Sorry, heb niet echt bijgelezen. Vandaag veel geslapen want afgelopen nacht was vrij rampzalig ivm met hoestend en slaapweigerend kind en hoestende man. Heb daardoor ongeveer 2 uur slaap gehad, dus vanochtend hing ik jankend van vermoeidheid aan de telefoon met mijn moeder. Die heeft me gered vandaag
Ik wil vast Vlindur even heeeeeeeeeel veel succes wensen morgen.

Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?
Leuke echo Feenix

Je kan echt prachtig mooi het gezichtje zien.
GWS, ik ben benieuwd of jij dan ook snel aan de slag kan
Ik heb een beetje gezeur om mijn RAL bloeduitslag. Omdat ik rhesusnegatief ben heeft de verloskundige bloed afgenomen met 27 weken zwangerschap. Ze kijken dan of je al antistoffen in je bloed hebt en wat de bloedgroep van de baby is (dat is sinds een jaar ofzo). Ik had het bloed netjes meteen opgestuurd naar de bloedbank, maar die uitslag is nooit verstuurd naar de verloskundige. Gisteren bij de controle in het ziekenhuis zei de vlos dat het nu echt wel hoog tijd is voor een injectie anti-d als dat nodig zou zijn.
Nu belde de verloskundige van de praktijk waar ik eerst bij zat (waar het bloed was afgenomen) dat de baby rhesuspositief is en ik dus wel een injectie nodig heb. Dus nu moet ik nog even met het ziekenhuis regelen dat ik dat morgen kan krijgen. Lekker handig van de bloedbank om die uitslag vergeten door te geven