Das ook niet leuk..quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen![]()
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe is ook handig dat het stoeltje naar twee kanten kan! Ik vind het zo gezellig als hij naar mij toe kijkt. Vriendin van me kon dat niet met haar wagen en die vond het wel echt jammer. Vooral als ze nog wat kleiner zijn wil je meestal wel graag in de gaten houden hoe ze er bij zitten ook.
Niet te zwaar aan tillenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen![]()
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik was na de bevalling het meest verbaasd over hoe de wereld doordraaide!
Ik stond op straat met een baby (niet letterlijk) en de wereld ging gewoon door! En ik stond daar en dacht: hallo mensen, ik heb een baby gekregen hoor! Een heuse baby!
En dat gevoel heb ik echt heel erg lang gehouden. Toen ik weken later weer naar de sportschool ging en mannen die enorme gewichten zag tilen, kon ik maar 1 ding denken: maar ík heb een baby gebaard en dat kun jij niet zeggen
Het gaat eigenlijk heel goed. Als ik me te druk maak, of veel buk/til/doe dan ben ik wel misselijk. En in de ochtend na het ontbijt ook altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?
Ja maar lieffie, das toch stom? Jij hebt toch ook een kind op de wereld gezet? Zo moet je het zien. Niet als in: ik heb het mooi zelf gedaan. Zo was het niet bedoeld. Het was meer zo: ik heb een kind op de wereld gezet, beat that! en toevallig ben ik vaginaal bevallen maar ik denk dat ik hetzelfde had gehad als ik een keizersnee had gehadquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef Fee-nix het volgende:
]Soort superwoman-gevoel.
Ik had een vooral een 'ik heb gefaald' gevoel... Maar gelukkig al lang niet meer hoor! Maar lijkt me wel heerlijk om zo trots te zijn op jezelf.
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind vrouwen die een KS hebben gehad juist enorme bikkels. Het lijkt me ongelooflijk zwaar zo'n operatie, zowel geestelijk als lichamelijk. Je stelt het je toch ook anders voor...
Eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry v deze post op zaterdagaaf
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 05-11-2011 19:38:21 ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?
Poezebeest, is je bloeddruk weer een beetje normaal?
Evenstar, hoe is het met jouw 'ik wil niet aankomen'-beleid?
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
Dat is het he? Straks heb je gewoon weer een mensje uitgebroed! Een heel nieuw karaktertje om te leren kennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
Dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
Oh spannend! En een verrassing is erg leuk,volgens mij is het dan nog een beetje spannender na de geboorte, kijken of het een jongen of meisje isquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef oeke het volgende:
[..]
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag.
Ik kan het niet zo goed uitleggen.![]()
Succes,ik heb t met joep ook gehad en dan beter ff laten checken,anders zit/lig je toch niet gerust is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef innepin het volgende:
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen.
Ja dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |