Ben ook benieuwdquote:
Juist! Er is niemand die je kan vertellen hoe je met je verdriet om moet gaan, hoe je moet rouwen, hoe je blij moet zijn, hoe je plaats moet maken voor een ander kindje. Dat bepaal je zelf wel, ookal weet je zelf mischien ook niet altijd hoe het moet.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee
Fijn dat je er zoveel aan hebt!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Net bij de bekken-fysio gwst, weer goede tips gekregen. Echt super.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef innepin het volgende:
Fee-nix, als je het zwaar krijgt, probeer dan wat hulptroepen in te schakelen hè? Ik vind het ook af en toe erg zwaar met een erg wakkere peuter, en vaak scheelt het al enorm als opa/oma/oppas d'r even een uurtje vermaken zodat ik ff kan liggen. Dan kom je de dag ineens stukken beter door..
Wegens avonddienst enzo.... maar ik denk zomaar dat synto niet nodig is, en de veter genoeg is geweest!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom wachten ze het af? hop vlieze breken synto op standje are you fucking nuts en GOAN
In haar watte?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
jij ligt recht in r beaaver te kijken? of heb je net nieuws ontvangen?
Beaverquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
In haar watte?
Nee, maar aangezien ze van niks naar 2 cm is gegaan in no-time op alleen die veter, denk ik dat haar lichaam het gewoon overneemt nu. Nouja, eigenlijk hoop ik dat!
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef oeke het volgende:
Vlindur, 2 cm al!![]()
Succes!![]()
![]()
Trouwens bij veter moet ik dus altijd aan een dropveter denken die ze tegen je baarmoedermond duwen en dat het eindje dan naar buiten hangt. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn kop.
En kan iemand mijn hersens weer teruggeven?
Ik heb mijn portemonnee ergens verstopt vanwege de vakantie en ik weet niet meer waar.
Het is een veter die prostaglandine bevat en ervoor zorgt dat de baarmoedermond snel rijpt en er ontsluiting kan ontstaan, das de korte versiequote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef innepin het volgende:
[..]oh wow oeks
classic.
Ik kan me eigenlijk ook niet zoveel voorstellen bij zo'n inleid-veter... Iemand die er meer vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |