Dat heb ik dus met Willem gehad, ik WIST wanneer Willem verwekt was en dat ik een korte cyclus heb, maar ziekenhuis hield standaard van 28 dagen aan. Daarom liep ik uiteindelijk bijna op 43 weken toen ik geholpen werd. Ben wat dat betreft wel blij dat het ziekenhuis tegenwoordig niet meer van de cyclus uitgaat, maar van de grootte van het kind bij de 12 weken echo. Op zich is dat een betere manier. (ook al is het bij mij in dit geval ook weer een onmogelijkheid...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Covie en flugel, dat zou wel typisch zijn als het zoveel verschilt met je normale cyclus.. Zolang je maar niet in de knoop komt met evt overtijd lopen. Dat ze medisch moeilijk gaan doen, terwijl er eigenlijk geen probleem is. Of dat ze juist niet in willen grijpen, terwijl je wel ruim overtijd bent.
Jessie, ik hoor wel vaker dat een 2e/3e meer voorwerk kan opleveren. Maar tot nu toe weinig verschil. Wel meer harde buiken al, maar dat is met de drukte wel te verklaren..
Asy, fijn dat je dingen hebt om naar uit te kijken.. Anders was het helemaal zo'n lang end die laatste maandjes..
Wat fijn! klinkt goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Vlindur het volgende:
Zoë, wij zijn ook naar Amelink geweest. Voor 10.- krijg je het op dvd met heel veel foto's en sokjes naar geslacht![]()
Rienk was nu mee en kreeg een autootje![]()
Toffe vent. Weet niet vanaf hoeveel weken hij het doet. Wij hebben overigens ook geen pretecho gedaan. Maar gewoon de 20wk.
Ik zie de kleine al met elke controle.
Morgen gewoon even bellen inderdaad!
Ik hoop dat je een echo kan regelen voor over 2 weken! en laat maar groeienquote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat fijn! klinkt goedga zo bellen
Voel me een stuk beter nu ik ben ziekgemeld, mn buikje groeit (al vind ik dat
qua acceptatie soms lastig *iets met vroeger etc* maargoed, ik eet goed
en groeien zal ik tochhaha
Wat lief dat ze al gebeld heeft! Hopelijk heb je er wat aanquote:Op woensdag 2 november 2011 13:05 schreef Asyniur het volgende:
En ik ben zojuist gebeld door een vriendin van TwinklyDie had nog wat goede tips vanuit haar revalidatieperiode. Toch me even wat consequenter vastbijten in de oefeningen en wat beter letten op mijn grenzen.
Ik zou het maar doen, ik zit op 1 juliquote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Jaantje, Bijtje en Mereltje ik zit ook vlakbij jullie. Misschien moet ik m'n naam maar veranderen in Clautje.
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Jaantje, Bijtje en Mereltje ik zit ook vlakbij jullie. Misschien moet ik m'n naam maar veranderen in Clautje.
Enne Faithzzzzz kom maar door! Verzending naar Grunn lukt wel binnen die paar dagen
Jij ook gefeliciteerd! Naar opzich die misselijkheid, maar inderdaad, het maakt het wel wat echterquote:Op woensdag 2 november 2011 13:44 schreef bijtje84 het volgende:
KatyM gefeliciteerd!![]()
Ik ben verschrikkelijk misselijk. Ik heb tot nu toe alles binnen weten te houden maar daar is dan ook alles mee gezegd. En juist niet sochtends, eigenlijk de hele dag behalve sochtends. Ik word er zelfs midden in de nacht wakker van!Bij mijn dochtertje 4 jaar geleden nooit last van gehad.
Verder pijnlijke borsten constant.
Maar ja, het hoort er allemaal bij he! Lekker cliché![]()
Ik vind het ook niet heel erg vervelend, ergens zijn die symptomen een soort extra bevestiging.
Ja ik wel, echo op 24 november. En volgende week intake. Ik ga misschien vragen of ze asjeblieft 5 min kan kijken met een echo of alles goed isquote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef bijtje84 het volgende:
Heb je al een afspraak bij vk gemaakt? Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Ik ben nog een beetje struisvogelpolitiek aan het voeren, beetje uit zelfbescherming wellicht. Maar ik heb dus nog niet gebeld.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen, ik zit op 1 juli
Maar de plek waar ik de echo heb de 24ste is dezelfde plek van mijn intake, daar doen ze ook echo's. Maargoed, ik hoop er idd maar niet teveel op.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef bijtje84 het volgende:
Een vk heeft zelf vaak geen echo apparaat, alleen een dopler om naar het hartje te luisteren. Dat zal misschien wel per vk verschillen, maar ik zou er niet te hard op hopen
Ik ga vrijdag denk ik de vk bellen voor een afspraak.
Sinds gister heb ik last van maagpijn en misselijkheid. Zolang ik regelmatig eet, gaat het nog wel okay. En pijnlijke borsten, check! Volgens mijn vriend zijn ze ook al gegroeidquote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ookMag ik dan toch ook maar in het lijstje... op 27 juni
![]()
Ik heb af en toe wel een vlaag van misselijkheid en pijnlijke borsten maar verder nergens last van..jullie? Oh wel af en toe wat steken!
Ik wilde op iedereen reageren, maar weet nu niet meer wat. Oh ja, vooral: die muffins!!
Oh toch bedankt. Ja waarschijnlijk gaat het ook gewoon goed. Ik heb geen reden om te denken dat t niet goed zou gaan. Maar toch ik ben zo blij als ik straks t hartje hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef covie het volgende:
KatyM ik zou wachten tot de echo en niet vragen om het hartje te mogen horen met de dopler hoor.
Ze doen het bij veel vk praktijken sowieso al niet, omdat het lang niet altijd lukt.
Straks zoekt ze het hartje, kan ze het niet vinden en dan ben je juist heel erg ongerust.
Terwijl het waarschijnlijk gewoon allemaal prima gaat.
(als ze zelf een echo apparaat hebben, heb ik natuurlijk niks gezegd)
Edit: ik heb dus niks gezegd
Dat blijft gewoon 9 maanden weg hoor, het wordt vast een voorbeeldige zwangerschap voor iedereen van deze lichtingquote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef clauwheee het volgende:
Bijtje ik heb trouwens ook nog niet echt kwaaltjes hoor. Alleen wat gevoelige borsten, moe en wat buikpijn of steken. Komt vast nog, en anders maar lekker niet!
Ik ben benieuwd, laat je even weten hoe het gegaan is?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Kyara het volgende:
Zo, jullie gaan hard.
Ik bne niet helemaal bijgelezen. Bijtje gefeliciteerd! Zitten we alweer in juli! Wow wat gaat dat hard. Ik sluit me aan bij de rest: tot de 20 weken gaat het heel langzaam, daarna ineens superhard!
Hier zo de kraamintake. Net dus weer door het huis gerend: opruimen, nog wat schoonmaken, stofzuigen... Was niet zo heel slim. Nu heel moe en pijn in rug en bekken. Vooral stofzuigen is echt funest voor rug en bekken![]()
En Vlindur, laatste dagje!
Innepin, gefeliciteerd met je stiefkleinzoon!
TJ, doe dan alleen ff melden. Ook voor mijn gemoedsrust
IK OOK NIET!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef KatyM het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd! Naar opzich die misselijkheid, maar inderdaad, het maakt het wel wat echter. Ik kijk wel erg uit naar de echo, ik doe een beetje aan zelfbescherming door nog niet 100% blij te zijn, ik wil echt eerst weten of alles goed is
Dan ga ik los met kleertjes kopen
.
Ik kan niet wachten totdat het eind november is. Leuk dat we allemaal zo dichtbij elkaar zitten, wordt spannend in de zomer.
Ja, ze had nog wel wat fijne aanvullende tips (en eye-openers).quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat lief dat ze al gebeld heeft! Hopelijk heb je er wat aan
Ja maf he!! ze vroeg ook of ik een commode had..ja hebben we maar de buuf bijvoorbeeld niet! die verschoont op een plank boven de wasmachine....ieder zijn eigen denk ik zo...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef Asyniur het volgende:
En jee wat hebben ze bij sommige kraamintakes een gemiemel zeg! Ik kan me niet herinneren dat het bij Harry zo was. Kruik controleert de kraam toch als ze er is. En voor de rest kunnen ze je niet dwingen om (bijv) een badje aan te schaffen omdat zíj dat handiger vinden voor die ene week dat ze er zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF???
Welke?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Kyara het volgende:
Oh en we hebben trouwens ook nog een boekje met kinderliedjes en een cd gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is 'm dus!! Wat een snoetje he.
En je tieten dan? Als ik mijn buik wegdenk dan zit mijn cup dubbel D ineens in de wegquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef bitterend het volgende:
Oh ik hoef nit voor te buigen om mijn tenen te zien...ik zie ze gewoon als ik recht op sta! kleine buikje relatief hier denk ik
Ja maf he!! ik vind het zooo spannend allemaal! eng en geweldig tegelijk! (niet de bevalling eigenlijk maar alles dat daarna komt)quote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Fee-nix het volgende:
En bitterend wat zie ik nou! Jij hebt vanaf zaterdag gewoon meldplicht!Komt dichtbij zeg!
Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
En Vlindur gaat het spits afbijten (waarschijnlijk)!!! Heel veel succes meid. Ben erg benieuwd naar B2!!!!![]()
Het is af en toe wel pijnlijk, of irritant, omdat mijn tepels soms gevoelig zijn. Maar Annicka's enthousiasme is er niet minder om geworden. Er komt ook nog iets uit ook, alleen geen idee hoeveel het nu is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd GWS, of je vermoeden ook zo blijkt te zijn. Gaat het nog goed om borstvoeding te geven? Ik wist helemaal niet dat dat nog kon als je zwanger bent, maar ja, waarom niet eigenlijk. Hoe ga je dat straks doen? Gewoon allebei neem ik aan?
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF???
Want Rienk is een accessoire?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Feenix wat een knappert heb je daar zeg
Vlindur....![]()
![]()
Morgen zijn jullie van een stel met een kind ineens gezin geworden...
Neeheee.... Als je 1 kindje hebt ben je een stel met een kind... Als je 2 kinderen hebt ben je echt een gezinquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
Soemp is nog niet bevallen covie...susie was het
en het was idd rustig!! hopelijk is het echt een babyboom vanaf nu![]()
Vlindur begint!
Goede tip inderdaad! Ik werd bij Jesper al gek als mensen het in hun hoofd haalden om langer dan een half uur te blijven, haha! Ik kon ze wel weg kijken!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef innepin het volgende:
Bodpaatje dan maar?![]()
Octowat een raar slecht gedoe zeg.
![]()
Mag ik iedereen even een ongevraagde tip geven voor na de bevalling? Beperk je kraamvisite! Stiefdochter had gisteravond - na een hele dag bevallen enzo - om half 12 (!) nog visite in het ziekenhuis en vandaag had ze ook de hele tijd het huis vol zitten, zo erg dat ze zelf op een gegeven moment het huis wilde ontvluchten. Dat lijkt me dus echt niet de bedoeling.... :-/
Ik lees eigenlijk topics altijd van onder naar boven, nieuwste naar oudste post en zat nu echt even van: huh?!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef covie het volgende:
[..]![]()
![]()
Oooh vreselijk, ik ben ook zo'n sukkel met namen![]()
Soempie laat die van jou nog maar lekker even zitten inderdaad![]()
Ja zo zeggen ze datquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Keshet het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben.Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire.
Snoezje heeft je ook een uitnodiging gestuurdquote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
Mochten er nog mensen met wordfeud zijn, Vlindur hier![]()
Welterusten allemaal!
Vlindur, heel veel succesquote:Op donderdag 3 november 2011 07:00 schreef Vlindur het volgende:
We zitten in de autoIedereen succes en sterkte en veel plezier en alles wat je kunt gebruiken!
Heel veel succes!!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef Vlindur het volgende:
Allemachtig. De eendenbek en ik worden geen vrienden. Maar zoals verwacht; potdicht. Veter zit er in. Afwachten nu! Verpleging is wel leuk!
Voor 3 uur dus afronden, wie weet wat voor verpleging je dan krijgt!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef Vlindur het volgende:
Allemachtig. De eendenbek en ik worden geen vrienden. Maar zoals verwacht; potdicht. Veter zit er in. Afwachten nu! Verpleging is wel leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Ik wou het namelijk totaal niet geloven dat het zo snel alweer zou kunnen.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee![]()
Dit dus, heel treffend verwoord Keshet.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Keshet het volgende:
MissJones, nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Onbezorgd zal 'ie niet zijn maar ik hoop dat je er elke dag een beetje meer vertrouwen in mag krijgen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
En die mensen heb ik nu allemaal weer nodig om te blijven duimen voor ons
Vruchtbare familie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee![]()
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
Miss Jones, wat een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee. Gefeliciteerd! Kan me je dubbele gevoelens wel voorstellen, maar van andermans meningen hoef je je niets aan te trekken. Spannend en tof, ik ga heel hard voor je duimen, jij verdient een heel voorbeeldige zwangerschap
.
Ik ook toen mijn zusje het voorstelde, dus laat diequote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef Kersjes het volgende:
DF, ik moest lachen om je hangbuikzwijn-actie![]()
Hopelijk heeft het gewerkt!
Ohhh ben benieuwd!! hopelijk heeft ie zich gedraaid!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier gisteren de hangbuikzwijnactie gedaan.. En tsja, ik had weinig hoop. Maar sinds die actie voel ik de kleine vooral onder de navel, en daarvoor echt bovenin mijn buik. Dus muppet ligt in ieder geval anders. Kan alleen niet goed voelen of het koppie of billen boven liggen. Maar het doet dus in ieder geval iets
Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor julliequote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou ik ben er wel klaar voor, tuurlijk heb ik nog heel veelverdriet om mn meisjes, huil er nog heel veel om.
Maar ja voor ons is dit een wonder die hartstikke welkom is.
