zijn dat de felicitasdozen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.
Ow, je bedoelt Bumba. Mijn neefje is hélemaal weg van dat ding. Is de tomaat géééééé''eél? Néééééé! Is de tomaat blaaauuuuww? "Néééééééeé'!" Is de tomaat roooooooood?! "JAAAAAA".quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Nijntje vind ik nog wel leukIk denk dat wij die studio nogwat dingen zoveel mogelijk proberen te vermijden. Inclusief Dora en die pratende trein.
Pingu wordt verplichte kost
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef Kyara het volgende:
Prenatal doos heb ik ook al een paar weken in mijn bezig. Etos doos was inderdaad al voor de 20 weken. Misschien ff bellen SB? Bitterend heeft volgens mij zelf ook gebeld omdat er maar niks kwam.
Mijn lief heeft hem aan Bumba blootgesteld. Hier is het nu hetzelfde verhaal. En als we hem van het kinderdagverblijf ophalen staat hij er op - ik durf het bijna niet te zeggen - K3 te dansen. En als ik dan zeg dat K3 stom is, en dat Bumba stom is, dan wordt 'ie boos.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt Bumba. Mijn neefje is hélemaal weg van dat ding. Is de tomaat géééééé''eél? Néééééé! Is de tomaat blaaauuuuww? "Néééééééeé'!" Is de tomaat roooooooood?! "JAAAAAA".
Heel eh.. leerzaam.
Heel lief van je kuukske, maar dit is over de |Felicitas Zwanger doos, en die heb ik al. Ik heb ikmiddels maar even een mailtje naar WIJ gestuurd, zij zitten namelijk achter de blije doos. Een telnummer kan ik niet vinden van zequote:
Ahw.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lief heeft hem aan Bumba blootgesteld. Hier is het nu hetzelfde verhaal. En als we hem van het kinderdagverblijf ophalen staat hij er op - ik durf het bijna niet te zeggen - K3 te dansen. En als ik dan zeg dat K3 stom is, en dat Bumba stom is, dan wordt 'ie boos.
Oh, bedoelde je die.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heel lief van je kuukske, maar dit is over de |Felicitas Zwanger doos, en die heb ik al. Ik heb ikmiddels maar even een mailtje naar WIJ gestuurd, zij zitten namelijk achter de blije doos. Een telnummer kan ik niet vinden van ze
geeft niet, ik vond het alleen maar heel erg lief van jequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je die.. Sorry. Te enthousiast.
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef bitterend het volgende:
Wat mij stoort aan K3 enzo is de hysterisch geschreeuw!![]()
ik kan er niet tegen!
heb jij dan misschien het telnummer nopg ergens?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Klopt! binnen 5 minuten kreeg ik de uitnodiging!
Jaaaa Pingu!!![]()
de rest idd (k3 enzo)
![]()
daar wil je ook niet naar toe denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is bij een concert van Take That niet anders hoor. Heb ik me laten vertellen.
Om die reden zijn wij nu vast aan de muzikale opvoeding van onze kleine meid begonnen. Nouja, enkele maanden geleden dus al. Elke dag wordt er muziek van Nine Inch Nails en The Golden Earring gedraaid. En mevrouw reageert er ook al echt op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, als die van jou gaat pubberen in zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren
Ach, je kunt het wel sturen. Ivan kijkt momenteel veel naar Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter en de Smurfen. En naar David Bowie en Lou Reed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Kuukske het volgende:
Ahw.. Ik leef echt met je mee. Al zie ik m'n man het niet zo erg vinden om naar K3 te moeten trouwens.
. En die Thomas de Trein was er al in mijn tijd,.. een beetje uit het Pieter Post tijdperk. Dat is best leuk! En laatst zag ik een Boes-dvd liggen.. Tof joh
. Maarja,
.
Ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, als die van jou gaat puberen en zich gaat afzetten tegen zijn ouders gaat ie vast naar Bach luisteren
Ohh Trentquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Om die reden zijn wij nu vast aan de muzikale opvoeding van onze kleine meid begonnen. Nouja, enkele maanden geleden dus al. Elke dag wordt er muziek van Nine Inch Nails en The Golden Earring gedraaid. En mevrouw reageert er ook al echt op.
En van NIN draaien we niet alleen maar de harde/ruige muziek, ook de slaapliedjes die meneer Reznor heeft geschreven worden regelmatig gedraaid.
(nouja, geschreven, het zijn de Lullaby Renditions van zijn grootste hits, dus veel minder bas, meer hoge tonen, en over het algemeen wat makkelijker in het gehoor. En gelukkig zonder teksten, want Trent Reznor is nogal grof gebekt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |