abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104066851
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Susie het volgende:
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!' :X Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij? :D
Lijkt me heel helder. :D. Nouja.. gewoon wegmoffelen achter alle andere kaarten 8-).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104066896
Susie, wat erg. :D
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?
pi_104066907
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, wat erg. :D
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?
Daar dacht ik ook al aan :D.
pi_104067375
@Suus misschien niet een wat oudere warrige kennis? Klinkt als een actie van mijn oma :P Die is ook niet meer echt toerekeningsvatbaar.

Hier nu thuis aan het werk, dus even tijd om een beetje bij te lezen en te reageren. Nog steeds erg misselijk en moe. Helaas wordt misselijk zijn nog erger na patatjes enzo ;( Als alles goed gaat nog maar 4 weekjes (hopelijk). Volgende week naar de verloskundige voor de eerste keer en die week daarna de eerste echo.
  maandag 7 november 2011 @ 10:48:56 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104067438
Oeke die foto's O+ O+ O+ en DF O+ alleen dat pakje hahah dat vind ik echt niks oO<
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104067509
Hahahahahahaha Susie :o

Oeke zelf geverfd dus, wat superleuk/crea. Knap hoor.
Mijn seniorSjakie is heel handig zijn mobiel vergeten mee te nemen naar zijn werk. Nu voel ik niet dat er actie zal komen, maar maakt me wel onrustig.
Maar nu belt hij steeds als hij bij een klant aan t werk is vanaf de klant zijn telefoon. Dus als er wat is heb ik in ieder geval een nummer wat ik kan bellen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104067566
jessie wel fijn dat hij zo mee denkt O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104067615
Ja hij is ook O+
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet ;)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 november 2011 @ 11:07:10 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104067877
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef jessie het volgende:
Ja hij is ook O+
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet ;)
Kan ik me voorstellen! :D
pi_104068025
Mag ik ook nog in de OP? 21 juni 2012.

Marjolijntje ik las in het vorige deel nog dat je de vk gebeld had en dat ze alleen tussen bepaalde tijden bereikbaar waren. Ik heb precies hetzelfde. Afgelopen vrijdag dacht ik zo, nu ben ik thuis en heb ik tijd, nu ga ik eens de vk bellen. Kreeg een bandje dat ze van dinsdag tot en met donderdag een telefonisch spreekuur hebben tussen 1300h en 1400h en dat je daarin kunt bellen ook voor afspraken.... -O- En daarna noemde ze wel andere nummers voor spoedgevallen, voor bevallingen en dat soort dingen. Tja, moet het er maar mee doen want er zit hier maar 1 verloskundige praktijk in het dorp!
  maandag 7 november 2011 @ 11:27:38 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104068422
Je staat er bij bijtje!
  maandag 7 november 2011 @ 11:30:50 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104068524
nou, zo warrig komt hij nooit over eigenlijk.... Maar ach, gaat om het idee natuurlijk :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104068598
De Dirndl van Innepin *)

Hij is hier ook maar een keer gedragen, maar mijn schoonouders vonden het fantastisch. En ik moet zeggen: het was in Oostenrijk in de Knoedelalm waar de serveersters in dirndls liepen en de obers in lederhosen O+
  maandag 7 november 2011 @ 11:33:12 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104068608
@bijtje: is een mail sturen een optie? Dat heb ik toen bij die van mij gedaan, ik werd toen dezelfde avond nog gebeld.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 7 november 2011 @ 11:38:46 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104068779
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg? O+
pi_104070138
Nu kan ik er ook wel om lachen, maar gisteren dacht ik wel even van wat geef je ons nu weer. :{
Zit trouwens net even te kijken, en de laatste wedstrijd dit seizoen is 6 mei 2012 dus dan is de beeb er als het goed is nog niet eens. En tegen de tijd dat het seizoen weer begint past de romper al niet meer. 8-)

bitterend ik had m je graag gegeven maar mijn zus is ook zwanger en twente fan, dus hij is alweer weg.

Octo dat vind ik echt wel O+
Maar inderdaad wel alleen in oostenrijk! :D
pi_104070241
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef Asyniur het volgende:
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg? O+
Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen :Y)
pi_104070644
Octo <3 Haha ik denk ik ga niet verklappen wie je bent, dat moet je zelf maar doen.. blij dat je d'r trots op bent ;) Maar inderdaad, jij was dan ook echt in Oostenrijk. Dan snap ik het nog. :P

Verder Zoë, sjezus die gasten bij jou op werk hebben echt een plaat voor hun kop he? :o Verschrikkelijk...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 7 november 2011 @ 12:37:40 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_104070901
Octo. :D Ik was al nieuwsgierig naar wie het jurkje was gegaan. En wat een pret. O+

Zoë, niet te geloven zeg. :N Ben benieuwd of de arbo arts in gaat grijpen, want dit is echt te lomp voor woorden.

Over omdraaien in bed: ik trek m'n benen op en duw me dan met m'n armen om. En gisteravond heeft m'n man me in bed geholpen en de trap op, terwijl ik alles bij elkaar aan het janken en snotteren was van de pijn: 'whuuuuuuuuuuu, sowwwieeeeee, nu ben ik geen stoere zwangere meeeheeeeer'. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104070953
Ach tis sund Soemp.
  maandag 7 november 2011 @ 12:42:28 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_104071062
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ach tis sund Soemp.
Lag gewoon aan de hele dag zitten in een wegzakbank. Gaat nu een stuk beter. :Y :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104071085
Ah mooi zo. Back to being stoer hm. :7.
  maandag 7 november 2011 @ 12:43:45 #274
30252 Soempie
Procreating
pi_104071106
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet. :? :%
  maandag 7 november 2011 @ 12:47:45 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104071231
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen :Y)
Ja maar jouw 2e maisje komt veul eerder dan mijn evt maisje :D
Dussss.... ;)

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet. :? :%
Dan huil je ook gewoon en dan vindt iedereen je nog steeds een stoere chick ;)
  maandag 7 november 2011 @ 12:49:36 #276
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104071292
Zoë, ik hoop dat het UWV/Arbo je leidinggevenden eens goed de waarheid verteld! Tjonge, wat een horken zeg!

Zo, we zijn weer terug van de BV-bijeenkomst... Nouja, bijeenkomst, ik was maar alleen! De andere dames hadden OF afgezegd, of kwamen gewoon niet opdagen.
Maar het was wel fijn, niet dat ik heul veul heb bijgeleerd, maar het was een verhelderend gesprek.

Draak is vandaag weer op de uitbraak-tour... Met enige regelmaat heb ik een bult op m'n buik en m'n ribbenkast word weer als springplank gebruikt.... Auwiej!
pi_104071340
Hooi lieve mensen,

Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine :D 25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2 :D Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104071422
Soempie, dan heb je verdovende hormonen in je lijf.. Nu zit je met die labiel-makende hormonen die dwars zitten.. Groot verschil ;)
  maandag 7 november 2011 @ 12:56:53 #279
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_104071549
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg :P ) waren we aan de beurt :)
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindje O+ wauw en zo groot al :o
Hier aantal gegevens:

Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011

*O* echo foto volgt ;)
  maandag 7 november 2011 @ 12:58:55 #280
34663 SpeedyGJ
pi_104071622
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,

Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine :D 25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2 :D Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)
Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen :o
pi_104071631
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg :P ) waren we aan de beurt :)
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindje O+ wauw en zo groot al :o
Hier aantal gegevens:

Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011

*O* echo foto volgt ;)
Nice!! *O*
pi_104071648
Sam, welkom hier! :Y

NTS, jammer dat mensen dan niet even afbellen. Maar wel fijn dat je dan even een prive-lesje kunt krijgen ;)
pi_104071703
Speedy, gefeliciteerd met jullie goede echo
pi_104071714
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen :o
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden
  maandag 7 november 2011 @ 13:02:22 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104071736
Sam, van harte welkom!

Speedy, fijn dat alles in orde is! :Y
pi_104071749
Oh een nieuwe! Ik word volgens mij ook deels blind tegenwoordig :'). Welkom Sam.
  maandag 7 november 2011 @ 13:04:10 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104071791
Fijn speedy!! Hoop dat ze snel minder beroerd is.

Sam Welkom en laat jij je urine eens op ketonen testen door je Huisarts. Dikke kans dat je aan her uitdrogen bent. Kan voor baby geen kwaad maar voor jou niet zo goed. Echt doen!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104071809
@Sam Welkom! Balen van het spugen. Je kunt ook medicatie vragen aan je huisarts. Het helpt niet altijd, maar misschien helpt het in ieder geval tegen het spugen.
  maandag 7 november 2011 @ 13:05:29 #289
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104071833
Welkom Sam!
pi_104071854
@Speedy wat fijn dat alles goed was!
  maandag 7 november 2011 @ 13:06:25 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104071872
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden
Bellen!!! En wel nu!! Vk/Huisarts iets en eis dat ze je urine testen op ketonen..!!
  maandag 7 november 2011 @ 13:08:01 #292
34663 SpeedyGJ
pi_104071915
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hmmz volgens mij klinkt dat niet heel erg goed, als ik jou was zou ik eens bellen naar de huisarts voor onderzoek.
Mijn vriendin heeft verder geen last van flauwvallen, alleen ze is erg actief en moet ik haar soms een beetje in toon houden.

@de rest, dank :)
En ja het zag er heel goed uit *O*
pi_104072000
het flauwvallen ben ik voor op de huisartsenpost geweest vrijdag omdat ik in de douche flauw was gevallen. hier hebben ze niks kunnen vinden. bloeddruk goed zuurstof gehalte en pols ook. met de baby was ook alles goed. Als ik zeg van het is niet normaal doen ze moeilijk met dat het wel overgaat net als demisselijkheid. mijn moeder maakt zich ook zorgen. Zal morgenochtend nog eens bellen voor een afspraak kan deze nu niet meer maken.

p.s ik krijg mijn echo foto niet al profielfoto ingesteld?
pi_104072120
@ Sam, als je een afspraak maakt met de huisarts een aangeeft dat je niks binnenhoudt en dat je medicatie hier voor wilt, ga je dat gewoon krijgen. Als je huisarts slim is laat hij je controleren op ketonen. De kans is namelijk erg groot dat je uitdroogt als je echt helemaal niks binnenhoudt.
pi_104072149
Oke dankjewel. mrogen ngo maar eens proberen dan.
  maandag 7 november 2011 @ 13:18:48 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104072247
Niet morgen maar nu kom op dame

( sorry voor felheid maar bedoel het goed voor je en spreek uit ervaring.. )
pi_104072379
Heb gebeld en word zo teruggebeld dus even afwachten.
pi_104072381
Grr iemand vroeg mij of ik nu ook extra controle kreeg ( maar kan niet meer terug vinden wie )
En ja die krijg ik, ik ga woensdag naar de gynaecoloog voor een vroegtijdige echo en ben wel blij met extra controle want denk dat ik de hele zwangerschap(als dat goed gaat) blijf stressen of het wel allemaal goed gaat.

En welkom Sam ! *O* Je zegt, misschien een beetje jong, hoe oud ben je dan ?
pi_104072521
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt. :*
pi_104072636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt. :*
Pff inderdaad voor die tijd is ook iedereen verplicht hier om te blijven duimen dus DF je weet wat je te doen staat :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')