Heb er ook een beetje last van.quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:
Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen.Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak me ook niet meer zo druk om 'foute' kleding. Beebs groeien toch vrij snel en krijgen een shitload aan kleding, dus als je ook 'dat ene pakje' maar 1x aan doet, valt het heul niet op dat je er eigenlijk niks aan vind.
Hier overigens weinig nieuws te melden. Ja, ik ga zometeen naar de BV-bijeenkomst, ben benieuwd wat we daar van opsteken.
quote:Op maandag 7 november 2011 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik voel hem/haar/het steeds stuiteren. Soms benik verbaasd dat je het aan de buitenkant niet kan voelen, zo hard (voor mijn idee dan).
Zo had een paar daen geleden mijn man zijn hand op mijn buik gelegd en het enige wat de baby aan het doen was, was er tegen aan trappen (of duwen). NIet dat mijn man het voelde, maar ik wel.
Ow en beeb geeft er de voorkeur aan om te springen op een volle blaas.![]()
Tis nu al een ettertje
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliberquote:Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja lach er maar om! Ik zit er wel mooi mee te kijken
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22quote:Op maandag 7 november 2011 08:37 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliber!
Het zal wel de Limburgse invloed zijn!
Ik kan het me heel goed voorstellen meisquote:Op maandag 7 november 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22
quote:Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Dus ik blader verder en zie dingen die ik mooi vind en wijs ze aan, zo van: oooh, kijk wat leuk en schattig deze kleertjes. Zegt ze: nee joh, veel te saai, je krijgt die andere van me.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Fee-nix het volgende:
En een Oostenrijks klederdrachtjurkje.... Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?
Ja alleen hun en de getuigen wisten het, verder niemand.quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
Van harte gefeliciteerd meissie met Rowan.
MissJones, toffe actie van je broer en schoonzus. Hadden ze dan ook getuigen geregeld? Zoiets moet meestal wel van te voren. Vind het echt gaaf hoor.
Jammer trMouwens dat mensen meteen zo vragerig zijn als je eens niet drinkt. Ik let daar nooit zo op bij anderen. Hoewel ik ook vriendinnen heb die echte bierdrinkers zijn, en dan zou et misschien wel opvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een lieve schoonzus die druk opzoek ging naar het behang dat we zochten maar waarvan we niet wisten waar 't te koop is![]()
En een lieve zus die vanmiddag langs komt![]()
Winnie de pooh etcquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessie nog even![]()
Asy nu al een vreggehihi
En over dingen wat je niet tof vind.. Ik heb een Winnie the pooh haat.. En wat staat er op de kinderwagen en maxicosi rtc.? Juistem.. Maaarrrr hij rijdt enorm fijn en gekregen gloedje Nieuw van D zijn Oma . Ik ben dan oprecht blij en dankbaar. En och die plaatjes moffelen we wel weg. Plus Ik vooral zal gaan dragen
Nee dat denk ik dus ook, maar blijkbaar denken die lui op 't werk er anders overquote:Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoë Nou jaaaa zeg... Goed dat je de arbo belt! Dit kan toch niet
quote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Ow ja....die kleding......Mn schoonmoeder heeft het gepresteerd om voor mijn ZOON een roze tshirt te geven (niks tegen roze hoor, maar deze was écht voor meisjes...) en een broek en vest met bloemetjes![]()
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijnquote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef PureEvil het volgende:
Oh en heeft iemand tips om wat soepeler om te draaien in bed? en zowiezo...om mn bed uit te komen? want vannacht deed dat verrekte zeer ! om nog maar te zwijgen van de kramp in mn kuit en voet....![]()
Wat naar!quote:Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het wist.....ik gil elke keer van pijn![]()
arme man die wordt wakker maar ja...auw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |