Ohhh ben benieuwd!! hopelijk heeft ie zich gedraaid!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier gisteren de hangbuikzwijnactie gedaan.. En tsja, ik had weinig hoop. Maar sinds die actie voel ik de kleine vooral onder de navel, en daarvoor echt bovenin mijn buik. Dus muppet ligt in ieder geval anders. Kan alleen niet goed voelen of het koppie of billen boven liggen. Maar het doet dus in ieder geval iets
Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor julliequote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou ik ben er wel klaar voor, tuurlijk heb ik nog heel veelverdriet om mn meisjes, huil er nog heel veel om.
Maar ja voor ons is dit een wonder die hartstikke welkom is.
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Keshet het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben.Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire.
*duimt ook heeeeeel hard voor jou*quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor jullie
Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
Ik ga ook duimen voor julliequote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
*duimt ook heeeeeel hard voor jou*![]()
![]()
Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaatquote:Op donderdag 3 november 2011 11:29 schreef Vlindur het volgende:
Hier geen nieuws idd. Geen broertje vandaag.
Ja! ik vroeg naar jou!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Poezebeest het volgende:
Ik zag dat iemand naar mij vroeg, hier blijf ik doorsukkelen, mocht zaterdag naar huis maar ben gister weer opgenomen, bloeddruk blijft probleem, met name wanneer ik iets doe schiet deze omhoog. Oorzaak onbekend, bloed en urine nog steeds goed, moet wel weer urine sparen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee, maar nog even volhouden. Lees hier wel mee, maar zoek het niet altijd om te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |