abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104006819
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104006873
Wat naar allemaal evenstar :*

Fijn kyara! Nu lekker uitrusten :)

Asy: wow das best een tijd.. Lastig!

Ja das ook zo, 't is even wennen.. Thuis zitten
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:53:28 #78
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104007024
Zoe goed van je hoor! Het kan echt niet hoe jij behandeld wordt op je werk. En daarom moet je je ook vooral niet schuldig voelen over je uitstapjes. Je baas is degene die eigenlijk voor vervangend werk moet zorgen. Dat jij als zwangere vrouw ook nog eens overal achteraan moet rennen... :N Snap dat je er mee in je hoofd blijft zitten... Bellen lijkt me ook een goede stap voor je! Maar zelfs als niks helpt, bedenk dan dat jij wel gewoon in je recht staat. En als ze niet mee willen werken kunnen ze de boom in.

Evenstar wat stom toch allemaal! Ik hoop ook voor je dat je kleintje vroeg (niet TE vroeg natuurlijk) komt. Sterkte hoor! (Toch best oneerlijk af en toe hoe sommige zwangeren de hele zwangerschap moeten lijden en anderen er fluitend doorheen walsen).

Kyara fijn van het klussen!

En Asy jullie zijn ook lekker bezig in huis he! Poeh hey.
pi_104007178
Zoë, ik begrijp je ook wel hoor. Ik plan soms ook wel dingen begin of eind van de middag en dat voelt soms ook wel verkeerd, als in spijbelen. Maar het is wel zo dat al je niet in staat bent om te werken, het nog niet wil zeggen dat je helemaal niks kunt doen. In mijn geval is het vermoeidheid maar ook concentratie en je hoeft niet altijd je rust te halen uit slapen.
pi_104007537
Fee-nix.. Dankjewel. Ja precies, daarom wil ik ook anderen inschakelen zodat m'n baas wel moet.

Kyara: nee precies, de hele dag binnen zitten..pff! Wordt je ook niet beter van
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:06:18 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104007651
36,3 vandaag ;) en Ik krijg een maagzuurremmer Omeprazol ;) Maar zelfs dan nog door de breuk en het spugen wordt keel en mond veel belast. Pijn doen blijft het, maar toch haalt het het scherpe er van af.. Dat maakt het draaglijker Maar doordat bubba groeit komt er steeds meer belasting op de middenrif+maag daar is niets aan te doen Maar geeft natuurlijk ook meer zuur en daardoor ontstekingen die nog meer pijn doen. En het is dus een beetje proberen om de ontstekingen tegen te gaan en zolang mogelijk vol te houden :+ Volgens gyn2 en enkele vk's wordt t rond 39w ingeleid als hij er zelf niet is.. Hork-vk vond dat niet :')
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:14:31 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104008024
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he ;)
pi_104008143
Jeetje.. Hork-vk heeft makkelijk praten! :(
pi_104008729
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken! :D
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag. :D
Ik kan het niet zo goed uitleggen. :')

Zoe, voel je niet schuldig hoor, even een uurtje winkelen ofzo is wel iets anders dan 8 uur op je benen staan. Ik herken het wel hoor, het is moeilijk om toe te geven aan je lichamelijke toestand. Althans ik wil altijd sterk zijn. En dan is het nog niet eens zichtbaar aan de buitenkant, waardoor je omgeving het soms ook vergeet.
En hopelijk kom je maandag iets verder met al die vervelende kwesties op je werk. :*

Oh, Evenstar wat naar om zo wakker te worden. :{
Hele dikke zoen! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104009184
Oh leuk oeke de 20weken echo!
Wel spannend, niet het geslacht weten. Mooie verrassing O+

Ja dat is ook zeker zo!
En ze begrijpen het dan idd niet. Misschien komt dat nog.. Of niet.
& dankjewel, hoop ik ook :*
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:43:52 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104009375
Spannend oekemoeke alweer 20 weken durf je ook meer en meer te genieten?

En hoe zuur t ook allemaal is ;). Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard O+
pi_104009523
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is ;). Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard O+
Dat is het he? Straks heb je gewoon weer een mensje uitgebroed! Een heel nieuw karaktertje om te leren kennen. O+
En ja, het geniet gaat ook steeds beter. Ik voel de baby goed en best vaak. Dat is zo fijn.
En dinsdag spieken, en hopen dat alles goed is.
Wel gek, namen en shoppen enzo, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Zal nu wel komen nu we terug zijn van vakantie. :)
pi_104009533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:

Dit dus! O+ O+ hoeveel het ook pijn of oncomfortabel is....ukkie is het waard!

arme evenstar...zo wakker worden met een zure smaak...bah! maar datum voor inleiding geven ze niet?

Zoe er is idd een groot verschil tussen 8 uur hard werken en even naar de stad een frisse neus halen! je moet ook blijven bewegen he!!

oeke 20 weken bijna!! leuk dat jullie het niet willen weten joh! ik zou veel te nieuwsgierig zijn!

Kyara dat is wel erg handig!!

Asy hoe ga je het zonder keuken doen??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104011376
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:

[..]

ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
Helemaal eens. :Y Ik noemde de ks, omdat er echt mensen zijn die dan denken dat je het in verhouding makkelijk hebt gehad. :') 8)7

Ik had trouwens nooit verwacht dat een zwangerschap zoveel kwalen op zou kunnen leveren. In dit topic fietsen de meesten er niet fluitend doorheen. Nu heb ik vooral kleine kwaaltjes (voelt alsof ik tussen m'n benen getrapt ben, vermoeidheid, puistjes, bandenpijn, maagzuur, etc), maar zelfs dat had ik niet verwacht. Vertelt ook niemand je he. :D Tenminste, niet voordat ik zwanger werd. Maar ook zoals nu met evenstar, Zoe en nog meer dames waarbij het echt niet mee zit, pfff. Dan zijn vrouwen inderdaad niet alleen bikkels vanwege de bevalling, maar ook de 9 maanden daar nog voor. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104011911
Soemp ja dat bedoelde ik dus...ik was er niet voorbereid dat het zo anders kon gaan! ik wist niks over zwangerschap enzo..ik dacht dat je alleen een beetje moeilijk hebt de laatste weken..ik zag mijn buuf nog fietsen met 42 weken! dus ja....wist ik veel dat ik met 30 weken niet meer kon werken, dat je veel blaasontstekingen kon hebben en idd dat gevoel dat iemand tussen je benen hard trapt :X
Maar ik had ook niet echt verwacht dat het zo gezellig kon zijn met een kleine druk makkertje in je buik O+ en die spullekes en alles O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104011947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef oeke het volgende:

[..]

Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken! :D
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag. :D
Ik kan het niet zo goed uitleggen. :')
Oh spannend! En een verrassing is erg leuk,volgens mij is het dan nog een beetje spannender na de geboorte, kijken of het een jongen of meisje is O+
Het lijkt mij zeker bijzonder en echt wat hebben maar ik kan mn nieuwsgierigheid vrijwel nooit bedwingen :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104012366
Ha ja soemp de zwangerschap is een prachtige bonte verzameling van mogelijke kwaaltjes he... Ik sprak vandaag een vriendin die dankzij de zwangerschap last heeft van spataderen - in haar kruis :X Nohhh.

Anyway, ik heb beeb de hele dag volgens mij nog niet gevoeld. En ik zit al een ruim uur te niksen voor de tv, waar ze toch meestal wel druk van wordt. Ik bel de verloskundige maar even (ziekenhuis ga ik niet bellen, die zitten toch te ver weg, misschien wil de vk wel even komen...)... Stom zeg, je zo zorgen maken. :(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:59:51 #93
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104012407
Oeke, ik vind je gesprek met Miss sly op, zoals je zei, je niet laten laten leiden door het geslacht van het kindje maar door het kindje zelf (tenminste zo begreep ik het). Knap, ik ben veel te nieuwsgierig.
pi_104012827
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen. -O-
pi_104013102
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef innepin het volgende:
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen. -O-
Succes,ik heb t met joep ook gehad en dan beter ff laten checken,anders zit/lig je toch niet gerust is mijn ervaring.
Bij ons in t zkh waren ze altijd heel lief en begripvol en zagen ze je liever een keer teveel.
pi_104013287
innepin, zeker even doen, hoor! Gewoon voor je eigen gevoel. Ik hoop dat je snel terug bent en alles in orde is met je meisje :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:26:29 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104013422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he ;)
Ja dit dus!
Ik vind het ook altijd erger bij/voor een ander :D

Zonder keuken komen we uit op veel kant-en-klaar maaltijden en eten bij mijn schoonouders denk ik :D

Och jee innepin, ik duim voor dat alles in orde is :*
pi_104013526
Oh Innepin, dat is niet fijn, die ongerustheid.
Dan is het wel fijn om even te gaan checken, anders zit je gewoon niet rustig. :*

Becky, ik ben ook heel nieuwsgierig, maar op de een of andere rare manier ben ik er ook heel ontspannen over. Ik wilde altijd heel graag een jongetje en die hebben we binnen! :P
Dus nu is zowel een jongetje als een meisje welkom. 2 broers zoals Sasha en Oscar lijkt me fantastisch. O+
Maar een meisje erbij lijkt me ook echt heerlijk. O+
pi_104013566
Ha, heel herkenbaar, oeke!

Innepin, slim om even te gaan! Niet fijn, maar het moet maar. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104013769
Succes Innepin :* Hopelijk voel je haar gewoon niet terwijl ze wel degelijk actief is! (Was bij mij zo de avond voordat Niels geboren is, waarschijnlijk door harde buiken?)

Zo leuk Oeke O+ Het lijkt me zo bijzonder om pas bij de geboorte te zien of je een dochter of een zoon hebt.
Maar volgens mij zou ik mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en stiekem toch proberen het geslacht te zien tijdens de echo :@ :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104013870
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha, heel herkenbaar, oeke!
Oh, gelukkig dat iemand het herkent, ik voelde me al wat raar toen ik het opschreef, alsof ik niet blij zou zijn geweest als Ko een meiske was.
En natuurlijk hoop ik het meest op een Ivan-Lena combinatie. :D

Haha Twinks, ik denk dat ik dinsdag inderdaad wel stiekem ga kijken of ik het kan zien. :7
pi_104014651
Aaargh. Maagzuur is een bitch.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:01:35 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104014811
Succes Innepin. Hopelijk is alles goed. :*

Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het. O+
A grand adventure has begun.
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:22:33 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104015542
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Kuukske het volgende:
:*

Inne goed dat je gaat! Hoop dat je meisje je gewoon even plaagt en ze zich zo weer goed laat voelen!
pi_104015737
Innepin :*.
pi_104015853
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Keshet het volgende:
Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het. O+
Zul je zien dat we dinsdagochtend toch ineens besluiten dat we het wel willen weten. :')
pi_104015870
:* innepin!
Tralalalaaa
pi_104019087
Goedennacht,

Ik meld mij met baby uit buik.
Onze zoon Rowan is om 23.30 geboren. Hij is 52 cm lang en weegt 3820 gram. Ik was om 22.00 in het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting, om 23.00 mocht ik gaan persen, met volledige ontsluiting.
  zondag 6 november 2011 @ 01:17:00 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104019279
Zo dat is toch nog snel gegaan!! Gefeliciteerd met Rowan *O* geniet ze O+

zit via foon kan geen update maken
pi_104019321
Van harte gefeliciteerd met Rowan! *O*
  zondag 6 november 2011 @ 01:45:31 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104020130
Dat heb je rap gedaan Meissie! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Rowan! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104022035
Meissie wat doe je nu! :D :o *O*
Gefeliciteerd met Rowan! *O*

Ik meld mij met baby in buik ;) Nog steeds heeeeel rustig, dus ik ben blij dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan, dat ik in elk geval op de ctg heb kunnen zien dat ze 't nog goed doet.
Heb toch maar een slaappilletje gevraagd aan de dokter, en gekregen, en nu is het zes uur en zit ik met knallende koppijn beneden en heb ik enorm slecht geslapen en ben ik ziek, denk ik. Ergens doe ik iets niet goed :+ Maar beeb gelukkig wel!

Oeke, ik snap je heel goed hoor! Maar dan andersom :P Ik wilde graag een meisje, die hebben we al ;) En dan had het me niet uitgemaakt of deze een jongetje of meisje zou zijn, allebei even leuk. :)
  zondag 6 november 2011 @ 07:11:20 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104022099
Fee-nix, ik zit daar ook wel over na te denken, als ik een ks krijg, niet dat het voelt als een faal, maar wel dat het een ander gevoel is van 'een kind op de wereld zetten'. Alsof (?) je het toch minder zelf doet, al zie ik als een berg op tegen het herstel. Een ks zie ik nu nog vooral als 'inleveren', niet meteen in bed liggen met je baby op je buik. Het lichamelijk herstel dat ik veel zwaarder inschat. De bv waarvan men zegt dat die dan moeilijker op gang komt. Het zullen wel beren op de weg zijn, maar toch. Het voelt wel anders. Nu. Geen idee hoe ik het daadwerkelijk ga ervaren natuurlijk.

Zoe, niet gek dat die problemen je zo bezig houden, misschien helpt het inderdaad om zo'n gesprek aan te gaan. Niet alleen om je hart te luchten, maar ook als ze er daadwerkelijk wat mee gaan doen.

Oeke, nee hoor dat klinkt niet vaag, maar zelf zou ik juist enorm zenuwachtig worden als ik niet zou weten of het een jongen of meisje is. Alsof ik me 'moet' voorbereiden op beide :D Ook leuk natuurlijk, maar weegt voor mij niet op tegen de praktische voordelen van het wel weten. En het plezier van 'roze shoppen' zou ik ook niet willen missen :+
  zondag 6 november 2011 @ 07:24:44 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104022120
Mijn laptop is nogal traag en loopt telkens vast dus ik reageer maar even in stukjes :')

Kwaaltjes, tot nu toe heb ik geen noemenswaardige klachten. Geen last van mijn bekken of misselijkheid of zo. Af en toe vlaag van hormonen, maar ook dat valt nog wel mee. Een :* voor de dames die het een stuk minder makkelijk hebben.

Meissie, gefeliciteerd met zoon Rowan *O*

Innepin fijn dat de ctg goed was. Beterschap voor jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 06-11-2011 09:27:50 (oeps ee w vergeten) ]
  zondag 6 november 2011 @ 07:53:21 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104022192
Van harte met je zoon, Meissie!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 6 november 2011 @ 08:16:03 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104022246
meissie, van harte gefeliciteerd! *O*

innepin, fijn dat met beeb alles in orde is. Alleen jammer dat jij je nou weer zo slecht voelt :*

Ik 'moet' het geslacht ook gewoon weten. Dat maakt het voor mij juist concreter.

[ Bericht 52% gewijzigd door Asyniur op 06-11-2011 08:23:10 ]
  zondag 6 november 2011 @ 08:24:57 #117
250838 Fee-nix
pi_104022266
Meissie gefeliciteerd! *O* Snel gedaan hoor!

Innepin, gelukkig was alles goed! Maar vervelend dat je toch nog een rotnacht hebt gehad... Ik hoop dat je je nu snel kunt melden met meisje uit de buik.

Marrije, ja ik had wel dat gevoel dat iemand het voor mij had gedaan zeg maar. Zo van 'zij hebben mijn kind op de wereld gezet'. Wat ik trouwens altijd nog honderd keer beter vond dan doorploeteren met mijn bevalling hoor! En ik weet natuurlijk niet hoe het herstel na een 'normale' bevalling is, maar ik vond mijn herstel wel voorspoedig. (Zeker als je altijd hoort dat je zes weken uit de running bent ofzo na een keizersnee, dat had ik helemaal niet). Maar meteen opstaan na de bevalling is er dan weer niet bij. En ook het baby-op-de-buik-moment. Maar daar ga ik nu wel naar vragen hoor! Hopelijk is daar iets voor te regelen. Mijn borstvoeding kwam trouwens super op gang hoor! Ik geloof dat ik in het ziekenhuis op de tweede dag al uit elke borst 20/30 cc had gekolfd. Dat was veel volgens de zuster! (Ja, nog niet wetende dat het het begin van een vloedgolf was die niet meer op ging houden :+ ) Maar dat is dus ook bij iedere vrouw anders.

Oja en over het geslacht: daar heb ik hetzelfde mee als Asy. Het maakt het 'echter' voor mijn gevoel om het wel te weten. Minder ongrijpbaar ofzo. Ik vind het al heel vervelend als ik nog geen naam heb, zodat ik hem niet bij zijn naam kan noemen tijdens de zwangerschap (in mijn hoofd dan). Laat staan dat ik geen hij of zij kan zeggen :P. Maar veel mensen zweren ook weer bij de verrassing op het eind hoor :). Ieder z'n ding.
  Moderator zondag 6 november 2011 @ 08:27:08 #118
5428 crew  miss_sly
pi_104022273
innepin, fijn dat er met je meisje niets aan de hand is! Jammer van je ellendige nacht :*

meissie gefeliciteerd met Rowan *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 november 2011 @ 08:37:35 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_104022303
Meissie is mama geworden, gefeliciteerd *O*

Innepin :*
.... met gevoel voor drama....
  zondag 6 november 2011 @ 08:44:39 #120
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104022325
Meissie gefeliciteerd met de kleine Rowan!

Inne wat moet dat schrikken zijn geweest. Gelukkig gaf de CTG een positieve uitslag!
pi_104022336
Meissie *O* gefeliciteerd! *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_104022355
Gefeliciteerd Meissie!! Rowan staat ook op ons namen lijstje O+

Edit, vandaag 6 weken! *O*

[ Bericht 29% gewijzigd door Marjolijntje op 06-11-2011 09:19:43 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104022356
Proficiat Meissie *O*!
pi_104022482
Meissie gefeliciteerd met je zoon *O* en dat heb je snel gedaan zeg !

Ik ben beste maatjes geworden met mijn wc vanmorgen, werd wakker en gelijk voelde ik dat ik moest rennen en was net op tijd om daar de boel onder te spugen, om vervolgens op te staan en denken dat het weer gaat, in de keuken sta en weer terug kan rennen. :{

Gister wel een super leuke verrassing gehad, we hadden een feestje van mijn broer en zijn vriendin, omdat ze 12.5 jaar samen zijn, en als verrassing waren we niet zomaar op een ' feestje' maar zijn ze gister avond gaan trouwen ^) Zonder dat iemand van te voren vertellen.
Alleen ik drink normaal altijd op feestjes en kreeg dus wel vaak de vraag waarom ik niet dronk, heb maar gezegd dat ik een AB kuur had haha.
  zondag 6 november 2011 @ 09:25:45 #125
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104022512
Meissie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! *O* *O* *O*

In, wat fijn dat de CTG goed was. Beterschap! :*
A grand adventure has begun.
  zondag 6 november 2011 @ 09:34:07 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104022552
Yeah, 6 weke Marjolijntje *O*

MJ, leuk, zo'n beste maatje ;)

Feenix, ja dat vind ik dus ook vervelend dat we nog geen naam hebben. Bij de jongens vond ik het juist zo leuk om ze meteen bij hun naam te noemen en daardoor voelde het ook al meteen heel echt :D Maar nu is het nog steeds 'de baby' :{
pi_104022612
Wauw meissie gefeliciteerd!! *O*

Inn fijn dat CTG goed was! :*

wat een leuke verrassing MJ van je broer + zijn vrouw! :D

Hier weer een slechte nacht, veel wakker liggen met wiebelbenen }:| , heb 't als ik niet zwanger ben ook zegmaar, normaal ging ik dan lopen, maar dat lopen gaat nu niet zo goed :P haha
(gisteravond nog naar de stad gelopen & daar iets gegeten dus opzich beweging genoeg gehad gister)

wat doen jullie om daar vanaf te komen? heb iig hier weleens gelezen dat er meer mensen met wiebelbenen zijn
pi_104022618
quote:
:( :*
pi_104022655
Gefeliciteerd meissie met Rowan! *O*

En een :* voor iedereen hier, gewoon omdat t kan!
Tralalalaaa
  zondag 6 november 2011 @ 10:02:35 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104022817
Meissie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rowan! *O* *O* *O*
Dat heb je snel gedaan. Ben benieuwd naar de eerste pics O+ O+ O+

Verder beetje brak wakker geworden maar dat ik niet zo gek als je bijna 12 uur hebt geslapen :')
  zondag 6 november 2011 @ 10:03:35 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_104022831
Meissie! *O* Van harte gefeliciteerd. :* Hoe was het tot die 6 cm? Het klinkt nu zo van: die bevalling, dat heb ik even gedaan. :7 :D Maar lees je verhaal misschien nog wel in het topic over de bevallingen?

Innepin, wat fijn dat het goed was. Alleen wel balen van je nacht..beterschap.

Zoe, ik heb ook last van die rusteloze benen. Heb nog niets gevonden wat helpt, dus ik ga dan stug met m'n ogen dicht liggen tot ik vanzelf in slaap val. Met af en toe rare beenspasmen tussendoor. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104022870
haha das wel lekker lang kyara :P

Soempie; ah fijn :9 accepteren dus haha.
Iemand vertelde me een x dat ze in koud water ging staan (in de douche ofzo) en dat t dan wegging. Maar snachts heb ik er niet zoveel trek in om dat uit te proberen :@
  zondag 6 november 2011 @ 10:09:16 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_104022910
Ik had hier een tip gelezen: laat je man aan je been trekken en dan is het weg. Maar dat helpt bij mij dus ook niet. :')

Oh, nee, koud water lijkt me echt niks.

Wat me wel opvalt is dat het erger is als ik later naar bed ga. Denk door vermoeidheid?
pi_104022980
Innepintje fijn dat de CTG goed was meid!! jammer van die pil! hoe voel je je nu?

meissie gefeliciteerd met je ukkie!!! foto? :D :D

MJ :*

Kyara jeee 12 uur slapen! je had het echt nodig!

Zoe genoeg drinken! (helpt bij mij tegen wiebel benen)
  zondag 6 november 2011 @ 10:15:54 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_104023002
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
pi_104023004
haha snachts ff je man wakker porren :P
mmm ik doe svonds even 'luchtfietsen' als ik t idee heb om te moeten bewegen (je verzint wat he :') ) maar dat helpt ook niet

Ja dan wordt het bij mij ook erger! mmm zou idd vermoeidheid kunnen zijn, heb dan wel bewegingsdrang maar 't maakt 't nu niet beter, en voor ik zwanger was hielp lopen dus wel.

Bitterend; oeh nogmeer drinken dus, kan 't altijd proberen! :Y
pi_104023012
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
:Y alles was goed zei ze
pi_104023040
quote:
Yup! :*
  zondag 6 november 2011 @ 10:36:27 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_104023336
Kyara, nog maar 10 voor je. *O*

En met 31 weken staan er nog 9 voor mij. Dus elke week eentje. :D
  zondag 6 november 2011 @ 10:36:29 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104023337
Gefeliciteerd Meissie *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104023377
Ik word ongeduldig! :D
nog 3 wachtende voor mij!!
  zondag 6 november 2011 @ 10:38:24 #142
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_104023379
Zoe ik heb het hier dacht ik al eens gepost maar ik zweer bij venadoron gel van weleda. Te koop bij de tuinen voor een tientje dacht ik, helpt mij goed!
pi_104023390
Oy ik sta tweede :9

En verder heb ik wel gelezen wat er gezegd werd maar er blijft weinig hangen :')
In elk geval bedankt voor het medeleven etc :* En verder ach een fikse verkoudheid met koppijn, nou ja, dat overleven we wel hoor. Heeft iedereen wel eens. En m'n mams komt vandaag dus ik ga me gewoon schandalig laten verwennen heb ik bedacht :Y) ik hoop alleen dat de koppijn niet een bijwerking is van het slaapmiddel want dat kan ook nog..
  zondag 6 november 2011 @ 10:39:00 #144
250838 Fee-nix
pi_104023398
MJ, de wc als goede vriend...hmmmz. Niet fijn! Wel een erg leuke verrassing van je broer zeg! Best gewaagd ook :). Ik zou dan bang zijn dat sommige vrienden niet komen/niet kunnen omdat het 'een feestje' is.

Marrije, ik wil je wel helpen met een meisjesnaam... moet je ff de namen van je jongens PM-en ;). En dat heeft echt niks met nieuwsgierigheid te maken hoor O-) .

Vervelend van die wiebelbenen Zoe. Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, dus kan je geen advies geven.

TAP :* terug!

Kyara 12 uur geslapen!! :o

Nou ikke niet hoor... Maar ging ook weer te laat naar bed. Mijn zusjes waren hier gisteren om een filmpje te kijken. En daarna wilde ik nog ff Maria Mena zien bij Paul de Leeuw (had ik opgenomen). Heel erg fan van haar, deze maand gaan we ook naar haar concert! (Benieuwd hoe de baby dat vindt). Dus toen was het alweer een uur of 12 voordat we er in lagen :O .
  zondag 6 november 2011 @ 10:39:05 #145
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_104023403
En gefeliciteerd Meissie! *O*
  zondag 6 november 2011 @ 10:39:33 #146
250838 Fee-nix
pi_104023415
O en ik ben vandaag 28 weken! *O*
pi_104023447
Jeee 28 wekenFee-nix!! mooi! *O* *O*
Mag je zitten bij het concert? of trek je het wel 2 uur staan?
  zondag 6 november 2011 @ 10:45:00 #148
250838 Fee-nix
pi_104023552
Nee zitten hoor! Heb ik speciaal voor gebeld of dat wel mogelijk was. Anders hield het op. Twee uur staan trek ik echt niet. Maar het is in Paradiso in de grote zaal en het balkon is open vertelde ze. En daar zijn allemaal zitplaatsen. Dus op tijd daar zijn en dan komt het wel goed. En als alles al vol zit en niemand op wil staan voor een zwangere vrouw, mag ik het personeel aanschieten voor een extra stoeltje.
pi_104023561
Fee-nix 28wkn *O*

klavertje4; bedankt v de tip! :s)
pi_104023603
Ah gelukkig maar!!

Bij paradiso kan je beneden ook aan de baar zitten op een barkruk! maar of dat lekker is :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')