Verder:quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef McLaura het volgende:
Kijk nou, blonder en lichter van huid dan zijn grote broer, maar toch ook wel een kopie

de vk stond nog 10 minuten de ctg handmatig op mijn buik te drukken maar het had geen zin dus we zijn goedgekeurd en naar huis gestuurd! met de mededeling dat we ons pas na 3 weken weer mochten melden
 de vk stond nog 10 minuten de ctg handmatig op mijn buik te drukken maar het had geen zin dus we zijn goedgekeurd en naar huis gestuurd! met de mededeling dat we ons pas na 3 weken weer mochten melden   

Hoezo!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat meissie wel uit de OP wil

En ook een
 En ook een  voor alle andere mijlpalen.
 voor alle andere mijlpalen.

voor alle mijlpalen!
 voor alle mijlpalen!

Herkenbaar!! grrr! (ben 11 dagen overtijd bevallen)quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef meissie1595 het volgende:
Ow nee ik ben nog niet bevallen maar wil het wel graag hoor :p
Wel al de hele ochtend rug pijn.
Net nog maar even op bezoek geweest bij schoonmoeder.
Die belt elke dag of er al wat gebeurd, word ik af en toe wel moe van.

Nee, ik heb niets te melden en ben ook weer weg
 Nee, ik heb niets te melden en ben ook weer weg  

yup heb ik!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef covie het volgende:
Bitterend fijn dat je goedgekeurd bent zeg! Was wel even schrikken!
Heb je ook geen schrammen enzo op je gezicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 05-11-2011 15:02:55 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

grapje niet schieten.
 grapje niet schieten. 

dat gelukkig moet ik nog niet bevallen, zou lelijk zijn zo op de bevallingsfoto's
 dat gelukkig moet ik nog niet bevallen, zou lelijk zijn zo op de bevallingsfoto's 

Nare val moet dat geweest zijn.
  Nare val moet dat geweest zijn. . Nee, nu zul je haar nog even twee a drie weekjes binnen moeten houden hoor!
 . Nee, nu zul je haar nog even twee a drie weekjes binnen moeten houden hoor!

quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef bitterend het volgende:
Vragen mensen je of je klappen kreeg door je man omdat hij je gescheld tijdens de weeën zat was

Ik denk dat hij wel nesteldrang heeft en ik niet.
 Ik denk dat hij wel nesteldrang heeft en ik niet.   

(niet jezelf vergeten! Haha
 (niet jezelf vergeten! Haha  ) & dubecky 25wkn!
) & dubecky 25wkn! 

..) daarna direct door naar babydump (m'n lief dacht ik rijd gelijk door en ik riep: moet nog plassen en en Eten en drinken.) dus ook nog langs de macD..
..) daarna direct door naar babydump (m'n lief dacht ik rijd gelijk door en ik riep: moet nog plassen en en Eten en drinken.) dus ook nog langs de macD.. 

pff ben alweer op!
 pff ben alweer op!

Ohquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:40 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt vast nog een mooie paarse en gele vlek.
Ik ben een dekentje aan het breien voor de baby.
En m'n man is laminaat aan het leggen in de hal -nadat hij net de muren geschilderd heeft. Hij had eigenlijk bedacht dat het een luie dag zou worden, maar na een uur verveelde hij zich al.Ik denk dat hij wel nesteldrang heeft en ik niet.
 wat voor kleuren gebruik je?
 wat voor kleuren gebruik je?

Had mezelf nog zo gezegd nooit iets met oortjes aan te doen bij m'n kinderen.
 Had mezelf nog zo gezegd nooit iets met oortjes aan te doen bij m'n kinderen.  Het is een blad voor dummies. Ik kan nog maar net recht en averecht, dus ideaal voor mij.
 Het is een blad voor dummies. Ik kan nog maar net recht en averecht, dus ideaal voor mij.  

Bitterend, ziet er pijnlijk uit
 Bitterend, ziet er pijnlijk uit 
 Schoonmoeders heeft nog een hele oude wieg die we mogen hebben, dat is wel heel lief
 Schoonmoeders heeft nog een hele oude wieg die we mogen hebben, dat is wel heel lief  

Die luiertas heb ik in het groen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
http://www.babynl.nl/a-18(...)ource=GoogleShopping
Past wel mooi bij de dark navy stokke
Ohhhh dat mutsje! Begrijp 't helemaal! Haha
En mooi grijs, past blauw bij maar roze ook

Ik ben vandaag 18 weken zwanger!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, heb ik een mijlpaal van je gemist dan?

Ja, dat dacht ik van de week toen jij riep 20 weken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:21 schreef Kuukske het volgende:
18 alweer Asy??! Wow wat gaat dat hard.

. Leuk hoor.
. Leuk hoor.

quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:27 schreef Troel het volgende:
Dan reageer je gewoon, ja, maar je moet eens zien hoe hij eruit ziet

maar jij maakt een deken he? ben zo benieuwd
 maar jij maakt een deken he? ben zo benieuwd   
  maar niet opgeknapt na een slechte nacht
 maar niet opgeknapt na een slechte nacht   

.
.  Nog twee tot de 20 weken echo dus! En dan weet je wat het wordt! Jeeeee!
 Nog twee tot de 20 weken echo dus! En dan weet je wat het wordt! Jeeeee! . Bijvoorbeeld na mijn bevalling. Ik was amper van de schok bekomen, het was allemaal nog heel vers en traumatisch. En ik probeerde dat een beetje te vertellen aan een vriendin (geen hele goede vriendin) zonder hysterisch te gaan huilen ofzo
. Bijvoorbeeld na mijn bevalling. Ik was amper van de schok bekomen, het was allemaal nog heel vers en traumatisch. En ik probeerde dat een beetje te vertellen aan een vriendin (geen hele goede vriendin) zonder hysterisch te gaan huilen ofzo   . Dat het toch echt wel heel zwaar was geweest en dat de kraamperiode me eigenlijk ook een beetje tegenviel, dat het geen roze wolk was in ieder geval. Maar ze keek echt een beetje geschokt. En ze zei zoiets van 'ja maar, je bent toch wel gek op hem?!'. Ze had echt zo'n houding van 'sja een bevalling is niet leuk, maar daarna is het alleen maar leuk leuk leuk'.
. Dat het toch echt wel heel zwaar was geweest en dat de kraamperiode me eigenlijk ook een beetje tegenviel, dat het geen roze wolk was in ieder geval. Maar ze keek echt een beetje geschokt. En ze zei zoiets van 'ja maar, je bent toch wel gek op hem?!'. Ze had echt zo'n houding van 'sja een bevalling is niet leuk, maar daarna is het alleen maar leuk leuk leuk'.   Nouja, toen ging ik het al niet meer uitleggen. Ik zei gewoon braaf dat ik gek op hem was
  Nouja, toen ging ik het al niet meer uitleggen. Ik zei gewoon braaf dat ik gek op hem was  . (En ik dacht: wacht maar tot je zelf een kind krijgt
. (En ik dacht: wacht maar tot je zelf een kind krijgt  )
 )

Beeb moet idd nog even binnen blijven!
 Beeb moet idd nog even binnen blijven! 

en die van lief zag er wel vrolijk uit
 en die van lief zag er wel vrolijk uit 
 fee-nix.  Vind m handig voor wat langere mensen, hij loopt erg fijn en vind t leuk dat je het zitstoeltje zegmaar 2kanten op kunt zetten. Daarnaast zit er weinig stof en poespas aan wat ik dan weer fijn vind.
 fee-nix.  Vind m handig voor wat langere mensen, hij loopt erg fijn en vind t leuk dat je het zitstoeltje zegmaar 2kanten op kunt zetten. Daarnaast zit er weinig stof en poespas aan wat ik dan weer fijn vind.  

Das ook niet leuk..quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!

quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe is ook handig dat het stoeltje naar twee kanten kan! Ik vind het zo gezellig als hij naar mij toe kijkt. Vriendin van me kon dat niet met haar wagen en die vond het wel echt jammer. Vooral als ze nog wat kleiner zijn wil je meestal wel graag in de gaten houden hoe ze er bij zitten ook.
 ja precies. Lijkt me zo leuk
 ja precies. Lijkt me zo leuk  

die ik in elkaar heb gezet vandaag! moet luchten...stinkt naar fabriek!
 die ik in elkaar heb gezet vandaag! moet luchten...stinkt naar fabriek!

) dus kan ie mooi luchten!
) dus kan ie mooi luchten!

Niet te zwaar aan tillenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef bitterend het volgende:
Stom is dat! alsof het daarna ook alleen maar leuk leuk leuk is!
Kan best voorstellen dat het zwaar valt en dat je het even niet meer weet...sommige mensen
Sinds ik met verlof ben, heb ik bijvoorbeeld alleen contact met 2 meiden van werk...terwijl ik toen ik nog werkte best heel goed kon opschieten met veel mensen...maar die nemen nooit de moeite om te vragen hoe het gaat enzo...dan maar nie he!

quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik was na de bevalling het meest verbaasd over hoe de wereld doordraaide!
Ik stond op straat met een baby (niet letterlijk) en de wereld ging gewoon door! En ik stond daar en dacht: hallo mensen, ik heb een baby gekregen hoor! Een heuse baby!
En dat gevoel heb ik echt heel erg lang gehouden. Toen ik weken later weer naar de sportschool ging en mannen die enorme gewichten zag tilen, kon ik maar 1 ding denken: maar ík heb een baby gebaard en dat kun jij niet zeggen
 Soort superwoman-gevoel.
 Soort superwoman-gevoel.  

Het gaat eigenlijk heel goed. Als ik me te druk maak, of veel buk/til/doe dan ben ik wel misselijk. En in de ochtend na het ontbijt ook altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?

Ja maar lieffie, das toch stom? Jij hebt toch ook een kind op de wereld gezet? Zo moet je het zien. Niet als in: ik heb het mooi zelf gedaan. Zo was het niet bedoeld. Het was meer zo: ik heb een kind op de wereld gezet, beat that! en toevallig ben ik vaginaal bevallen maar ik denk dat ik hetzelfde had gehad als ik een keizersnee had gehadquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef Fee-nix het volgende:
]Soort superwoman-gevoel.
Ik had een vooral een 'ik heb gefaald' gevoel... Maar gelukkig al lang niet meer hoor! Maar lijkt me wel heerlijk om zo trots te zijn op jezelf.

).
).  

ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind vrouwen die een KS hebben gehad juist enorme bikkels. Het lijkt me ongelooflijk zwaar zo'n operatie, zowel geestelijk als lichamelijk. Je stelt het je toch ook anders voor...

Eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!

. En Susie: ja zo denk ik er nu ook zelf over hoor
 . En Susie: ja zo denk ik er nu ook zelf over hoor  . En eerlijk gezegd ben ik ergens ook wel weer 'dankbaar' voor mijn ervaring. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik deze zwangerschap heel anders beleef, er veel positiever in sta. En dat ik heel goed doordrongen ben van het feit dat je toch nooit kan weten hoe iets zal lopen. Ben er denk ik flexibeler van geworden. Dat is toch mooi, om uit zo'n rot ervaring toch nog iets waardevols te leren.
. En eerlijk gezegd ben ik ergens ook wel weer 'dankbaar' voor mijn ervaring. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik deze zwangerschap heel anders beleef, er veel positiever in sta. En dat ik heel goed doordrongen ben van het feit dat je toch nooit kan weten hoe iets zal lopen. Ben er denk ik flexibeler van geworden. Dat is toch mooi, om uit zo'n rot ervaring toch nog iets waardevols te leren.

Ik heb in het begin veel gepland maar mijn hele zwangerschap gaat alles anders dan ik had gewild...moest heel erg aan wennen! ik snap je gevoel dus helemaal
  Ik heb in het begin veel gepland maar mijn hele zwangerschap gaat alles anders dan ik had gewild...moest heel erg aan wennen! ik snap je gevoel dus helemaal   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry v deze post op zaterdagaaf
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 05-11-2011 19:38:21 ]

quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Asyniur het volgende:
oeke, hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog zo misselijk?
Poezebeest, is je bloeddruk weer een beetje normaal?
Evenstar, hoe is het met jouw 'ik wil niet aankomen'-beleid?
 door de dosisverhoging van de meds is de pijn wel omlaag, Maar  nu wordt Ik al paar ochtenden wakker met sloot maagzuur  in mijn mond
 door de dosisverhoging van de meds is de pijn wel omlaag, Maar  nu wordt Ik al paar ochtenden wakker met sloot maagzuur  in mijn mond  . Dus mijn tong voelt alsof je een fles azijn hebt lopen leeglurken. Maar goed dat zal wel weer overgaan
. Dus mijn tong voelt alsof je een fles azijn hebt lopen leeglurken. Maar goed dat zal wel weer overgaan  
  !
!   

En nu ben ik bekaf.
 En nu ben ik bekaf.

winkelen.
 winkelen.

Snap dat je er mee in je hoofd blijft zitten... Bellen lijkt me ook een goede stap voor je! Maar zelfs als niks helpt, bedenk dan dat jij wel gewoon in je recht staat. En als ze niet mee willen werken kunnen ze de boom in.
 Snap dat je er mee in je hoofd blijft zitten... Bellen lijkt me ook een goede stap voor je! Maar zelfs als niks helpt, bedenk dan dat jij wel gewoon in je recht staat. En als ze niet mee willen werken kunnen ze de boom in.  

en Ik krijg een maagzuurremmer Omeprazol
  en Ik krijg een maagzuurremmer Omeprazol   Maar zelfs dan nog  door de breuk en het spugen wordt keel en mond veel belast. Pijn doen blijft het, maar toch haalt het het scherpe er van af.. Dat maakt het draaglijker  Maar doordat bubba groeit komt er steeds meer belasting op de middenrif+maag  daar is niets aan te doen Maar geeft natuurlijk ook meer zuur en daardoor ontstekingen die nog meer pijn doen.    En het is dus een beetje proberen om de ontstekingen tegen te gaan en zolang mogelijk vol te houden
 Maar zelfs dan nog  door de breuk en het spugen wordt keel en mond veel belast. Pijn doen blijft het, maar toch haalt het het scherpe er van af.. Dat maakt het draaglijker  Maar doordat bubba groeit komt er steeds meer belasting op de middenrif+maag  daar is niets aan te doen Maar geeft natuurlijk ook meer zuur en daardoor ontstekingen die nog meer pijn doen.    En het is dus een beetje proberen om de ontstekingen tegen te gaan en zolang mogelijk vol te houden  Volgens gyn2 en enkele vk's wordt t rond 39w ingeleid als hij er zelf niet is.. Hork-vk vond dat niet
   Volgens gyn2 en enkele vk's wordt t rond 39w ingeleid als hij er zelf niet is.. Hork-vk vond dat niet   

Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, heb je de 20 weken echo eigenlijk al gehad (dacht dat je rond de 20 weken was nu?) en weten jullie wat het geslacht van de baby is of willen jullie dat niet weten?
*erg nieuwsgierig is

. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard
. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard  

Dat is het he? Straks heb je gewoon weer een mensje uitgebroed! Een heel nieuw karaktertje om te leren kennen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard

Dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En hoe zuur t ook allemaal is. Kleine druktemaker is het allemaal zo ontzettend waard

hoeveel het ook pijn of oncomfortabel is....ukkie is het waard!
 hoeveel het ook pijn of oncomfortabel is....ukkie is het waard! 

Helemaal eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Susie het volgende:
[..]
ik vind iedere vrouw een bikkel! We dragen 40 weken (of zelfs nog langer) een kind en die zetten we hoe dan ook op de wereld!
 Ik noemde de ks, omdat er echt mensen zijn die dan denken dat je het in verhouding makkelijk hebt gehad.
 Ik noemde de ks, omdat er echt mensen zijn die dan denken dat je het in verhouding makkelijk hebt gehad.  

Tenminste, niet voordat ik zwanger werd. Maar ook zoals nu met evenstar, Zoe en nog meer dames waarbij het echt niet mee zit, pfff. Dan zijn vrouwen inderdaad niet alleen bikkels vanwege de bevalling, maar ook de 9 maanden daar nog voor.
 Tenminste, niet voordat ik zwanger werd. Maar ook zoals nu met evenstar, Zoe en nog meer dames waarbij het echt niet mee zit, pfff. Dan zijn vrouwen inderdaad niet alleen bikkels vanwege de bevalling, maar ook de 9 maanden daar nog voor.   

en die spullekes en alles
 en die spullekes en alles   

Oh spannend! En een verrassing is erg leuk,volgens mij is het dan nog een beetje spannender na de geboorte, kijken of het een jongen of meisje isquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef oeke het volgende:
[..]
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik ben dan ook precies 20 weken!
En zeer waarschijnlijk gaan we niet naar het geslacht laten kijken. Spannend vind ik dat, maar P. wil zich graag laten verrassen en ik voel daar deze keer ook wel iets bij.
Gewoon me concentreren op dit kindje zonder dat er al een geslacht aan zit.
Maar misschien klinkt dat vaag.
Ik kan het niet zo goed uitleggen.

Nohhh.
 Nohhh. 

Succes,ik heb t met joep ook gehad en dan beter ff laten checken,anders zit/lig je toch niet gerust is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef innepin het volgende:
Nou, twee schopjes gevoeld. Nog niet echt gerustgesteld. Verloskundige zegt: ja ik kan wel langskomen en hartje luisteren maar dan weet ik nog niet genoeg, en dan zou ik je toch nog doorsturen. Dus ga maar gewoon naar het ziekenhuis.
Dus dat gaan we nu maar doen.

Ja dit dus!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Fee-nix Ik heb diezelfde gedachten dan over poezebeest bijv.. En jipster en kd met de bloedingen etc. Asy en Zoe die Hun lijf niet mee hebben werken.. Bij een ander is altijd erger he

Hopelijk voel je haar gewoon niet terwijl ze wel degelijk actief is! (Was bij mij zo de avond voordat Niels geboren is, waarschijnlijk door harde buiken?)
 Hopelijk voel je haar gewoon niet terwijl ze wel degelijk actief is! (Was bij mij zo de avond voordat Niels geboren is, waarschijnlijk door harde buiken?) Het lijkt me zo bijzonder om pas bij de geboorte te zien of je een dochter of een zoon hebt.
 Het lijkt me zo bijzonder om pas bij de geboorte te zien of je een dochter of een zoon hebt. 

Oh, gelukkig dat iemand het herkent, ik voelde me al wat raar toen ik het opschreef, alsof ik niet blij zou zijn geweest als Ko een meiske was.quote:

quote:

.
.

Zul je zien dat we dinsdagochtend toch ineens besluiten dat we het wel willen weten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Keshet het volgende:
Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het.

geniet ze
 geniet ze  

Nog steeds heeeeel rustig, dus ik ben blij dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan, dat ik in elk geval op de ctg heb kunnen zien dat ze 't nog goed doet.
 Nog steeds heeeeel rustig, dus ik ben blij dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan, dat ik in elk geval op de ctg heb kunnen zien dat ze 't nog goed doet.  Maar beeb gelukkig wel!
 Maar beeb gelukkig wel! Ik wilde graag een meisje, die hebben we al
 Ik wilde graag een meisje, die hebben we al  En dan had het me niet uitgemaakt of deze een jongetje of meisje zou zijn, allebei even leuk.
 En dan had het me niet uitgemaakt of deze een jongetje of meisje zou zijn, allebei even leuk.  

Ook leuk natuurlijk, maar weegt voor mij niet op tegen de praktische voordelen van het wel weten. En het plezier van 'roze shoppen' zou ik ook niet willen missen
 Ook leuk natuurlijk, maar weegt voor mij niet op tegen de praktische voordelen van het wel weten. En het plezier van 'roze shoppen' zou ik ook niet willen missen   

voor de dames die het een stuk minder makkelijk hebben.
  voor de dames die het een stuk minder makkelijk hebben. 

Snel gedaan hoor!
  Snel gedaan hoor! ) Maar dat is dus ook bij iedere vrouw anders.
 ) Maar dat is dus ook bij iedere vrouw anders. . Maar veel mensen zweren ook weer bij de verrassing op het eind hoor
. Maar veel mensen zweren ook weer bij de verrassing op het eind hoor  . Ieder z'n ding.
. Ieder z'n ding.

!
!

en dat heb je snel gedaan zeg !
 en dat heb je snel gedaan zeg !  
   Zonder dat iemand van te voren vertellen.
  Zonder dat iemand van te voren vertellen.  

Maar nu is het nog steeds 'de baby'
 Maar nu is het nog steeds 'de baby'   

, heb 't als ik niet zwanger ben ook zegmaar, normaal ging ik dan lopen, maar dat lopen gaat nu niet zo goed
 , heb 't als ik niet zwanger ben ook zegmaar, normaal ging ik dan lopen, maar dat lopen gaat nu niet zo goed  haha
 haha 

Van harte gefeliciteerd.
  Van harte gefeliciteerd.   Hoe was het tot die 6 cm? Het klinkt nu zo van: die bevalling, dat heb ik even gedaan.
  Hoe was het tot die 6 cm? Het klinkt nu zo van: die bevalling, dat heb ik even gedaan.   
   Maar lees je verhaal misschien nog wel in het topic over de bevallingen?
  Maar lees je verhaal misschien nog wel in het topic over de bevallingen?  

accepteren dus haha.
 accepteren dus haha. 

) maar dat helpt ook niet
 ) maar dat helpt ook niet 

quote:Op zondag 6 november 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
 alles was goed zei ze
 alles was goed zei ze

Yup!quote:

En verder ach een fikse verkoudheid met koppijn, nou ja, dat overleven we wel hoor. Heeft iedereen wel eens. En m'n mams komt vandaag dus ik ga me gewoon schandalig laten verwennen heb ik bedacht
 En verder ach een fikse verkoudheid met koppijn, nou ja, dat overleven we wel hoor. Heeft iedereen wel eens. En m'n mams komt vandaag dus ik ga me gewoon schandalig laten verwennen heb ik bedacht  ik hoop alleen dat de koppijn niet een bijwerking is van het slaapmiddel want dat kan ook nog..
 ik hoop alleen dat de koppijn niet een bijwerking is van het slaapmiddel want dat kan ook nog.. 

. Ik zou dan bang zijn dat sommige vrienden niet komen/niet kunnen omdat het 'een feestje' is.
. Ik zou dan bang zijn dat sommige vrienden niet komen/niet kunnen omdat het 'een feestje' is.  . En dat heeft echt niks met nieuwsgierigheid te maken hoor
. En dat heeft echt niks met nieuwsgierigheid te maken hoor   .
 .  terug!
 terug! 
  .
 .

Klinkt als een vlotte en ongecompliceerde bevalling, maar dat lezen we later wel. Ga maar lekker genieten van je gezinnetje.
 Klinkt als een vlotte en ongecompliceerde bevalling, maar dat lezen we later wel. Ga maar lekker genieten van je gezinnetje. Ook mijn bekken lijkt minder pijnlijk 's nachts gek genoeg. Misschien dat voor die rusteloze benen toch dat ijzerinfuus goed geholpen heeft.
  Ook mijn bekken lijkt minder pijnlijk 's nachts gek genoeg. Misschien dat voor die rusteloze benen toch dat ijzerinfuus goed geholpen heeft. fijn dat je weer gerustgesteld bent met een CTG. Misschien was de meeting gisteren toch iets te veel drukte? Ik vind het wel heel stoer dat je gekomen bent trouwens
  fijn dat je weer gerustgesteld bent met een CTG. Misschien was de meeting gisteren toch iets te veel drukte? Ik vind het wel heel stoer dat je gekomen bent trouwens   

schiet lekker op he?
  schiet lekker op he? 
   en is Hannah grote zus. Ik lag gisterenavond even naast haar in het peuterbedje omdat ze wat onrustig was en besefte me toen dat ze nog zoooo klein is eigenlijk.
 en is Hannah grote zus. Ik lag gisterenavond even naast haar in het peuterbedje omdat ze wat onrustig was en besefte me toen dat ze nog zoooo klein is eigenlijk.

quote:

.
.  

Wat is dat snel gegaan zeg!
 Wat is dat snel gegaan zeg!

hopelijk helpt een lekkere wandeling!
  hopelijk helpt een lekkere wandeling!

Ja, inderdaad!!quote:Op zondag 6 november 2011 10:36 schreef Soempie het volgende:
Kyara, nog maar 10 voor je.
En met 31 weken staan er nog 9 voor mij. Dus elke week eentje.

Yay voor de fiets!quote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn fiets is verkocht! En net opgehaald. Dus snel op zoek naar een mamafiets.
DF 33 weken!

neem elke dag mn multivit heel keurig
 neem elke dag mn multivit heel keurig  en 33wkn
  en 33wkn 

*
*

ga lekker shoppen schat!
 ga lekker shoppen schat! 

. Ik zit dus sinds een week ofzo weer aan de zakjes poeder (lactulose). Dat helpt goed, maar ik vind het zooooo vies. En ik vind het stom dat het dit keer al zo vroeg in de zwangerschap is. Vorige keer had ik er pas bij week 38 last van ofzo. En ik weet ook niet of ik het wel wekenlang mag gebruiken.
 . Ik zit dus sinds een week ofzo weer aan de zakjes poeder (lactulose). Dat helpt goed, maar ik vind het zooooo vies. En ik vind het stom dat het dit keer al zo vroeg in de zwangerschap is. Vorige keer had ik er pas bij week 38 last van ofzo. En ik weet ook niet of ik het wel wekenlang mag gebruiken.

quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Susie het volgende:
het kan er maar vast uit zijn Bitterend, anders komt het tijdens je bevalling allemaal

normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag!
 normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag! 

.
.  

Yuppquote:Op zondag 6 november 2011 14:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring schat?
Fee-nix ja man weet niet wat het is!! ik blijf maar aan de gang!normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag!
misschien door dat ze ingedaald is dat er meer plek is voor mijn darmen?? geeeen idee!
eet je genoeg vezels?? en drink je genoeg?
 Ook al was mijn stoelgang voor de bevalling best normaal te noemen. En ach, je weet tenminste dat je goed beneden aan het persen bent en niet met je hoofd! (sommige komen met rood doorlopen ogen de bevalling uit en dat had ik dus niet
 Ook al was mijn stoelgang voor de bevalling best normaal te noemen. En ach, je weet tenminste dat je goed beneden aan het persen bent en niet met je hoofd! (sommige komen met rood doorlopen ogen de bevalling uit en dat had ik dus niet  )
 )

voor alle mijlpalen!
  voor alle mijlpalen!  Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie,  Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?
  Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie,  Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?   

ben benieuwd naar het hele verhaal!
 ben benieuwd naar het hele verhaal! 

heb wel positiekleding maar m'n gewone truitjes zitten te strak en die positie truitjes zijn nog te wijd.
 heb wel positiekleding maar m'n gewone truitjes zitten te strak en die positie truitjes zijn nog te wijd. 

ben benieuwd naar 'het verhaal'
  ben benieuwd naar 'het verhaal'  

) en dan een leuk vest/blouse oid erover heen?
 ) en dan een leuk vest/blouse oid erover heen?

haha
 haha 

Heb er ook een beetje last van.quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:
Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen.Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?
 Begin je net mensen een beetje te 'kennen' en dan zijn ze weer vertrokken. Terwijl ik ook wil weten hoe het erna gaat, maar ik ben weer te lamlendig om het babytopic te volgen omdat dat dan weer te onbekend is.
  Begin je net mensen een beetje te 'kennen' en dan zijn ze weer vertrokken. Terwijl ik ook wil weten hoe het erna gaat, maar ik ben weer te lamlendig om het babytopic te volgen omdat dat dan weer te onbekend is.  

En de verloskundige om te melden dat ik weer terug mag. Woensdag hebben we de voorlichting voor de bevalling, dus lekker veel te doen deze week.
 En de verloskundige om te melden dat ik weer terug mag. Woensdag hebben we de voorlichting voor de bevalling, dus lekker veel te doen deze week.

had ik gedacht dat je dan op het laatst heeeeeeeeeeeeeeel graag door zou willen naar het babytopic achter de anderen aan!
 had ik gedacht dat je dan op het laatst heeeeeeeeeeeeeeel graag door zou willen naar het babytopic achter de anderen aan! 

Hoe komt ze erop?? Kent ze ons wel?
 Hoe komt ze erop?? Kent ze ons wel?  

Maar dat was met het streepjestopic en dan dit topic ook het geval.
 Maar dat was met het streepjestopic en dan dit topic ook het geval.

) en verder lekker je schouders ophalen. Ik kan me er niet meer druk om maken. Maar bij Chris zijn zwangerschap kon ik er ook echt niet tegen.
 ) en verder lekker je schouders ophalen. Ik kan me er niet meer druk om maken. Maar bij Chris zijn zwangerschap kon ik er ook echt niet tegen.  

. Oh en Asy, die van mij is ook retedruk van binnen. Volgens de echoscopiste dan vorige week. Ze had iedere keer zoiets van.. Ja jeetje! Blijf es liggen!
. Oh en Asy, die van mij is ook retedruk van binnen. Volgens de echoscopiste dan vorige week. Ze had iedere keer zoiets van.. Ja jeetje! Blijf es liggen!  .
.

!
 ! . En gisteravond was hij aan het kijken voor de merchandise van Valentino Rossi! Die kerel heeft gewoon z'n eigen kinderfietsjes-lijn! Onder de spoiler één van z'n creaties...
 . En gisteravond was hij aan het kijken voor de merchandise van Valentino Rossi! Die kerel heeft gewoon z'n eigen kinderfietsjes-lijn! Onder de spoiler één van z'n creaties...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak me ook niet meer zo druk om 'foute' kleding. Beebs groeien toch vrij snel en krijgen een shitload aan kleding, dus als je ook 'dat ene pakje' maar 1x aan doet, valt het heul niet op dat je er eigenlijk niks aan vind.
Hier overigens weinig nieuws te melden. Ja, ik ga zometeen naar de BV-bijeenkomst, ben benieuwd wat we daar van opsteken.

quote:Op maandag 7 november 2011 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik voel hem/haar/het steeds stuiteren. Soms benik verbaasd dat je het aan de buitenkant niet kan voelen, zo hard (voor mijn idee dan).
Zo had een paar daen geleden mijn man zijn hand op mijn buik gelegd en het enige wat de baby aan het doen was, was er tegen aan trappen (of duwen). NIet dat mijn man het voelde, maar ik wel.
Ow en beeb geeft er de voorkeur aan om te springen op een volle blaas.
Tis nu al een ettertje

Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliberquote:Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja lach er maar om! Ik zit er wel mooi mee te kijken
 !
 !  !
 !

Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22quote:Op maandag 7 november 2011 08:37 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliber!
Het zal wel de Limburgse invloed zijn!

Ik kan het me heel goed voorstellen meisquote:Op maandag 7 november 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22
 !
 !

pakje! waar heb je dat vandaan?
 pakje! waar heb je dat vandaan? 

. Hihi.
 . Hihi.quote:Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Dus ik blader verder en zie dingen die ik mooi vind en wijs ze aan, zo van: oooh, kijk wat leuk en schattig deze kleertjes. Zegt ze: nee joh, veel te saai, je krijgt die andere van me.
 Die is hilarisch.
  Die is hilarisch.  . Maar op een gegeven moment had ze denk ik door dat ik niet echt enthousiast werd van haar gebreide verrassingen
. Maar op een gegeven moment had ze denk ik door dat ik niet echt enthousiast werd van haar gebreide verrassingen  . Dus nu krijg ik ze niet meer en heeft ze zich gestort op het maken van kleertjes voor d'r kleindochter.
. Dus nu krijg ik ze niet meer en heeft ze zich gestort op het maken van kleertjes voor d'r kleindochter.  . En we zijn met vrienden uit eten geweest, tapas eten. Was erg lekker. Alleen jammer van de houten stoelen... Leken net barkrukken (nee geen baarkrukken...) met leuning. En nu ga ik ontbijten en dan naar een vriendin op mijn nieuwe fiets! Jay!
. En we zijn met vrienden uit eten geweest, tapas eten. Was erg lekker. Alleen jammer van de houten stoelen... Leken net barkrukken (nee geen baarkrukken...) met leuning. En nu ga ik ontbijten en dan naar een vriendin op mijn nieuwe fiets! Jay!

Ik kreeg als kraamcadeautje van m'n schoonmoeder een shirtje waar met grote schreeuwerige letters op stond BORN TO DRINK MILK, vond ik ook al zo... niet onze smaak. En ik heb ook een keer een Oostenrijks klederdrachtjurkje van d'r gekregen
 Ik kreeg als kraamcadeautje van m'n schoonmoeder een shirtje waar met grote schreeuwerige letters op stond BORN TO DRINK MILK, vond ik ook al zo... niet onze smaak. En ik heb ook een keer een Oostenrijks klederdrachtjurkje van d'r gekregen  waar ze laatst nog naar vroeg
 waar ze laatst nog naar vroeg  terwijl ik 'm heeeeel snel verkocht heb
 terwijl ik 'm heeeeel snel verkocht heb  oeps
 oeps  Ach ja. Kan er het beste maar om lachen
  Ach ja. Kan er het beste maar om lachen  En verder idd aantrekken voor de foto.
 En verder idd aantrekken voor de foto. De horror, dat lijkt me echt verschrikkelijk, zo'n babymotormuis/Ajaxkind. No offense als er hier iemand is die dat wel leuk vindt, maar als mijn man d'r mee aan zou komen zou het ruzie zijn denk ik
 De horror, dat lijkt me echt verschrikkelijk, zo'n babymotormuis/Ajaxkind. No offense als er hier iemand is die dat wel leuk vindt, maar als mijn man d'r mee aan zou komen zou het ruzie zijn denk ik 
 Niks te melden.
 Niks te melden.

. Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?
 . Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Fee-nix het volgende:
En een Oostenrijks klederdrachtjurkje.... Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?

Ja alleen hun en de getuigen wisten het, verder niemand.quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.
MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.

!
 !  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een lieve schoonzus die druk opzoek ging naar het behang dat we zochten maar waarvan we niet wisten waar 't te koop is
En een lieve zus die vanmiddag langs komt

hihi
  hihi  . Plus Ik vooral zal gaan dragen
. Plus Ik vooral zal gaan dragen  

Winnie de pooh etcquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessie nog even
Asy nu al een vreggehihi
En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg. Plus Ik vooral zal gaan dragen

Nee dat denk ik dus ook, maar blijkbaar denken die lui op 't werk er anders overquote:Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet

maak er lekker werk van!
 maak er lekker werk van! 
   afschuwelijk
 afschuwelijk   

Groot gelijk dat je ff gaat bellen over hoe en wat. vind het echt belachelijk.
  Groot gelijk dat je ff gaat bellen over hoe en wat. vind het echt belachelijk.  Tijgertje vind ik dan weer wel leuk
  Tijgertje vind ik dan weer wel leuk 

Vorige week maandag al per brievenbuspost verstuurd door een webshop. Ik hoop zo dat het nog komt.
 Vorige week maandag al per brievenbuspost verstuurd door een webshop. Ik hoop zo dat het nog komt.  

quote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes
 . Dat meen je niet?
. Dat meen je niet?  

Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijnquote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet....

arme man die wordt wakker maar ja...auw!

hihi
 hihi 
  goed om te weten.
 goed om te weten.

Wat naar!quote:Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn

dat is nog veel erger
 dat is nog veel erger  

Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij?
  Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij?  

hadden ze vast al een kaart liggen ofzo haha
 hadden ze vast al een kaart liggen ofzo haha

Lijkt me heel helder.quote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Susie het volgende:
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!'Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij?
 . Nouja.. gewoon wegmoffelen achter alle andere kaarten
. Nouja.. gewoon wegmoffelen achter alle andere kaarten  .
.

Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, wat erg.
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?
 .
.

Die is ook niet meer echt toerekeningsvatbaar.
 Die is ook niet meer echt toerekeningsvatbaar.  Als alles goed gaat nog maar 4 weekjes (hopelijk). Volgende week naar de verloskundige voor de eerste keer en die week daarna de eerste echo.
 Als alles goed gaat nog maar 4 weekjes (hopelijk). Volgende week naar de verloskundige voor de eerste keer en die week daarna de eerste echo.

en DF
 en DF   alleen dat pakje hahah dat vind ik echt niks
 alleen dat pakje hahah dat vind ik echt niks   

Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef jessie het volgende:
Ja hij is ook
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet

En daarna noemde ze wel andere nummers voor spoedgevallen, voor bevallingen en dat soort dingen. Tja, moet het er maar mee doen want er zit hier maar 1 verloskundige praktijk in het dorp!
 En daarna noemde ze wel andere nummers voor spoedgevallen, voor bevallingen en dat soort dingen. Tja, moet het er maar mee doen want er zit hier maar 1 verloskundige praktijk in het dorp!

Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragenquote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef Asyniur het volgende:
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg?

Maar inderdaad, jij was dan ook echt in Oostenrijk. Dan snap ik het nog.
 Maar inderdaad, jij was dan ook echt in Oostenrijk. Dan snap ik het nog. 
 Verschrikkelijk...
 Verschrikkelijk...

Ik was al nieuwsgierig naar wie het jurkje was gegaan. En wat een pret.
 Ik was al nieuwsgierig naar wie het jurkje was gegaan. En wat een pret. 
 Ben benieuwd of de arbo arts in gaat grijpen, want dit is echt te lomp voor woorden.
 Ben benieuwd of de arbo arts in gaat grijpen, want dit is echt te lomp voor woorden.  

Lag gewoon aan de hele dag zitten in een wegzakbank. Gaat nu een stuk beter.quote:

.
.

Ja maar jouw 2e maisje komt veul eerder dan mijn evt maisjequote:Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen

Dan huil je ook gewoon en dan vindt iedereen je nog steeds een stoere chickquote:Op maandag 7 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet.

25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2
 25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2  Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
 Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)

) waren we aan de beurt
 ) waren we aan de beurt  
  wauw en zo groot al
 wauw en zo groot al  
  echo foto volgt
 echo foto volgt  

Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapenquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,
Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2
Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)

Nice!!quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg) waren we aan de beurt

En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindjewauw en zo groot al

Hier aantal gegevens:
Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011echo foto volgt

Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhoudenquote:Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen

. Welkom Sam.
. Welkom Sam.

Bellen!!! En wel nu!! Vk/Huisarts iets en eis dat ze je urine testen op ketonen..!!quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden

Hmmz volgens mij klinkt dat niet heel erg goed, als ik jou was zou ik eens bellen naar de huisarts voor onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden

Je zegt, misschien een beetje jong, hoe oud ben je dan ?
  Je zegt, misschien een beetje jong, hoe oud ben je dan ?

Pff inderdaad voor die tijd is ook iedereen verplicht hier om te blijven duimen dus DF je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |