SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Ik wou het namelijk totaal niet geloven dat het zo snel alweer zou kunnen.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee![]()
Dit dus, heel treffend verwoord Keshet.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Keshet het volgende:
MissJones, nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Onbezorgd zal 'ie niet zijn maar ik hoop dat je er elke dag een beetje meer vertrouwen in mag krijgen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
En die mensen heb ik nu allemaal weer nodig om te blijven duimen voor ons
Vruchtbare familie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
En die mensen heb ik nu allemaal weer nodig om te blijven duimen voor ons
Miss Jones, wat een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee. Gefeliciteerd! Kan me je dubbele gevoelens wel voorstellen, maar van andermans meningen hoef je je niets aan te trekken. Spannend en tof, ik ga heel hard voor je duimen, jij verdient een heel voorbeeldige zwangerschap
.
Ik ook toen mijn zusje het voorstelde, dus laat diequote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef Kersjes het volgende:
DF, ik moest lachen om je hangbuikzwijn-actie![]()
Hopelijk heeft het gewerkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |