abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103959516
Zo, kom ff een paar dagen niet hier en mis van alles!

Vlindur, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon jelte!! Wat een poepie O+

En ook een enorme *O* voor Miss Jones!!! Wat is het jullie gegund zeg!!!!!
En gewoon maling hebben aan wat anderen zeggen, van dat het 'te snel na' zou zijn. Onzin. Jullie voelen dat zelf aan en zie het maar zo: het is een prachtig cadeautje van jullie meisjes O+
Het is ook niet zo dat je zwanger bent om het verdriet om je meisjes te vergeten oid., je meiden hebben hun eigen plekje in jouw hart en zullen dat plekje altijd hebben.

Bitterend: Fijn te lezen dat alles goed is met je, wat schrikken zeg, dat je zo valt! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_103959540
Ik heb trouwens die Felicitas-zwangerdoos opgehaald. Wat een deceptie. ;(. Nja, wel weer wat leesvoer erbij. Dat is altijd leuk. Maar die van eh.. Prenatal is leuker vind ik.
In die van Felicitas zaten Nijntje :r zwembandjes. Praktisch hoor, maar jammer van Nijntje :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103959631
T_A_P logisch dat je zo voelt -O- zo iets heftigs dat laat je niet zo maar los :* :*

Kuukske Nijntje!! zwembandjes!! die zaten niet bij ons :N
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103959729
Bij ons ook niet volgens mij.... ik moet de Baby doos ook nog ophalen, en daar schijnt heel handig een strikje in te zitten die je aan je bh-bandje kunt clippen. Superhandig want ik vergeet vaak welke borst ik als laatste gegeven heb :')
Tralalalaaa
pi_103959744
Evenstar, da's ook een hork zeg.. Alsof je dat voor de lol doet.

Innepin, een datum zou dan fijn zijn. Hopelijk volgende keer dan een concretere datum.

Soempie, fijn dat de echo goed was!

Hier de prenatal doos ook opgehaald. Zit minder reclamefolders in dan 4 jaar terug. Maar nog genoeg. :P
pi_103959773
Ja die reclame. OMG. Er zaten wel kortingsbonnen voor H&M in die van Felicitas. Dat is dan wel weer leuk.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:47:33 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103959788
Kuuks dan had je meer als (dan? :@) wij... 5 boekjes 2 luiertjes en een blauw tutteldoekje.. En 9 reclame folders :')
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103959835
Ik had een fopspeen ook van euh ben het merk vergeten
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103959903
Echt? Oh.. Ik had eh.. ook dat knuffeltje. En twee luiertjes inderdaad. En.. uhh.. een buikcreme van Etos geloof ik. En nog meer, maar ik ben het al vergeten :@. Oja! Een Difrax-speentje.
pi_103960026
Sokken had ik ook, en een spuugdoekje. Maar geef mij liever die nijntje zwembandjes man! O+
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:54:20 #186
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103960044
Soempie goed nieuws! *O*

Ben net naar het winkelcentrum hier gelopen... Deed pijn }:| . Maar ik word soms een beetje gek van 'rustig aan doen'. En dan denk ik: ach, dit kan ik toch vast nog wel. Nou t is me gelukt, maar voorlopig niet meer hoor :N .
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:56:25 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103960129
innepin :*
Ik ben erg blij voor je dat je er bijna bent. Echt waar. Hopelijk meldt beeb zich heel snel uit zichzelf :*

evenstar, wat een hork zeg! Ik hoop niet dat je haar bij je bevalling krijgt :X

Soempie, fijn dat de groeiecho goed was *O*

Ik ben vanmiddag nog even het bed ingedoken. IK was zó kapot.
Ik moest met zoonlief naar de kapper, start de auto niet :o Schoonouders gebeld, maar die waren niet thuis. Oke, dan maar op de fiets. Kindlief vond het prachtig! O+ Maar na een ritje van 10 min was ik blij dat ik van de fiets af kon. Toen ik eenmaal bij de kapper zat, had ik het idee dat ik doormidden lag :X , dus nogmaals gebeld naar mijn schonouders en die hebben ons weer opgepikt en thuis gebracht. Mijn man is de fiets nu halen, te voet...
Note to self: fietsen gaat ook niet meer ;)
pi_103960136
Fee-nix :* gelukkig komt het weekend eraan!

Heeeee ik sta 5de! :o :o de lijst van November is flink ingekort! *O* *O* *O* *O*
:6
pi_103960600
:* voor iedereen hier

Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen voor de eerste afspraak, zijn ze alleen tussen 12 en 13 uur te bereiken. Nee handig, dan werk ik :{ En echt ergens rustig (met privacy!) bellen op mn werk lukt dus echt niet. Heb ze nu maar gemaild en gevraagd of ik ook per mail een afspraak mag maken.
Echt handig dit. |:(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:17:58 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103960999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Marjolijntje het volgende:
:* voor iedereen hier

Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen voor de eerste afspraak, zijn ze alleen tussen 12 en 13 uur te bereiken. Nee handig, dan werk ik :{ En echt ergens rustig (met privacy!) bellen op mn werk lukt dus echt niet. Heb ze nu maar gemaild en gevraagd of ik ook per mail een afspraak mag maken.
Echt handig dit. |:(
Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:20:05 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103961088
Vlindur, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje! *O* *O* *O* En wat een leuke namen!

Bitterend, fijn dat je weer thuis bent. Was wel even schrikken zeg. Hoe is het nu met je knie?

TJ, ik hoop toch dat je nog even komt posten hoor. Wil je anders via pm laten weten hoe het met je gaat?

NTS, fijn dat je bed niet op klossen hoeft. Geboortekaartje klinkt ook als onze stijl. Wij hebben nog steeds niks }:| Proefdruk van t kaartje viel tegen dus we moeten weer verder zoeken. Nu gaat manlief kijken of ie online iets kan vinden en anders toch naar de drukker.

Soemp, fotootje posten? O-)

Lijst is inderdaad flink ingekort zeg :o Nog ff en ik sta ook in de top 10 :o
pi_103961269
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...
Iedere dag tussen 12 en 13. Maar het is de enige hier in de buurt. Ik kan wel verder weg maar dat is sowieso 20 minuten met de auto en ik weet niet of dat verstandig is?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103961371
Wauw, Vlindur, wat is het snel gegaan! Gefeliciteerd! *O* Heel mooie naam. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103961567
Ohja onze kaartjes zijn helemaal af! en de enveloppen zijn binnen! alvast adresjes opschrijven en als uk er is de juiste datum door geven *O*

Ja een vk die alleen tussen 12 en 13 bereikbaar is, is geen goed idee vind ik zelf. Die van mij is een kwartier met de auto...ik vind het zelf geen probleem..(kan ook met bus maar dat duurt langer)

Kyara jij ook binnenkort in de top 10 *O* *O* mijn knie is blauw! en auw! maar liever dat dan mijn buik :Y
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:37:24 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103961835
nee, 1 uurtje per dag bereikbaar schiet niet op.

Bitterend, nee beter knie dan buik inderdaad. Maar kun je nog wel lopen? In elk geval lekker rustig aan doen hoor!!! :*

Ik zag net ook nog even de post van TAP, :* zal zeker raar zijn.
pi_103961862
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens die Felicitas-zwangerdoos opgehaald. Wat een deceptie. ;(. Nja, wel weer wat leesvoer erbij. Dat is altijd leuk. Maar die van eh.. Prenatal is leuker vind ik.
In die van Felicitas zaten Nijntje :r zwembandjes. Praktisch hoor, maar jammer van Nijntje :').
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halen :(
pi_103961954
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.

Nu kan ik die tas van de kruidvat ophalen en ik moet nog even die van de babydump ophalen.

kuukske, mijn meisje is helemaal wild van Nijntje :') Er zijn ergere dingen...
pi_103962068
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halen :(
Daar is een telefoonnummer voor! Oeh! Ik ga voor je zoeken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.

Nu kan ik die tas van de kruidvat ophalen en ik moet nog even die van de babydump ophalen.

kuukske, mijn meisje is helemaal wild van Nijntje :') Er zijn ergere dingen...
Ik probeer Nijntje zover mogelijk van ons huis te verwijderd te houden. Maarja, als er geen houden aan is dan is er geen houden aan hè. :P. Dan moet mams er gewoon aan geloven. Máár, zolang hij er nog niet zoveel over te zeggen heeft de eerste weekjes.. maandjes? blijft Nijntje weg :+. Maar zwembandjes zijn wel handig! Maar misschien doe ik ze ook wel weg. Ik weet nog niet. Ik zal het in ieder geval, indien nodig, in V&A zetten.
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:43:32 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962074
Prenatal doos heb ik ook al een paar weken in mijn bezig. Etos doos was inderdaad al voor de 20 weken. Misschien ff bellen SB? Bitterend heeft volgens mij zelf ook gebeld omdat er maar niks kwam.

Heb je bericht gekregen van die Kruitvat tas Octo?

Oh en meissie is vandaag 40 weken. Mijlpaal!!! *O* *O*
pi_103962093
SummerBreeze:

quote:
Na je 32e week aangemeld?
Heb je je na de 32e week van je zwangerschap aangemeld, dan kunnen wij jou i.v.m. onze verwerkingstijd de Felicitas Zwanger Box niet meer aanbieden.
Uiteraard ontvang je wel: het Zwanger Magazine, de gratis Felicitas Baby Box (na geboorte van je kindje), de wekelijkse Groeikalender, de maandelijkse ‘Jonge Gezinnen’ e-mail nieuwsbrief en heb je toegang tot het forum op Zwanger.nl waarmee je ook kan meedoen aan alle interactieve acties.

10 weken geleden aangemeld en nog niets ontvangen?
Neem dan contact op met de klantenservice.
Mail naar klantenservice@felicitas.nl of bel 088 - 556 71 04.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')