Lijkt me heel helder.quote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Susie het volgende:
Hier een kaartje gekregen: 'Wat leuk een zoon!'Van een wat oudere kennis, maar toch, ons kaartje is roze en Anouk is toch echt geen naam waar je aan kunt twijfelen lijkt mij?

Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, wat erg.![]()
Niet toevallig 2 kaartje omgewisseld. Dat iemand met een jochie een roze kaartje had?

Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef jessie het volgende:
Ja hij is ook
Toen ik zijn telefoon vanmorgen zag liggen dacht ik dat niet

Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragenquote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef Asyniur het volgende:
octo, fantastisch!
Mag ik hem dibsen als ik onverhoopt toch een meisje krijg?

Lag gewoon aan de hele dag zitten in een wegzakbank. Gaat nu een stuk beter.quote:

Ja maar jouw 2e maisje komt veul eerder dan mijn evt maisjequote:Op maandag 7 november 2011 12:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ons 2e maisje hem nog wel eens gaat dragen
Dan huil je ook gewoon en dan vindt iedereen je nog steeds een stoere chickquote:Op maandag 7 november 2011 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me wel een slapjanus hoor. Al zo huilen bij het traplopen. Hoe moet dat dan als er een baby uit moet.![]()

Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapenquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi lieve mensen,
Vandaag me eigen toch maar aangemeld op de site hier.
Ben vandaag 13 weken en 4 dagen zwanger. Misschien een beetje jong maar was dan ook niet gepland. Niet nagedacht bij een antibiotica kuur en het was dan ook zo gedaan. Gelukkig wel een vaste relatie sinds anderhalf jaar en woon ook sinds 5 maanden samen met mijn vriend. Ik ben tot 2 weken terug enorm misselijk geweest. spugen nog niet eens alleen maar misselijk. ik kon niks en ik wou niks. Ben al 2 keer doodziek geweest buikgriep dus voel me erg slap door al dat liggen en zitten. Nu inmiddels sinds 2 weken alles eruit gooien wat er inkomt. Gisteren lekker gekookt en neem mijn laatste hap en de rest was er al uit... Mag 21 november alweer voor de 5e keer naar de verloskundige. ( ik weet al sinds 4 weken dat ik zwanger ben en ben dus met de 5 weken al daar geweest) Begin me nu toch wel zorgen te maken over het spugen. een glas ranja of water komt er ook per direct uit. en zit er niks in mijn maag dan spuug ik wel de inhoud van mijn maag op. bahbah:( verheug me wel op de kleine25 november ook de verjaardag vieren van de kleine van mijn vriend de grote meid word alweer 2
Nou heb ik me weer even voorgesteld en nu maar wachten tot 17 mei(L)

Nice!!quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was even spannend zeg vanmorgen, was het nu wel te zien of niet.
Na 15min wachten (we waren wat te vroeg) waren we aan de beurt
![]()
En dan komt het, ja of nee, en jawel vrijwel meteen zagen we ons kindjewauw en zo groot al
![]()
Hier aantal gegevens:
Duur: 12 weken + 5 dagen
Foetale hartactie: Aanwezig
Lengte: 62,7mm
Uitgerekend: 16 mei 2011echo foto volgt

Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhoudenquote:Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook veel misselijk, elke dag gaat ze weer. Ben je ook veel moe? Mijn vriendin kan wel de hele dag door slapen

Bellen!!! En wel nu!! Vk/Huisarts iets en eis dat ze je urine testen op ketonen..!!quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden

Hmmz volgens mij klinkt dat niet heel erg goed, als ik jou was zou ik eens bellen naar de huisarts voor onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja lig nu nog in mijn bed.. Ik kan echt niks mijn vriend doet eigenlijk alles hier thuis en heel soms wil ik dan wel eens eigenwijs doen en toch gaan helpen hij werkt namelijk ook fulltime. maar dan val ik dus gewoon flauw. Denk door suikertekort door het weinig binnenhouden

Pff inderdaad voor die tijd is ook iedereen verplicht hier om te blijven duimen dus DF je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Mj, fijn dat je die extra controle krijgt.. Al zal je je misschien pas gerust voelen als je de kleine gezond en wel in je armen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |