Ow en Bitterend ligt in het zkh....quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Even tussen de weeën door:
Ze doen nog niks. Wachten op mn lichaam. Die lijkt het goed op te pakken.
Mocht alles afzakken breken ze morgen de vliezen. Morgen komt hij sowieso.
Bbl
quote:flauwgevallen op mijn buik en gezicht. Nachtje zh dus. Grmpf
En dan de lapo van ikzeidegek:quote:hoi lieve allemal, ik stapte uit de bus op cs en pats plat, vlos gebeld en moest even op controle, ctg en bloed prikken of de kleine geen bloed heeft verloren..protocole is nacht blijven als je op je buik valt! Dus dat doen we braaf..ctg was goed! Krijg zo meteen nog een denk ik..xx
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef NotTheSame het volgende:
Helleuw!
Effe geen tijd gehad om bij te lezen, maar B2 gaat letterlijk de goede kant op.
Hier ga ik zometeen weer m'n nestje opzoeken. Het lijkt wel alsof die Losferron compleet het tegenovergestelde teweeg brengt: IJzer zou je juist MINDER vermoeid moeten maken... Ik slaap al een paar nachten achter elkaar 10+ uren.
Aan de ene kant schaam ik me er wel een beetje voor, als ik de verhalen van slapeloosheid van bijv. Fee-nix of Asy lees.
Maar dit is ook geen doen zo... Gelukkig heb ik morgen vrij en heb ik pas om 9:30uur de kraamintake staan.
Oh getsie, dat is schrikken!quote:
Ik ben inmiddels niet anders gewend. Loop ik niet voor m'n zwangerschap te bellen, dan is het wel de advocaat achter z'n vodden aan zitten, en anders doen we er nog een rondje gemeente bij en als klap op de vuurpijl heeft manlief vorige week een ongelukje gehad (niks ernstigs, alleen materiaalschade) waar de schade nu pas geregeld kan worden, maar dat werkt OOK al allemaal langs elkaar heen. Oh ja, ik ben ook nog aan het verbouwen...quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef octopussy het volgende:
NTS, zo leuk hè dat je OVERAL zelf achteraan moet met dit soort dingen![]()
Vandaag naar de poli gynaecologie gebeld om door te geven dat de uitslag van mijn RAL onderzoek aangeeft dat ik een injectie anti-d moet hebben. Maar ze mogen dus kennelijk niet de injectie geven als ze niet de uitslag schriftelijk binnen hebben (wel logisch).
Gelukkig heeft de bloedbank de uitslag doorgefaxt naar het ziekenhuis en kan ik morgenochtend mijn prikje gaan halen. Gedoe.
Dankjewel voor de update live-reporterquote:Op donderdag 3 november 2011 20:34 schreef McLaura het volgende:
Vlindur verhuist as we speak naar de verlosafdeling voor toucheren en ctg!
Trix, ik hoop echt dat er niks aan de hand is, want die afwijking (ben de naam kwijt) is ook van invloed buiten de zwangerschap, niet prettig dusquote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Wicky, ik vergeet de hele tijd te antwoorden! Ik gebruik op dit moment alleen ascal bruistabletten, spuiten komt er pas bij indien de uitslag van het tweede bloedonderzoek hetzelfde uitwijst als het eerste. Ze zeggen nooit dat je iets hebt op grond van 1 test, vandaaraanstaande maandag krijg ik de uitslag, ben erg benieuwd. Ergens heb ik het gevoel dat er niks uit is gekomen, gewoon omdat ik me ergens niet kan voorstellen dat er juist bij óns een dergelijke reden is terwijl er maar zo weinig mensen zijn die überhaupt ooit een diagnose krijgen..
fijn dat het een goede uitslag was. Bij mijn nekplooimeting zat de dame goed met haar idee.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef sproet-je het volgende:
Icantrix, dus geen extra echo tussendoor? Oeeehhh, en gewoon een medium biefstuk??!!
De nekplooimeting, daar kreeg ik vandaag de uitslag van en die was prima! Dat is toch een fijn idee. Wij hebben de 21e geslachtsbepaling, de echodame bij de nekplooi heeft al heel voorzichtig een indicatie gegeven maar zei natuurlijk ook dat het absoluut nog te vroeg was om er vanuit te gaan. Ik ben dus erg benieuwd...
Ow, het is echt, echt bezig! Spannend!quote:
Inderdaad je anderzijds gevoel zweeft hier ook door mijn hoofd. Mochten ze iets vinden bij mij dan kan ik mijn leven erop instellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Klopt idd, dat is ook wel een beangstigend gevoel ergens, dat die miskramen dan alleen maar een symptoom zijn van een groter iets. Anderszijds: beter dat ze erachter zijn dan, dan kan ik er ook naar gaan leven misschien, ofzo. En is je komende afspraak dan een soort controle-iets ofzo?
Yup, je verveelt jezelf dan ook te pletter tussendoor... Zit je dan honger te lijden en gore zoete troep op te boeren...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Vraagje van een vriendin van mij: als je zo'n glucose tolerantietest moet doen moet je dan in het ziekenhuis prikken?
Vlindur:
Bloedprikken moet je dan in het ziekenhuis, na het drinken van een gruwelijk vies zoet glucosedrankje. Tenminste, zo ging het bij mij. Je hebt een grote en een kleine test, geloof ik, en bij de grote moet je een aantal keer prikken en die tijd moet je ook in het ziekenhuis blijven. Ben er een uur of 3-4 geweest, geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Vraagje van een vriendin van mij: als je zo'n glucose tolerantietest moet doen moet je dan in het ziekenhuis prikken?
Vlindur:
Ik wel!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Vlindur:
Haal mij ook maar uit de OP.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:33 schreef tweeoogje het volgende:
Miss Jones, wat suuuuuperfijn! Gefeliciteerd, hopelijk gaat het deze keer helemaal goed!!
En gooooo Vlindur!! Bijna mama van 2
NotTheSame of een modje, ik denk dat ik eigenlijk beter uit de OP kan. Ik vermoed dat ik na 37 weken hier niet dagelijks ga komen melden, en als beeb er is komen er ook geen foto's of naam op Fok. Dus ik vrees dat ik dan zo'n 'post hier nooit, wat doet ze in de OP geval wordt'.. En ik hou het gewoon niet meer bij met lezen hier
. Doe wel pogingen maar merk dat ik niet heel erg meer op de hoogte ben..
Verder alles goed hier: 32 weken morgen, goedgekeurd bij de VK, dus allemaal top!
quote:
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:41 schreef danic het volgende:
Vlindur gefeliciteerd!! Mooie naam ook. Geniet ervan!
Timejumper, ik ga jou ook feliciteren hoorDat kan niet anders.
Vertel,vertel!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoor.
Maar aangezien ik zo negatief ben en iedereen zich irriteert aan mij dan ga ik toch gewoon ergens anders posten. Makkelijk zat.
lekker in een hoekje in jezelf snijden. nare nare wereldquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoor.
Maar aangezien ik zo negatief ben en iedereen zich irriteert aan mij dan ga ik toch gewoon ergens anders posten. Makkelijk zat.
beter nog; reageer het dan gewoon hier afquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
lekker in een hoekje in jezelf snijden. nare nare wereldniet zo miepen. reageer je frustratie gewoon af op je baarmoedermond
Jij vuige rellertquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:56 schreef simmu het volgende:
[..]
beter nog; reageer het dan gewoon hier af
Het is de datum waarop je uitgerekend bent, zie ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Hier is het stil. Af en toe rugpijn maar dat is dan ook Alles.
Wiebelen! Misschien helpt dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Hier is het stil. Af en toe rugpijn maar dat is dan ook Alles.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef octopussy het volgende:
WTF![]()
er zijn nog maar 10 wachtenden voor mij
Nou, dan heeft jouw man in ieder geval al meer wasjes gedraaid als de mijne in de tijd dat we samenwonen. Die kan ik op NUL handen tellen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef Soempie het volgende:
:
@NTS, echt super dat je bed niet op klossen hoeft. Ik hoop dat bij ons een matras erop prima is.
Geboortekaartjes zijn we ook nog niet mee begonnen. Ik wil graag een beetje een ouderwets kaartje, waarop het thema dan ook de winter is. Binnenkort maar in het topic neuzen en hier in de stad langs de drukker. Post je jouw kaartje al eerder op fok?
@ NTS, ik geloof dat dit de derde was is die m'n man gedaan heeft sinds we samenwonen (3,5 jaar).Hij had wel heel mooi allemaal stapels gemaakt, gesorteerd op kleur en aantal graden.
Hij is vrij lui, maar als hij dan ook aan het werk gaat is dat wel als een soort tazmanian devil.
Neuh. Ik heb het aangegeven dat ik het vervelend vond, om elke keer weer mijn hele verhaal te moeten doen (wat er in de praktijk op neerkomt dat ik elke keer weer een arts ervan moet overtuigen dat ik echt Heel Veel Pijn heb) en om elke keer weer wat anders van de dokter te horen van een uiterste termijn oid. Dat heeft deze arts genoteerd, verder kunnen ze er niet zo veel aan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Jezus In.. Wat stom dat je niet een aanspreekpunt/gyn hebt?!
Misschien raar om op te merken hoor, maar je kunt daar toch allicht (misschien niet nu) een keer een klachtenbriefje aan wijden. Of is dit de policy van het ziekenhuis/ieder ziekenhuis?
Hij zei zo'n beetje dat niet voor mijn kind kunnen zorgen omdat alles pijn doet, geen reden is om in te leiden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Innepin, zo kom je ook niet verder.. Wat zei deze gyn dan over je klachten? Gewoon uitzingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Marjolijntje het volgende:
voor iedereen hier
Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen voor de eerste afspraak, zijn ze alleen tussen 12 en 13 uur te bereiken. Nee handig, dan werk ikEn echt ergens rustig (met privacy!) bellen op mn werk lukt dus echt niet. Heb ze nu maar gemaild en gevraagd of ik ook per mail een afspraak mag maken.
Echt handig dit.
Iedere dag tussen 12 en 13. Maar het is de enige hier in de buurt. Ik kan wel verder weg maar dat is sowieso 20 minuten met de auto en ik weet niet of dat verstandig is?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens die Felicitas-zwangerdoos opgehaald. Wat een deceptie.. Nja, wel weer wat leesvoer erbij. Dat is altijd leuk. Maar die van eh.. Prenatal is leuker vind ik.
In die van Felicitas zaten Nijntjezwembandjes. Praktisch hoor, maar jammer van Nijntje
.
Daar is een telefoonnummer voor! Oeh! Ik ga voor je zoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halen
Ik probeer Nijntje zover mogelijk van ons huis te verwijderd te houden. Maarja, als er geen houden aan is dan is er geen houden aan hè.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.
Nu kan ik die tas van de kruidvat ophalen en ik moet nog even die van de babydump ophalen.
kuukske, mijn meisje is helemaal wild van NijntjeEr zijn ergere dingen...
quote:Na je 32e week aangemeld?
Heb je je na de 32e week van je zwangerschap aangemeld, dan kunnen wij jou i.v.m. onze verwerkingstijd de Felicitas Zwanger Box niet meer aanbieden.
Uiteraard ontvang je wel: het Zwanger Magazine, de gratis Felicitas Baby Box (na geboorte van je kindje), de wekelijkse Groeikalender, de maandelijkse ‘Jonge Gezinnen’ e-mail nieuwsbrief en heb je toegang tot het forum op Zwanger.nl waarmee je ook kan meedoen aan alle interactieve acties.
10 weken geleden aangemeld en nog niets ontvangen?
Neem dan contact op met de klantenservice.
Mail naar klantenservice@felicitas.nl of bel 088 - 556 71 04.
zijn dat de felicitasdozen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.
Ow, je bedoelt Bumba. Mijn neefje is hélemaal weg van dat ding. Is de tomaat géééééé''eél? Néééééé! Is de tomaat blaaauuuuww? "Néééééééeé'!" Is de tomaat roooooooood?! "JAAAAAA".quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Nijntje vind ik nog wel leukIk denk dat wij die studio nogwat dingen zoveel mogelijk proberen te vermijden. Inclusief Dora en die pratende trein.
Pingu wordt verplichte kost
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef Kyara het volgende:
Prenatal doos heb ik ook al een paar weken in mijn bezig. Etos doos was inderdaad al voor de 20 weken. Misschien ff bellen SB? Bitterend heeft volgens mij zelf ook gebeld omdat er maar niks kwam.
Mijn lief heeft hem aan Bumba blootgesteld. Hier is het nu hetzelfde verhaal. En als we hem van het kinderdagverblijf ophalen staat hij er op - ik durf het bijna niet te zeggen - K3 te dansen. En als ik dan zeg dat K3 stom is, en dat Bumba stom is, dan wordt 'ie boos.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt Bumba. Mijn neefje is hélemaal weg van dat ding. Is de tomaat géééééé''eél? Néééééé! Is de tomaat blaaauuuuww? "Néééééééeé'!" Is de tomaat roooooooood?! "JAAAAAA".
Heel eh.. leerzaam.
Heel lief van je kuukske, maar dit is over de |Felicitas Zwanger doos, en die heb ik al. Ik heb ikmiddels maar even een mailtje naar WIJ gestuurd, zij zitten namelijk achter de blije doos. Een telnummer kan ik niet vinden van zequote:
Ahw.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lief heeft hem aan Bumba blootgesteld. Hier is het nu hetzelfde verhaal. En als we hem van het kinderdagverblijf ophalen staat hij er op - ik durf het bijna niet te zeggen - K3 te dansen. En als ik dan zeg dat K3 stom is, en dat Bumba stom is, dan wordt 'ie boos.
Oh, bedoelde je die.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heel lief van je kuukske, maar dit is over de |Felicitas Zwanger doos, en die heb ik al. Ik heb ikmiddels maar even een mailtje naar WIJ gestuurd, zij zitten namelijk achter de blije doos. Een telnummer kan ik niet vinden van ze
geeft niet, ik vond het alleen maar heel erg lief van jequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je die.. Sorry. Te enthousiast.
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef bitterend het volgende:
Wat mij stoort aan K3 enzo is de hysterisch geschreeuw!![]()
ik kan er niet tegen!
heb jij dan misschien het telnummer nopg ergens?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Klopt! binnen 5 minuten kreeg ik de uitnodiging!
Jaaaa Pingu!!![]()
de rest idd (k3 enzo)
![]()
daar wil je ook niet naar toe denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.
Om die reden zijn wij nu vast aan de muzikale opvoeding van onze kleine meid begonnen. Nouja, enkele maanden geleden dus al. Elke dag wordt er muziek van Nine Inch Nails en The Golden Earring gedraaid. En mevrouw reageert er ook al echt op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, als die van jou gaat pubberen in zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren
Ach, je kunt het wel sturen. Ivan kijkt momenteel veel naar Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter en de Smurfen. En naar David Bowie en Lou Reed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Kuukske het volgende:
Ahw.. Ik leef echt met je mee. Al zie ik m'n man het niet zo erg vinden om naar K3 te moeten trouwens.
. En die Thomas de Trein was er al in mijn tijd,.. een beetje uit het Pieter Post tijdperk. Dat is best leuk! En laatst zag ik een Boes-dvd liggen.. Tof joh
. Maarja,
.
Ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, als die van jou gaat puberen en zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren
Ohh Trentquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Om die reden zijn wij nu vast aan de muzikale opvoeding van onze kleine meid begonnen. Nouja, enkele maanden geleden dus al. Elke dag wordt er muziek van Nine Inch Nails en The Golden Earring gedraaid. En mevrouw reageert er ook al echt op.
En van NIN draaien we niet alleen maar de harde/ruige muziek, ook de slaapliedjes die meneer Reznor heeft geschreven worden regelmatig gedraaid.
(nouja, geschreven, het zijn de Lullaby Renditions van zijn grootste hits, dus veel minder bas, meer hoge tonen, en over het algemeen wat makkelijker in het gehoor. En gelukkig zonder teksten, want Trent Reznor is nogal grof gebekt)
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef Kyara het volgende:
Ja, misschien moeten wij daar ook maar mee beginnen SB. Even kijken wat ie van Deftones vindt.
SD en ik zouden eigenlijk morgenavond naar The Golden Earring gaan, maar ik trek het niet. Ik had al naar de evenementenhal gebeld waar ze morgen optreden en die willen geen kruk of iets dergelijks voor me neerzetten. Ook zelf iets van een stoel meenemen staan ze niet toe. En ik hou het gewoon niet vol om 4 uur te staan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
[..]
Ohh Trent. Ik ben al begonnen met Heideroosjes in de auto. Ik heb zelfs al vier shirtjes voor 'm
. Ik vond ze op marktplaats! En bij de merch-stand
. Maarehm, ja.. Ik las iemand over Deftones.. Dat is ook een goeie.
Over een paar weken gaan we naar Heideroosjes live. Ik ben erg benieuwd of de kleine man reageert. EN of ze een barkruk voor me hebben om op te zitten
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Nijntje vind ik nog wel leukIk denk dat wij die studio nogwat dingen zoveel mogelijk proberen te vermijden. Inclusief Dora en die pratende trein.
Pingu wordt verplichte kost
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik draai vaak Placebo of Depeche Mode voor ukkie! denk da ze het leuk vindt
Pinkpop zou ik wel met de kleine doen! (als ze wat ouder is)quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Aventura het volgende:
Zelf 10x lowlands en 5x werchter gedaan, enkele keer pinkpop. Ook wel wat echte metalfestivals, maar daar ga ik hem niet aan blootstellen. Heb ik zelf nu ook iets minder mee.
Cool! Ze hebben Green Day!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef SummerBreeze het volgende:
gezien jullie muzieksmaak moet ik dit overzicht echt even spammen.
RockabyeBaby heeft van een hoop rockbands de muziek omgezet naar slaapliedjes. In dit overzicht kun je zien welke bands. En wie een beetje handig is met internet hoeft geen 20 dollar neer te tellen voor een dergelijke cd.
Alstu!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef SummerBreeze het volgende:
oeh en Bitterend, dank je wel voor de contactgegevens
Haha, ik zit het nu op Youtube te beluisterenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef bitterend het volgende:
Mijn man is helemaal weg van die website die SB net heeft gepost hahaha kei leuk man!!![]()
Jeeeequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, ik zit het nu op Youtube te beluisteren
Ze wordt altijd rustig als ik 'Somewhere only we know' van Keane zing of 'San Jacinto' van Peter Gabriel laat horen. Die laatste dan wel in de New Blood-versie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Alstu!
T_A_P en wat vindt Eva ervan?![]()
Zoals ik al zei, wie handig is met internet hoeft geen cent uit te geven. In ieder geval geen extra geld naast je usenet-toegangquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cool! Ze hebben Green Day!. EN THE RAMONES!
![]()
![]()
M'n portemonnee is boos op je.
Fijne meidquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ze wordt altijd rustig als ik 'Somewhere only we know' van Keane zing of 'San Jacinto' van Peter Gabriel laat horen. Die laatste dan wel in de New Blood-versie.
Dankjewel voor je reactie Claudia, je verwoordt 't ook zó goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat rot dat je er even doorheen zat.Het klinkt heel herkenbaar. Ik heb ook een moment gehad bij de verloskundige waarop ik echt even instortte omdat het gewoon niet meer ging en ik voortdurend het gevoel had dat ik hen daarvan moest overtuigen. De keer erop trof ik zomaar een verloskundige die precies begreep wat ik nodig had: begrip, uitleggen wat de mogelijke scenario's waren, een extra afspraak maken om tussentijd te evalueren en in mijn geval een paar slaappillen meegeven. Daar knapte ik ontzettend van op. Na de 40 weken vond ik het weer moeilijker worden, maar ach, het is weer goedgekomen.
Ik begreep zelf ook best wel dat inleiden niet moest gebeuren als het niet strikt noodzakelijk was, maar ik had gewoon wat goede begeleiding nodig. Daar zijn ze toch voor?
omgquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, een gedichtje verzinnen is nog niet makkelijk..
Laatste ingeving van manlief
"De tijd ging snel, het moment was daar
De verloskamer leek wel een abottoir"
![]()
Nou terecht dat ze gestopt is met werken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd bij de vk. De dame van dat akkefietje met kleurdoos is gestopt met werken en de persoon die we vandaag zagen nam haar werkzaamheden over.
Vanmorgen weer muziek op schoot gedaan, naar de supermarkt geweest en naar de bibliotheek. Ik wou dat ik wat de lasten van de dames die het wat minder makkelijk hebben kon overnemen, het klinkt me heel zwaar voor jullie...
Yes ma'amquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:25 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix leuk hoor dat de kamer begint vorm te krijgen! fotos he! als klaar is!
Arme Zoedoe maar lekker op de bank zitten/liggen dit weekend!
deze is inderdaad erg mooi.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef Argento het volgende:
dit is bijna nog mooier dan het origineel
mwah, man gaat sowies over de boodschappen dus die weet wel wat we moeten hebben en zo. Que eten ehbben we gister even gebrainstormd wat het deze week gaat worden. Dus nu zit ik helemaal opgetut en aangekleed te wachten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:42 schreef bitterend het volgende:
Kyara!! over 3 weken mag jij met verlof!![]()
![]()
Had je man haast ofzo?? mijn man gaat nooit alleen boodschappen doen..hij weet niet wat we nodig hebbenwel van koffie en wc papier en misschien deo enzo maar qua eten moet hij echt mij hebben
Klaarzetten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:58 schreef bitterend het volgende:
Moet ik mijn zh tas alvast klaar maken? hmm kan nog 5 weken duren en dan ruikt alles muf als het zo lang in een tas heeft gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |