ik echt heel erg lang gehouden. Toen ik weken later weer naar de sportschool ging en mannen die enorme gewichten zag tilen, kon ik maar 1 ding denken: maar ík heb een baby gebaard en dat kun jij niet zeggen :D
O+ Soort superwoman-gevoel.
Ik had een vooral een 'ik heb gefaald' gevoel... Maar gelukkig al lang niet meer hoor! Maar lijkt me wel heerlijk om zo trots te zijn op jezelf.
pi_104002152
Jeutje Bitterend, wat heftig! :o
Gelukkig is alles goed zeg. :*

Zo'n gevoel had ik precies Asy. En, de best drukke straat hier in de buurt leek ineens een snelweg in India, mijn hemel, wat was de wereld druk en snel, na die 9 dagen binnen zitten met mijn verse baby. :o
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
Het gaat eigenlijk heel goed. Als ik me te druk maak, of veel buk/til/doe dan ben ik wel misselijk. En in de ochtend na het ontbijt ook altijd. :')
Gelukkig hoef ik niet over te geven.
En ik voel de baby steeds vaker, dat vind ik erg fijn. O+
En jij, hoe is het met de bekken? Helpt rust nemen goed?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104002827
Asy ja klopt..het leven gaat door! denk dat ik het extra voel omdat ik veel thuis ben...en mensen werken en zijn druk! ik heb veel meer tijd om te piekeren enzo!
en wat fijn dat je zo machtig voelt ! ben erg benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren!

oeke fijn dat je niet moet overgeven! hopelijk ben je snel van de misselijkheid af!
pi_104003058
Vlindur, wat een mooie baby hebben jullie gemaakt! Heel veel geluk met samen!! *O*

MJ, wat fijn dat je zo snel alweer zwanger bent... ik ga heel hard voor jullie duimen dat het deze keer helemaal goed gaat!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:06:52 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104003077
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef Fee-nix het volgende:
]

O+ Soort superwoman-gevoel.
Ik had een vooral een 'ik heb gefaald' gevoel... Maar gelukkig al lang niet meer hoor! Maar lijkt me wel heerlijk om zo trots te zijn op jezelf.
Ja maar lieffie, das toch stom? Jij hebt toch ook een kind op de wereld gezet? Zo moet je het zien. Niet als in: ik heb het mooi zelf gedaan. Zo was het niet bedoeld. Het was meer zo: ik heb een kind op de wereld gezet, beat that! en toevallig ben ik vaginaal bevallen maar ik denk dat ik hetzelfde had gehad als ik een keizersnee had gehad

oeke, wel heel herkenbaar hoor! Ik ben lang niet zo ziek geweest als jij maar nog voel ik me als ik moe ben erg misselijk. Mijn bekken blijft prut. Als ik niks doe, dan gaat het wel maar zodra ik ook maar íets doe dan is het meteen puinhoop. Dat frustreert enorm.
Wat fijn dat je de baby vaker voelt! O+
Dat vind ik nu ook wel prettig. Een soort van 'tastbaar' iets dat je weet waar je het voor doet.

bitterend, dat is het ook gewoon. Je hebt gewoon veel minder om handen en daardoor is alle afleiding welkom. Maar voor je collega's gaat het werk gewoon door.
pi_104003477
Zo'n machtig gevoel had ik ook toen ik net wist dat ik zwanger was. Nog niks te zien, maar wel over straat lopen van: 'ha! jullie weten het niet, maar ik ben zwanger.' En vond het een gek idee dat alles gewoon z'n normale gang ging'. (had het trouwens ook na de eerste keer seks. :')).

Maar denk dat het gevoel veel heftiger/ machtiger is als je baby er daadwerkelijk is. O+
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:33:06 #66
250838 Fee-nix
pi_104004073
Ja is ook stom, Asy. Dat wist ik ook wel met mijn verstand. Maar mijn gevoel zei toch wat anders...
pi_104004366
Ik vind vrouwen die een KS hebben gehad juist enorme bikkels. Het lijkt me ongelooflijk zwaar zo'n operatie, zowel geestelijk als lichamelijk. Je stelt het je toch ook anders voor...
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:03:53 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104005207
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind vrouwen die een KS hebben gehad juist enorme bikkels. Het lijkt me ongelooflijk zwaar zo'n operatie, zowel geestelijk als lichamelijk. Je stelt het je toch ook anders voor...
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
pi_104005504
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:

[..]

ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
Eens :Y
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:13:15 #70
250838 Fee-nix
pi_104005560
Dank Soempie :* . En Susie: ja zo denk ik er nu ook zelf over hoor :). En eerlijk gezegd ben ik ergens ook wel weer 'dankbaar' voor mijn ervaring. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik deze zwangerschap heel anders beleef, er veel positiever in sta. En dat ik heel goed doordrongen ben van het feit dat je toch nooit kan weten hoe iets zal lopen. Ben er denk ik flexibeler van geworden. Dat is toch mooi, om uit zo'n rot ervaring toch nog iets waardevols te leren.
pi_104005748
Fee-nix :* Ik heb in het begin veel gepland maar mijn hele zwangerschap gaat alles anders dan ik had gewild...moest heel erg aan wennen! ik snap je gevoel dus helemaal :*
pi_104005932
Oeke wat vervelend :*

Asy ook :*

Maar baby's voelen = wel weer erg leuk O+

Vind 'ziek' thuis zitten erg vervelend, vooral omdat ik wel naar n babywinkel enz ga.. Maargoed, thuis zitten is niks & werken lukt ook niet.. Maar stel je komt collega's tegen :?

irritatiepost, blijf veel nadenken over werk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry v deze post op zaterdagaaf :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 05-11-2011 19:38:21 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:24:53 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104005971
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:

Poezebeest, is je bloeddruk weer een beetje normaal?

Evenstar, hoe is het met jouw 'ik wil niet aankomen'-beleid? ;)
_O- door de dosisverhoging van de meds is de pijn wel omlaag, Maar nu wordt Ik al paar ochtenden wakker met sloot maagzuur in mijn mond :X. Dus mijn tong voelt alsof je een fles azijn hebt lopen leeglurken. Maar goed dat zal wel weer overgaan :+
Ik hoop dat deze dosis net zolang helpt als de vorige want dan zijn we weer ongeveer 2 weken verder :)! O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104006304
Groot gelijk Zoë. Hopelijk zet dat wat zoden aan de dijk en wordt je dan wel gehoord. :*

Bitterend, ik sluit me aan bij de andere dames, ukkie moet nog even blijven zitten tot je weer fatsoenlijk op de bevallingsfoto's kunt staan.... :*

En ik ben het ook met Susie eens. Vrouwen zijn sowieso bikkels, hoe een kind ook ter wereld komt.

Hier is vandaag flink geklust in huis. Met het ook op de beeb heeft mijn zwager een nieuwe groep aangemaakt zodat de wasmachine en droger nu tegelijk aan kunnen. Zal vast wel tijd schelen O+ En nu ben ik bekaf.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:38:41 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104006422
evenstar, ik ben even kwijt hoe ver je bent, maar ik hoop dat bubba zich lekker op tijd aankondigt. Dan kunnen jullie tenminste met zijn 4-tjes weer gewoon genieten ipv dit gepruts :*
En voor dat maagzuur: helpt er niet zo'n maagzuurspulletje tegen?

Zoë, dat je niet in staat bent om te werken, wil niet zeggen dat je binnen moet blijven zitten!
Ik ga ook 'gewoon' :') winkelen.
En als je collega's tegen komt, dan zeg je gewoon dat je een goed moment had en nog wat spullen nodig had. Dat is toch ook zo? Want als je je belannerd voelt, ga je niet winkelen.

Kyara, heerlijk dat je niet meer de apparaten om en om hoeft aan te zetten! O+
Been there done that :X

Over 2 weken hebben wij geen keuken meer tot de week voor kerst. Dat wordt ook nog een uitdaging voor mij.
pi_104006819
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104006873
Wat naar allemaal evenstar :*

Fijn kyara! Nu lekker uitrusten :)

Asy: wow das best een tijd.. Lastig!

Ja das ook zo, 't is even wennen.. Thuis zitten
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:53:28 #78
250838 Fee-nix
pi_104007024
Zoe goed van je hoor! Het kan echt niet hoe jij behandeld wordt op je werk. En daarom moet je je ook vooral niet schuldig voelen over je uitstapjes. Je baas is degene die eigenlijk voor vervangend werk moet zorgen. Dat jij als zwangere vrouw ook nog eens overal achteraan moet rennen... :N Snap dat je er mee in je hoofd blijft zitten... Bellen lijkt me ook een goede stap voor je! Maar zelfs als niks helpt, bedenk dan dat jij wel gewoon in je recht staat. En als ze niet mee willen werken kunnen ze de boom in.

Evenstar wat stom toch allemaal! Ik hoop ook voor je dat je kleintje vroeg (niet TE vroeg natuurlijk) komt. Sterkte hoor! (Toch best oneerlijk af en toe hoe sommige zwangeren de hele zwangerschap moeten lijden en anderen er fluitend doorheen walsen).

Kyara fijn van het klussen!

En Asy jullie zijn ook lekker bezig in huis he! Poeh hey.
pi_104007178
Zoë, ik begrijp je ook wel hoor. Ik plan soms ook wel dingen begin of eind van de middag en dat voelt soms ook wel verkeerd, als in spijbelen. Maar het is wel zo dat al je niet in staat bent om te werken, het nog niet wil zeggen dat je helemaal niks kunt doen. In mijn geval is het vermoeidheid maar ook concentratie en je hoeft niet altijd je rust te halen uit slapen.
pi_104007537
Fee-nix.. Dankjewel. Ja precies, daarom wil ik ook anderen inschakelen zodat m'n baas wel moet.

Kyara: nee precies, de hele dag binnen zitten..pff! Wordt je ook niet beter van
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:06:18 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104007651
36,3 vandaag ;) en Ik krijg een maagzuurremmer Omeprazol ;) Maar zelfs dan nog door de breuk en het spugen wordt keel en mond veel belast. Pijn doen blijft het, maar toch haalt het het scherpe er van af.. Dat maakt het draaglijker Maar doordat bubba groeit komt er steeds meer belasting op de middenrif+maag daar is niets aan te doen Maar geeft natuurlijk ook meer zuur en daardoor ontstekingen die nog meer pijn doen. En het is dus een beetje proberen om de ontstekingen tegen te gaan en zolang mogelijk vol te houden :+ Volgens gyn2 en enkele vk's wordt t rond 39w ingeleid als hij er zelf niet is.. Hork-vk vond dat niet :')
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:14:31 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104008024
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he ;)
pi_104008143
Jeetje.. Hork-vk heeft makkelijk praten! :(
pi_104008729
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken! :D
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag. :D
Ik kan het niet zo goed uitleggen. :')

Zoe, voel je niet schuldig hoor, even een uurtje winkelen ofzo is wel iets anders dan 8 uur op je benen staan. Ik herken het wel hoor, het is moeilijk om toe te geven aan je lichamelijke toestand. Althans ik wil altijd sterk zijn. En dan is het nog niet eens zichtbaar aan de buitenkant, waardoor je omgeving het soms ook vergeet.
En hopelijk kom je maandag iets verder met al die vervelende kwesties op je werk. :*

Oh, Evenstar wat naar om zo wakker te worden. :{
Hele dikke zoen! :*
pi_104009184
Oh leuk oeke de 20weken echo!
Wel spannend, niet het geslacht weten. Mooie verrassing O+

Ja dat is ook zeker zo!
En ze begrijpen het dan idd niet. Misschien komt dat nog.. Of niet.
& dankjewel, hoop ik ook :*
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:43:52 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104009375
Spannend oekemoeke alweer 20 weken durf je ook meer en meer te genieten?

En hoe zuur t ook allemaal is ;). Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard O+
pi_104009523
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is ;). Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard O+
Dat is het he? Straks heb je gewoon weer een mensje uitgebroed! Een heel nieuw karaktertje om te leren kennen. O+
En ja, het geniet gaat ook steeds beter. Ik voel de baby goed en best vaak. Dat is zo fijn.
En dinsdag spieken, en hopen dat alles goed is.
Wel gek, namen en shoppen enzo, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Zal nu wel komen nu we terug zijn van vakantie. :)
pi_104009533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:

Dit dus! O+ O+ hoeveel het ook pijn of oncomfortabel is....ukkie is het waard!

arme evenstar...zo wakker worden met een zure smaak...bah! maar datum voor inleiding geven ze niet?

Zoe er is idd een groot verschil tussen 8 uur hard werken en even naar de stad een frisse neus halen! je moet ook blijven bewegen he!!

oeke 20 weken bijna!! leuk dat jullie het niet willen weten joh! ik zou veel te nieuwsgierig zijn!

Kyara dat is wel erg handig!!

Asy hoe ga je het zonder keuken doen??
pi_104011376
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:

[..]

Helemaal eens. :Y Ik noemde de ks, omdat er echt mensen zijn die dan denken dat je het in verhouding makkelijk hebt gehad. :') 8)7

Ik had trouwens nooit verwacht dat een zwangerschap zoveel kwalen op zou kunnen leveren. In dit topic fietsen de meesten er niet fluitend doorheen. Nu heb ik vooral kleine kwaaltjes (voelt alsof ik tussen m'n benen getrapt ben, vermoeidheid, puistjes, bandenpijn, maagzuur, etc), maar zelfs dat had ik niet verwacht. Vertelt ook niemand je he. :D Tenminste, niet voordat ik zwanger werd. Maar ook zoals nu met evenstar, Zoe en nog meer dames waarbij het echt niet mee zit, pfff. Dan zijn vrouwen inderdaad niet alleen bikkels vanwege de bevalling, maar ook de 9 maanden daar nog voor. ^O^
pi_104011911
Soemp ja dat bedoelde ik dus...ik was er niet voorbereid dat het zo anders kon gaan! ik wist niks over zwangerschap enzo..ik dacht dat je alleen een beetje moeilijk hebt de laatste weken..ik zag mijn buuf nog fietsen met 42 weken! dus ja....wist ik veel dat ik met 30 weken niet meer kon werken, dat je veel blaasontstekingen kon hebben en idd dat gevoel dat iemand tussen je benen hard trapt :X
Maar ik had ook niet echt verwacht dat het zo gezellig kon zijn met een kleine druk makkertje in je buik O+ en die spullekes en alles O+ O+
pi_104011947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef oeke het volgende:

[..]

Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken! :D
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag. :D
Ik kan het niet zo goed uitleggen. :')
Oh spannend! En een verrassing is erg leuk,volgens mij is het dan nog een beetje spannender na de geboorte, kijken of het een jongen of meisje is O+
Het lijkt mij zeker bijzonder en echt wat hebben maar ik kan mn nieuwsgierigheid vrijwel nooit bedwingen :D
pi_104012366
Ha ja soemp de zwangerschap is een prachtige bonte verzameling van mogelijke kwaaltjes he... Ik sprak vandaag een vriendin die dankzij de zwangerschap last heeft van spataderen - in haar kruis :X Nohhh.

Anyway, ik heb beeb de hele dag volgens mij nog niet gevoeld. En ik zit al een ruim uur te niksen voor de tv, waar ze toch meestal wel druk van wordt. Ik bel de verloskundige maar even (ziekenhuis ga ik niet bellen, die zitten toch te ver weg, misschien wil de vk wel even komen...)... Stom zeg, je zo zorgen maken. :(
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:59:51 #93
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104012407
Oeke, ik vind je gesprek met Miss sly op, zoals je zei, je niet laten laten leiden door het geslacht van het kindje maar door het kindje zelf (tenminste zo begreep ik het). Knap, ik ben veel te nieuwsgierig.
pi_104012827
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen. -O-
pi_104013102
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef innepin het volgende:
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen. -O-
Succes,ik heb t met joep ook gehad en dan beter ff laten checken,anders zit/lig je toch niet gerust is mijn ervaring.
Bij ons in t zkh waren ze altijd heel lief en begripvol en zagen ze je liever een keer teveel.
pi_104013287
innepin, zeker even doen, hoor! Gewoon voor je eigen gevoel. Ik hoop dat je snel terug bent en alles in orde is met je meisje :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:26:29 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104013422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he ;)
Ja dit dus!
Ik vind het ook altijd erger bij/voor een ander :D

Zonder keuken komen we uit op veel kant-en-klaar maaltijden en eten bij mijn schoonouders denk ik :D

Och jee innepin, ik duim voor dat alles in orde is :*
pi_104013526
Oh Innepin, dat is niet fijn, die ongerustheid.
Dan is het wel fijn om even te gaan checken, anders zit je gewoon niet rustig. :*

Becky, ik ben ook heel nieuwsgierig, maar op de een of andere rare manier ben ik er ook heel ontspannen over. Ik wilde altijd heel graag een jongetje en die hebben we binnen! :P
Dus nu is zowel een jongetje als een meisje welkom. 2 broers zoals Sasha en Oscar lijkt me fantastisch. O+
Maar een meisje erbij lijkt me ook echt heerlijk. O+
pi_104013566
Ha, heel herkenbaar, oeke!

Innepin, slim om even te gaan! Niet fijn, maar het moet maar. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104013769
Succes Innepin :* Hopelijk voel je haar gewoon niet terwijl ze wel degelijk actief is! (Was bij mij zo de avond voordat Niels geboren is, waarschijnlijk door harde buiken?)

Zo leuk Oeke O+ Het lijkt me zo bijzonder om pas bij de geboorte te zien of je een dochter of een zoon hebt.
Maar volgens mij zou ik mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en stiekem toch proberen het geslacht te zien tijdens de echo :@ :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104013870
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha, heel herkenbaar, oeke!
Oh, gelukkig dat iemand het herkent, ik voelde me al wat raar toen ik het opschreef, alsof ik niet blij zou zijn geweest als Ko een meiske was.
En natuurlijk hoop ik het meest op een Ivan-Lena combinatie. :D

Haha Twinks, ik denk dat ik dinsdag inderdaad wel stiekem ga kijken of ik het kan zien. :7
pi_104014651
Aaargh. Maagzuur is een bitch.
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:01:35 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104014811
Succes Innepin. Hopelijk is alles goed. :*

Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het. O+
A grand adventure has begun.
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:22:33 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104015542
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Kuukske het volgende:
:*

Inne goed dat je gaat! Hoop dat je meisje je gewoon even plaagt en ze zich zo weer goed laat voelen!
pi_104015737
Innepin :*.
pi_104015853
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Keshet het volgende:
Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het. O+
Zul je zien dat we dinsdagochtend toch ineens besluiten dat we het wel willen weten. :')
pi_104015870
:* innepin!
Tralalalaaa
pi_104019087
Goedennacht,

Ik meld mij met baby uit buik.
Onze zoon Rowan is om 23.30 geboren. Hij is 52 cm lang en weegt 3820 gram. Ik was om 22.00 in het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting, om 23.00 mocht ik gaan persen, met volledige ontsluiting.
  zondag 6 november 2011 @ 01:17:00 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104019279
Zo dat is toch nog snel gegaan!! Gefeliciteerd met Rowan *O* geniet ze O+

zit via foon kan geen update maken
pi_104019321
Van harte gefeliciteerd met Rowan! *O*
  zondag 6 november 2011 @ 01:45:31 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104020130
Dat heb je rap gedaan Meissie! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Rowan! *O*
pi_104022035
Meissie wat doe je nu! :D :o *O*
Gefeliciteerd met Rowan! *O*

Ik meld mij met baby in buik ;) Nog steeds heeeeel rustig, dus ik ben blij dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan, dat ik in elk geval op de ctg heb kunnen zien dat ze 't nog goed doet.
Heb toch maar een slaappilletje gevraagd aan de dokter, en gekregen, en nu is het zes uur en zit ik met knallende koppijn beneden en heb ik enorm slecht geslapen en ben ik ziek, denk ik. Ergens doe ik iets niet goed :+ Maar beeb gelukkig wel!

Oeke, ik snap je heel goed hoor! Maar dan andersom :P Ik wilde graag een meisje, die hebben we al ;) En dan had het me niet uitgemaakt of deze een jongetje of meisje zou zijn, allebei even leuk. :)
  zondag 6 november 2011 @ 07:11:20 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104022099
Fee-nix, ik zit daar ook wel over na te denken, als ik een ks krijg, niet dat het voelt als een faal, maar wel dat het een ander gevoel is van 'een kind op de wereld zetten'. Alsof (?) je het toch minder zelf doet, al zie ik als een berg op tegen het herstel. Een ks zie ik nu nog vooral als 'inleveren', niet meteen in bed liggen met je baby op je buik. Het lichamelijk herstel dat ik veel zwaarder inschat. De bv waarvan men zegt dat die dan moeilijker op gang komt. Het zullen wel beren op de weg zijn, maar toch. Het voelt wel anders. Nu. Geen idee hoe ik het daadwerkelijk ga ervaren natuurlijk.

Zoe, niet gek dat die problemen je zo bezig houden, misschien helpt het inderdaad om zo'n gesprek aan te gaan. Niet alleen om je hart te luchten, maar ook als ze er daadwerkelijk wat mee gaan doen.

Oeke, nee hoor dat klinkt niet vaag, maar zelf zou ik juist enorm zenuwachtig worden als ik niet zou weten of het een jongen of meisje is. Alsof ik me 'moet' voorbereiden op beide :D Ook leuk natuurlijk, maar weegt voor mij niet op tegen de praktische voordelen van het wel weten. En het plezier van 'roze shoppen' zou ik ook niet willen missen :+
  zondag 6 november 2011 @ 07:24:44 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104022120
Mijn laptop is nogal traag en loopt telkens vast dus ik reageer maar even in stukjes :')

Kwaaltjes, tot nu toe heb ik geen noemenswaardige klachten. Geen last van mijn bekken of misselijkheid of zo. Af en toe vlaag van hormonen, maar ook dat valt nog wel mee. Een :* voor de dames die het een stuk minder makkelijk hebben.

Meissie, gefeliciteerd met zoon Rowan *O*

Innepin fijn dat de ctg goed was. Beterschap voor jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 06-11-2011 09:27:50 (oeps ee w vergeten) ]
  zondag 6 november 2011 @ 07:53:21 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104022192
Van harte met je zoon, Meissie!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 6 november 2011 @ 08:16:03 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104022246
meissie, van harte gefeliciteerd! *O*

innepin, fijn dat met beeb alles in orde is. Alleen jammer dat jij je nou weer zo slecht voelt :*

Ik 'moet' het geslacht ook gewoon weten. Dat maakt het voor mij juist concreter.

[ Bericht 52% gewijzigd door Asyniur op 06-11-2011 08:23:10 ]
  zondag 6 november 2011 @ 08:24:57 #117
250838 Fee-nix
pi_104022266
Meissie gefeliciteerd! *O* Snel gedaan hoor!

Innepin, gelukkig was alles goed! Maar vervelend dat je toch nog een rotnacht hebt gehad... Ik hoop dat je je nu snel kunt melden met meisje uit de buik.

Marrije, ja ik had wel dat gevoel dat iemand het voor mij had gedaan zeg maar. Zo van 'zij hebben mijn kind op de wereld gezet'. Wat ik trouwens altijd nog honderd keer beter vond dan doorploeteren met mijn bevalling hoor! En ik weet natuurlijk niet hoe het herstel na een 'normale' bevalling is, maar ik vond mijn herstel wel voorspoedig. (Zeker als je altijd hoort dat je zes weken uit de running bent ofzo na een keizersnee, dat had ik helemaal niet). Maar meteen opstaan na de bevalling is er dan weer niet bij. En ook het baby-op-de-buik-moment. Maar daar ga ik nu wel naar vragen hoor! Hopelijk is daar iets voor te regelen. Mijn borstvoeding kwam trouwens super op gang hoor! Ik geloof dat ik in het ziekenhuis op de tweede dag al uit elke borst 20/30 cc had gekolfd. Dat was veel volgens de zuster! (Ja, nog niet wetende dat het het begin van een vloedgolf was die niet meer op ging houden :+ ) Maar dat is dus ook bij iedere vrouw anders.

Oja en over het geslacht: daar heb ik hetzelfde mee als Asy. Het maakt het 'echter' voor mijn gevoel om het wel te weten. Minder ongrijpbaar ofzo. Ik vind het al heel vervelend als ik nog geen naam heb, zodat ik hem niet bij zijn naam kan noemen tijdens de zwangerschap (in mijn hoofd dan). Laat staan dat ik geen hij of zij kan zeggen :P. Maar veel mensen zweren ook weer bij de verrassing op het eind hoor :). Ieder z'n ding.
  Moderator zondag 6 november 2011 @ 08:27:08 #118
5428 crew  miss_sly
pi_104022273
innepin, fijn dat er met je meisje niets aan de hand is! Jammer van je ellendige nacht :*

meissie gefeliciteerd met Rowan *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 november 2011 @ 08:37:35 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_104022303
Meissie is mama geworden, gefeliciteerd *O*

Innepin :*
.... met gevoel voor drama....
  zondag 6 november 2011 @ 08:44:39 #120
348178 NotTheSame
pi_104022325
Meissie gefeliciteerd met de kleine Rowan!

Inne wat moet dat schrikken zijn geweest. Gelukkig gaf de CTG een positieve uitslag!
pi_104022336
Meissie *O* gefeliciteerd! *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_104022355
Gefeliciteerd Meissie!! Rowan staat ook op ons namen lijstje O+

Edit, vandaag 6 weken! *O*

[ Bericht 29% gewijzigd door Marjolijntje op 06-11-2011 09:19:43 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104022356
Proficiat Meissie *O*!
pi_104022482
Meissie gefeliciteerd met je zoon *O* en dat heb je snel gedaan zeg !

Ik ben beste maatjes geworden met mijn wc vanmorgen, werd wakker en gelijk voelde ik dat ik moest rennen en was net op tijd om daar de boel onder te spugen, om vervolgens op te staan en denken dat het weer gaat, in de keuken sta en weer terug kan rennen. :{

Gister wel een super leuke verrassing gehad, we hadden een feestje van mijn broer en zijn vriendin, omdat ze 12.5 jaar samen zijn, en als verrassing waren we niet zomaar op een ' feestje' maar zijn ze gister avond gaan trouwen ^) Zonder dat iemand van te voren vertellen.
Alleen ik drink normaal altijd op feestjes en kreeg dus wel vaak de vraag waarom ik niet dronk, heb maar gezegd dat ik een AB kuur had haha.
  zondag 6 november 2011 @ 09:25:45 #125
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104022512
Meissie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! *O* *O* *O*

In, wat fijn dat de CTG goed was. Beterschap! :*
A grand adventure has begun.
  zondag 6 november 2011 @ 09:34:07 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104022552
Yeah, 6 weke Marjolijntje *O*

MJ, leuk, zo'n beste maatje ;)

Feenix, ja dat vind ik dus ook vervelend dat we nog geen naam hebben. Bij de jongens vond ik het juist zo leuk om ze meteen bij hun naam te noemen en daardoor voelde het ook al meteen heel echt :D Maar nu is het nog steeds 'de baby' :{
pi_104022612
Wauw meissie gefeliciteerd!! *O*

Inn fijn dat CTG goed was! :*

wat een leuke verrassing MJ van je broer + zijn vrouw! :D

Hier weer een slechte nacht, veel wakker liggen met wiebelbenen }:| , heb 't als ik niet zwanger ben ook zegmaar, normaal ging ik dan lopen, maar dat lopen gaat nu niet zo goed :P haha
(gisteravond nog naar de stad gelopen & daar iets gegeten dus opzich beweging genoeg gehad gister)

wat doen jullie om daar vanaf te komen? heb iig hier weleens gelezen dat er meer mensen met wiebelbenen zijn
pi_104022618
quote:
:( :*
pi_104022655
Gefeliciteerd meissie met Rowan! *O*

En een :* voor iedereen hier, gewoon omdat t kan!
Tralalalaaa
  zondag 6 november 2011 @ 10:02:35 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104022817
Meissie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rowan! *O* *O* *O*
Dat heb je snel gedaan. Ben benieuwd naar de eerste pics O+ O+ O+

Verder beetje brak wakker geworden maar dat ik niet zo gek als je bijna 12 uur hebt geslapen :')
  zondag 6 november 2011 @ 10:03:35 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_104022831
Meissie! *O* Van harte gefeliciteerd. :* Hoe was het tot die 6 cm? Het klinkt nu zo van: die bevalling, dat heb ik even gedaan. :7 :D Maar lees je verhaal misschien nog wel in het topic over de bevallingen?

Innepin, wat fijn dat het goed was. Alleen wel balen van je nacht..beterschap.

Zoe, ik heb ook last van die rusteloze benen. Heb nog niets gevonden wat helpt, dus ik ga dan stug met m'n ogen dicht liggen tot ik vanzelf in slaap val. Met af en toe rare beenspasmen tussendoor. :P
pi_104022870
haha das wel lekker lang kyara :P

Soempie; ah fijn :9 accepteren dus haha.
Iemand vertelde me een x dat ze in koud water ging staan (in de douche ofzo) en dat t dan wegging. Maar snachts heb ik er niet zoveel trek in om dat uit te proberen :@
  zondag 6 november 2011 @ 10:09:16 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_104022910
Ik had hier een tip gelezen: laat je man aan je been trekken en dan is het weg. Maar dat helpt bij mij dus ook niet. :')

Oh, nee, koud water lijkt me echt niks.

Wat me wel opvalt is dat het erger is als ik later naar bed ga. Denk door vermoeidheid?
pi_104022980
Innepintje fijn dat de CTG goed was meid!! jammer van die pil! hoe voel je je nu?

meissie gefeliciteerd met je ukkie!!! foto? :D :D

MJ :*

Kyara jeee 12 uur slapen! je had het echt nodig!

Zoe genoeg drinken! (helpt bij mij tegen wiebel benen)
  zondag 6 november 2011 @ 10:15:54 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_104023002
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
pi_104023004
haha snachts ff je man wakker porren :P
mmm ik doe svonds even 'luchtfietsen' als ik t idee heb om te moeten bewegen (je verzint wat he :') ) maar dat helpt ook niet

Ja dan wordt het bij mij ook erger! mmm zou idd vermoeidheid kunnen zijn, heb dan wel bewegingsdrang maar 't maakt 't nu niet beter, en voor ik zwanger was hielp lopen dus wel.

Bitterend; oeh nogmeer drinken dus, kan 't altijd proberen! :Y
pi_104023012
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
:Y alles was goed zei ze
pi_104023040
quote:
Yup! :*
  zondag 6 november 2011 @ 10:36:27 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_104023336
Kyara, nog maar 10 voor je. *O*

En met 31 weken staan er nog 9 voor mij. Dus elke week eentje. :D
  zondag 6 november 2011 @ 10:36:29 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104023337
Gefeliciteerd Meissie *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104023377
Ik word ongeduldig! :D
nog 3 wachtende voor mij!!
  zondag 6 november 2011 @ 10:38:24 #142
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_104023379
Zoe ik heb het hier dacht ik al eens gepost maar ik zweer bij venadoron gel van weleda. Te koop bij de tuinen voor een tientje dacht ik, helpt mij goed!
pi_104023390
Oy ik sta tweede :9

En verder heb ik wel gelezen wat er gezegd werd maar er blijft weinig hangen :')
In elk geval bedankt voor het medeleven etc :* En verder ach een fikse verkoudheid met koppijn, nou ja, dat overleven we wel hoor. Heeft iedereen wel eens. En m'n mams komt vandaag dus ik ga me gewoon schandalig laten verwennen heb ik bedacht :Y) ik hoop alleen dat de koppijn niet een bijwerking is van het slaapmiddel want dat kan ook nog..
  zondag 6 november 2011 @ 10:39:00 #144
250838 Fee-nix
pi_104023398
MJ, de wc als goede vriend...hmmmz. Niet fijn! Wel een erg leuke verrassing van je broer zeg! Best gewaagd ook :). Ik zou dan bang zijn dat sommige vrienden niet komen/niet kunnen omdat het 'een feestje' is.

Marrije, ik wil je wel helpen met een meisjesnaam... moet je ff de namen van je jongens PM-en ;). En dat heeft echt niks met nieuwsgierigheid te maken hoor O-) .

Vervelend van die wiebelbenen Zoe. Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, dus kan je geen advies geven.

TAP :* terug!

Kyara 12 uur geslapen!! :o

Nou ikke niet hoor... Maar ging ook weer te laat naar bed. Mijn zusjes waren hier gisteren om een filmpje te kijken. En daarna wilde ik nog ff Maria Mena zien bij Paul de Leeuw (had ik opgenomen). Heel erg fan van haar, deze maand gaan we ook naar haar concert! (Benieuwd hoe de baby dat vindt). Dus toen was het alweer een uur of 12 voordat we er in lagen :O .
  zondag 6 november 2011 @ 10:39:05 #145
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_104023403
En gefeliciteerd Meissie! *O*
  zondag 6 november 2011 @ 10:39:33 #146
250838 Fee-nix
pi_104023415
O en ik ben vandaag 28 weken! *O*
pi_104023447
Jeee 28 wekenFee-nix!! mooi! *O* *O*
Mag je zitten bij het concert? of trek je het wel 2 uur staan?
  zondag 6 november 2011 @ 10:45:00 #148
250838 Fee-nix
pi_104023552
Nee zitten hoor! Heb ik speciaal voor gebeld of dat wel mogelijk was. Anders hield het op. Twee uur staan trek ik echt niet. Maar het is in Paradiso in de grote zaal en het balkon is open vertelde ze. En daar zijn allemaal zitplaatsen. Dus op tijd daar zijn en dan komt het wel goed. En als alles al vol zit en niemand op wil staan voor een zwangere vrouw, mag ik het personeel aanschieten voor een extra stoeltje.
pi_104023561
Fee-nix 28wkn *O*

klavertje4; bedankt v de tip! :s)
pi_104023603
Ah gelukkig maar!!

Bij paradiso kan je beneden ook aan de baar zitten op een barkruk! maar of dat lekker is :X
  zondag 6 november 2011 @ 10:47:03 #151
250838 Fee-nix
pi_104023616
Barkruk... auw! Dat voel ik nu al ;).
pi_104023623
Ik las baarkruk. In Paradiso. :')
pi_104023625
Meissie, van harte gefeliciteerd met je zoon *O* Klinkt als een vlotte en ongecompliceerde bevalling, maar dat lezen we later wel. Ga maar lekker genieten van je gezinnetje.

Rusteloze benen heb ik een periode gehad. Nu helemaal niet meer :D Ook mijn bekken lijkt minder pijnlijk 's nachts gek genoeg. Misschien dat voor die rusteloze benen toch dat ijzerinfuus goed geholpen heeft.

Innepin :* fijn dat je weer gerustgesteld bent met een CTG. Misschien was de meeting gisteren toch iets te veel drukte? Ik vind het wel heel stoer dat je gekomen bent trouwens ^O^
Die koppijn kan trouwens ook door je verkoudheid komen hè? ;)

Fee-nix, 28 weken *O* schiet lekker op he?

Ik ben vandaag 32 weken. Over uiterlijk 10 weken heb ik een frummeltje in mijn handen O+ O+ en is Hannah grote zus. Ik lag gisterenavond even naast haar in het peuterbedje omdat ze wat onrustig was en besefte me toen dat ze nog zoooo klein is eigenlijk.
  zondag 6 november 2011 @ 10:47:51 #154
250838 Fee-nix
pi_104023636
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 10:47 schreef innepin het volgende:
_O- Dat zou wel een beetje afleiden van het concert denk ik ;).
pi_104023643
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 10:47 schreef innepin het volgende:
_O-
Vorige keer zei ik iets over het bevallen op een barkruk :')
  zondag 6 november 2011 @ 10:49:54 #156
250838 Fee-nix
pi_104023682
Schiet zeker op octo! Maar ja en nee: soms denk ik: waaaaaat al zo ver! En soms denk ik: jamaar jamaar 12 (of 14) weken duren nog heeeeel lang :).

En vanochtend dacht ik: jeuuuuu volgens mij is mijn buik weer gegroeid!
pi_104023749
Meissie van harte met jullie Rowan *O* Wat is dat snel gegaan zeg!

Innepin goed dat je naar t ziekenhuis bent gegaan. En nog beter dat alles goed is met de kleine. Tegen mij zeiden ze dat op t einde je kleine sowieso wat minder beweegt omdat er minder ruimte is. Misschien stelt dat je gerust. Nu zelf ook beter worden :*

En ik meld me weer zonder weeeen, zonder voortekenen :)
Word echt helemaal gek van de pijn in me slapende dikke handen. Heel de dag getintel en zo'n dood gevoel. Slapen word ook steeds rotter met die dikke buik. Als ik me omdraai voelt t aan als een aardverschuiving :') :') :')
Maar ja vandaag maar weer wandelen in de hoop dat het iets doet.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104023791
Ik vind 3-4 weken lang duren ineens! gek is dat he!

ow Jessie...dikke handen...heb je last van vocht? of hoge bloeddruk?
:* hopelijk helpt een lekkere wandeling!
pi_104023907
Nee geen hoge bloeddruk. De gyn had het over vocht en carpaaltunnelsyndroom. Nou als ik er na de bevalling maar weer vanaf ben. Met de meiden had ik t ook. Toen was het meer pijn en minder tintelen, ook niet prettig. Maar een week na de bevalling was het over.

Zo en bitterend ik zag je foto, is echt een hele flinke smak geweest he!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104023947
Meissie, van harte gefeliciteerd met Rowan! *G*
  zondag 6 november 2011 @ 11:03:48 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104023978
Innepin, laat je maar lekker in de watten leggen :Y

Feenix, dat aanbod laat ik niet schieten ^O^
  zondag 6 november 2011 @ 11:11:15 #162
250838 Fee-nix
pi_104024141
Vervelend jessie! Vorige zwangerschap zat bij mij op zwangerschapsgym een vrouwtje die dat ook had. Kon op het laatst amper meer dingen vasthouden... bah!

Marrije.... *denk denk denk ;)
  zondag 6 november 2011 @ 11:14:55 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104024223
Ja, valt niet mee he :D ;)

Wiebelbenen, geen last van. Bij de vorige zwangerschappen wel wat last gehad van kuitkramp, maar daar is de oplossing bij mij vrij eenvoudig voor, veel drinken.
pi_104024949
Meissie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine jongen *O*

Zoe, ik hoor ook wel dat het kan door een calcium of magnesium tekort. Ik heb sinds een paar dagen maar weer multivitamines genomen, en het lijkt hier wel beter.

inne, fijn dat de ctg goed was. Ik heb er ook weleens zo'n dag tussen zitten, maar meestal komt het bewegen dan wel voordat ik me teveel zorgen maak ;)

MJ, dat is een bijzonder verrassingfeestje!

Vandaag 33 weken alweer :o
  zondag 6 november 2011 @ 11:56:03 #165
250838 Fee-nix
pi_104025150
Mijn fiets is verkocht! En net opgehaald. Dus snel op zoek naar een mamafiets ;).

DF 33 weken! :o *O*
pi_104025693
Gefeliciteerd meissie!

Innepin beterschap!

Een zeswekenjompel voor Marjolijntje *O*

En de rest weet deze zeef niet meer -O-
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104026378
Meissie gefeliciteerd!! Inderdaad een goede bevalling zo te horen.
Ben benieuwd naar een foto O+

Rusteloze benen ken ik niet ik heb meer luie benen :+
  zondag 6 november 2011 @ 12:40:38 #168
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104026509
Meissie gefeliciteerd
En wat een mooie stoere naam ^O^
Ben benieuwd naar de foto van je verse beeb O+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 6 november 2011 @ 12:48:51 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104026847
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:36 schreef Soempie het volgende:
Kyara, nog maar 10 voor je. *O*

En met 31 weken staan er nog 9 voor mij. Dus elke week eentje. :D
Ja, inderdaad!! :o

TJ, hoe gaat het met je???? Voel je de kleine nu wel weer beter???
pi_104026911
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn fiets is verkocht! En net opgehaald. Dus snel op zoek naar een mamafiets ;).

DF 33 weken! :o *O*
Yay voor de fiets! ^O^

en DF 33 weken *O*
  zondag 6 november 2011 @ 12:52:28 #171
250838 Fee-nix
pi_104027022
Hey en nog maar 12 voor mij! :o Ga eens even snel bevallen! (wie dan ook) Ik wil niet nr 13 zijn :+ .
pi_104027071
_O-

Ja kom op jessie!! *O*
dan ben je ook lekker van de dikke handen enzo af!
  zondag 6 november 2011 @ 12:59:10 #173
348178 NotTheSame
pi_104027320
Even een *O* voor de mijlpalen!

jessie, wat vervelend dat je handen zo dik en gevoelloos zijn :* !

TimeJumper hoe is het nu met jou?
pi_104028096
Gefeliciteerd Meissie! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 08:52 schreef Marjolijntje het volgende:

Edit, vandaag 6 weken! *O*
Me too. :-)
  zondag 6 november 2011 @ 13:30:28 #175
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104028911
Alles gaat hier goed hoor :W :9
Rayen 2½ jaar!
pi_104030919
DF :Y neem elke dag mn multivit heel keurig :P en 33wkn *O*

Fee-nix, leuk mama-fiets-shoppen! :)

Fijn TJ!!

Hier een hormonster Grrrrrrrrrrrrr.. Heb 't de hele tijd warm, moet naar n verjaardag
en gaan ze buikgluuren .. en geen 1 kledingstuk zit lekker *monster monster monster...sluipt maar weer weg :P*
pi_104031000
Zoe _O- ga lekker shoppen schat!

ik ben geen hormonster maar een poepmonster! sinds de kleine ingedaald is moet ik soms 4 keer per dag kakken! echt bizar }:|
  zondag 6 november 2011 @ 14:14:50 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104031275
het kan er maar vast uit zijn Bitterend, anders komt het tijdens je bevalling allemaal :P
  zondag 6 november 2011 @ 14:22:08 #179
250838 Fee-nix
pi_104031659
Haha arme Zoe!

Bitterend! Vier keer??!! Whahaha. Nou, ik zou willen dat het bij mij zo gemakkelijk ging :X . Ik zit dus sinds een week ofzo weer aan de zakjes poeder (lactulose). Dat helpt goed, maar ik vind het zooooo vies. En ik vind het stom dat het dit keer al zo vroeg in de zwangerschap is. Vorige keer had ik er pas bij week 38 last van ofzo. En ik weet ook niet of ik het wel wekenlang mag gebruiken.
pi_104032123
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Susie het volgende:
het kan er maar vast uit zijn Bitterend, anders komt het tijdens je bevalling allemaal :P
_O-
Spreek je uit ervaring schat? :D

Fee-nix ja man weet niet wat het is!! ik blijf maar aan de gang! :o normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag!
misschien door dat ze ingedaald is dat er meer plek is voor mijn darmen?? geeeen idee!
eet je genoeg vezels?? en drink je genoeg?
  zondag 6 november 2011 @ 14:40:45 #181
250838 Fee-nix
pi_104032714
Ik zou ook niet weten hoe dat kan, maar ik zou zeggen: profiteer ervan ;).

Ja ik eet gewoon gezond. Genoeg brood, af en toe cornflakes/muesli. 's Avonds vaak groenten. Alleen fruit zou wel wat meer mogen. Drinken meestal wel genoeg. Kom denk ik aan de 1,5 liter.
  zondag 6 november 2011 @ 15:05:13 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104033925
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:30 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O-
Spreek je uit ervaring schat? :D

Fee-nix ja man weet niet wat het is!! ik blijf maar aan de gang! :o normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag!
misschien door dat ze ingedaald is dat er meer plek is voor mijn darmen?? geeeen idee!
eet je genoeg vezels?? en drink je genoeg?
Yupp :P Ook al was mijn stoelgang voor de bevalling best normaal te noemen. En ach, je weet tenminste dat je goed beneden aan het persen bent en niet met je hoofd! (sommige komen met rood doorlopen ogen de bevalling uit en dat had ik dus niet :D )
pi_104034463
Meissie, van harte gefeliciteerd met je zoon *O*
  zondag 6 november 2011 @ 15:18:28 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104034530
Nou de mijne zit nog steeds erg hoog en hier heb ikj ook nog genoeg ruimte voor mijn darmen. Nergens last van. Blaas merk ik eigenlijk alleen als ik opsta, kwestie van zwaartekracht denk ik.

*O* voor alle mijlpalen!

Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen. :'( Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen? :+
pi_104035394
Susie als je moet dan moet je he! :D ben benieuwd naar het hele verhaal!

Nirak jij ook! ik moet over 3-4 weken dus alle leesvoer hierover is welkom :Y

Kyara jij oude sentimentele *; :*
pi_104036160
Meissie, van harte met jullie zoon! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 6 november 2011 @ 16:56:49 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104038809
Als ik van de week tijd heb, dan zet ik het even neer Bitterend!
  zondag 6 november 2011 @ 17:05:53 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104039187
Thanx Suus! :*

Hoe gaat het nu met jou en Anouk. Las dat bv moeizaam gaat. Ga je nu afbouwen?
  zondag 6 november 2011 @ 18:16:04 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104041854
Ze wil idd niet aanleggen, wordt helemaal hysterisch dan, dus ben aan het kolven. Eerst deed ik dat stipt iedere 3,5 uur, want ja, sat wordt je gezegd dus doe je dat, maar ik werd er gek van, dus ga ik er zelf wat soepeler mee om en gaat het met mij wat beter. Ik kolf iedere keer evengoed bijna 180 ml en ze drinkt 80 ml per keer, dus ruim voldoende om haar bv te blijven geven. Dit hou ik denk ik nog wel even vol.

Beetje off-topic dit he? :P
  zondag 6 november 2011 @ 18:46:40 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104043010
Wat een leuke verrassing MJ!

Ik las ook baarkruk in eerste instantie :D

Zo en nu ga ik een jongetje naar bed brengen en dan op de bank hangen. Heb visite gehad dus ben nu helemaal op...
pi_104044623
Bitterend:
:P heb wel positiekleding maar m'n gewone truitjes zitten te strak en die positie truitjes zijn nog te wijd.
Morgen maar even rondkijken voor wat leuks in een maatje groter dan wat ik nu heb.

En wow 4x p.d. de grote boodschap :P

Susie: vervelend dat de bv moeizaam gaat..

Asy: lekker relaxen :*
  zondag 6 november 2011 @ 19:46:53 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104045385
Zoë, een langer topje onder een gewoon truitje werkt ook prima (de H&M had wat langere topjes). Zo ben ik de eerste maanden in elk geval doorgekomen. En nu worden de positietopjes ook wat aan de korte kant :')

Suus, fijn dat het met kolven beter gaat als je er wat soepeler mee om gaat. Blijf naar je eigen lichaam luisteren. :*
  zondag 6 november 2011 @ 20:11:39 #193
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104046658
Meissie1595 !!! Gefeliciteerd met Rowan! *O* ben benieuwd naar 'het verhaal' ;)

Zooooooooo, er is er hier 1 aan het blaasboksen geloof ik :')

kreeg gisteren trouwens weer de vraag, zijn het er 1 of 2?

@ Zoë, misschien hebben ze bij de zeeman nog wat topjes? en dan wel gelijk 2 of 3 maten groter pakken, want die dingen zitten vrij strak. (athans, die ik had gekocht dan....liggen dus nu ook weer in de kast tot na de zwangerschap ;) ) en dan een leuk vest/blouse oid erover heen?
pi_104047267
Kyara, ik hoor hier helemaal niet meer thuis maar ik mis het dagelijks posten wel ;(
Ik kom er nu niet zo meer aan toe maar ik heb hier een hele poos gehangen en meegepost en vind t een leuk topic om in mee te praten. Mis dat ook wel een beetje. Iedereen leeft zo met elkaar mee!

Morgen ga ik mijn verhaaltje in bevallingsverhalen knallen. Weet al hoe ik m ga opbouwen. Denk dat ik t fijn vindt om alles weg te schrijven. Dus er komt nieuw leesvoer aan, bitterend ;)
Tralalalaaa
pi_104048532
T_A_P jaaaa was allang benieuwd naar jou bevallingsverhaal! O+
Ik vond het ook leuk met jou mee te posten! :Y

Susie lekker doen wat jij het beste bij voelt idd :*

Zoe ik heb alleen positie broeken, de tshirts passen mij nog wel.

PureEvil bah blaasontsteking :*
  zondag 6 november 2011 @ 20:58:32 #196
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104049880
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef bitterend het volgende:
PureEvil bah blaasontsteking :*
:? Heb ik niet hoor......Bedoel dat de baby lekker actief is ergens onderin mn buik :')
pi_104050217
Duh...ik lees het nog een keer...inderdaad je zei helemaal geen blaasontsteking maar blaasboksen _O- _O-
Sorry :')
  zondag 6 november 2011 @ 21:07:12 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104050513
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.

MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.
  zondag 6 november 2011 @ 21:08:13 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104050566
TAP, ik heb hetzelfde hoor! :D
pi_104051800
Kyara en pure evil bedankt v de tips!
Morgen lekker shoppen :Y haha

Amaranta: ja ik let ook niet echt op anderen, en mocht iemand een x niet drinken dan zou ik niet gelijk aan diegene vragen of ze zwanger is/wil worden. Toch persoonlijk... (als n vriendin t kwijt wil verteld ze t vanzelf wel)
  zondag 6 november 2011 @ 21:27:35 #201
30252 Soempie
Procreating
pi_104051810
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:

Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen. :'( Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen? :+
Heb er ook een beetje last van. :Y Begin je net mensen een beetje te 'kennen' en dan zijn ze weer vertrokken. Terwijl ik ook wil weten hoe het erna gaat, maar ik ben weer te lamlendig om het babytopic te volgen omdat dat dan weer te onbekend is. :')

Hier de hele middag en avond op een verjaardag geweest. Te lang in een te zachte bank gezeten en daarna nog ruim een uur terug met de auto...kan nu alleen nog maar als een soort cowboy lopen. :X

Morgen kraamzorg bellen voor een afspraak. Ze hadden m'n voicemail ingesproken. *O* En de verloskundige om te melden dat ik weer terug mag. Woensdag hebben we de voorlichting voor de bevalling, dus lekker veel te doen deze week.
pi_104052437
Soempie, ik hoor nu in t Babytopic maar ik kan m'n plekje nog niet echt vinden, hoe stom dat misschien mag klinken. Dit groepje is erg vertrouwd en hoewel steeds meer vertrekken daar naartoe vind ik t lastig daar te posten. Ik zit bijna nooit achter m'n computer, alleen op m'n iPhone. Als Eva niet wakker is ben ik bezig met de was, andere huishoudelijke dingen maar over t algemeen heeft Eva weinig zin om overdag te slapen. Dus iPhone is dan makkelijk om alles in de gaten te houden hier, maar het is gewoon niet te doen om op iedereen te reageren. Dat gaat op de computer veel makkelijker! Ik voel me dan vaak egoïstisch als ik alleen mijn zegje doe :@
Nouja dit is ook niet echt ontopic, excuus.
Maar dit topic vind ik dus fijn om in te posten en de mensen hier zijn O+
Tralalalaaa
  zondag 6 november 2011 @ 21:46:42 #203
30252 Soempie
Procreating
pi_104053157
Kan het me goed voorstellen TAP. Bij dit topic vond ik het ook lastig om er opeens bij te komen, maar nu vind ik dit topic en de mensen heel leuk. Ik weet na een tijd meelezen nu wie wie is en wat de verhalen zijn. Maargoed, dat heeft wel een hele tijd geduurd eigenlijk.

En als anderen lekker hun zegje doen ervaar ik dat niet als egoistisch. Heb het alleen als ik zelf amper op iemand reageer. Maar, het gaat ook zo hard en soms is het amper bij te houden. Dan reageer ik maar meer op de laatste berichten.

Oja, ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hoe gaat het nu met jullie?
pi_104053798
Meissie, gefeliciteerd met jullie zoon Rowan! *O*
Geniet van jullie kennismaking en kraamtijd. O+

Ik moest zo lachen om die baarkruk in Paradiso! _O-

Over het wel of niet weten van het geslacht, ik las dat mensen het jammer zouden vinden dat je dan niet specifiek kan shoppen, maar ik ga denk ik, lekker voor zachte warme kleertjes voor de eerste paar weken in lichte kleuren. O+
En als ik dan weet wat voor vlees ik in de kuip heb kan ik gaan shoppen.
Dan heb ik tenminste niet het probleem van KD met al haar toffe maar in de verkeerde kleuren gekochte kleertjes. ;) :P
Oja, en voor Ko had ik ook geen naampakje beschilderd, maar een redelijk neutraal eerste pakje bij elkaar gemaakt:

Ik heb er helemaal zin in om weer aan de slag te gaan!
  zondag 6 november 2011 @ 21:58:14 #205
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104053885
Ik lees vaak via de telefoon en op een of andere manier reageer ik dan minder. Maar zeker ook omdat er niets te melden valt, alles gaat gewoon zijn gangetje... Vroegah was ik actiever.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104055352
Soempie, het gaat goed met ons! Ik zit alleen even wat minder lekker in m'n vel maar ik verwacht dat dat snel over is, ik weet hoe t komt! Ben ook erg sentimenteel, emotioneel etc etc, leuk hoor hormonen :')
Tralalalaaa
pi_104057207
Best apart dat jullie er zo over denken!
Ondanks dat het natuurlijk heetl gezellig is hier O+ had ik gedacht dat je dan op het laatst heeeeeeeeeeeeeeel graag door zou willen naar het babytopic achter de anderen aan! :D

Ik heb zojuist van schoonmoeder dus babyspulletjes gehad van fc twente :'( :')
Nou, echt... :? Hoe komt ze erop?? Kent ze ons wel? :X
Dit is zo'n ding waar we altijd tegenaan lopen bij haar.
Aan de ene kant zo goed bedoeld, en tegelijkertijd zoooo vreselijk ongeïnteresseerd. :{
  maandag 7 november 2011 @ 07:33:01 #208
30252 Soempie
Procreating
pi_104064302
TAP, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Maar, blij te horen dat het goed met jullie gaat. :Y

Covie, ik moest stiekum lachen. :')
Achja, mijn pleegmoeder komt ook met dingen aan waarvan ik denk: huh, weet je wel wie we zijn? Laatst liet ze me een boekje zien met kleertjes. Helemaal blij bij de meest afschuwelijke kleurcombinaties. Dus ik blader verder en zie dingen die ik mooi vind en wijs ze aan, zo van: oooh, kijk wat leuk en schattig deze kleertjes. Zegt ze: nee joh, veel te saai, je krijgt die andere van me. _O- O+

Oja, en ik wil wel heel graag dat de baby komt, maar hoef niet zo nodig naar het andere topic. :') Maar dat was met het streepjestopic en dan dit topic ook het geval.
  maandag 7 november 2011 @ 07:35:56 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_104064319
Oeke, wat een schattig pakje heb je ervan gemaakt. O+
  maandag 7 november 2011 @ 08:16:09 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104064571
oeke, we willen dan wel een foto van Ko in zijn eerste pakje O+

Had ik al gezegd dat ik een drukke buikbaby heb? Anders bij deze (nog maar eens) :o
pi_104064600
Goeiemorgen :)

Covie, ik moest ook lachen.. Ach, een keertje aan als oma op een wedstrijddag langskomt, wordt je kindje niet minder van (hoop ik ;) ) en verder lekker je schouders ophalen. Ik kan me er niet meer druk om maken. Maar bij Chris zijn zwangerschap kon ik er ook echt niet tegen.

Oeke, wat een leuk pakje! Wordt de 2e dezelfde stijl?

En dames, over een jaar of 4-5 hoor je hier ook wel bij het kliekje, en vraag je je af waarom je die ouders in het babytopic zo eng vond :P
pi_104064640
Kliekjes? Op FOK!? Doe's niet zo raar. B-)

Goedemorgen trouwens allemaal! Hier geen nieuws onder de zon. :). Oh en Asy, die van mij is ook retedruk van binnen. Volgens de echoscopiste dan vorige week. Ze had iedere keer zoiets van.. Ja jeetje! Blijf es liggen! :D.
  maandag 7 november 2011 @ 08:30:25 #213
348178 NotTheSame
pi_104064709
Mogguh!

Take_A_Picture, hopelijk ben je er weer snel bovenop! :*

Asyniur met een drukke buikbeeb :D !

Covie, ik heb zo'n man die z'n kind in Ajax kleding wil proppen :') . En gisteravond was hij aan het kijken voor de merchandise van Valentino Rossi! Die kerel heeft gewoon z'n eigen kinderfietsjes-lijn! Onder de spoiler één van z'n creaties...

SPOILER
Ik maak me ook niet meer zo druk om 'foute' kleding. Beebs groeien toch vrij snel en krijgen een shitload aan kleding, dus als je ook 'dat ene pakje' maar 1x aan doet, valt het heul niet op dat je er eigenlijk niks aan vind.

Hier overigens weinig nieuws te melden. Ja, ik ga zometeen naar de BV-bijeenkomst, ben benieuwd wat we daar van opsteken.
  maandag 7 november 2011 @ 08:31:04 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104064714
Nou ik voel hem/haar/het steeds stuiteren. Soms benik verbaasd dat je het aan de buitenkant niet kan voelen, zo hard (voor mijn idee dan).
Zo had een paar daen geleden mijn man zijn hand op mijn buik gelegd en het enige wat de baby aan het doen was, was er tegen aan trappen (of duwen). NIet dat mijn man het voelde, maar ik wel.
Ow en beeb geeft er de voorkeur aan om te springen op een volle blaas. }:|
Tis nu al een ettertje :{

Ow en wat pakjes betreft die je niet zo tof vindt: als je degene in kwestie niet zo belangrijk vind, gewoon nooit aandoen en niks van zeggen. Als het wel een belangrijk iemand is (bijv idd oma) dan hijs je je kind in het pakje, knipt een foto en kleedt je kind weer om. Je mailt den feauteau naa een happy oma. Klaar!
  maandag 7 november 2011 @ 08:33:01 #215
348178 NotTheSame
pi_104064731
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik voel hem/haar/het steeds stuiteren. Soms benik verbaasd dat je het aan de buitenkant niet kan voelen, zo hard (voor mijn idee dan).
Zo had een paar daen geleden mijn man zijn hand op mijn buik gelegd en het enige wat de baby aan het doen was, was er tegen aan trappen (of duwen). NIet dat mijn man het voelde, maar ik wel.
Ow en beeb geeft er de voorkeur aan om te springen op een volle blaas. }:|
Tis nu al een ettertje :{
_O-
  maandag 7 november 2011 @ 08:33:53 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104064744
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

_O-
Ja lach er maar om! Ik zit er wel mooi mee te kijken :'(
  maandag 7 november 2011 @ 08:37:25 #217
348178 NotTheSame
pi_104064780
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja lach er maar om! Ik zit er wel mooi mee te kijken :'(
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliber ;) !
Het zal wel de Limburgse invloed zijn _O- !
  maandag 7 november 2011 @ 08:40:48 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104064818
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 08:37 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliber ;) !
Het zal wel de Limburgse invloed zijn _O- !
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22 *O*
  maandag 7 november 2011 @ 08:43:09 #219
348178 NotTheSame
pi_104064854
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22 *O*
Ik kan het me heel goed voorstellen meis :* !
pi_104065054
Oeke wat een O+ pakje! waar heb je dat vandaan?

Meiden net naar school gebracht, oudste weer mee terug, niet lekker en gloeide een beetje.
En nu weer thuis dus.
Zonder weeen :')
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 november 2011 @ 08:57:13 #221
250838 Fee-nix
pi_104065065
Mogguh!

Ik herken zeker wat sommigen van jullie schrijven. Ik had ook veel moeite om me een beetje thuis te voelen in dit topic. Maar t wordt al leuker! En het babytopic kan vast niet net zo leuk zijn... :N ;) . Hihi.

Oeke wat een superschattig pakje!

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Dus ik blader verder en zie dingen die ik mooi vind en wijs ze aan, zo van: oooh, kijk wat leuk en schattig deze kleertjes. Zegt ze: nee joh, veel te saai, je krijgt die andere van me.
_O- Die is hilarisch.

En ook herkenbaar inderdaad, oma's die een totaal andere smaak hebben. Mijn schoonmoeder had een periode dat ze alleen maar aan t breien was. En ik hou daar dus echt niet van! Dus weleens gedaan wat Asy zei: aangetrokken voor de foto ;). Maar op een gegeven moment had ze denk ik door dat ik niet echt enthousiast werd van haar gebreide verrassingen ;). Dus nu krijg ik ze niet meer en heeft ze zich gestort op het maken van kleertjes voor d'r kleindochter.

Gistermiddag en avond waren trouwens zeer geslaagd hier! Ik heb een mamafiets! Via Marktplaats. Een zwarte nog wel, vind je dat nou niet goed van me, bitterend? ;). En we zijn met vrienden uit eten geweest, tapas eten. Was erg lekker. Alleen jammer van de houten stoelen... Leken net barkrukken (nee geen baarkrukken...) met leuning. En nu ga ik ontbijten en dan naar een vriendin op mijn nieuwe fiets! Jay!
pi_104065071
O en meissie ik ben wel heel benieuwd naar een foto van Rowan hoor en naar je bevallingsverhaal!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104065146
Oh oeks dat pakje van Ko! <3 tis maar goed dat ik m'n eerste pakje al binnen heb anders zou ik nu alsnog bij je gaan bedelen geloof ik :D

Haha covie leuk zo'n schoonmoeder _O- Ik kreeg als kraamcadeautje van m'n schoonmoeder een shirtje waar met grote schreeuwerige letters op stond BORN TO DRINK MILK, vond ik ook al zo... niet onze smaak. En ik heb ook een keer een Oostenrijks klederdrachtjurkje van d'r gekregen :') waar ze laatst nog naar vroeg :@ terwijl ik 'm heeeeel snel verkocht heb :@ oeps :@ Ach ja. Kan er het beste maar om lachen :) En verder idd aantrekken voor de foto.

NTS :X De horror, dat lijkt me echt verschrikkelijk, zo'n babymotormuis/Ajaxkind. No offense als er hier iemand is die dat wel leuk vindt, maar als mijn man d'r mee aan zou komen zou het ruzie zijn denk ik :P

En verder, goedemorgen :W Niks te melden.
  maandag 7 november 2011 @ 09:19:18 #224
250838 Fee-nix
pi_104065412
Ahhhh waarom heb je nou niks te melden innepin... -O- ;)

En een Oostenrijks klederdrachtjurkje... :|W . Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?
pi_104065558
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Fee-nix het volgende:

En een Oostenrijks klederdrachtjurkje... :|W . Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_104065604
Nee :Y) Zo eerlijk ben ik niet. In het geval van een minidirndl vind ik dat ook geheel gerechtvaardigd :+
pi_104065756
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.

MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.
Ja alleen hun en de getuigen wisten het, verder niemand.
JA normaal drink ik dus wel altijd en toen ik fris vroeg was er gelijk, ehhh fris, ben je ziek ofzo, waarom drink je niet ??? niemand vroeg of ik zwanger was hoor maar wel waarom ik geen drank wou.
pi_104065897
Heb je zo'n druktemakertje, Asy? Wat gezellig! Op de trampoline-activiteiten na dan. :D
Vanochtend lag ik nog even met de handen op de buik, ik wilde wel een goedemorgen-schopje, maar er gebeurde helemaal niks.
Gaf ik een duwtje op mijn buik, kreeg ik een chagerijnige por terug. :D
Een langslapertje, dat lijkt me wel wat. O+

Soempie, je pleegmoeder! :D _O-

Wat fijn Fee-nix een mamafiets gevonden. En een leuke avond gehad! Volgende keer gewoon een kussentje meenemen. :P

Haha, Innepin, dat weet ik nog, dat jurkje. Je hebt het hier op Fok verkocht toch?

Dat pakje is van de Hema, althans het is een overslagshirtje en een los broekje.
Ik heb het beschilderd met textielverf.
Voor Asy:

Maar ik heb niet zoveel foto's van het pakje omdat hij steeds vastgehouden wordt of lekker onder zijn dekentje ligt:

Voor de tweede zal het vast iets soortgelijks worden, alleen wil ik dan een kleinere maat nemen. Maat 50 ipv 50/56, dat was echt te groot. :')
pi_104065972
Innepin, zonde van dat klededrachtjurkje :P

Hier ligt nog een picknick-kleed romper in de kast. Bij Chris zijn geboorte gekregen, inmiddels bij mijn zusje geweest voor 2 kids. Maar dat houd zich nog goed. Die is niet vaak gewassen.
Vast wel iemand hier die het mooi zou vinden. Maar niet mijn smaak, echt niet..
Edit: deze dus..

MJ, spannend ook om straks te vertellen waarschijnlijk?
Krijg je nu nog extra controles in het begin al?
  maandag 7 november 2011 @ 09:49:53 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104065978
Ach kijk nou die Ko O+
Mijn beeb rammelt er bijna uit :D

Ja, het is echt een druktemaker. En dat terwijl ik de eerste keer twijfelde of het de beeb was of mijn darmen :D

Een langslaper oeke, dat zou mooi zijn!
pi_104066121
ohhh miniKo <3

Ik heb het jurkje idd op Fok verkocht. Aan iemand die er wel wat aan had ;)
pi_104066166
_O- _O- _O-

Die schoonmoeders!!

maar ik wil wel een fc twente romper he covie!! dus als je hem weg wil...mijn man zal er blij mee zijn :D

Ik heb gelukkig maar een paar foei lelijke dingen gekregen...een shirt met: GIVE ME A HUG!!
:X

en andere met enorme roze bloemen en leggings met dezelfde patroon }:|
Die hebben hun weg naar de kringloop gevonden....... :7

En ja hier vind ik het ook lekker vertrouwd inmiddels! en jullie zijn schatjes O+
Ken niet echt mensen in de babytopic....dus ik blijf lekker hier hangen :{w :+
pi_104066219
Ohh kleine beebs in de ochtend O+ !

Maakt me alweer wat vrolijker :s)

SPOILER
Verder een lieve schoonzus die druk opzoek ging naar het behang dat we zochten maar waarvan we niet wisten waar 't te koop is O+
En een lieve zus die vanmiddag langs komt O+
  maandag 7 november 2011 @ 10:04:05 #234
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066264
Jessie nog even :*

Asy nu al een vregge ;) hihi

En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg ;). Plus Ik vooral zal gaan dragen :+
  maandag 7 november 2011 @ 10:05:25 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066292
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet 8)7
pi_104066300
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessie nog even :*

Asy nu al een vregge ;) hihi

En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg ;). Plus Ik vooral zal gaan dragen :+
Winnie de pooh etc :{w

Wel lief dat je die wagen hebt gekregen :Y O+
pi_104066344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet 8)7
Nee dat denk ik dus ook, maar blijkbaar denken die lui op 't werk er anders over

"hoe is 't nou ehh? je moest rust nemen hoorde ik?"
"heb je thuis werkmail?"

Ja ik heb werkmail gelukkig, dan hoef ik iig niet meer te bellen! :(
pi_104066379
stomme werkgever zeg zoe!!! :( maak er lekker werk van!

evenstar :D :D afschuwelijk _O-
  maandag 7 november 2011 @ 10:09:43 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066413
Ja en hij was duur en dat voor iemand van haar pensioentje O+
  maandag 7 november 2011 @ 10:13:24 #240
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104066504
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes :X

@ Zoë, fijn dat je collega's zo met je meeleven. NOT ! :( Groot gelijk dat je ff gaat bellen over hoe en wat. vind het echt belachelijk.

en idd winnie de pooh, bah. Als het dan nog kleine afbeeldingen zijn dan zou ik er wel mee kunnen leven....maar dat vind je dus bijna nooit.. :{ Tijgertje vind ik dan weer wel leuk ;)

Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet.... :X
pi_104066510
Aarrrgh Zoë, je zóu ze toch?!

Haha Evenstar, met een beetje handigheid kan je opdrukken idd wel wegkrijgen / uit het oog houden.

Het pakje dat ik als 1e pakje bedacht had is kwijt in de post. :( Vorige week maandag al per brievenbuspost verstuurd door een webshop. Ik hoop zo dat het nog komt.

Vandaag 22 weken trouwens en ik begin dik te worden. Me no like. Maar hoort erbij he... :+
Hardloper.
IG @webkim
pi_104066522
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes :X
:o. Dat meen je niet?
[quote]
pi_104066533
En Zoë: laat je niet gek maken.
pi_104066651
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:

Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet.... :X
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn :X :X arme man die wordt wakker maar ja...auw!
pi_104066700
haha PureEvil; dat bedenkt je toch niet om n jongen een roze outfit te geven met bloemetjes enz haha

Webkim; je wordt niet dik! je bent zwanger O+ hihi
(zegt mn lief als ik zeg dat ik dik wordt haha)

Net arbo-arts gebeld, die zie ik woensdag :)

en het UWV gebeld want ja die moet je op de hoogte houden want als je op bep. tijden niet thuis bent dan is 't ook weer niet oké (kunnen ze je uitkering stoppen las ik). Dus ik wil ff met die kerel bespreken dat ik nu volledig thuis zit & dus afspraken heb enzo. Heeft hij echt zoiets van: Waarom wil je dat doorgeven?
Ik zeg; staat toch in die brief van jullie? Zegt hij weer dat ze van te voren wel bellen/brief sturen haha. Sjong. :P goed om te weten.

& nu ga ik lekker het ledikantje verven O+

& :*
pi_104066708
Zoe, rustig blijven zitten waar je zit ;)
Niet echt begripvol zo'n werkgever..

Pure Evil, hoe kom je normaal overeind. Wat kan werken: op je zij gaan liggen met je benen op de rand. Dan kun je je benen laten vallen, en je jezelf met je armen omhoog duwen.
En omdraaien in bed doe ik soms door te half te leunen om mijn armen, en dan te draaien.
Voor de kuitkramp lijkt multivitamine te helpen hier (soms is calcium/magnesium tekort als oorzaak). Maar je kunt ook je voeteneind iets omhoog doen, of sunlight zeep onder je matras stoppen (?), wissel douches nemen voor het slapen..

Balen webkim, hopelijk vinden ze het snel terug!
pi_104066710
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn :X :X arme man die wordt wakker maar ja...auw!
Wat naar!

@DF; ja dat wil ik nu ook 't liefst :Y
  maandag 7 november 2011 @ 10:25:12 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066766
PE :o dat is nog veel erger _O-

Ik moet nog steeds HET eerste pakje .. Maar omdat Ik ingeleid kan worden bijwijze ban vrijdag of later of toch gewoon op natuurlijk moment zit er wel verschil in.. En Ik Ben Nou ook niet zo rijk om in meerdere maten te kopen.. Heb iig wel back up pakje van mr. Men :+
  maandag 7 november 2011 @ 10:25:50 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104066785
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!' :X Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij? :D
pi_104066824
Uwv spoort sowieso niet Zoe :p

omg Suus _O- _O- hadden ze vast al een kaart liggen ofzo haha
pi_104066851
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Susie het volgende:
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!' :X Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij? :D
Lijkt me heel helder. :D. Nouja.. gewoon wegmoffelen achter alle andere kaarten 8-).
pi_104066896
Susie, wat erg. :D
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?
pi_104066907
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, wat erg. :D
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?
Daar dacht ik ook al aan :D.
pi_104067375
@Suus misschien niet een wat oudere warrige kennis? Klinkt als een actie van mijn oma :P Die is ook niet meer echt toerekeningsvatbaar.

Hier nu thuis aan het werk, dus even tijd om een beetje bij te lezen en te reageren. Nog steeds erg misselijk en moe. Helaas wordt misselijk zijn nog erger na patatjes enzo ;( Als alles goed gaat nog maar 4 weekjes (hopelijk). Volgende week naar de verloskundige voor de eerste keer en die week daarna de eerste echo.
  maandag 7 november 2011 @ 10:48:56 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104067438
Oeke die foto's O+ O+ O+ en DF O+ alleen dat pakje hahah dat vind ik echt niks oO<
pi_104067509
Hahahahahahaha Susie :o

Oeke zelf geverfd dus, wat superleuk/crea. Knap hoor.
Mijn seniorSjakie is heel handig zijn mobiel vergeten mee te nemen naar zijn werk. Nu voel ik niet dat er actie zal komen, maar maakt me wel onrustig.
Maar nu belt hij steeds als hij bij een klant aan t werk is vanaf de klant zijn telefoon. Dus als er wat is heb ik in ieder geval een nummer wat ik kan bellen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104067566
jessie wel fijn dat hij zo mee denkt O+
pi_104067615
Ja hij is ook O+
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet ;)
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 november 2011 @ 11:07:10 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104067877
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef jessie het volgende:
Ja hij is ook O+
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet ;)
Kan ik me voorstellen! :D
pi_104068025
Mag ik ook nog in de OP? 21 juni 2012.

Marjolijntje ik las in het vorige deel nog dat je de vk gebeld had en dat ze alleen tussen bepaalde tijden bereikbaar waren. Ik heb precies hetzelfde. Afgelopen vrijdag dacht ik zo, nu ben ik thuis en heb ik tijd, nu ga ik eens de vk bellen. Kreeg een bandje dat ze van dinsdag tot en met donderdag een telefonisch spreekuur hebben tussen 1300h en 1400h en dat je daarin kunt bellen ook voor afspraken.... -O- En daarna noemde ze wel andere nummers voor spoedgevallen, voor bevallingen en dat soort dingen. Tja, moet het er maar mee doen want er zit hier maar 1 verloskundige praktijk in het dorp!
  maandag 7 november 2011 @ 11:27:38 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104068422
Je staat er bij bijtje!
  maandag 7 november 2011 @ 11:30:50 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104068524
nou, zo warrig komt hij nooit over eigenlijk.... Maar ach, gaat om het idee natuurlijk :P
pi_104068598
De Dirndl van Innepin *)

Hij is hier ook maar een keer gedragen, maar mijn schoonouders vonden het fantastisch. En ik moet zeggen: het was in Oostenrijk in de Knoedelalm waar de serveersters in dirndls liepen en de obers in lederhosen O+
  maandag 7 november 2011 @ 11:33:12 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104068608
@bijtje: is een mail sturen een optie? Dat heb ik toen bij die van mij gedaan, ik werd toen dezelfde avond nog gebeld.
  maandag 7 november 2011 @ 11:38:46 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104068779
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg? O+
pi_104070138
Nu kan ik er ook wel om lachen, maar gisteren dacht ik wel even van wat geef je ons nu weer. :{
Zit trouwens net even te kijken, en de laatste wedstrijd dit seizoen is 6 mei 2012 dus dan is de beeb er als het goed is nog niet eens. En tegen de tijd dat het seizoen weer begint past de romper al niet meer. 8-)

bitterend ik had m je graag gegeven maar mijn zus is ook zwanger en twente fan, dus hij is alweer weg.

Octo dat vind ik echt wel O+
Maar inderdaad wel alleen in oostenrijk! :D
pi_104070241
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef Asyniur het volgende:
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg? O+
Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen :Y)
pi_104070644
Octo <3 Haha ik denk ik ga niet verklappen wie je bent, dat moet je zelf maar doen.. blij dat je d'r trots op bent ;) Maar inderdaad, jij was dan ook echt in Oostenrijk. Dan snap ik het nog. :P

Verder Zoë, sjezus die gasten bij jou op werk hebben echt een plaat voor hun kop he? :o Verschrikkelijk...
  maandag 7 november 2011 @ 12:37:40 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_104070901
Octo. :D Ik was al nieuwsgierig naar wie het jurkje was gegaan. En wat een pret. O+

Zoë, niet te geloven zeg. :N Ben benieuwd of de arbo arts in gaat grijpen, want dit is echt te lomp voor woorden.

Over omdraaien in bed: ik trek m'n benen op en duw me dan met m'n armen om. En gisteravond heeft m'n man me in bed geholpen en de trap op, terwijl ik alles bij elkaar aan het janken en snotteren was van de pijn: 'whuuuuuuuuuuu, sowwwieeeeee, nu ben ik geen stoere zwangere meeeheeeeer'. :')
pi_104070953
Ach tis sund Soemp.
  maandag 7 november 2011 @ 12:42:28 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_104071062
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ach tis sund Soemp.
Lag gewoon aan de hele dag zitten in een wegzakbank. Gaat nu een stuk beter. :Y :7
pi_104071085
Ah mooi zo. Back to being stoer hm. :7.
  maandag 7 november 2011 @ 12:43:45 #274
30252 Soempie
Procreating
pi_104071106
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet. :? :%
  maandag 7 november 2011 @ 12:47:45 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104071231
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen :Y)
Ja maar jouw 2e maisje komt veul eerder dan mijn evt maisje :D
Dussss.... ;)

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet. :? :%
Dan huil je ook gewoon en dan vindt iedereen je nog steeds een stoere chick ;)
  maandag 7 november 2011 @ 12:49:36 #276
348178 NotTheSame
pi_104071292
Zoë, ik hoop dat het UWV/Arbo je leidinggevenden eens goed de waarheid verteld! Tjonge, wat een horken zeg!

Zo, we zijn weer terug van de BV-bijeenkomst... Nouja, bijeenkomst, ik was maar alleen! De andere dames hadden OF afgezegd, of kwamen gewoon niet opdagen.
Maar het was wel fijn, niet dat ik heul veul heb bijgeleerd, maar het was een verhelderend gesprek.

Draak is vandaag weer op de uitbraak-tour... Met enige regelmaat heb ik een bult op m'n buik en m'n ribbenkast word weer als springplank gebruikt.... Auwiej!
pi_104071340
Hooi lieve mensen,

Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine :D 25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2 :D Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104071422
Soempie, dan heb je verdovende hormonen in je lijf.. Nu zit je met die labiel-makende hormonen die dwars zitten.. Groot verschil ;)
  maandag 7 november 2011 @ 12:56:53 #279
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_104071549
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg :P ) waren we aan de beurt :)
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindje O+ wauw en zo groot al :o
Hier aantal gegevens:

Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011

*O* echo foto volgt ;)
  maandag 7 november 2011 @ 12:58:55 #280
34663 SpeedyGJ
pi_104071622
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,

Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine :D 25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2 :D Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen :o
pi_104071631
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg :P ) waren we aan de beurt :)
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindje O+ wauw en zo groot al :o
Hier aantal gegevens:

Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011

*O* echo foto volgt ;)
Nice!! *O*
pi_104071648
Sam, welkom hier! :Y

NTS, jammer dat mensen dan niet even afbellen. Maar wel fijn dat je dan even een prive-lesje kunt krijgen ;)
pi_104071703
Speedy, gefeliciteerd met jullie goede echo
pi_104071714
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen :o
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden
  maandag 7 november 2011 @ 13:02:22 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104071736
Sam, van harte welkom!

Speedy, fijn dat alles in orde is! :Y
pi_104071749
Oh een nieuwe! Ik word volgens mij ook deels blind tegenwoordig :'). Welkom Sam.
  maandag 7 november 2011 @ 13:04:10 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104071791
Fijn speedy!! Hoop dat ze snel minder beroerd is.

Sam Welkom en laat jij je urine eens op ketonen testen door je Huisarts. Dikke kans dat je aan her uitdrogen bent. Kan voor baby geen kwaad maar voor jou niet zo goed. Echt doen!!
pi_104071809
@Sam Welkom! Balen van het spugen. Je kunt ook medicatie vragen aan je huisarts. Het helpt niet altijd, maar misschien helpt het in ieder geval tegen het spugen.
  maandag 7 november 2011 @ 13:05:29 #289
348178 NotTheSame
pi_104071833
Welkom Sam!
pi_104071854
@Speedy wat fijn dat alles goed was!
  maandag 7 november 2011 @ 13:06:25 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104071872
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden
Bellen!!! En wel nu!! Vk/Huisarts iets en eis dat ze je urine testen op ketonen..!!
  maandag 7 november 2011 @ 13:08:01 #292
34663 SpeedyGJ
pi_104071915
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hmmz volgens mij klinkt dat niet heel erg goed, als ik jou was zou ik eens bellen naar de huisarts voor onderzoek.
Mijn vriendin heeft verder geen last van flauwvallen, alleen ze is erg actief en moet ik haar soms een beetje in toon houden.

@de rest, dank :)
En ja het zag er heel goed uit *O*
pi_104072000
het flauwvallen ben ik voor op de huisartsenpost geweest vrijdag omdat ik in de douche flauw was gevallen. hier hebben ze niks kunnen vinden. bloeddruk goed zuurstof gehalte en pols ook. met de baby was ook alles goed. Als ik zeg van het is niet normaal doen ze moeilijk met dat het wel overgaat net als demisselijkheid. mijn moeder maakt zich ook zorgen. Zal morgenochtend nog eens bellen voor een afspraak kan deze nu niet meer maken.

p.s ik krijg mijn echo foto niet al profielfoto ingesteld?
pi_104072120
@ Sam, als je een afspraak maakt met de huisarts een aangeeft dat je niks binnenhoudt en dat je medicatie hier voor wilt, ga je dat gewoon krijgen. Als je huisarts slim is laat hij je controleren op ketonen. De kans is namelijk erg groot dat je uitdroogt als je echt helemaal niks binnenhoudt.
pi_104072149
Oke dankjewel. mrogen ngo maar eens proberen dan.
  maandag 7 november 2011 @ 13:18:48 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104072247
Niet morgen maar nu kom op dame

( sorry voor felheid maar bedoel het goed voor je en spreek uit ervaring.. )
pi_104072379
Heb gebeld en word zo teruggebeld dus even afwachten.
pi_104072381
Grr iemand vroeg mij of ik nu ook extra controle kreeg ( maar kan niet meer terug vinden wie )
En ja die krijg ik, ik ga woensdag naar de gynaecoloog voor een vroegtijdige echo en ben wel blij met extra controle want denk dat ik de hele zwangerschap(als dat goed gaat) blijf stressen of het wel allemaal goed gaat.

En welkom Sam ! *O* Je zegt, misschien een beetje jong, hoe oud ben je dan ?
pi_104072521
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt. :*
pi_104072636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt. :*
Pff inderdaad voor die tijd is ook iedereen verplicht hier om te blijven duimen dus DF je weet wat je te doen staat :9
pi_104073073
Zal ik doen MJ.. Als ik voor iemand mag duimen, dan wel voor jou/jullie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')