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Keshet het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben.Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire.
*duimt ook heeeeeel hard voor jou*quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor jullie
Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
Ik ga ook duimen voor julliequote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
*duimt ook heeeeeel hard voor jou*![]()
![]()
Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaatquote:Op donderdag 3 november 2011 11:29 schreef Vlindur het volgende:
Hier geen nieuws idd. Geen broertje vandaag.
Ja! ik vroeg naar jou!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Poezebeest het volgende:
Ik zag dat iemand naar mij vroeg, hier blijf ik doorsukkelen, mocht zaterdag naar huis maar ben gister weer opgenomen, bloeddruk blijft probleem, met name wanneer ik iets doe schiet deze omhoog. Oorzaak onbekend, bloed en urine nog steeds goed, moet wel weer urine sparen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee, maar nog even volhouden. Lees hier wel mee, maar zoek het niet altijd om te posten.
Nee, heb een veter om ontsluiting te maken. Heb ik 2 cm dan prikken ze de vliezen en dan krijg ik weeën opwekkers. Maar heb nog niks geen kramp (weeën) dus dit duurt nog wel ffquote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaat
Lieve MJ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee
Van harte gefeliciteerd, wat ben ik blij voor jullie! Deze zwangerschap gaat gewoon 9 maanden duren en daarna hebben jullie een prachtig en gezond kindje thuis. Waarom? Omdat het gewoon zo moet na zoveel zorgen en verdriet.
Probeer er van te genieten en of het wel of niet verstandig is... Dat kunnen alleen jullie beoordelen en niemand anders.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Ja! Goed plan!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef oeke het volgende:
Bodpa! Gefeliciteerd!wat leuk en gezellig, zijn we samen zwangerds!
Oh, en als we weer eentje van hetzelfde krijgen, kun jij kleertjes van mij kopen!
Ja ben benieuwd of het jongen of meisje is, of weer 2 ?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
MJ wat een geweldig nieuws, een broertje of zusje voor jouw meisjes
Ik hoop dat je heel snel van een probleemloze zwangerschap kunt gaan genieten
Goedquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?
Kuuks, hoe was je SEO?
Jep, maar dat hadden we twee weken geleden al: een jongenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef Incantrix het volgende:
Kuukske, een goede SEO, wat geweldig! Ik vond dat denk ik wel één van de meest spannende momenten van mijn zwangerschap van Stef, ineens is het dan heel confronterend dat het dus niet vanzelfsprekend is dat alles goed is. Ofzo. Hebben jullie ook een geslachtsbepaling laten doen?
Ben ook benieuwdquote:
Juist! Er is niemand die je kan vertellen hoe je met je verdriet om moet gaan, hoe je moet rouwen, hoe je blij moet zijn, hoe je plaats moet maken voor een ander kindje. Dat bepaal je zelf wel, ookal weet je zelf mischien ook niet altijd hoe het moet.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee
Fijn dat je er zoveel aan hebt!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Net bij de bekken-fysio gwst, weer goede tips gekregen. Echt super.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef innepin het volgende:
Fee-nix, als je het zwaar krijgt, probeer dan wat hulptroepen in te schakelen hè? Ik vind het ook af en toe erg zwaar met een erg wakkere peuter, en vaak scheelt het al enorm als opa/oma/oppas d'r even een uurtje vermaken zodat ik ff kan liggen. Dan kom je de dag ineens stukken beter door..
Wegens avonddienst enzo.... maar ik denk zomaar dat synto niet nodig is, en de veter genoeg is geweest!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom wachten ze het af? hop vlieze breken synto op standje are you fucking nuts en GOAN
In haar watte?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
jij ligt recht in r beaaver te kijken? of heb je net nieuws ontvangen?
Beaverquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
In haar watte?
Nee, maar aangezien ze van niks naar 2 cm is gegaan in no-time op alleen die veter, denk ik dat haar lichaam het gewoon overneemt nu. Nouja, eigenlijk hoop ik dat!
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef oeke het volgende:
Vlindur, 2 cm al!![]()
Succes!![]()
![]()
Trouwens bij veter moet ik dus altijd aan een dropveter denken die ze tegen je baarmoedermond duwen en dat het eindje dan naar buiten hangt. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn kop.
En kan iemand mijn hersens weer teruggeven?
Ik heb mijn portemonnee ergens verstopt vanwege de vakantie en ik weet niet meer waar.
Het is een veter die prostaglandine bevat en ervoor zorgt dat de baarmoedermond snel rijpt en er ontsluiting kan ontstaan, das de korte versiequote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef innepin het volgende:
[..]oh wow oeks
classic.
Ik kan me eigenlijk ook niet zoveel voorstellen bij zo'n inleid-veter... Iemand die er meer vanaf weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |