Heb er ook een beetje last van.quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:
Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen.Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak me ook niet meer zo druk om 'foute' kleding. Beebs groeien toch vrij snel en krijgen een shitload aan kleding, dus als je ook 'dat ene pakje' maar 1x aan doet, valt het heul niet op dat je er eigenlijk niks aan vind.
Hier overigens weinig nieuws te melden. Ja, ik ga zometeen naar de BV-bijeenkomst, ben benieuwd wat we daar van opsteken.
quote:Op maandag 7 november 2011 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik voel hem/haar/het steeds stuiteren. Soms benik verbaasd dat je het aan de buitenkant niet kan voelen, zo hard (voor mijn idee dan).
Zo had een paar daen geleden mijn man zijn hand op mijn buik gelegd en het enige wat de baby aan het doen was, was er tegen aan trappen (of duwen). NIet dat mijn man het voelde, maar ik wel.
Ow en beeb geeft er de voorkeur aan om te springen op een volle blaas.![]()
Tis nu al een ettertje
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliberquote:Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja lach er maar om! Ik zit er wel mooi mee te kijken
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22quote:Op maandag 7 november 2011 08:37 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruilen dan? Die van mij is volgens mij van hetzelfde kaliber!
Het zal wel de Limburgse invloed zijn!
Ik kan het me heel goed voorstellen meisquote:Op maandag 7 november 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen! Dan hoef ik nog maar 8 weken ipv 22
quote:Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Dus ik blader verder en zie dingen die ik mooi vind en wijs ze aan, zo van: oooh, kijk wat leuk en schattig deze kleertjes. Zegt ze: nee joh, veel te saai, je krijgt die andere van me.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Fee-nix het volgende:
En een Oostenrijks klederdrachtjurkje.... Heb je eerlijk gezegd dat je m hebt verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |