abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103962094
Innepin, wat rot dat je er even doorheen zat. :* Het klinkt heel herkenbaar. Ik heb ook een moment gehad bij de verloskundige waarop ik echt even instortte omdat het gewoon niet meer ging en ik voortdurend het gevoel had dat ik hen daarvan moest overtuigen. De keer erop trof ik zomaar een verloskundige die precies begreep wat ik nodig had: begrip, uitleggen wat de mogelijke scenario's waren, een extra afspraak maken om tussentijd te evalueren en in mijn geval een paar slaappillen meegeven. Daar knapte ik ontzettend van op. Na de 40 weken vond ik het weer moeilijker worden, maar ach, het is weer goedgekomen.

Ik begreep zelf ook best wel dat inleiden niet moest gebeuren als het niet strikt noodzakelijk was, maar ik had gewoon wat goede begeleiding nodig. Daar zijn ze toch voor?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:44:35 #202
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962115
Nijntje vind ik nog wel leuk O+ Ik denk dat wij die studio nogwat dingen zoveel mogelijk proberen te vermijden. Inclusief Dora en die pratende trein.

Pingu wordt verplichte kost O+
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:45:14 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103962141
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.

zijn dat de felicitasdozen?
pi_103962158
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Nijntje vind ik nog wel leuk O+ Ik denk dat wij die studio nogwat dingen zoveel mogelijk proberen te vermijden. Inclusief Dora en die pratende trein.

Pingu wordt verplichte kost O+
Ow, je bedoelt Bumba. Mijn neefje is hélemaal weg van dat ding. Is de tomaat géééééé''eél? Néééééé! Is de tomaat blaaauuuuww? "Néééééééeé'!" Is de tomaat roooooooood?! "JAAAAAA".

Heel eh.. leerzaam. :7
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:48:02 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962247
geen idee Kuuks, ik vind het allemaal niks. Dora, Thomas, Bumba, Kabouter Flop, K3, Mega Mindy etc :N

Wat niet weet wat niet deert >:)
pi_103962267
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef Kyara het volgende:
Prenatal doos heb ik ook al een paar weken in mijn bezig. Etos doos was inderdaad al voor de 20 weken. Misschien ff bellen SB? Bitterend heeft volgens mij zelf ook gebeld omdat er maar niks kwam.

:Y :Y
Klopt! binnen 5 minuten kreeg ik de uitnodiging!

Jaaaa Pingu!! O+ O+ de rest idd (k3 enzo) :r :r
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103962300
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ow, je bedoelt Bumba. Mijn neefje is hélemaal weg van dat ding. Is de tomaat géééééé''eél? Néééééé! Is de tomaat blaaauuuuww? "Néééééééeé'!" Is de tomaat roooooooood?! "JAAAAAA".

Heel eh.. leerzaam. :7
Mijn lief heeft hem aan Bumba blootgesteld. Hier is het nu hetzelfde verhaal. En als we hem van het kinderdagverblijf ophalen staat hij er op - ik durf het bijna niet te zeggen - K3 te dansen. En als ik dan zeg dat K3 stom is, en dat Bumba stom is, dan wordt 'ie boos.
pi_103962301
Bumba :r

Nouja Dora is hier dus ook helemaal DE HIT. Hannah kan het liedje aan het begin een beetje meezingen :@ Ik vind het wel schattig als die kleintjes zo enthousiast zijn. Ze eet zelfs nog beter als we Dora&Diego pasta hebben :D

Je kan het niet inschatten van te voren :P
pi_103962353
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
SummerBreeze:

[..]

Heel lief van je kuukske, maar dit is over de |Felicitas Zwanger doos, en die heb ik al. Ik heb ikmiddels maar even een mailtje naar WIJ gestuurd, zij zitten namelijk achter de blije doos. Een telnummer kan ik niet vinden van ze
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:51:43 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962371
_O-

Je kan er inderdaad geen peil op trekken. En als je kind het echt leuk vindt dan ga je ook voor de bijl natuurlijk.

Maar toch, om het af te leren:
pi_103962391
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn lief heeft hem aan Bumba blootgesteld. Hier is het nu hetzelfde verhaal. En als we hem van het kinderdagverblijf ophalen staat hij er op - ik durf het bijna niet te zeggen - K3 te dansen. En als ik dan zeg dat K3 stom is, en dat Bumba stom is, dan wordt 'ie boos.
Ahw. :*. Ik leef echt met je mee. Al zie ik m'n man het niet zo erg vinden om naar K3 te moeten trouwens. :'). En die Thomas de Trein was er al in mijn tijd,.. een beetje uit het Pieter Post tijdperk. Dat is best leuk! En laatst zag ik een Boes-dvd liggen.. Tof joh :D. Maarja, :').

Wat Octo zegt.. het is niet in te schatten van tevoren. We zouden het super vinden als hij als kind later bijv. ook graag naar concerten en festivals zou willen. En punk enzo luistert. Boh.. dat kind krijgt een hanekam als 'ie klein is (ja, u mag thuis een :') gezichtje trekken hoor :P ).. maar als hij klassiek leuker vindt.. Prima. Hij moet gelukkig zijn O+. Maar pap en mam luisteren stug naar hardere herrie :7.
pi_103962407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Heel lief van je kuukske, maar dit is over de |Felicitas Zwanger doos, en die heb ik al. Ik heb ikmiddels maar even een mailtje naar WIJ gestuurd, zij zitten namelijk achter de blije doos. Een telnummer kan ik niet vinden van ze
Oh, bedoelde je die. :@. Sorry. Te enthousiast.
pi_103962413
Wat mij stoort aan K3 enzo is de hysterisch geschreeuw! :X :X ik kan er niet tegen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103962422
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh, bedoelde je die. :@. Sorry. Te enthousiast.
geeft niet, ik vond het alleen maar heel erg lief van je :*
pi_103962431
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef bitterend het volgende:
Wat mij stoort aan K3 enzo is de hysterisch geschreeuw! :X :X ik kan er niet tegen!
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.
pi_103962452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef bitterend het volgende:

[..]

:Y :Y
Klopt! binnen 5 minuten kreeg ik de uitnodiging!

Jaaaa Pingu!! O+ O+ de rest idd (k3 enzo) :r :r
heb jij dan misschien het telnummer nopg ergens?
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:53:48 #217
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962461
Kuuks, als die van jou gaat puberen en zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren _O-
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:54:20 #218
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962493
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.
daar wil je ook niet naar toe denk ik. :r
pi_103962508
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:

[..]

_O- _O- bah!!

We willen met de kleine over 1 of 2 jaar naar Glastonbury O+

Ik kijk even voor jou SB!
pi_103962563
Nou het is niet zozeer de kinderen die schreeuwen maar K3 zelf, of Dora...er wordt ZO hard gesproken...met hoge tonen...ik raak er zo gestrest ervan :X
pi_103962622
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, als die van jou gaat pubberen in zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren _O-
Om die reden zijn wij nu vast aan de muzikale opvoeding van onze kleine meid begonnen. Nouja, enkele maanden geleden dus al. Elke dag wordt er muziek van Nine Inch Nails en The Golden Earring gedraaid. En mevrouw reageert er ook al echt op.

En van NIN draaien we niet alleen maar de harde/ruige muziek, ook de slaapliedjes die meneer Reznor heeft geschreven worden regelmatig gedraaid.

(nouja, geschreven, het zijn de Lullaby Renditions van zijn grootste hits, dus veel minder bas, meer hoge tonen, en over het algemeen wat makkelijker in het gehoor. En gelukkig zonder teksten, want Trent Reznor is nogal grof gebekt)

edit:

voorbeeld:
De lullabyversie en het origineel
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:58:19 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962656
mijn schoonvader heeft heel lief een cd gebrandf met klassieke babymuziek. Vre-se-lijk. Ik word er helemaal kriebelig van. Heb niks tegen klassiek maar doe me dan maar het origineel geplaats van het getingel (beetje hetzeflde getingel als wat uit die mobiles en zo komt.... alleen dan een paar minuten). *ril*
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:59:46 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962700
Ja, misschien moeten wij daar ook maar mee beginnen SB. Even kijken wat ie van Deftones vindt.
pi_103962710
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Kuukske het volgende:

Ahw. :*. Ik leef echt met je mee. Al zie ik m'n man het niet zo erg vinden om naar K3 te moeten trouwens. :'). En die Thomas de Trein was er al in mijn tijd,.. een beetje uit het Pieter Post tijdperk. Dat is best leuk! En laatst zag ik een Boes-dvd liggen.. Tof joh :D. Maarja, :').
Ach, je kunt het wel sturen. Ivan kijkt momenteel veel naar Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter en de Smurfen. En naar David Bowie en Lou Reed. *)

Euh, ik bedoel, hij kijkt natuurlijk zelden tv. (Vast oefenen voor het gesprek op het consultatiebureau over 2 weken.)
pi_103962811
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, als die van jou gaat puberen en zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren _O-
Ik ben er bang voor :').
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Om die reden zijn wij nu vast aan de muzikale opvoeding van onze kleine meid begonnen. Nouja, enkele maanden geleden dus al. Elke dag wordt er muziek van Nine Inch Nails en The Golden Earring gedraaid. En mevrouw reageert er ook al echt op.

En van NIN draaien we niet alleen maar de harde/ruige muziek, ook de slaapliedjes die meneer Reznor heeft geschreven worden regelmatig gedraaid.

(nouja, geschreven, het zijn de Lullaby Renditions van zijn grootste hits, dus veel minder bas, meer hoge tonen, en over het algemeen wat makkelijker in het gehoor. En gelukkig zonder teksten, want Trent Reznor is nogal grof gebekt)
Ohh Trent O+. Ik ben al begonnen met Heideroosjes in de auto. Ik heb zelfs al vier shirtjes voor 'm :@. Ik vond ze op marktplaats! En bij de merch-stand :'). Maarehm, ja.. Ik las iemand over Deftones.. Dat is ook een goeie.

Over een paar weken gaan we naar Heideroosjes live. Ik ben erg benieuwd of de kleine man reageert. EN of ze een barkruk voor me hebben om op te zitten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')