abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104065604
Nee :Y) Zo eerlijk ben ik niet. In het geval van een minidirndl vind ik dat ook geheel gerechtvaardigd :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104065756
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.

MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.
Ja alleen hun en de getuigen wisten het, verder niemand.
JA normaal drink ik dus wel altijd en toen ik fris vroeg was er gelijk, ehhh fris, ben je ziek ofzo, waarom drink je niet ??? niemand vroeg of ik zwanger was hoor maar wel waarom ik geen drank wou.
pi_104065897
Heb je zo'n druktemakertje, Asy? Wat gezellig! Op de trampoline-activiteiten na dan. :D
Vanochtend lag ik nog even met de handen op de buik, ik wilde wel een goedemorgen-schopje, maar er gebeurde helemaal niks.
Gaf ik een duwtje op mijn buik, kreeg ik een chagerijnige por terug. :D
Een langslapertje, dat lijkt me wel wat. O+

Soempie, je pleegmoeder! :D _O-

Wat fijn Fee-nix een mamafiets gevonden. En een leuke avond gehad! Volgende keer gewoon een kussentje meenemen. :P

Haha, Innepin, dat weet ik nog, dat jurkje. Je hebt het hier op Fok verkocht toch?

Dat pakje is van de Hema, althans het is een overslagshirtje en een los broekje.
Ik heb het beschilderd met textielverf.
Voor Asy:

Maar ik heb niet zoveel foto's van het pakje omdat hij steeds vastgehouden wordt of lekker onder zijn dekentje ligt:

Voor de tweede zal het vast iets soortgelijks worden, alleen wil ik dan een kleinere maat nemen. Maat 50 ipv 50/56, dat was echt te groot. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104065972
Innepin, zonde van dat klededrachtjurkje :P

Hier ligt nog een picknick-kleed romper in de kast. Bij Chris zijn geboorte gekregen, inmiddels bij mijn zusje geweest voor 2 kids. Maar dat houd zich nog goed. Die is niet vaak gewassen.
Vast wel iemand hier die het mooi zou vinden. Maar niet mijn smaak, echt niet..
Edit: deze dus..

MJ, spannend ook om straks te vertellen waarschijnlijk?
Krijg je nu nog extra controles in het begin al?
  maandag 7 november 2011 @ 09:49:53 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104065978
Ach kijk nou die Ko O+
Mijn beeb rammelt er bijna uit :D

Ja, het is echt een druktemaker. En dat terwijl ik de eerste keer twijfelde of het de beeb was of mijn darmen :D

Een langslaper oeke, dat zou mooi zijn!
pi_104066121
ohhh miniKo <3

Ik heb het jurkje idd op Fok verkocht. Aan iemand die er wel wat aan had ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104066166
_O- _O- _O-

Die schoonmoeders!!

maar ik wil wel een fc twente romper he covie!! dus als je hem weg wil...mijn man zal er blij mee zijn :D

Ik heb gelukkig maar een paar foei lelijke dingen gekregen...een shirt met: GIVE ME A HUG!!
:X

en andere met enorme roze bloemen en leggings met dezelfde patroon }:|
Die hebben hun weg naar de kringloop gevonden....... :7

En ja hier vind ik het ook lekker vertrouwd inmiddels! en jullie zijn schatjes O+
Ken niet echt mensen in de babytopic....dus ik blijf lekker hier hangen :{w :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104066219
Ohh kleine beebs in de ochtend O+ !

Maakt me alweer wat vrolijker :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een lieve schoonzus die druk opzoek ging naar het behang dat we zochten maar waarvan we niet wisten waar 't te koop is O+
En een lieve zus die vanmiddag langs komt O+
  maandag 7 november 2011 @ 10:04:05 #234
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066264
Jessie nog even :*

Asy nu al een vregge ;) hihi

En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg ;). Plus Ik vooral zal gaan dragen :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 7 november 2011 @ 10:05:25 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066292
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet 8)7
pi_104066300
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessie nog even :*

Asy nu al een vregge ;) hihi

En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg ;). Plus Ik vooral zal gaan dragen :+
Winnie de pooh etc :{w

Wel lief dat je die wagen hebt gekregen :Y O+
pi_104066344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet 8)7
Nee dat denk ik dus ook, maar blijkbaar denken die lui op 't werk er anders over

"hoe is 't nou ehh? je moest rust nemen hoorde ik?"
"heb je thuis werkmail?"

Ja ik heb werkmail gelukkig, dan hoef ik iig niet meer te bellen! :(
pi_104066379
stomme werkgever zeg zoe!!! :( maak er lekker werk van!

evenstar :D :D afschuwelijk _O-
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 7 november 2011 @ 10:09:43 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066413
Ja en hij was duur en dat voor iemand van haar pensioentje O+
  maandag 7 november 2011 @ 10:13:24 #240
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104066504
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes :X

@ Zoë, fijn dat je collega's zo met je meeleven. NOT ! :( Groot gelijk dat je ff gaat bellen over hoe en wat. vind het echt belachelijk.

en idd winnie de pooh, bah. Als het dan nog kleine afbeeldingen zijn dan zou ik er wel mee kunnen leven....maar dat vind je dus bijna nooit.. :{ Tijgertje vind ik dan weer wel leuk ;)

Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet.... :X
pi_104066510
Aarrrgh Zoë, je zóu ze toch?!

Haha Evenstar, met een beetje handigheid kan je opdrukken idd wel wegkrijgen / uit het oog houden.

Het pakje dat ik als 1e pakje bedacht had is kwijt in de post. :( Vorige week maandag al per brievenbuspost verstuurd door een webshop. Ik hoop zo dat het nog komt.

Vandaag 22 weken trouwens en ik begin dik te worden. Me no like. Maar hoort erbij he... :+
Hardloper.
IG @webkim
pi_104066522
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes :X
:o. Dat meen je niet?
[quote]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104066533
En Zoë: laat je niet gek maken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104066651
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:

Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet.... :X
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn :X :X arme man die wordt wakker maar ja...auw!
pi_104066700
haha PureEvil; dat bedenkt je toch niet om n jongen een roze outfit te geven met bloemetjes enz haha

Webkim; je wordt niet dik! je bent zwanger O+ hihi
(zegt mn lief als ik zeg dat ik dik wordt haha)

Net arbo-arts gebeld, die zie ik woensdag :)

en het UWV gebeld want ja die moet je op de hoogte houden want als je op bep. tijden niet thuis bent dan is 't ook weer niet oké (kunnen ze je uitkering stoppen las ik). Dus ik wil ff met die kerel bespreken dat ik nu volledig thuis zit & dus afspraken heb enzo. Heeft hij echt zoiets van: Waarom wil je dat doorgeven?
Ik zeg; staat toch in die brief van jullie? Zegt hij weer dat ze van te voren wel bellen/brief sturen haha. Sjong. :P goed om te weten.

& nu ga ik lekker het ledikantje verven O+

& :*
pi_104066708
Zoe, rustig blijven zitten waar je zit ;)
Niet echt begripvol zo'n werkgever..

Pure Evil, hoe kom je normaal overeind. Wat kan werken: op je zij gaan liggen met je benen op de rand. Dan kun je je benen laten vallen, en je jezelf met je armen omhoog duwen.
En omdraaien in bed doe ik soms door te half te leunen om mijn armen, en dan te draaien.
Voor de kuitkramp lijkt multivitamine te helpen hier (soms is calcium/magnesium tekort als oorzaak). Maar je kunt ook je voeteneind iets omhoog doen, of sunlight zeep onder je matras stoppen (?), wissel douches nemen voor het slapen..

Balen webkim, hopelijk vinden ze het snel terug!
pi_104066710
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn :X :X arme man die wordt wakker maar ja...auw!
Wat naar!

@DF; ja dat wil ik nu ook 't liefst :Y
  maandag 7 november 2011 @ 10:25:12 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104066766
PE :o dat is nog veel erger _O-

Ik moet nog steeds HET eerste pakje .. Maar omdat Ik ingeleid kan worden bijwijze ban vrijdag of later of toch gewoon op natuurlijk moment zit er wel verschil in.. En Ik Ben Nou ook niet zo rijk om in meerdere maten te kopen.. Heb iig wel back up pakje van mr. Men :+
  maandag 7 november 2011 @ 10:25:50 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104066785
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!' :X Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij? :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104066824
Uwv spoort sowieso niet Zoe :p

omg Suus _O- _O- hadden ze vast al een kaart liggen ofzo haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')