abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2011 @ 08:31:50 #151
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103905933
O Vlindur wat spannend! Heel veel succes! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat dit keer!

Kuukske de SEO vandaag, mooie mijlpaal, daar jompelen we even voor! *O*

GWS wat een activiteiten :o sjee zeg! Ik voel me opeens een slechte moeder ;).

Nou dat er vandaag maar een vers beebje geboren mag worden! *O*
pi_103905970
Vlindur, hopelijk vlot het snel.. En komt je goede vriend niet te vaak langs ;)

En hoe is het met meissie, jessie, innepin en TJ?

Hier gisteren de hangbuikzwijnactie gedaan.. En tsja, ik had weinig hoop. Maar sinds die actie voel ik de kleine vooral onder de navel, en daarvoor echt bovenin mijn buik. Dus muppet ligt in ieder geval anders. Kan alleen niet goed voelen of het koppie of billen boven liggen. Maar het doet dus in ieder geval iets :D
pi_103906120
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
En die mensen heb ik nu allemaal weer nodig om te blijven duimen voor ons :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Ik wou het namelijk totaal niet geloven dat het zo snel alweer zou kunnen.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.

Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee *;
pi_103906149
Jones, nogmaals van harte! :*

Het moet zo zijn meid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 3 november 2011 @ 08:48:26 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103906154
Heeeee wat goed MJ! Gefeliciteerd! Het is jullie gegund hoor!
pi_103906206
MJ, gefeliciteerd!!
pi_103906210
Vlindur hopelijk werkt het snel! Tof dat je ons zo op de hoogte houd!!!

MJ van harte zeg :* Ik duim voor je 9 maanden lang :*

Hier geen voorweeen niks meer.)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_103906222
Vlindur succes meis, wordfeud komt eraan.

MJ, gefeliciteerd hoor. Trek je niets aan van wat anderen vinden. Als jullie gelukkig zijn is het goed. Ik ga voor je duimen.
pi_103906257
MJ van harte gefeliciteerd meid en natuulijk duim ik met je mee. *O* O+
pi_103906296
MJ wat goeoeoeoed!! *O*
Tuurlijk zullen we duimen tot het eind.

En een nieuwe kleine zal de plek van je meisjes niet innemen maar toch op z'n minst de pijn wat verzachten. Mensen zijn hard en er zullen vast meer mensen vragen of het niet erg snel is, maar daar zou ik me maar lekker niks van aantrekken als ik jullie was! Geniet er lekker van! O+

En vlindur!! Zet m op! :% :% :%
  donderdag 3 november 2011 @ 08:58:26 #161
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103906333
Ik duim met je mee!!! :* en wat anderen denken niks van aan te trekken!!
Be happy with the little things in life
  donderdag 3 november 2011 @ 08:59:11 #162
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103906342
MissJones, nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Onbezorgd zal 'ie niet zijn maar ik hoop dat je er elke dag een beetje meer vertrouwen in mag krijgen. :*
A grand adventure has begun.
  donderdag 3 november 2011 @ 08:59:36 #163
250838 Fee-nix
pi_103906348
MJ gefeliciteerd! *O* Wat fijn (en ook heel spannend) voor jullie dat het alweer zo snel raak mag zijn. En wat de meiden zeggen: laat anderen maar kletsen, het gaat om jullie leven en jullie gevoel!

De duimen gaan weer hard aan t werk voor jullie! Dat je deze keer maar een droom van een zwangerschap mag hebben!
  donderdag 3 november 2011 @ 09:00:53 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103906377
Vlindur, succes! Ik zit op mn mobiel, dus hou het ff kort.
  donderdag 3 november 2011 @ 09:02:05 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103906401
MJ! Wat goed! *O* Gefeliciteerd! *O*
En over 'niet slim'... dat kunnen toch alleen jij en je man bepalen? Wat goed voelt is vaak ook gewoon goed hoor! :Y

Ik duim mee!
pi_103906406
Alles was goed bij de SEO!

En van harte MJ!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 3 november 2011 @ 09:03:04 #167
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103906420
*O* Wat fijn Kuuks! *O*
A grand adventure has begun.
pi_103906437
MJ, van harte gefeliciteerd!!! *O* Ik duim heel hard mee voor jullie :*

Vlindur, heel veel succes vandaag!! *O* :% O+ oO<
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103906442
Kuuske, fijn dat de SEO goed was!!
pi_103906451
Dankjullie wel O+

Ja nou zo snel was ook niet de bedoeling, we wilden wel weer snel zwanger zijn maar zo snel had ik ook niet verwacht hoor.

ennuh vlindur heeft al 36 minuten niet geupdate dat is niet de afspraak he :6
pi_103906500
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Keshet het volgende:
MissJones, nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Onbezorgd zal 'ie niet zijn maar ik hoop dat je er elke dag een beetje meer vertrouwen in mag krijgen. :*
Dit dus, heel treffend verwoord Keshet.

En Kuuks voor jou ook een dikke *O*
pi_103906665
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.

Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee *;
Vruchtbare familie he *O*
pi_103906760
Vlindur heel veel succes!

MissJones gefeliciteerd! Ik ken je geschiedenis niet, maar wat ik hieruit begrijp is dat je geen gemakkelijke tijd achter je hebt liggen. En trek je niks aan van wat anderen er van vinden.

Bodpa09 ook gefeliciteerd!
  donderdag 3 november 2011 @ 09:20:51 #174
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103906786
MJ van mijn en Nirak alle gelukswensen die er maar zijn! Het is jullie ontzettend gegund! We zijn heel blij voor jullie en we duimen!

En poep hebben aan wat ander mensen snel vinden: als je lichaam het niet aan had gekund dan was het niet gebeurd. Dus geniet!
Trotse mamma :)
pi_103906816
MJ, wat een fijne verrassing! Gefeliciteerd! *O*
Laat ze maar praten, het gaat om jullie. :*

Kuukske, wat fijn dat alles goed was! *O*

Vlindur, zet hem op zeg, tjemig, dat had ik gister nog niet helemaal door, met mijn net terug van vakantiehoofd, maar je tweede komt eraan! O+ :% :%

Zometeen naar de vk, hartje luisteren. Ik ben toch wat gespannen. Heb een paar keer erg pijnlijke buiken gehad op vakantie, en last van diarree.
Alles is volgens mij goed, maar ik ben blij dat deze afspraak al zo snel na thuiskomt stond.
Dat je op reis bent en af en toe van die slechte dagdromen hebt dat je ineens een vroeggeboorte moet mee maken in een Turks ziekenhuis.
Of dat ik me ging bedenken hoe ik een gyn kon vinden in het kleine dorp waar ik was. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2011 @ 09:23:10 #176
43556 miss_dynastie
pi_103906847
MJ, wat geweldig *O* O+ :*
pi_103906865
Go go go Vlindur!

En lieve miss-j, van harte gefeliciteerd! Dat heeft je mams mooi gezegd. Ik duimedraai als een gek mee meid! :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103906893
gefeliciteerd MJ!

de duimen werken er hard aan :Y
en jullie weten het beste wat je wil en kan, laat je niks wijsmaken door anderen, die tenslotte jullie niet zijn, over wat al dan niet verstandig is :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 3 november 2011 @ 09:25:15 #179
250838 Fee-nix
pi_103906897
Kuukske wat goed! *O*
  donderdag 3 november 2011 @ 09:28:16 #180
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_103906965
Go Vlindur!!!

MJ wat een fijne verrassing! Ik duim ook mee hoor. :Y

Oh en ff een knuf, kus kroel voor Jessie.. :P O+ :*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_103907135
MJ krijg er kippevel van. Gefeliciteerd *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103907180
mj wat leuk! ik zal voor jullie duimen van nu tot over 9 maanden! en de beeb heeft 2 super beschermengelen, het moet allemaal goed komen!
S. 2014
J. 2016
pi_103907197
MissJones, gewéldig! _O_ van harte! O+ ik ben zo blij voor jullie en duim voor jullie :Y
  donderdag 3 november 2011 @ 09:53:29 #184
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103907418
MJ wat een geweldig leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd *O* Wij duimen hier ook! :*

Vlindur succes! :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 3 november 2011 @ 09:57:17 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103907493
Oh MJ, wat fantastisch! *O*
Gefeliciteerd :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103907517
Oh Miss Jones wat heerlijk O+
Ik gun het je idioot heel veel belachelijk enzo veel veel veel!
pi_103907518
*Ik kom weer even uit de lurkstand*

MJ, wat een mooi nieuws, gefeliciteerd. Ook ik ga heel hard hopen en duimen dat jullie over een maandje of 9 een gezond kindje in jullie armen kunnen houden!!!
pi_103907549
Lieve missjones, ik kom even uit lurkstand voor dit geweldige bericht. Gefeliciteerd! Ook ik ga heel hard voor je duimen.

Vlindur, zet hem op!
pi_103907558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:

SPOILER

Miss Jones, wat een verrassing *O* . Gefeliciteerd! Kan me je dubbele gevoelens wel voorstellen, maar van andermans meningen hoef je je niets aan te trekken. Spannend en tof, ik ga heel hard voor je duimen, jij verdient een heel voorbeeldige zwangerschap ^O^ .
pi_103907609
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Alles was goed bij de SEO!
Fijn!
pi_103907646
Miss-Jones :

Van harte met dit mooie nieuws! O+ Volg vooral je eigen gevoel. Het is jullie van harte gegund!
pi_103907655
MissJones!! GEWELDIG!! gefeliciteerd!!! Dat je over 9 maanden 1 of 2 heerlijk gezonde kindjes in je armen hebt!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kuukske fijn een goede SEO!! :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103907820
MissJones, de tranen staan in m'n ogen... Ook ik gun jullie een lekker lange zwangerschap (37 weken, op z'n minst!). Gefeliciteerd *O*

Vlindur, heel veel succes vandaag ^O^

DF, ik moest lachen om je hangbuikzwijn-actie :@
Hopelijk heeft het gewerkt!
.... met gevoel voor drama....
pi_103907823
MJ, gefeliciteerd! O+
En dat mensen zulk commentaar hebben vind ik eigenlijk best onbeschoft. Dat lijkt me toch echt iets voor jullie om te bepalen. Ik wens je een zo fijn mogelijke zwangerschap toe, en dat je over een aantal maanden maar een hartstikke gezond babytje in je armen mag sluiten :*

Kuukske, fijn dat alles goed was! *O*

En verder natuurlijk go Vlindur go!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103907855
Mogguh,

Hier is het stil. Niks aan de hand. Maar 1 keer naar de wc gehoeven vannacht.

MJ gefeliciteerd!
pi_103907880
Ohja natuurlijk! Vandaag is Vlindur haar grote dag! :% :% :% :%
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103907905
MJ wat super! O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_103907911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef Kersjes het volgende:
DF, ik moest lachen om je hangbuikzwijn-actie :@
Hopelijk heeft het gewerkt!
Ik ook toen mijn zusje het voorstelde, dus laat die :@ maar zitten.. :D
Maar over 2 weken pas afspraak, en zelf voel ik het niet goed, dus moet even afwachten.
pi_103907923
MJ *O* gefeliciteerd, hier zullen de duimen 9 maanden draaien voor jullie!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103907952
MJ, gefeliciteerd! Wat een heerlijke verrassing om je hier weer te zien. Ik ga ook voor jullie duimen dat het helemaal goed gaat en je over 9 maanden (iets eerder eigenlijk he) een gezond baby'tje in je armen hebt O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')