Ow en Bitterend ligt in het zkh....quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Even tussen de weeën door:
Ze doen nog niks. Wachten op mn lichaam. Die lijkt het goed op te pakken.
Mocht alles afzakken breken ze morgen de vliezen. Morgen komt hij sowieso.
Bbl
quote:flauwgevallen op mijn buik en gezicht. Nachtje zh dus. Grmpf
En dan de lapo van ikzeidegek:quote:hoi lieve allemal, ik stapte uit de bus op cs en pats plat, vlos gebeld en moest even op controle, ctg en bloed prikken of de kleine geen bloed heeft verloren..protocole is nacht blijven als je op je buik valt! Dus dat doen we braaf..ctg was goed! Krijg zo meteen nog een denk ik..xx
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef NotTheSame het volgende:
Helleuw!
Effe geen tijd gehad om bij te lezen, maar B2 gaat letterlijk de goede kant op.
Hier ga ik zometeen weer m'n nestje opzoeken. Het lijkt wel alsof die Losferron compleet het tegenovergestelde teweeg brengt: IJzer zou je juist MINDER vermoeid moeten maken... Ik slaap al een paar nachten achter elkaar 10+ uren.
Aan de ene kant schaam ik me er wel een beetje voor, als ik de verhalen van slapeloosheid van bijv. Fee-nix of Asy lees.
Maar dit is ook geen doen zo... Gelukkig heb ik morgen vrij en heb ik pas om 9:30uur de kraamintake staan.
Oh getsie, dat is schrikken!quote:
Ik ben inmiddels niet anders gewend. Loop ik niet voor m'n zwangerschap te bellen, dan is het wel de advocaat achter z'n vodden aan zitten, en anders doen we er nog een rondje gemeente bij en als klap op de vuurpijl heeft manlief vorige week een ongelukje gehad (niks ernstigs, alleen materiaalschade) waar de schade nu pas geregeld kan worden, maar dat werkt OOK al allemaal langs elkaar heen. Oh ja, ik ben ook nog aan het verbouwen...quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef octopussy het volgende:
NTS, zo leuk hè dat je OVERAL zelf achteraan moet met dit soort dingen![]()
Vandaag naar de poli gynaecologie gebeld om door te geven dat de uitslag van mijn RAL onderzoek aangeeft dat ik een injectie anti-d moet hebben. Maar ze mogen dus kennelijk niet de injectie geven als ze niet de uitslag schriftelijk binnen hebben (wel logisch).
Gelukkig heeft de bloedbank de uitslag doorgefaxt naar het ziekenhuis en kan ik morgenochtend mijn prikje gaan halen. Gedoe.
Dankjewel voor de update live-reporterquote:Op donderdag 3 november 2011 20:34 schreef McLaura het volgende:
Vlindur verhuist as we speak naar de verlosafdeling voor toucheren en ctg!
Trix, ik hoop echt dat er niks aan de hand is, want die afwijking (ben de naam kwijt) is ook van invloed buiten de zwangerschap, niet prettig dusquote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Wicky, ik vergeet de hele tijd te antwoorden! Ik gebruik op dit moment alleen ascal bruistabletten, spuiten komt er pas bij indien de uitslag van het tweede bloedonderzoek hetzelfde uitwijst als het eerste. Ze zeggen nooit dat je iets hebt op grond van 1 test, vandaaraanstaande maandag krijg ik de uitslag, ben erg benieuwd. Ergens heb ik het gevoel dat er niks uit is gekomen, gewoon omdat ik me ergens niet kan voorstellen dat er juist bij óns een dergelijke reden is terwijl er maar zo weinig mensen zijn die überhaupt ooit een diagnose krijgen..
fijn dat het een goede uitslag was. Bij mijn nekplooimeting zat de dame goed met haar idee.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef sproet-je het volgende:
Icantrix, dus geen extra echo tussendoor? Oeeehhh, en gewoon een medium biefstuk??!!
De nekplooimeting, daar kreeg ik vandaag de uitslag van en die was prima! Dat is toch een fijn idee. Wij hebben de 21e geslachtsbepaling, de echodame bij de nekplooi heeft al heel voorzichtig een indicatie gegeven maar zei natuurlijk ook dat het absoluut nog te vroeg was om er vanuit te gaan. Ik ben dus erg benieuwd...
Ow, het is echt, echt bezig! Spannend!quote:
Inderdaad je anderzijds gevoel zweeft hier ook door mijn hoofd. Mochten ze iets vinden bij mij dan kan ik mijn leven erop instellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Klopt idd, dat is ook wel een beangstigend gevoel ergens, dat die miskramen dan alleen maar een symptoom zijn van een groter iets. Anderszijds: beter dat ze erachter zijn dan, dan kan ik er ook naar gaan leven misschien, ofzo. En is je komende afspraak dan een soort controle-iets ofzo?
Yup, je verveelt jezelf dan ook te pletter tussendoor... Zit je dan honger te lijden en gore zoete troep op te boeren...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Vraagje van een vriendin van mij: als je zo'n glucose tolerantietest moet doen moet je dan in het ziekenhuis prikken?
Vlindur:
Bloedprikken moet je dan in het ziekenhuis, na het drinken van een gruwelijk vies zoet glucosedrankje. Tenminste, zo ging het bij mij. Je hebt een grote en een kleine test, geloof ik, en bij de grote moet je een aantal keer prikken en die tijd moet je ook in het ziekenhuis blijven. Ben er een uur of 3-4 geweest, geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Vraagje van een vriendin van mij: als je zo'n glucose tolerantietest moet doen moet je dan in het ziekenhuis prikken?
Vlindur:
Ik wel!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef bodpa09 het volgende:
Vlindur:
Haal mij ook maar uit de OP.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:33 schreef tweeoogje het volgende:
Miss Jones, wat suuuuuperfijn! Gefeliciteerd, hopelijk gaat het deze keer helemaal goed!!
En gooooo Vlindur!! Bijna mama van 2
NotTheSame of een modje, ik denk dat ik eigenlijk beter uit de OP kan. Ik vermoed dat ik na 37 weken hier niet dagelijks ga komen melden, en als beeb er is komen er ook geen foto's of naam op Fok. Dus ik vrees dat ik dan zo'n 'post hier nooit, wat doet ze in de OP geval wordt'.. En ik hou het gewoon niet meer bij met lezen hier
. Doe wel pogingen maar merk dat ik niet heel erg meer op de hoogte ben..
Verder alles goed hier: 32 weken morgen, goedgekeurd bij de VK, dus allemaal top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |