Ja alleen hun en de getuigen wisten het, verder niemand.quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.
MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een lieve schoonzus die druk opzoek ging naar het behang dat we zochten maar waarvan we niet wisten waar 't te koop is![]()
En een lieve zus die vanmiddag langs komt![]()
Winnie de pooh etcquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessie nog even![]()
Asy nu al een vreggehihi
En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg. Plus Ik vooral zal gaan dragen
Nee dat denk ik dus ook, maar blijkbaar denken die lui op 't werk er anders overquote:Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet
quote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes![]()
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijnquote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet....![]()
Wat naar!quote:Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn![]()
arme man die wordt wakker maar ja...auw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |