Verder:quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef McLaura het volgende:
Kijk nou, blonder en lichter van huid dan zijn grote broer, maar toch ook wel een kopie
Hoezo!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat meissie wel uit de OP wil
Herkenbaar!! grrr! (ben 11 dagen overtijd bevallen)quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef meissie1595 het volgende:
Ow nee ik ben nog niet bevallen maar wil het wel graag hoor :p
Wel al de hele ochtend rug pijn.
Net nog maar even op bezoek geweest bij schoonmoeder.
Die belt elke dag of er al wat gebeurd, word ik af en toe wel moe van.
yup heb ik!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef covie het volgende:
Bitterend fijn dat je goedgekeurd bent zeg! Was wel even schrikken!![]()
Heb je ook geen schrammen enzo op je gezicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 05-11-2011 15:02:55 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef bitterend het volgende:
Vragen mensen je of je klappen kreeg door je man omdat hij je gescheld tijdens de weeën zat was![]()
Ohquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:40 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt vast nog een mooie paarse en gele vlek.![]()
Ik ben een dekentje aan het breien voor de baby.![]()
En m'n man is laminaat aan het leggen in de hal -nadat hij net de muren geschilderd heeft. Hij had eigenlijk bedacht dat het een luie dag zou worden, maar na een uur verveelde hij zich al.Ik denk dat hij wel nesteldrang heeft en ik niet.
Die luiertas heb ik in het groen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
http://www.babynl.nl/a-18(...)ource=GoogleShopping
Past wel mooi bij de dark navy stokke
Ohhhh dat mutsje! Begrijp 't helemaal! Haha
En mooi grijs, past blauw bij maar roze ook
Ik ben vandaag 18 weken zwanger!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, heb ik een mijlpaal van je gemist dan?
Ja, dat dacht ik van de week toen jij riep 20 weken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:21 schreef Kuukske het volgende:
18 alweer Asy??! Wow wat gaat dat hard.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:27 schreef Troel het volgende:
Dan reageer je gewoon, ja, maar je moet eens zien hoe hij eruit ziet
Das ook niet leuk..quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen![]()
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe is ook handig dat het stoeltje naar twee kanten kan! Ik vind het zo gezellig als hij naar mij toe kijkt. Vriendin van me kon dat niet met haar wagen en die vond het wel echt jammer. Vooral als ze nog wat kleiner zijn wil je meestal wel graag in de gaten houden hoe ze er bij zitten ook.
Niet te zwaar aan tillenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen![]()
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik was na de bevalling het meest verbaasd over hoe de wereld doordraaide!
Ik stond op straat met een baby (niet letterlijk) en de wereld ging gewoon door! En ik stond daar en dacht: hallo mensen, ik heb een baby gekregen hoor! Een heuse baby!
En dat gevoel heb ik echt heel erg lang gehouden. Toen ik weken later weer naar de sportschool ging en mannen die enorme gewichten zag tilen, kon ik maar 1 ding denken: maar ík heb een baby gebaard en dat kun jij niet zeggen
Het gaat eigenlijk heel goed. Als ik me te druk maak, of veel buk/til/doe dan ben ik wel misselijk. En in de ochtend na het ontbijt ook altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?
Ja maar lieffie, das toch stom? Jij hebt toch ook een kind op de wereld gezet? Zo moet je het zien. Niet als in: ik heb het mooi zelf gedaan. Zo was het niet bedoeld. Het was meer zo: ik heb een kind op de wereld gezet, beat that! en toevallig ben ik vaginaal bevallen maar ik denk dat ik hetzelfde had gehad als ik een keizersnee had gehadquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef Fee-nix het volgende:
]Soort superwoman-gevoel.
Ik had een vooral een 'ik heb gefaald' gevoel... Maar gelukkig al lang niet meer hoor! Maar lijkt me wel heerlijk om zo trots te zijn op jezelf.
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind vrouwen die een KS hebben gehad juist enorme bikkels. Het lijkt me ongelooflijk zwaar zo'n operatie, zowel geestelijk als lichamelijk. Je stelt het je toch ook anders voor...
Eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry v deze post op zaterdagaaf
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 05-11-2011 19:38:21 ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?
Poezebeest, is je bloeddruk weer een beetje normaal?
Evenstar, hoe is het met jouw 'ik wil niet aankomen'-beleid?
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
Dat is het he? Straks heb je gewoon weer een mensje uitgebroed! Een heel nieuw karaktertje om te leren kennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
Dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
Oh spannend! En een verrassing is erg leuk,volgens mij is het dan nog een beetje spannender na de geboorte, kijken of het een jongen of meisje isquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef oeke het volgende:
[..]
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag.
Ik kan het niet zo goed uitleggen.![]()
Succes,ik heb t met joep ook gehad en dan beter ff laten checken,anders zit/lig je toch niet gerust is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef innepin het volgende:
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen.
Ja dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he
Oh, gelukkig dat iemand het herkent, ik voelde me al wat raar toen ik het opschreef, alsof ik niet blij zou zijn geweest als Ko een meiske was.quote:
quote:
Zul je zien dat we dinsdagochtend toch ineens besluiten dat we het wel willen weten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Keshet het volgende:
Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
Yup!quote:
quote:
Ja, inderdaad!!quote:Op zondag 6 november 2011 10:36 schreef Soempie het volgende:
Kyara, nog maar 10 voor je.
En met 31 weken staan er nog 9 voor mij. Dus elke week eentje.
Yay voor de fiets!quote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn fiets is verkocht! En net opgehaald. Dus snel op zoek naar een mamafiets.
DF 33 weken!![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Susie het volgende:
het kan er maar vast uit zijn Bitterend, anders komt het tijdens je bevalling allemaal
Yuppquote:Op zondag 6 november 2011 14:30 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Spreek je uit ervaring schat?![]()
Fee-nix ja man weet niet wat het is!! ik blijf maar aan de gang!normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag!
misschien door dat ze ingedaald is dat er meer plek is voor mijn darmen?? geeeen idee!
eet je genoeg vezels?? en drink je genoeg?
Heb er ook een beetje last van.quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:
Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen.Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak me ook niet meer zo druk om 'foute' kleding. Beebs groeien toch vrij snel en krijgen een shitload aan kleding, dus als je ook 'dat ene pakje' maar 1x aan doet, valt het heul niet op dat je er eigenlijk niks aan vind.
Hier overigens weinig nieuws te melden. Ja, ik ga zometeen naar de BV-bijeenkomst, ben benieuwd wat we daar van opsteken.
quote:Op maandag 7 november 2011 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik voel hem/haar/het steeds stuiteren. Soms benik verbaasd dat je het aan de buitenkant niet kan voelen, zo hard (voor mijn idee dan).
Zo had een paar daen geleden mijn man zijn hand op mijn buik gelegd en het enige wat de baby aan het doen was, was er tegen aan trappen (of duwen). NIet dat mijn man het voelde, maar ik wel.
Ow en beeb geeft er de voorkeur aan om te springen op een volle blaas.![]()
Tis nu al een ettertje
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliberquote:Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja lach er maar om! Ik zit er wel mooi mee te kijken
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22quote:Op maandag 7 november 2011 08:37 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliber!
Het zal wel de Limburgse invloed zijn!
Ik kan het me heel goed voorstellen meisquote:Op maandag 7 november 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22
quote:Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Dus ik blader verder en zie dingen die ik mooi vind en wijs ze aan, zo van: oooh, kijk wat leuk en schattig deze kleertjes. Zegt ze: nee joh, veel te saai, je krijgt die andere van me.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Fee-nix het volgende:
En een Oostenrijks klederdrachtjurkje.... Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?
Ja alleen hun en de getuigen wisten het, verder niemand.quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.
MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een lieve schoonzus die druk opzoek ging naar het behang dat we zochten maar waarvan we niet wisten waar 't te koop is![]()
En een lieve zus die vanmiddag langs komt![]()
Winnie de pooh etcquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessie nog even![]()
Asy nu al een vreggehihi
En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg. Plus Ik vooral zal gaan dragen
Nee dat denk ik dus ook, maar blijkbaar denken die lui op 't werk er anders overquote:Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet
quote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes![]()
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijnquote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet....![]()
Wat naar!quote:Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn![]()
arme man die wordt wakker maar ja...auw!
Lijkt me heel helder.quote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Susie het volgende:
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!'Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, wat erg.![]()
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?
Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef jessie het volgende:
Ja hij is ook
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet
Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragenquote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef Asyniur het volgende:
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg?
Lag gewoon aan de hele dag zitten in een wegzakbank. Gaat nu een stuk beter.quote:
Ja maar jouw 2e maisje komt veul eerder dan mijn evt maisjequote:Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen
Dan huil je ook gewoon en dan vindt iedereen je nog steeds een stoere chickquote:Op maandag 7 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet.![]()
Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapenquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,
Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2
Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
Nice!!quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg) waren we aan de beurt
![]()
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindjewauw en zo groot al
![]()
Hier aantal gegevens:
Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011echo foto volgt
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhoudenquote:Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen
Bellen!!! En wel nu!! Vk/Huisarts iets en eis dat ze je urine testen op ketonen..!!quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden
Hmmz volgens mij klinkt dat niet heel erg goed, als ik jou was zou ik eens bellen naar de huisarts voor onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden
Pff inderdaad voor die tijd is ook iedereen verplicht hier om te blijven duimen dus DF je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |