Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
Dat is het he? Straks heb je gewoon weer een mensje uitgebroed! Een heel nieuw karaktertje om te leren kennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
Dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
Oh spannend! En een verrassing is erg leuk,volgens mij is het dan nog een beetje spannender na de geboorte, kijken of het een jongen of meisje isquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef oeke het volgende:
[..]
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag.
Ik kan het niet zo goed uitleggen.![]()
Succes,ik heb t met joep ook gehad en dan beter ff laten checken,anders zit/lig je toch niet gerust is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef innepin het volgende:
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen.
Ja dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |